Zeer klantvriendelijk en komen hun afspraken na.

Ik was op de site van de Bovag aan 't rond kijken voor 'n nieuwe occasion en kwam uit op een mooie Nissan Qashqai die bij garage Roubos werd aangeboden. Ik kon snel 'n afspraak maken voor 'n proefrit en werd aldaar hartelijk ontvangen door Simon Roubos die mij de auto liet zien en nadat ik de proefrit had gemaakt meteen uitnodigde voor een heerlijk "bakske" koffie op z'n kantoor waar hij mij duidelijk en met veel passie voor het vak, uitleg bood over de inruil van mijn oude Seat en de evt. aankoop v/d Qashqai. Ik heb hem 2 dagen na de proefrit gebeld dat we besloten hadden tot de aankoop v/d Nissan en een afspraak gemaakt om de auto te komen ophalen samen met m'n vrouw. Toen we de auto kwamen ophalen werden we weer met het zelfde enthousiasme ontvangen als bij de proefrit, weer zo'n lekker Brabants Bakske en Simon nam alle tijd om de aankoop van m'n oude Seat en de verkoop v/d Qashqai in goede banen te leiden. Kortom een heel klantvriendelijk bedrijf dat alle moeite doet om de klant centraal te stellen en hun afspraken op 'n prettige manier na komen. Top....team Roubos, ga zo door en ik kom voor m'n eerste beurt zeker bij jullie weer 'n bakske doen!

Deskundig, flexibel en reeel geprijsd

Je kan vaak direct komen als je een probleem hebt om de auto uit te lezen. De monteurs zijn deskundig en snel. De organisatie flexibel. Je wordt altijd snel en goed geholpen voor een alleszins redelijk werkplaatstarief. Echt een TOP-garage

Duidelijk en zeer prettig bedrijf

Bij Roubos mijn tesla gekocht, zeer prettig contact, duidelijke afspraken en binnen een week kunnen ophalen. Ik kan iedereen Roubos aanbevelen.

Zeer goeie service

Zeer goeie service

Heel goede service

Altijd vriendelijk en eerlijk een garage die je kan vertrouwen

Top service

Als nieuwe klant zijnde erg tevreden. Naar alle eerlijkheid de beste service die ik tot op heden heb gekregen. Zeer transparant. Kan louter positief zijn. Daarbij erg vriendelijk en mijns inziens vakbekwaam!

Uitstekende service

Ik heb mijn auto elders gekocht maar bij Roubos laten onderhouden. De service is top! Ik ben er altijd snel en goed geholpen. Ik heb eens een klapband gehad en werd na een belletje gelijk opgehaald. Meteen kreeg ik een tijdelijke band tot de nieuwe binnen was, zodat ik geen moment stil stond!

Goeie service, vriendelijk personeel

In maart hier een auto gekocht. Hele vriendelijk personeel. We hadden morgens gebeld dat we smiddag de auto wouden bekijken en proefrit wouden maken. Toen we aankwamen stond de auto al klaar en was die gewassen. Die week eruit de auto opgehaald met alle service erbij. Geen aflevering kosten.

Top service!!

Zeer tevreden over aanschaf auto

Erg tevreden over de gang van zaken bij Roubos, ik wilde graag een auto aanschaffen maar wilde ook graag wat van de prijs af hebben. Ze gaven erg netjes aan dat het mogelijk is, maar dit zeker niet hun bedoeling is omdat ze de auto zo goed als mogelijk willen afleveren. Er werd inzichtelijk gemaakt wat er allemaal aan de auto gedaan ging worden om deze echt rijklaar te maken en wat daarvan de kosten zouden zijn, dit in ogenschouw genomen was de vraagprijs erg netjes, zeker met de 6 maanden garantie erbij. Na het ophalen geconstateerd dat eigenlijk niet de afgesproken banden gemonteerd waren, maar dit is direct en keurig opgelost.

Snel en deskundig , geen gezeur

Eerlijk verhaal , vriendelijk te woord gestaan. Dit bedrijf denkt mee met de klant.

Service gericht, klantvriendelijk en deskundig. Ben er zeer tevreden over. Zowel voor aankoop van mijn auto, service - en onderhoudsbeurten en verkoop van mijn auto.

klantgericht en komen gemaakte afspraken na.

Snel en meedenkende zaak met vriendelijk personeel

Echt gewoon een prima bedrijf. Geen gedoe. altijd correct, betrouwbaar en zorgvuldig werkend.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Nieuwe auto gekocht! Super service!

Eerlijk advies dat aansluit bij de behoefte van de klant! Snelle service.

kan niet beter

Prima. Persoonlijke service