Betrouwbaar en een goeie begeleiding

Deze rijschool is heel duidelijk. Voor je rijles krijg je keurig een mailtje Hoelaat je rijles en waar hij je komt ophalen. Ook kun je zelf je rijlessen plannen en is erg handig. Je krijgt een goeie begeleiding en je hebt altijd de zelfde rij instructeur. Hij werkt stap voor stap toe naar je examen en stelt je erg op je gemak. Kesawan, hartelijk bedankt voor je rijlessen!!!!

In één keer geslaagd!

Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij MJ Rijschool en dat was een goede keuze. Kesawan is een erg goede rijinstructeur die je op je eigen tempo voorbereid op je examen. Hij is erg geduldig en vertelt op een rustige manier wat er nog beter kan. Ik vond de rijlessen een prettige ervaring en ik ben blij dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald. MJ Rijschool is zeker een aanrader.

Geweldige rijschool!

Alle lessen waren duidelijk, er werd altijd goed advies gegeven voor toekomstige lessen.

Very considerate, knowledgeable and calm

It was a great experience. Reasonably flexible with timing. Allowed me to change appointment couple of time in the last minute which was grateful. Very calm under pressure which makes the learning easier. I was experienced driving in New Zealand before. This was faced with different challenges to a new learner. He dealt with it very well and advised accordingly.

• Would you recommend us? Yes

perfect, zeker aan te bevelen

Kesawan is een fijne instructeur, Adequaat, punctueel en betrouwbaar. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

Altijd gezellig in de auto..Duidelijk wat beter moet en wat goed gaat. Zou mj rijschool zeker aanraden altijd leuke en leerzame lessen!

goede service, goed behandeld

Ik heb veel geleerd en was leuke , grappige lessen ik ben zeker tevreden over deze rijschool

perfect, zeker aan te bevelen

Top rijschool echt een aanrader. soms was het was moeilijk maar kreeg ik de hulp die ik erbij nodig had. soms maakte ik stomme foutjes en liet hij me zien op welke manier dat niet meer gebeurde. bij het examen wat gespannen maar tip van mij en MJ rijschool eet een banaan voor je examen!

goede service, goed behandeld

Ik heb mijn autorijlessen bij Kesawan/MJ rijschool gevolgd en dit is voor mij een goede beslissing geweest. Vooral in het begin vond ik het nogal spannend om te rijden maar door de goede begeleiding waren de lessen prima te volgen. Als je iets fout doet dan wordt de auto aan de kant gezet en wordt er rustig over gepraat. Dit vond ik erg fijn en heb hier veel van geleerd, Ik ben na een klein jaartje lessen in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs en ben daar natuurlijk Kesawan heel dankbaar voor.

goede service, goed behandeld

Hartstikke leuke rijschool altijd gezellig soms wel een beetje streng. Mijn examen in 1x gehaald dankzij Kesawan! Toppie!

perfect, zeker aan te bevelen

Vorige week zaterdag ben ik in een keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs! Zeer gezellige, maar vooral leerzame rijlessen gehad van Kesawan. Veel gelachen en veel geleerd. Het werd altijd goed en duidelijk uitgelegd en als het even niet lukte bleef hij altijd geduldig. Top instructeur; nogmaals bedankt! Deze rijschool is absoluut een aanrader!

goede service, goed behandeld

Na drie keer zakken heb ik het 4de examen gehaalt dankzij kesawan aangezien hij me veel beter begeleidde als de vorige rijscholen.

goede service, goed behandeld

Reliable, responsible, caring, good explanation.

goede service, goed behandeld

Wil bij deze Kesawan bedanken voor zijn goeie instructies en zijn beleid van werken, omdat hij echt de tijd neemt voor zijn leerlingen en legt het rustig uit hoe of wat er beter kan. Dus nogmaals bedankt Kesawan!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Het waren leuke rijlessen met Keesavan, hij geeft goede tips en vertelt hoeveel rijlessen je nodig hebt tot je praktijkexamen. Bij mij kwam het goed uit.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede lessen en instructeur. Een echte aanrader !

goede service, goed behandeld

Goede instructeur, leuke lessen.

goede service, goed behandeld

Goede lessen! Als ik iets niet snapte konden we altijd even stoppen langs de kant voor een rustige duidelijke uitleg. Daardoor ben ik ondanks m\'n zenuwen (die de tussentijdse toets verpestte) toch in één keer geslaagd voor m\'n examen :).

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag ben ik in een keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs! Ik heb een zeer gezellige en leerzame rijopleiding gehad. Kesawan legt alles heel goed en rustig uit. Ik ben heel blij dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Ik raad deze rijschool iedereen aan!

perfect, zeker aan te bevelen

Maandag 20 november in een keer geslaagd na de 10 daagse spoedcursus. Met Kesawan is het altijd gezelling om mee te rijden, hij legt alles goed uit zo dat je het snel en zonder problemen oppakt, zelfs als je een langzame leerling bent zorgt Kesawan ervoor dat het je wel gaat lukken! Kesawan is een ervaren instructeur die geduld heeft, hij begrijpt dat iedereen anders is, als iets bij iedereen makkelijk gaat en bij mij niet, kreeg ik meer uitleg en liet Kesawan zelf zien hoe hij dat doet en vertelt alles wat hij op dat moment doet, waar hij kijkt etc.. Naar mijn mening zijn rijlessen niet alleen nodig om je rijbewijs te halen, maar ook om voor te bereiden voor de openbare weg omdat de theorie niet altijd van toepassing is op de openbare weg, dat is wat je leert bij Kesawan, echt auto rijden. MJ Rijschool, thank you!

perfect, zeker aan te bevelen

Afgelopen vrijdag geslaagd! Ik heb een geweldige tijd gehad tijdens de rijlessen van Kesawan. Het was altijd gezellig en leerzaam. Hij was altijd geduldig en legt op de juiste momenten de onderdelen uit en geeft hierbij feedback. Dit was erg prettig! Veel gelachen en veel geleerd. Zeker een aanrader om je rijbewijs te halen via deze rijschool!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Erg duidelijke uitleg en consequent. Erg flexibel in zijn uren, bovendien hangt er een prettige sfeer in de auto.

goede service, goed behandeld

Kesawan is een goede rijinstructeur van wie ik veel geleerd heb. Hij legt rustig, geduldig en duidelijk uit wat de bedoeling is, zo vaak als je nodig hebt. Daarnaast zorgt hij met zijn humor en geklets voor een ontspannen sfeer in de auto. Ondanks dat ik zelf niet in een keer ben geslaagd voor mijn praktijk examen waren de lessen zeer leerzaam en ga ik zeker nog door met autorijden. MJ-rijschool zeker een aanrader voor iedereen die z’n rijbewijs wil halen!