Ik wordt altijd goede geholpen

Topservice voor een goede prijs

Ik kom er al jaren. Altijd goed geholpen. Netjes en kundig. Fijne zaak.

Was goed en is goed gebleven

Altijd prettige ervaring met de wijze waarop wordt gewerkt en de kwaliteit van het werk. Dingen die niet echt helemaal goed gaan worden prima opgelost.

Goed geholpen

Netjes thuis gebracht en weer opgehaald.

Prettig persoonlijk contact en service

Nette en snelle en vakkundige service

Altijd goed en korte lijnen.

Zeer tevreden.

Top garage

Goede betrouwbare garage, als je belt kan je meestal spoedig terecht en weet je waar je aan toe bent.

Super geholpen

Joost is een hele goede symphatieke gast, die alles in het werk stelt om jou als klant te helpen. We zij snel en goed geholpen, en prijstechnisch niets aan de hand.

Altijd goede service

Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. Fijne medewerkers.

Fijn bedrijf met een super goede service!

Ondanks de drukte en dat ze me niet konden garanderen dat de auto dezelfde dag nog klaar zou zijn, kon ik hem toch nog dezelfde dag weer ophalen!

goede ervaringen

Docars medewerkers werken netjes en vakkundig.

Duidelijk geïnformeerd en geholpen

Keuring en servicebeurt uit laten voeren. duidelijke uitleg en overleg over kosten, ook geïnformeerd over aankomende reparaties. Vervangend vervoer werd aangeboden. Alles netjes geregeld.

Snelle service en reparatie. Goede uitleg hoe en wat.

Monteurs die weten wat ze doen

Gewoon doen wat je van ze vraagt en niet zeuren moet ik dit of dat nog doen. Eerlijke voorlichting.

Topbedrijf

Topbedrijf met prima mensen die weten waar ze het over hebben. En bovendien nog betaalbaar ook. En niet te vergeten; de service die geboden wordt.

Super personeel

Goede service korte planning en betaalbaar

Zeer tevreden.

Ben zeer tevreden over deze garage. Moest bij mijn oude weg maar deze garage is een stuk beter als de oude. Aan te bevelen aan andere weg gebruikers.

Na melding van probleem, direct actie Heel klantvriendelijk

Vriendelijk en overleg met een probleem.

Goed contact met alle medewerkers, vriendelijk en ze nemen alle tijd voor de klant.

Zie hierboven

Uitstekend!

Als altijd, goede prijzen en perfecte knowhow. Snelle service en altijd fijn om door Joost en zijn mensen geholpen te worden.

Goede kwaliteit en service maar iets duurder.

Goede kwaliteit en service maar iets duurder als afgesproken en op het nippertje op tijd klaar. Altijd paraat voor een snelle reparatie!

Snelle en goede service voor een eerlijke prijs

Snelle en goede service voor een eerlijke prijs, en er wordt ook altijd met je meegedacht.