Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Bosch Car Service Vos

Vos Autotechniek is opgericht in 2008 door Matthijs Vos na jarenlang automonteur te zijn geweest bij verschillende bedrijven. Vos Autotechniek is een aangesloten bedrijf bij Bosch Car Service. Professionals met passie! Er zijn nog steeds mensen die denken dat hun auto door een merkdealer moet worden onderhouden omdat anders de fabrieksgarantie vervalt. Dat is echter allang niet meer het geval. Daarom is het goed om te weten dat u ook op het gebied van service en onderhoud met een gerust hart alles aan Bosch Car Service Vos kunt overlaten, met behoud van garantie. Wij beschikken over compleet uitgeruste faciliteiten met de modernste elektronica voor alle gangbare merken, van Fiat tot Ferrari. Bovendien hebben we monteurs in huis die hun vak niet alleen verstaan maar er ook plezier in hebben. En dat merkt u. Wij bieden u: *Reparatie en onderhoud van alle merken *Reparatie en onderhoud voor leasemaatschappijen *Apk keuringsstation *Aircoservice *Storingsdiagnose *Ruitvervanging en reparatie *Bandenservice *Aanhanger/caravan/camper reparatie en onderhoud *Verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s *Lease, financiering en verzekeringen *Schade taxatie en reparatie. (altijd gratis vervangend vervoer tijdens schade) U heeft de mogelijkheid bij klein onderhoud/reparatie of bandenservice, te wachten tot uw auto weer gereed is. Dit in onze receptie onder het genot van een kop heerlijke koffie of thee. Voor ons aanbod van occasions zie www.vosautotrading.nl. Wij zijn BOVAG erkend en aangesloten bij stichting de nationale autopas (NAP), kortom een vertrouwd adres voor de aanschaf van uw ‘nieuwe’ occasion. Graag tot ziens bij Bosch Car Service Vos.