Betrouwbaar, oog voor de klant

Al jaren bij Esther en Joost, gericht en altijd vriendelijk geholpen.

Dank je wel Maarten.

Ik vertrouwen in hen.

Zij nemen de tijd voor je.

Dank je wel voor de reactie Frans. We denken graag met jullie mee.

Prima vakmeester

Ik ben zeer te vreden. Ze houden over al de jaren alles prima bij. Zodat ze weten wat ze moeten doen. Prima zo.

Graag gedaan en bedankt voor de review.

zeer goede service

auto aangeboden voor een servicebeurt. en hoewel vorig jaar was gezegd dat de remblokken vervangen moesten worden is dat niet niet gedaan, was nog niet nodig. als minpunt moet ik vermelden dat het bijvullen van de ruitenwisser vloeistof heel duur vond. Maar ja ik haal dat spul bij de Action.

Bedankt voor de review Cor. Soms slijten blokken minder snel dan verwacht omdat er bijvoorbeeld minder gereden is dan vooraf verwacht of juist heel rustig gereden zodat de blokken minder hard slijten. Wat nog niet nodig is is nog niet nodig. Ruitenwisservloeistof die wij gebruiken heeft andere specificaties dan de ruitenvloeistof van de Action. We vinden het vervelend als mensen hun motorkap zelf nog open moeten doen om vloeistoffen te vullen als die net uit de garage komt. Vandaar dat we deze altijd meepakken. Indien niet gewenst houden we daar de volgende keer rekening mee. Dan horen we het graag.

Goed geholpen

correct en netjes

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Goede ervaring voor de eerste keer bij Docars. Eerste indruk bevalt me goed.

Fijne garage

Fijn, persoonlijk, proberen altijd even tijd voor je te maken.

Flexibel en toegewijd om mijn onverwachtse probleem snel op te lossen

Soms heb je een onverwachts probleem met je auto. Geen probleem bij Docars. Elke keer weer opnieuw wordt er wel een oplossing gevonden om te helpen en binnen de kortst mogelijke tijd weer mobiel te zijn. Zo belangrijk om zo'n adres te hebben waar je altijd op terug kunt vallen.

Prima garage met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed werk en vriendelijke mensen

Mijn auto rijdt weer heerlijk

Zoals altijd vriendelijk en een top service.

Altijd goede service

Kom al jaren bij deze garage, omdat ze eerlijk advies geven en met je meedenken. Woon inmiddels niet meer in de buurt, maar rij graag even op en neer voor onderhoud en de apk. Deze keer moest ik de auto op tijd terug hebben, omdat ik nog mensen moest ophalen van het vliegveld. Ook nu werd er weer meegedacht en was alles op tijd af.

Kleinschalig garagebedrijf van zeer hoge kwaliteit.

Dit was mijn eerste bezoek aan Docars voor een inspektie van de auto en krijgt zeker vervolg ! Weer echt persoonlijk contact en super vriendelijke eigenaar en zijn echtgenote, hier is de klant weer overduidelijk koning !

perfect prima service en vakwerk

alle lof voor de autovakmeester.

prima service

zoals altijd snel en adequaat geholpen

Zeer professioneel geholpen waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Altijd tevreden

Vakkundig en snel prima bedrijf

Vriendelijk en correct l koop fft

Uitstekende service

Eerlijke ondernemers. Laten eerlijk weten welk onderhoud wel of niet nodig is. Altijd tevreden.

Volgens afspraak

vetrouwd

ik vind het fijn dat ik snel geholpen word, en eerlijk advies krijg, ook kom ik er al jaren, met een goed gevoel

Ben voor de eerste maal bij Docars, wel ben prima geholpen met de onderhouds beurt.

Gewoon goed

Alles zoals afspraak

betrouwbaar en vakkundig

Vooraf wordt je gebeld wat de reparatiekosten zijn

Over Autovakmeester Docars

Op zoek naar een kwalitatief autobedrijf met extra goede service in de regio? En wilt u graag ontzorgd worden op het gebied van mobiliteit? Autobedrijf Docars is een kleinschalige garage waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, een adres voor APK keuringen, onderhoudsbeurten of andere reparaties; Autobedrijf Docars denkt graag met u mee. Ons specialisme is Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen bedrijfswagen, maar als onafhankelijk autobedrijf zijn alle merken welkom in de werkplaats. Met onze haal- en brengservice, leenauto’s en leenfietsen hebben we altijd een alternatief voor u klaar. Wilt u weten of wij u verder kunnen helpen, laat het ons vooral even weten.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.