Helder en alles in één keer ook gerepareerd.

Eerste keer geweest voor onderhoud. Prettige mensen.

Uitstekend en snel geholpen

Na het eerste telefonische contact kon er direct een afspraak gemaakt worden om de remmen te vervangen op de dag dat wij de bus niet nodig hadden. We zijn heel snel geholpen.

Positief

Perfecte service.

Oké

Top service

Altijd advies op maat en in overleg met mij als klant. Nooit wachttijden oid en gewoon erg prettig personeel :-)

Netjes behandeld

Jong en net bedrijf

Vakmensen

Zijn kundige vakmensen die weten waar ze het over hebben. Leggen alles goed uit. Service is uitstekend

Prettige service

Joost van Dongen en personeel zijn klantgericht en hebben veel verstand van zaken.

Ik ben super snel en vakkundig geholpen, echt een aanrader.

Vakbekwaam en service gericht bedrijf

Bij DoCars staan ze altijd voor je klaar. Ze geven je advies bij een aankoop maar ook bij een reparatie. Ze zijn klantvriendelijk en denken altijd mee naar een goede oplossing. Ik ben zeer tevreden over deze autogarage.

Goede service, was stuk duurder dan verwacht maar alleen dingen die blijkbaar écht aan vervanging toe waren.

Erg goed

Vriendelijke, betrouwbaar, deskundig, denkt mee (ook financieel) en erg betrouwbaar of had ik dat al getikt.

Wederom uitstekend geholpen

Vriendelijke gastvrije mensen, je voelt je bij hun klant en geen nummertje.

Gewoon goed

Netjes te woord gestaan, en alles zoals afgesproken uitgevoerd, en wordt gewoon eerlijk uitgelegd wat wel moet gebeuren en zeker ook wat nog even kan wachten. Bij merkdealers is dat vaak anders

Fast, professional and friendly !

I had to get my car inspected for my APK. The overall experience with the person at the counter was very professional, friendly, open , informative and smooth. I would definitely be coming back for my next checkups.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Excellente service

Eerlijk advies, goed onderhoud

Zeer vriendelijk, afspraak is afspraak, goede service en zeer goede vakmensen

Ik heb zeer goede ervaringen met Joost, Esther en de medewerkers. Altijd netjes afgewerkt en problemen worden opgelost. Je auto is dáar in goede handen. Een echte aanbeveling waard.

Deskundig en klantgericht.

Medewerkers zijn altijd duidelijk in hun aanpak, de planning, de kosten. Medewerkers zijn altijd bereid om te zoeken naar de beste oplossing tegen de meest redelijke prijs. Bij het nadenken over mogelijke oplossingen voor een probleem, krijg ik de indruk, dat er altijd de laatste (technische) inzichten gebruikt worden. Ik word altijd service-en klantgericht "behandeld". Ik heb altijd vertrouwen in de gekozen oplossingen en dit is nooit tegengevallen. Duidelijk AutoVakMeester-schap !

Prettige samenwerking

DoCars luistert goed naar zijn klanten en geeft ook duidelijke adviezen

Vlotte en mooie oplossing na schadegevalletje

Vlotte en mooie oplossing na schadegevalletje

APK en onderhoud van te voren goed plannen is een kunst.

Ik heb mijn bedrijfswagen veel in gebruik. Door tijdig een afspraak te maken voor APK en daarbij aan te geven wat ik nog graag gerepareerd wil hebben aan de auto, is dit keurig van te voren in de planning gezet. Alle extra onderhoudswerkzaamheden zijn uitgevoerd en alle onderdelen waren voorhanden. Perfect werk geleverd en in de namiddag was mijn auto weer bruikbaar voor mijn werk.

geweldig

staan altijd voor je klaar en goede service, en vriendelijk, raad iedereen dit bedrijf aan

Goede service. Duidelijke uitleg

Altijd goede service en duidelijke uitleg. Reparatie vakkundig uitgevoerd.

Wederom snel en goed geholpen en geadviseerd.

De eigenaar Joost heeft het probleempje met de auto goed en snel opgelost tegen zeer lage kosten.

100% Tevredenheid als altijd!

Vakmanschap gecombineerd met geweldige service en goede prijzen is een gouden combinatie. Aanrader!

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.