Service en communicatie perfect

Dat hoeft niet meer bovenstaande is duidelijk

Goede service en heldere feedback

Afspraak snel online gemaakt. Bij afgeven van de auto nette leenauto meegekregen waarboor alleen de gereden kilometers betaald dienen te worden. Heldere terugkoppeling vanuit het bedrijf betreffende de benodigde reparatie en kosten. Reparatie ook snel geregeld en dezelfde dag nog gereed. Fijne service en heldere communicatie.

Snel, goed en flexibel

Snel, goed en flexibel

Behulpzaam, vakkundig en uiterst vriendelijk.

Voorheen onderhoud en apk laten doen met meerdere auto’s bij een ander bedrijf, maar een paar bleken achteraf eigenlijk niet door de keuring te mogen gaan ivm slechte banden en remleidingen. Gelukkig krijgen wij nu bij Docars vooraf advies en offerte vooraf. Kort samengevat…… TOP !

Ik denk aan behulpzaam, altijd even de tijd nemend, eerlijk, vriendelijk, kwaliteit.

Ik ben heel tevreden, met name vanwege de vriendelijkheid, de kwaliteit en de behulpzaamheid.

Heel klantvriendelijk, deskundig, denken mee, redelijke prijs

Probleemloos auto onderhoud ook voor de Camper

Prima bedrijf voor elk automerk Prettig persoonlijk contact, dus geen nummer Goede service Bieden meer dan reguliere dealers

Geweldig bedrijf!!

Ik word goed geholpen en ze denken mee als er problemen met mijn auto zijn.

Super service

Ik heb ze nog niet beter gezien in mijn levennn

Prettig bedrijf met heel goede sevice

Ik ben goed geholpen

Meedenkend bedrijf dat zoekt naar oplossingen

Altijd heel fijn, eerlijk en snel geholpen! Topperssssss !!

Altijd top service!

Ook al is het iets kleins, je kunt altijd even langskomen!

Vriendelijk, vakbekwaam en duidelijk in hun service

DoCars is een autobedrijf met een persoonlijke uitstraling. Geen nummer, maar aandacht en maatwerk. De reparatie van mijn auto kostte wat tijd, maar dat werd mij direct verteld na het eerste onderzoek van de klacht. Ze wisten direct wat er moest gebeuren om t op te lossen en ik kreeg vervangend vervoer. Achteraf kreeg ik uitleg wat ze hadden uitgevoerd. Uitstekend bedrijf!

Er wordt altijd meegedacht naar de beste oplossing voor ieder probleem.

Joost en Esther doen altijd hun uiterste best om mee te denken en een oplossing te zoeken om mijn oude camper op de weg te houden. Soms is het moeilijk om aan onderdelen te komen maar dan verzint Joost wel weer iets om het op te lossen. Ze gaan verder in oplossingen zoeken dan de meeste garagebedrijven ondanks dat ze het steeds drukker krijgen.

Vlotte service

Als ik een vraag heb of mijn auto moet een dag in de garage blijven wordt ik op de hoogte gehouden van wat er gebeurd en wat het gaat kosten. Wordt ook netjes naar huis gebracht en weer opgehaald als de auto klaar is.

Keurige behandeling en uitvoering.

Goede opname van de beurt. Correcte terugkoppeling m.b.t. extra kosten tijdens uitvoering. Prima verloop.

Altijd goed

Ben al jaren klant. Dat zegt genoeg ;)

Staan altijd voor je klaar!

Wat er ook is, hoe druk het ook is, je kunt altijd een beroep op Docars doen. Daarbij bieden ze altijd een goede oplossing als er een keer iets is!

Heel goed!!

Deze week mijn auto voor beurt en APK keuring bij Docars laten doen. Fijn dat ik ruim van te voren ingeseind werd om een afspraak hiervoor te maken! Zoals altijd werd de afspraak nagekomen. Werd ik door het bedrijf gebeld met info over de nodige reparaties/ verbeteringen. En daarna dat de auto was afgemeld bij de RDW. Bij het rijden merkte ik dat er nodige was gebeurd met de auto. Hij reed weer als vanouds goed!! Kortom een reactie van een heel tevreden klant

superservice

altijd plaats en tijd voor je

top

goed geholpen goede informatie wat er gedaan wordt, Een bedrijf dat meedenkt sjappoo

Al jaren

Al jaren zeer tevreden over de service en expertise van Joost en aanhang.

Provincialeweg 194

4909 AN Oosteind

Over Autobedrijf Docars

Op zoek naar een kwalitatief autobedrijf met extra goede service in de regio? En wilt u graag ontzorgd worden op het gebied van mobiliteit? Autobedrijf Docars is een kleinschalige garage waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, een adres voor APK keuringen, onderhoudsbeurten of andere reparaties; Autobedrijf Docars denkt graag met u mee. Ons specialisme is Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen bedrijfswagen, maar als onafhankelijk autobedrijf zijn alle merken welkom in de werkplaats. Met onze haal- en brengservice, leenauto’s en leenfietsen hebben we altijd een alternatief voor u klaar. Wilt u weten of wij u verder kunnen helpen, laat het ons vooral even weten.