Accu was overleden en werd vrijwel direct vervangen!

Na een belltje kon ik direct langs komen om de acccu te vervangen.

Prima garage

• Faciliteiten wachtruimte

Zelfs op zaterdag top service!

Als je vrijdagavond ontdekt dat je auto hapert en op zaterdagochtend een poging doet om er door de monteur van Wassink naar te laten kijken, hoe geweldig is het dan dat er onderdelen bij de spoeddienst besteld worden en hij direct gerepareerd wordt! Topmonteur! Topzaak! Wederom dank!

Gewoon prima.

Klantvriendelijkheid en service zijn goed.

geweldig

Deskundig vriendelijk en behulpzaam

geweldig

top service

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Een garage heeft een beetje het imago van onbetrouwbaar. Wat immers ook logisch lijkt. Je brengt je auto, krijgt een telefoontje met wat er gerepareerd moet worden, je zegt ja want wat moet je anders, je haalt je auto op en betaald een vaak dure rekening zonder dat je echt weet of alles gedaan is. Wassink is voor mij de eerste garage waar ik dit gevoel totaal NIET heb! Altijd vriendelijk en behulpzaam en duidelijk en transparant in kosten. 2 auto's hier inmiddels gekocht en in onderhoud en ik ben zeer tevreden! Ik rijd er graag een stukje verder voor!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marcella, Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie review te schrijven! Dit waarderen we echt enorm. Voor een klant is en blijft het altijd moeilijk maar we hopen toch, dat na een zo duidelijk mogelijke uitleg, het toch gesnapt wordt. Bedankt!

gewoon goed

snelle service en duidelijk

heel goed en vriendelijk

ik ben heel goed geholpen door marc uitmuntend!

Prima ervaring

Goede ervaring vriendelijke mensen en alles word gedaan in overleg.

Top geregeld

Goed geregeld zoals ik al meer dan 20 jaar over de vloer kom.

• Faciliteiten wachtruimte

Echt al een hele tijd ja! Bedankt voor je loyaliteit. en tot de volgende keer maar weer :)

Was op zoek naar een speciale auto, die ik uiteindelijk met behulp van dit garagepersoneel heb gevonden. Alles netjes geregeld en de auto is keurig afgeleverd. Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Het is inderdaad geen 'standaard' modelletje geworden! We hebben het heel graag voor jullie gedaan en hopen dat jullie er veel plezier mee gaan hebben.

Goede zorg voor mijn mustang dankzij het Top Team van vakgarage Wassink

Goed en kundig medewerkers vanuit top team van vakgarage Wassink

• Faciliteiten wachtruimte

Kia staat er weer netjes bij

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een vakgarage die z'n naam eer aan doet

Luisteren goed naar de klant en lossen het defect goed en goedkoop op

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Afgelopen vrijdag 10-09-2021 hebben wij onze auto gekocht bij autobedrijf Wassink . Prima service en gelijk een proefrit gemaakt. De mankementen worden vakkundig verholpen . Zeer tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Zoals altijd: uitstekende service.

Een plezierige garage. Ik mag altijd wachten, omdat ik 10 km verderop woon en het onhandig is om "even" heen en weer te gaan. Gratis koffie, thee en WiFi, dus prima te doen. Een schone garage. Er wordt je nooit iets aangepraat, een kleinigheid kan ook heel goed volgend jaar. Dus een diktevreden klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw mooie review!

super

goed advies en service

• Faciliteiten wachtruimte

Buitengewoon goed, betrouwbaar, persoonlijke aandacht.

Zeer correcte persoonlijke behandeling met prima zakelijke en technische informatie. Nakomen van afspraken bijzonder goed, geen moeite teveel en zeer correcte afhandeling. Levering zeer vlot en correct. Kortom: Zeer tevreden!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor u review. Heel veel rijplezier! We zien u volgend jaar graag terug voor het nodige onderhoud.

Top garage

Snelle service, vakkundig personeel. Een echte aanrader

Vakkundig en behulpzaam

Ik had snel een andere auto nodig met voldoende trekkracht. De garagehouder dacht gied mee en is zeer vakkundig. Prima garage!!

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle en uitstekende service!

Daar sta je dan ineens met een lekke band in een afgelegen gebied tussen de kassen. Bleek ook geen reserveband, kruissleutel of krik in de auto te zijn. Eén telefoontje was genoeg. Omdat ikzelf moest werken is men er dezelfde dag naar toe gereden, heeft de band vervangen en reserveband plus overige benodigdheden op verzoek besteld (dag later was dit binnen). Ook nog bij ophalen alles netjes in de auto opgeborgen en mijn autolock eraf gehaald (dat lukte mij niet), wat niets met die lekke band te maken had. Keurig behandeld, prima!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dank voor deze leuke review! We stellen dit op prijs en zijn blij dat we u weer naar tevredenheid geholpen hebben.

Uistekende vakgarage!

Uitstekende vakgarage, snelle service, klantvriendelijk, professioneel!

Prettige persoonlijke benadering

Goed en eerlijk garage bedrijf. Reageert alert op vragen en de afwikkeling van de aankoop/inruil ging soepel.

top

s

Over Vakgarage Wassink Poeldijk

Vakgarage Wassink / Autobedrijf Wassink Poeldijk is in regio Westland dé BOVAG garage met totaalservice! Centraal gelegen tussen Monster, Naaldwijk, Honselersdijk en Den Haag. Voor iedereen bereikbaar. Klantvriendelijkheid, optimale service en flexibiliteit staan bij ons op nr. 1! Sinds 1 januari 2021 hebben wij ons mogen aansluiten bij Stichting Vakgarage en uiten wij ons nu als VAKGARAGE WASSINK. Vakgarage is een onafhankelijke keten van meer dan 346 universele autobedrijven die alle lid zijn van BOVAG. Alle automerken zijn welkom bij Vakgarage waar onderhoud volgens fabrieksvoorschrift wordt uitgevoerd. Dit geldt uiteraard ook voor hele jonge auto’s die daardoor de fabrieksgarantie behouden. U bent aan het juiste adres voor onderhoud, reparatie, APK, (ruit)schade, airco, banden (zowel zomerbanden, winterbanden als all weather banden) en occasions. Wij beschikken over de modernste apparatuur om uw automaatbak te laten spoelen en de EGR te laten reinigen. Tevens zijn wij een van de weinige garages die op eigen locatie remschijven afdraaien. Kortom; totaalservice voor uw bedrijfswagen, auto, leaseauto, oldtimer en camper!