Uitstekend!

Goed!

Fijne vertrouwde eerste ervaring

Voor het eerst onderhoud laten plegen aan mijn auto bij Docars. Prettig geholpen en alles werd goed uitgelegd. Mijn auto weer opgehaald met een fijn gevoel.

Ben altijd zeer tevreden met de service en klantvriendelijkheid. Fijne garage om naar toe te gaan.

Ze staan voor je klaar en snelle service

Ze staan voor je klaar. Ook toen mijn dochter in de file stond en later aankwam. Meteen gerepareerd en kon ze veilig weer door naar Zuid-Limburg. Dankjulliewel! En superfijn!

Snelle service

Duidelijke uitleg over het prpbleem en wat gedaan om te verhelpen

Altijd klaar voor service.

Een bedrijf wat kennis heeft van auto's en hun klanten. Net even een stapje meer.

Goede communicatie.

Ik had veel vragen, allemaal opgelost.

Altijd goede hulp , klant belangrijk !

Uitstekende service en snel handelen

Het is een fijn bedrijf waar nog de eigenaar ook zijn handen vuil maakt. Een gesprek met de monteurs is gewoon mogelijk. Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant en Docars staat altijd voor je klaar. Je kunt online een afspraak maken op de dag dat het jou uitkomt. Auto 's morgens gebracht, 's avonds ophalen.

goede communicatie en snelle service

prettig en klantvriendelijk

Goede snelle service

Deskundige en goede oplossingen

Goede service goed en eerlijk advies. Wordt altijd snel geholpen

Goed geïnformeerd en vriendelijke mensen.

Herstel kosten voor apk waren bij een ander bedrijf veel hoger. Duidelijk uitleg en het advies, zodat we de kosten over een half jaar kunnen verspreiden.

Docars gaat niet voor het geld, maar voor tevreden klanten

Ik voel me bij Docars geen nummer of portemonnee. Ze denken mee en werken transparant. Ik had veel stress bij andere garages en bij Docars voelde het alsof ik in een team zat. Eindelijk een bedrijf dat ik als ik dat wil blindelings kan vertrouwen.

Wordt altijd vriendelijk ontvangen. Helpen met zoeken naar iets anders.

Prettig contact en wordt professioneel geholpen.

Goede service!

Mijn accu was kapot. Docars kwam de accu op locatie wisselen. Ze waren erg behulpzaam en pro actief en ze hebben veel aandacht voor de klanten.

Prima geregeld.

Reparatie uitgevoerd zoals beloofd en afgesproken. Op tijd. Leen auto mee. Dus een tevreden klant.

Eerlijk en behulpzaam!

Je word snel geholpen, en ze zijn heel eerlijk over de kosten bij reparatie, Dat geeft vetrouwen.

Alles goed

Altijd goed.

Heel goed super .

Servicegericht en vriendelijk !!

Snelle vriendelijke service !

Netjes geholpen,je wordt eerst opgebeld als er wat extra’s bijkomt. Goede kwaliteit.

Correcte behandeling

Ondanks dat er soms dingen niet helemaal vlekkeloos verlopen wordt dit keurig afgehandeld.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.