top

goed geholpen goede informatie wat er gedaan wordt, Een bedrijf dat meedenkt sjappoo

We denken graag mee. Bedankt voor de review Kees.

Al jaren

Al jaren zeer tevreden over de service en expertise van Joost en aanhang.

Dank je wel Dennis.

vriendelijk,terzake en kundig,persoonlijk

alles 100%

Bedankt voor de mooie review Marijn.

Fijn en betrouwbaar

Fijn en betrouwbaar

Altijd fijn om te horen. Dank je wel Paul.

Behulpzaam en meedenken

Word netjes geholpen

Graag gedaan en bedankt voor jullie review Diny.

Goede, snelle service

Goede communicatie, klantvriendelijkheid en een snelle service.

Bedankt voor de review Maaike.

Perfecte plaats om je auto te onderhouden

Je wordt altijd vriendenlijk ontvangen en geholpen. De prijs is goed en de monteurs weten zowel mechanisch, motorisch als digitaal de juiste handelingen te plegen. Je auto is in goed handen en je weet precies waar je aan toe bent. Verbazingwekkend hoeveel kennis er is over de verschillende merken. Top.

Wat fijn om zo'n compliment te krijgen. Dank je wel Leon.

Klantgericht, meedenkend, servicegericht, snel!!

Altijd fijn om te horen. Dank je wel Jany.

Service is uitstekend Uitstekende vakmanschap. Heel erg vriendelijk en behulpzaam

Dank je wel voor deze mooie woorden Monique.

Bedankt voor deze mooie aanbeveling Wim.

Top service!

Beste garage van Brabant!

Dat is nog eens een compliment. Dank je wel Mark.

Gewoon top en vriendelijk

Zie boven

Dank je wel Arno.

Betrouwbare goede service

Mijn auto moest weer gekeurd worden voor de jaarlijkse APK. Samen met een kleine beurt. De kosten waren al redelijk ingecalculeerd door eerdere communicatie en dat is altijd fijn. En de auto rijdt weer goed!

Goede service met duidelijke uitleg en communicatie naar de klant

Bedankt voor de review.

Altijd goed met alles

Altijd goed..

Deskundigheid en topservice.

Zoals ik hierboven beschreef, deskundig, altijd heel prettig contact. De service is uitstekend. Altijd antwoord op iedere vraag over de auto. En als extra service, als ik de auto voor onderhoud heb afgegeven, wordt mij altijd gevraagd of ik vervoer heb. Dan is echt heel attent. Dank jullie wel. Jullie zijn top!

Wat een warme woorden Yvonne. Ook altijd gezellig om jouw te mogen ontvangen. Dank je wel.

Prima respectvol behandeld.

Tijd van afspraak prima . Koffie in wachttijd. Uitleg van werkzaamheden helder.

Graag gedaan Wil.

klantvriendelijk, gastvrij en professioneel

Joost en Esther geven eerlijk advies en maken het niet duurder dan nodig. Prettig in de omgang, altijd bereid mee te denken. Ook fijn dat je zo nodig een leenauto kunt krijgen.

We denken graag mee. Bedankt voor de mooie review Trudy.

Kundig en betrouwbaar

Wij zijn erg blij met autobedrijf Docars. Ze bellen als er iets gevonden en leggen het in begrijpelijke taal uit.

Transparant zijn is één van de kernwaarde. Graag gedaan en bedankt voor de mooie review.

Prima bedrijf, Onze auto is bij meerdere garages geweest waar ze het euvel niet konden vinden. Hier wel!!!! Familie Ligtvoet Jacobs Dongen

Super fijn dat we het hebben weten op te lossen. Dank je wel voor de mooie review.

Goede vriendelijke service

Er is voldoende aandacht voor wensen en uitspraken.

Keurig in alle opzichten

Alles klopte +goed advies

Dank je wel voor de review. Fijn dat we hebben kunnen helpen.

Betrouwbaar en professioneel

Docars heeft een complex project voor mij professioneel uitgevoerd en afgerond. De flexibiliteit en het meedenken zijn ongekend. Géén uitdaging is te groot. Altijd open, eerlijk en klantgericht. Ik ben heel dankbaar dat zij er zijn. Top bedrijf !

Wat een super fijne review om het jaar mee te beginnen! Dank je wel en graag gedaan. Fijn dat jullie alweer lekker hebben kunnen toeren.

Goede en vriendelijke service

Zie boven

Over Autobedrijf Docars

Op zoek naar een kwalitatief autobedrijf met extra goede service in de regio? En wilt u graag ontzorgd worden op het gebied van mobiliteit? Autobedrijf Docars is een kleinschalige garage waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, een adres voor APK keuringen, onderhoudsbeurten of andere reparaties; Autobedrijf Docars denkt graag met u mee. Ons specialisme is Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen bedrijfswagen, maar als onafhankelijk autobedrijf zijn alle merken welkom in de werkplaats. Met onze haal- en brengservice, leenauto’s en leenfietsen hebben we altijd een alternatief voor u klaar. Wilt u weten of wij u verder kunnen helpen, laat het ons vooral even weten.