Geholpen zoals je graag geholpen zou willen worden

Ik kan er veel positieve woorden aan wijten, maar het was kortgezegd gewoon een hele fijne en goede ervaring. Communicatie, super, reparaties, helemaal top, prijzen, viel uiteindelijk ook reuze mee, en zelfs leenauto meerdermaal beschikbaar gesteld. Tja, totaalpakketje dus, alles was helemaal top !!

Een review in decembersferen. Dank je wel en graag gedaan Marc. Het was een klusje, maar met goed overleg is het zeker weer gelukt.

Docars levert voor ons een prima service

Geeft bevindingen steeds goed door en laat het aan de klant over om hierover te beslissen. Staan bij problemen altijd meteen voor je klaar.

Dank je wel voor de review Marja.

Goed en eerlijk.

Docars denkt met je mee en zoeken de beste oplossing. De auto is weer netjes gemaakt en rijdt weer prima! Dank Docars

Heel graag gedaan Mirjam. Fijn dat de auto weer goed rijdt.

Goede communicatie, Goede Service

Docars verleent goede service, ze communiceren duidelijk en open. Het zijn vakmannen.

Wat een mooi compliment. Dank je wel Tim.

Weer super geholpen bij Docars

Dank je wel Floor. En dat helemaal vanuit Maastricht ;)

Goede garage

Goede nette garage, Leuke eigenaren Behulpzaam Meedenkt in oplossingen Raad hun aan bij andere mensen

Dank je wel voor de review Dennis.

Perfecte service

Persoonlijk en goede betaalbare service

Bedankt Jeroen

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Graag gedaan Erica, bedankt voor de review.

Autobedrijf Docars denkt met je mee

Garage waar je gehoord wordt en gezien. Dat is niet bij ieder ander garagebedrijf vanzelfsprekend. Onlangs lekke band aan huis, wordt dezelfde dag nog opgelost.

Graag gedaan. Fijn dat we zo snel konden helpen.

vakkundig garage

Ben er te vrede over.

Bedankt voor de review Egard.

Uitstekende service en deskundig advies

Docars is de garage voor onderhoud en service, duidelijk over wat er nodig is zonder verrassingen . En volgens afspraak ook weer klaar om op te halen .

Wat een compliment. Dank je wel voor jullie review.

Klantvriendelijk, met kennis van zaken.

Zoals altijd zijn we ook nu weer uitstekend geholpen. Onze auto is tiptop. Onze vragen zijn beantwoord. En ook wordt verteld dat we rekening ermee kunnen houden dat over een jaar andere auto onderdelen aan vervanging toe zijn. Dat is een prettig idee en meedenken met de klant.

Bedankt voor de review Ardi. Niets is zo fijn dan dat je weet waar je aan toe bent. Fijn dat we jullie weer hebben kunnen helpen.

Goede service en kwalitatief goed

Snel afspraak kunnen maken. Goed overleg wat moet plaats vinden. Alles uitgevoerd zoals afgesproken. Factuur duidelijk.

Graag gedaan en bedankt voor de review.

diagnose correct gesteld en snel gerepareerd.

Goeie communicatie door het hele process.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dank je wel voor de review. Met duidelijke communicatie komen we allemaal het verst ;).

Transparant

Eerste keer een onderhoudsbeurt laten geven. Dit naar volle tevredenheid. Het is ook meteen duidelijk wat de toekomstige kosten zijn.

Dank je wel. We geven graag een goed beeld mee over hoe de auto er voor staat. Geen glazen bol, maar wel fijn om een beetje inzicht te hebben.

Altijd uitstekende service

Ik ben al jarenlang klant en krijg altijd goed voorlichting, service en uitstekende oplossingen.

Wat een mooie review. Dank je wel. Fijn om jullie al jaren als klant te mogen ontvangen.

Ik heb geen verstand van auto's daarom denken ze altijd mee.

Wederom goed geholpen

Graag gedaan Tanja. We denken graag mee.

Dik in orde

Zelfs een dag te vroeg en het was toch in orde

Dat kan helaas niet altijd, maar deze keer lukte het inderdaad. Fijn dat we het toch hebben kunnen regelen.

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijk, en tijd voor een persoonlijke babbel. Duidelijk wat er aan de hand is met auto en goed werk geleverd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Graag gedaan en bedankt voor je mooie review.

Vriendelijk, deskundig en klantgericht

Ontzettend fijn geholpen bij deze garage. Geen onnodig onderhoud maar het eerlijke verhaal wat wel/niet noodzakelijk is. Zeer klantvriendelijk en ook nog eens een jaar gratis pechhulp na uitvoering van APK en beurt.

Graag gedaan. Bedankt voor je mooie review.

Beste autobedrijf ever!!

Autobedrijf Docars heeft mijn gestrande auto opgehaald en gemaakt. Bij de APK kijken zij zorgvuldig wat er al wel moet gebeuren en wat nog wel even meekan. Op deze manier blijven de kosten binnen de perken en rijdt mijn auto als een zonnetje!

Wat een super mooie review. Heel erg bedankt. En fijn om te horen dat de auto weer als een zonnetje rijdt!

Deskundigheid en betrouwbaarheid

Bedankt voor jullie mooie beoordeling.

Snelle top service

Fijne communicatie via whatsapp en een vlotte service

Graag gedaan. Bedankt voor de review.

Docars is erg deskundig

Staat met zijn kennis en deskundigheid altijd voor je klaar

Bedankt voor de mooie review.

Goede service en eerlijke behandeling

Goede vriendelijke service. En eerlijke advies/behandeling.

Graag gedaan. Bedankt voor je review.

Over Autobedrijf Docars

Op zoek naar een kwalitatief autobedrijf met extra goede service in de regio? En wilt u graag ontzorgd worden op het gebied van mobiliteit? Autobedrijf Docars is een kleinschalige garage waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, een adres voor APK keuringen, onderhoudsbeurten of andere reparaties; Autobedrijf Docars denkt graag met u mee. Ons specialisme is Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen bedrijfswagen, maar als onafhankelijk autobedrijf zijn alle merken welkom in de werkplaats. Met onze haal- en brengservice, leenauto’s en leenfietsen hebben we altijd een alternatief voor u klaar. Wilt u weten of wij u verder kunnen helpen, laat het ons vooral even weten.