Prima service!

Zeer betrouwbaar en nette garage

Zeer positieve ervaring. Ik heb hier pas mijn auto gekocht en ben zeer tevreden. Eerlijke en vriendelijke eigenaar. Blij met de service en kom zeker terug.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Meedenkend, eerlijk en goede service

Als jarenlange klant voor aankoop en onderhoud van onze auto’s, nu ook weer blij met de aankoop van onze nieuwe auto na een zoekopdracht bij Vos Autotechniek neergelegd te hebben. Betrouwbaar, eerlijk, bereikbaar en nuchter in aanpak.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik ben meerdere malen bij Vos Autotechniek geweest. De service is altijd top en waarvoor ik kom wordt altijd opgelost.

• Reden bezoek: N.v.t.

Top garage met vriendelijk en zeer kundig personeel. Staan altijd voor je klaar.

Vlak voor vertrek vakantie liep de auto niet meer. Volgende dag vroeg gelijk geholpen en konden we fijn weg.

• Reden bezoek: Andere reden

Bertrouwbare en alerte ondernemer met flexibele en meedenkende werkstijl.

Vos Autotechniek staat desgevraagd altijd onmiddellijk paraat ingeval van onverwachte gebeurtenissen met mijn auto's (3 stuks, Jaguar XJ6 1977, Triumph Stag 1975, Subaru Forester 2003. Dit is al het geval vanaf de start, zoals bekend 2008. Daarnaast kunnen afspraken voor onderhoudsbeurten c.q. keuringen altijd op korte termijn gemaakt worden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gewoon goed zonder poespas ..

Er word netjes gebeld over de kosten en de uitvoering van de werkzaamheden.

Gewoon goed

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zeer positief!

Eindelijk een bedrijf die ook nakomt wat er wordt afgesproken. Of je nou met een jonge of een oude auto komt, er wordt met zorg naar gekeken en ook naar gehandeld. Top bedrijf met top personeel.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en deskundig personeel

APK keuring werd, na overleg, met herstelpunten afgerond. Hierbij zat een lastig te bestellen item wat echter op fijne wijze toch op dezelfde dag voor 100% definitief hersteld kon worden. Tevens vind men het ook leuk en een uitdaging om een storing in een niet standaard merk uit te zoeken en op te lossen. Ook als het meer tijd kost en buiten de “normale” denkpatronen / routine valt. Goed en degelijk bedrijf.

Top service!

2 maanden geleden had ik een auto gekocht bij dit bedrijf. Met 1 jaar garantie na aankoop. Nu had ik vorige week een probleem met mijn auto waar ik met pech langs de kant kwam te staan. Uit paniek hebben we contact opgenomen met dit bedrijf waar mijn auto afkomstig van was. Aangezien ik nog niet verzekerd was voor mijn auto te laten afslepen. Zijn ze mijn auto komen ophalen! En vervolgens kosteloos ook nog eens gemaakt. En zelfs een leen auto ter beschikking gekregen. Daarna ook nog eens mijn auto wezen omruilen met de leen auto. Als je dit nou geen service kan noemen dan weet ik het ook niet meer. Ik ben echt ontzettend tevreden en blij dat ik hier mijn auto heb gekocht en dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. Wat meedenkend en meegaand! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar nogmaals bedankt!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Snel en goed

Vanmorgen brachten wij onze auto bij Vos omdat wij graag een andere autoradio wilden. Na ca. 2 uur kregen wij al een telefoontje dat de auto klaar was. Na uitleg van een medewerker konden we naar huis. De radio werkt goed en we kunnen weer naar hartelust bellen en navigeren.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Eerlijke service

Alles gaat in goed overleg. Fijne service. Personeel is vriendelijke en behulpzaam en denken met je mee.

Vriendelijk personeel ,Goede kennis

Kom er al vanaf het begin ,altijd goed behandeld. Meerdere auto,s gekocht. Ook voor zoekopdrachten ben je hier aan het goede adres.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Te weinig sterren om te kunnen geven

Al jaren de beste ervaring met door uitmuntende autobedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd professioneel maar ook hartelijk

Fijne garage met goede service, uitgevoerd door een team professionals. Zeker een aanrader

Super service, zelf geen omkijken naar.

Na het ongeluk werd meteen alles geregeld, van telefoontjes tot schade herstel. Top service!!!

Super geholpen!

Ik ben erg tevreden met de goede service van dit bedrijf

Super tevreden.

Onlangs een voor ons nieuwe auto gekocht. We zijn zeer tevreden met de snelle en vriendelijke service en uiteraard ook met de auto.

Klantvriendelijk en service en kwaliteit staan in een hoog vaandel

Wij hebben meerdere voertuigen in onderhoud bij autobedrijf Vos en zijn zeer tevreden met de persoonlijke aandacht die we daar iedere keer weer krijgen. Ze denken niet in problemen, maar enkel in oplossingen. Vriendelijk, klantgericht, service, goede en duidelijke afspraken, gemotiveerd en vakkundig personeel.

Bij autobedrijf Vos ben je in goede handen.

Ik ben al jaren klant bij Vos voor onderhoud, en heb er een andere auto gekocht. Ben naar tevredenheid geholpen.

Fijn en goed bedrijf

Onderhoudsbeurt goed en netjes uitgevoerd. Persoonlijk en transparante garage

Fijn contact en prima service!

Vanaf het eerste moment hadden wij een fijn contact met de medewerkers, het traject van aanschaf verliep prettig. De oudere fiat panda werd prima afgeleverd. Toen na enkele weken er toch wat kleine mankementen bleken werd dit snel, goed en kosteloos verholpen.

Prima snelle service

Occasion gekocht, maar beetje pech met dynamo. De auto werd gelijk opgehaald, spiksplinternieuwe dynamo er in en de auto werd weer keurig gebracht. Ook aanbod vervangende auto. Heel blij met zo'n snelle en goede service, top!

Omdat ik zoveel onderweg ben omdat ik ook een eigen bedrijf heb is het belangrijk dat mijn auto goed loopt. We hebben verschillende auto's gehad bij verschillende autobedrijven maar Jeetje wat een verandering Wat ben ik blij dat ik bij jullie ben altijd onderweg als er wat is word ik gelijk geholpen als extra Stukje service een lekkere kop koffie in voordat je hem op hebt staat je auto alweer klaar. Twee auto's in onderhoud nooit geen problemen Matthijs en de rest super bedankt

Wheedwarsweg 18 7471 GG Goor

+31 547 276 295

Over Bosch Car Service Vos

Vos Autotechniek is opgericht in 2008 door Matthijs Vos na jarenlang automonteur te zijn geweest bij verschillende bedrijven. Vos Autotechniek is een aangesloten bedrijf bij Bosch Car Service. Professionals met passie! Er zijn nog steeds mensen die denken dat hun auto door een merkdealer moet worden onderhouden omdat anders de fabrieksgarantie vervalt. Dat is echter allang niet meer het geval. Daarom is het goed om te weten dat u ook op het gebied van service en onderhoud met een gerust hart alles aan Bosch Car Service Vos kunt overlaten, met behoud van garantie. Wij beschikken over compleet uitgeruste faciliteiten met de modernste elektronica voor alle gangbare merken, van Fiat tot Ferrari. Bovendien hebben we monteurs in huis die hun vak niet alleen verstaan maar er ook plezier in hebben. En dat merkt u. Wij bieden u: *Reparatie en onderhoud van alle merken *Reparatie en onderhoud voor leasemaatschappijen *Apk keuringsstation *Aircoservice *Storingsdiagnose *Ruitvervanging en reparatie *Bandenservice *Aanhanger/caravan/camper reparatie en onderhoud *Verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s *Lease, financiering en verzekeringen *Schade taxatie en reparatie. (altijd gratis vervangend vervoer tijdens schade) U heeft de mogelijkheid bij klein onderhoud/reparatie of bandenservice, te wachten tot uw auto weer gereed is. Dit in onze receptie onder het genot van een kop heerlijke koffie of thee. Voor ons aanbod van occasions zie www.vosautotrading.nl. Wij zijn BOVAG erkend en aangesloten bij stichting de nationale autopas (NAP), kortom een vertrouwd adres voor de aanschaf van uw ‘nieuwe’ occasion. Graag tot ziens bij Bosch Car Service Vos.