Gewoon top en vriendelijk

Zie boven

Dank je wel Arno.

Betrouwbare goede service

Mijn auto moest weer gekeurd worden voor de jaarlijkse APK. Samen met een kleine beurt. De kosten waren al redelijk ingecalculeerd door eerdere communicatie en dat is altijd fijn. En de auto rijdt weer goed!

Goede service met duidelijke uitleg en communicatie naar de klant

Bedankt voor de review.

Altijd goed met alles

Altijd goed..

Deskundigheid en topservice.

Zoals ik hierboven beschreef, deskundig, altijd heel prettig contact. De service is uitstekend. Altijd antwoord op iedere vraag over de auto. En als extra service, als ik de auto voor onderhoud heb afgegeven, wordt mij altijd gevraagd of ik vervoer heb. Dan is echt heel attent. Dank jullie wel. Jullie zijn top!

Wat een warme woorden Yvonne. Ook altijd gezellig om jouw te mogen ontvangen. Dank je wel.

Prima respectvol behandeld.

Tijd van afspraak prima . Koffie in wachttijd. Uitleg van werkzaamheden helder.

Graag gedaan Wil.

klantvriendelijk, gastvrij en professioneel

Joost en Esther geven eerlijk advies en maken het niet duurder dan nodig. Prettig in de omgang, altijd bereid mee te denken. Ook fijn dat je zo nodig een leenauto kunt krijgen.

We denken graag mee. Bedankt voor de mooie review Trudy.

Kundig en betrouwbaar

Wij zijn erg blij met autobedrijf Docars. Ze bellen als er iets gevonden en leggen het in begrijpelijke taal uit.

Transparant zijn is één van de kernwaarde. Graag gedaan en bedankt voor de mooie review.

Prima bedrijf, Onze auto is bij meerdere garages geweest waar ze het euvel niet konden vinden. Hier wel!!!! Familie Ligtvoet Jacobs Dongen

Super fijn dat we het hebben weten op te lossen. Dank je wel voor de mooie review.

Goede vriendelijke service

Er is voldoende aandacht voor wensen en uitspraken.

Keurig in alle opzichten

Alles klopte +goed advies

Dank je wel voor de review. Fijn dat we hebben kunnen helpen.

Betrouwbaar en professioneel

Docars heeft een complex project voor mij professioneel uitgevoerd en afgerond. De flexibiliteit en het meedenken zijn ongekend. Géén uitdaging is te groot. Altijd open, eerlijk en klantgericht. Ik ben heel dankbaar dat zij er zijn. Top bedrijf !

Wat een super fijne review om het jaar mee te beginnen! Dank je wel en graag gedaan. Fijn dat jullie alweer lekker hebben kunnen toeren.

Goede en vriendelijke service

Zie boven

Geholpen zoals je graag geholpen zou willen worden

Ik kan er veel positieve woorden aan wijten, maar het was kortgezegd gewoon een hele fijne en goede ervaring. Communicatie, super, reparaties, helemaal top, prijzen, viel uiteindelijk ook reuze mee, en zelfs leenauto meerdermaal beschikbaar gesteld. Tja, totaalpakketje dus, alles was helemaal top !!

Een review in decembersferen. Dank je wel en graag gedaan Marc. Het was een klusje, maar met goed overleg is het zeker weer gelukt.

Docars levert voor ons een prima service

Geeft bevindingen steeds goed door en laat het aan de klant over om hierover te beslissen. Staan bij problemen altijd meteen voor je klaar.

Dank je wel voor de review Marja.

Goed en eerlijk.

Docars denkt met je mee en zoeken de beste oplossing. De auto is weer netjes gemaakt en rijdt weer prima! Dank Docars

Heel graag gedaan Mirjam. Fijn dat de auto weer goed rijdt.

Goede communicatie, Goede Service

Docars verleent goede service, ze communiceren duidelijk en open. Het zijn vakmannen.

Wat een mooi compliment. Dank je wel Tim.

Weer super geholpen bij Docars

Dank je wel Floor. En dat helemaal vanuit Maastricht ;)

Goede garage

Goede nette garage, Leuke eigenaren Behulpzaam Meedenkt in oplossingen Raad hun aan bij andere mensen

Dank je wel voor de review Dennis.

Perfecte service

Persoonlijk en goede betaalbare service

Bedankt Jeroen

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Graag gedaan Erica, bedankt voor de review.

Autobedrijf Docars denkt met je mee

Garage waar je gehoord wordt en gezien. Dat is niet bij ieder ander garagebedrijf vanzelfsprekend. Onlangs lekke band aan huis, wordt dezelfde dag nog opgelost.

Graag gedaan. Fijn dat we zo snel konden helpen.

vakkundig garage

Ben er te vrede over.

Bedankt voor de review Egard.

Uitstekende service en deskundig advies

Docars is de garage voor onderhoud en service, duidelijk over wat er nodig is zonder verrassingen . En volgens afspraak ook weer klaar om op te halen .

Wat een compliment. Dank je wel voor jullie review.

Over Autobedrijf Docars

Op zoek naar een kwalitatief autobedrijf met extra goede service in de regio? En wilt u graag ontzorgd worden op het gebied van mobiliteit? Autobedrijf Docars is een kleinschalige garage waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, een adres voor APK keuringen, onderhoudsbeurten of andere reparaties; Autobedrijf Docars denkt graag met u mee. Ons specialisme is Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen bedrijfswagen, maar als onafhankelijk autobedrijf zijn alle merken welkom in de werkplaats. Met onze haal- en brengservice, leenauto’s en leenfietsen hebben we altijd een alternatief voor u klaar. Wilt u weten of wij u verder kunnen helpen, laat het ons vooral even weten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.