Geweldig bedrijf!!

Ik word goed geholpen en ze denken mee als er problemen met mijn auto zijn.

Super service

Bedankt voor de review Cees.

Ik heb ze nog niet beter gezien in mijn levennn

Prettig bedrijf met heel goede sevice

Dat is nog eens een compliment. Dank je wel Theo.

Ik ben goed geholpen

Graag gedaan Gerard. Bedankt voor de review.

Meedenkend bedrijf dat zoekt naar oplossingen

Bedankt voor de review.

Altijd heel fijn, eerlijk en snel geholpen! Topperssssss !!

Dank je wel Isa.

Altijd top service!

Ook al is het iets kleins, je kunt altijd even langskomen!

Jazeker. We proberen altijd even mee te kunnen kijken. Dank je we voor je review Bianca.

Vriendelijk, vakbekwaam en duidelijk in hun service

DoCars is een autobedrijf met een persoonlijke uitstraling. Geen nummer, maar aandacht en maatwerk. De reparatie van mijn auto kostte wat tijd, maar dat werd mij direct verteld na het eerste onderzoek van de klacht. Ze wisten direct wat er moest gebeuren om t op te lossen en ik kreeg vervangend vervoer. Achteraf kreeg ik uitleg wat ze hadden uitgevoerd. Uitstekend bedrijf!

Super bedankt voor deze mooie review. Het was inderdaad wat met die levertijden van de onderdelen. Maar fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen.

Er wordt altijd meegedacht naar de beste oplossing voor ieder probleem.

Joost en Esther doen altijd hun uiterste best om mee te denken en een oplossing te zoeken om mijn oude camper op de weg te houden. Soms is het moeilijk om aan onderdelen te komen maar dan verzint Joost wel weer iets om het op te lossen. Ze gaan verder in oplossingen zoeken dan de meeste garagebedrijven ondanks dat ze het steeds drukker krijgen.

Bedankt voor de review Jos. Een camper met een verhaal. We denken graag met jullie mee.

Vlotte service

Als ik een vraag heb of mijn auto moet een dag in de garage blijven wordt ik op de hoogte gehouden van wat er gebeurd en wat het gaat kosten. Wordt ook netjes naar huis gebracht en weer opgehaald als de auto klaar is.

Graag gedaan. Fijn dat het toch nog zo snel lukte om te repareren.

Keurige behandeling en uitvoering.

Goede opname van de beurt. Correcte terugkoppeling m.b.t. extra kosten tijdens uitvoering. Prima verloop.

Dank je wel voor de review.

Altijd goed

Ben al jaren klant. Dat zegt genoeg ;)

Staan altijd voor je klaar!

Wat er ook is, hoe druk het ook is, je kunt altijd een beroep op Docars doen. Daarbij bieden ze altijd een goede oplossing als er een keer iets is!

Soms passen en meten, maar we proberen altijd ons best te doen. Dank je wel voor de review Peter.

Heel goed!!

Deze week mijn auto voor beurt en APK keuring bij Docars laten doen. Fijn dat ik ruim van te voren ingeseind werd om een afspraak hiervoor te maken! Zoals altijd werd de afspraak nagekomen. Werd ik door het bedrijf gebeld met info over de nodige reparaties/ verbeteringen. En daarna dat de auto was afgemeld bij de RDW. Bij het rijden merkte ik dat er nodige was gebeurd met de auto. Hij reed weer als vanouds goed!! Kortom een reactie van een heel tevreden klant

En zo werken we graag. Dank je wel voor de mooie review Chris.

superservice

altijd plaats en tijd voor je

Graag gedaan. Fijn dat we jullie weer snel op weg konden helpen.

top

goed geholpen goede informatie wat er gedaan wordt, Een bedrijf dat meedenkt sjappoo

We denken graag mee. Bedankt voor de review Kees.

Al jaren

Al jaren zeer tevreden over de service en expertise van Joost en aanhang.

Dank je wel Dennis.

vriendelijk,terzake en kundig,persoonlijk

alles 100%

Bedankt voor de mooie review Marijn.

Fijn en betrouwbaar

Fijn en betrouwbaar

Altijd fijn om te horen. Dank je wel Paul.

Behulpzaam en meedenken

Word netjes geholpen

Graag gedaan en bedankt voor jullie review Diny.

Goede, snelle service

Goede communicatie, klantvriendelijkheid en een snelle service.

Bedankt voor de review Maaike.

Perfecte plaats om je auto te onderhouden

Je wordt altijd vriendenlijk ontvangen en geholpen. De prijs is goed en de monteurs weten zowel mechanisch, motorisch als digitaal de juiste handelingen te plegen. Je auto is in goed handen en je weet precies waar je aan toe bent. Verbazingwekkend hoeveel kennis er is over de verschillende merken. Top.

Wat fijn om zo'n compliment te krijgen. Dank je wel Leon.

Klantgericht, meedenkend, servicegericht, snel!!

Altijd fijn om te horen. Dank je wel Jany.

Service is uitstekend Uitstekende vakmanschap. Heel erg vriendelijk en behulpzaam

Dank je wel voor deze mooie woorden Monique.

Provincialeweg 194

4909 AN Oosteind

Over Autobedrijf Docars

Op zoek naar een kwalitatief autobedrijf met extra goede service in de regio? En wilt u graag ontzorgd worden op het gebied van mobiliteit? Autobedrijf Docars is een kleinschalige garage waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, een adres voor APK keuringen, onderhoudsbeurten of andere reparaties; Autobedrijf Docars denkt graag met u mee. Ons specialisme is Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen bedrijfswagen, maar als onafhankelijk autobedrijf zijn alle merken welkom in de werkplaats. Met onze haal- en brengservice, leenauto’s en leenfietsen hebben we altijd een alternatief voor u klaar. Wilt u weten of wij u verder kunnen helpen, laat het ons vooral even weten.