In een woord goed

In een woord goed

Prettige en zeer vriendelijke garage

Staan altijd voor je klaar of het nu duurdere of goedkopere reparaties zijn en denken mee naar oplossingen

Teleurgesteld

Auto weggebracht voor een APK en nieuwe koppeling. Dag voor het wegbrengen gebeld dat het gewenste onderdeel niet geleverd kan worden. Wel een alternatief wat eigenlijk niet mijn bedoeling was. Auto meer dan een week kwijt geweest omdat er een verkeerde bout was uitgedraaid tijdens het vullen van de transmissie olie??? Helaas geen enkele compensatie gekregen hiervoor en slecht geïnformeerd over de gang van zaken. Vrees dat het de laatste keer is geweest. Nu maar hopen dat het wel een beetje fatsoenlijk is gemaakt allemaal. Vertrouwen is helaas weg.

Top service!

Altijd goede service en altijd behulpzaam!

Mijn vaste garage

Nadat ik stijl achterover sloeg van de rekening van mijn merkgarage, ben ik overgestapt naar Autobedrijf PECO. Daar kom ik nu al jaren en ik ben erg tevreden. Altijd goed advies en alles gaat in prima overleg.

Onbetrouwbaar met afspraken

Ik ben er jarenlang tevreden klant geweest. Eigenaar Peter is compleet de weg kwijt de laatste tijd, komt zijn afspraken niet na, heeft een grote mond en is niet in staat in oplossingen te denken.

Service is geweldig

Met spoed reparatie nodig, werd ruimte gemaakt in erg drukke agenda!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peco communiceert goed met de klant. Vooraf duidelijkheid over werkzaamheden en verwachte prijs. Open en eerlijk advies over eventuele onderdelen die vervangen moeten worden. Kan ook tussendoor langskomen voor kleine zomercheck.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wvanstrien-coaching
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service gericht, goede communicatie, vakbekwaam, probleemoplossend, persoonlijk. Gewoon een goed en ook nog prettig ambachtelijk vakbekwaam bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klantvriendelijkheid. Ik kan Peko aan iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk geholpen en het gevoel dat zij ook denken vanuit de klant en niet alleen aan de omzet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Geven goed advies. Ik kom er al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Peco geweest voor een apk beurt en een storing in de dashboort. Ze hebben de auto uitgelezen en goed uitgelegd wat er aan de hand was. Eerlijk geweest over de kosten en samen met mij naar alternatieven gekeken.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Factuur was veel hoger dan prijsinschatting die te voren was gegeven. En was ook duurder dan de officiële dealergarage.