Zorgeloos en vertrouwd een auto kopen

Na enige tijd zoeken kwamen wij uit bij dit autobedrijf in Dussen. In eerste aanleg kwam ik in de avonduren even langs om snel naar de auto te kijken die onze interesse had gewekt. De afdeling verkoop was niet meer aanwezig maar de monteurs vanuit de werkplaats waren uiterst behulpzaam en hebben voor mij de auto even binnen gezet zodat ik hem goed kon bekijken (was al donker buiten). Twee dagen daarna heb ik samen met mijn vrouw nogmaals een bezoek gebracht aan dit autobedrijf waarbij we wederom zeer hartelijk werden ontvangen. Deze keer door dhr. Roubos zelf. Na een uitgebreide proefrit was ons enthousiasme voor auto alleen maar groter geworden. Een uurtje later en twee koppen koffie verder was de koop rond. In een aantal steekwoorden was dit gesprek te omschrijven als: eerlijk, vertrouwd, professioneel en realistisch. De auto is buitengewoon netjes afgeleverd. Alles wat was besproken is uitgevoerd / nagekomen (onderhoud, banden, trekhaak, etc.). Op 6 januari jl. hebben wij de auto opgehaald en genieten sindsdien van onze nieuwe aanwinst. Ik zal zeker iedereen aanraden hier een auto te kopen.

Super service, alle afspraken nagekomen!

Buitengewoon goed geholpen door professioneel team. Service was uitstekend en alle afspraken zijn nagekomen. De auto was op tijd gereed voor onze vakantie. Simon en team, ontzettend bedankt voor alles. Superblij met onze bmw X1!

Prettig zaken doen

Vorige week zaterdag naar Dussen gereden om te kijken naar een Volkswagen Golf 16 tdi Diesel. Alleraardigst ontvangen door Jac en Simon. Auto stond netjes klaar voor proefrit. Samen met mijn dochter een proefrit gemaakt en ter plekke de auto gekocht. Vandaag hebben we de auto afgehaald aangezien er nog een servicebeurt en nieuwe apk afgelopen week geregeld is. Stond er mooi gepoetst bij. Na een kop koffie en het papierwerk zijn we vertrokken. Hebben vandaag een 150 km gereden en zijn er erg blij mee. Helaas wonen we niet in de buurt, anders had ik het onderhoud ook aan ze uitbesteed. In ieder geval bedankt voor de service en uiteraard wens ik jullie prima zaken. Met vriendelijke groet Jos en Sophie

Topservice en volledig vertrouwen!

Ik heb mijn auto (Mini) recent ingeruild voor een Mini Clubman. Fijne ontvangst met koffie. Proefrit direct kunnen maken. Direct tot de aankoop besloten. Eerlijke, mooie prijs geboden voor mijn eigen auto. Niet over onderhandeld. Aflevering met grote beurt en APK verlengd was helemaal in orde. Wegrijden in de auto, die top en schoon werd afgeleverd. Van begin tot eind helemaal top. Simon en team bedankt. Dit team kan je volledig vertrouwen!

een geweldig bedrijf met vriendelijke gezellige mensen

van daag audi A3 gekocht ben er erg blij mee, de eigenaar Simon is een man waar je graag een auto van koopt hij twijfelde over de banden hoe lang ze nog mee konden en heeft er gelijk nieuwe opgezet,de auto was als nieuw kom je bij de dealer niet mee klaar, kan iedereen aanraden die een auto wil kopen eerst bij Simon Roubos te gaan kijken.

Zeer klantvriendelijk en komen hun afspraken na.

Ik was op de site van de Bovag aan 't rond kijken voor 'n nieuwe occasion en kwam uit op een mooie Nissan Qashqai die bij garage Roubos werd aangeboden. Ik kon snel 'n afspraak maken voor 'n proefrit en werd aldaar hartelijk ontvangen door Simon Roubos die mij de auto liet zien en nadat ik de proefrit had gemaakt meteen uitnodigde voor een heerlijk "bakske" koffie op z'n kantoor waar hij mij duidelijk en met veel passie voor het vak, uitleg bood over de inruil van mijn oude Seat en de evt. aankoop v/d Qashqai. Ik heb hem 2 dagen na de proefrit gebeld dat we besloten hadden tot de aankoop v/d Nissan en een afspraak gemaakt om de auto te komen ophalen samen met m'n vrouw. Toen we de auto kwamen ophalen werden we weer met het zelfde enthousiasme ontvangen als bij de proefrit, weer zo'n lekker Brabants Bakske en Simon nam alle tijd om de aankoop van m'n oude Seat en de verkoop v/d Qashqai in goede banen te leiden. Kortom een heel klantvriendelijk bedrijf dat alle moeite doet om de klant centraal te stellen en hun afspraken op 'n prettige manier na komen. Top....team Roubos, ga zo door en ik kom voor m'n eerste beurt zeker bij jullie weer 'n bakske doen!

Deskundig, flexibel en reeel geprijsd

Je kan vaak direct komen als je een probleem hebt om de auto uit te lezen. De monteurs zijn deskundig en snel. De organisatie flexibel. Je wordt altijd snel en goed geholpen voor een alleszins redelijk werkplaatstarief. Echt een TOP-garage

Duidelijk en zeer prettig bedrijf

Bij Roubos mijn tesla gekocht, zeer prettig contact, duidelijke afspraken en binnen een week kunnen ophalen. Ik kan iedereen Roubos aanbevelen.

Zeer goeie service

Zeer goeie service

Heel goede service

Altijd vriendelijk en eerlijk een garage die je kan vertrouwen

Als nieuwe klant zijnde erg tevreden. Naar alle eerlijkheid de beste service die ik tot op heden heb gekregen. Zeer transparant. Kan louter positief zijn. Daarbij erg vriendelijk en mijns inziens vakbekwaam!

Ik heb mijn auto elders gekocht maar bij Roubos laten onderhouden. De service is top! Ik ben er altijd snel en goed geholpen. Ik heb eens een klapband gehad en werd na een belletje gelijk opgehaald. Meteen kreeg ik een tijdelijke band tot de nieuwe binnen was, zodat ik geen moment stil stond!

Goeie service, vriendelijk personeel

In maart hier een auto gekocht. Hele vriendelijk personeel. We hadden morgens gebeld dat we smiddag de auto wouden bekijken en proefrit wouden maken. Toen we aankwamen stond de auto al klaar en was die gewassen. Die week eruit de auto opgehaald met alle service erbij. Geen aflevering kosten.

Top service!!

Zeer tevreden over aanschaf auto

Erg tevreden over de gang van zaken bij Roubos, ik wilde graag een auto aanschaffen maar wilde ook graag wat van de prijs af hebben. Ze gaven erg netjes aan dat het mogelijk is, maar dit zeker niet hun bedoeling is omdat ze de auto zo goed als mogelijk willen afleveren. Er werd inzichtelijk gemaakt wat er allemaal aan de auto gedaan ging worden om deze echt rijklaar te maken en wat daarvan de kosten zouden zijn, dit in ogenschouw genomen was de vraagprijs erg netjes, zeker met de 6 maanden garantie erbij. Na het ophalen geconstateerd dat eigenlijk niet de afgesproken banden gemonteerd waren, maar dit is direct en keurig opgelost.

Snel en deskundig , geen gezeur

Eerlijk verhaal , vriendelijk te woord gestaan. Dit bedrijf denkt mee met de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

Service gericht, klantvriendelijk en deskundig. Ben er zeer tevreden over. Zowel voor aankoop van mijn auto, service - en onderhoudsbeurten en verkoop van mijn auto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

klantgericht en komen gemaakte afspraken na.

goede service, goed behandeld

Snel en meedenkende zaak met vriendelijk personeel

perfect, zeker aan te bevelen

Echt gewoon een prima bedrijf. Geen gedoe. altijd correct, betrouwbaar en zorgvuldig werkend.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires