Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autovakmeester Docars

Op zoek naar een kwalitatief autobedrijf met extra goede service in de regio? En wilt u graag ontzorgd worden op het gebied van mobiliteit? Autobedrijf Docars is een kleinschalige garage waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, een adres voor APK keuringen, onderhoudsbeurten of andere reparaties; Autobedrijf Docars denkt graag met u mee. Ons specialisme is Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen bedrijfswagen, maar als onafhankelijk autobedrijf zijn alle merken welkom in de werkplaats. Met onze haal- en brengservice, leenauto’s en leenfietsen hebben we altijd een alternatief voor u klaar. Wilt u weten of wij u verder kunnen helpen, laat het ons vooral even weten.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.