Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Vakgarage Wassink Poeldijk

Vakgarage Wassink / Autobedrijf Wassink Poeldijk is in regio Westland dé BOVAG garage met totaalservice! Centraal gelegen tussen Monster, Naaldwijk, Honselersdijk en Den Haag. Voor iedereen bereikbaar. Klantvriendelijkheid, optimale service en flexibiliteit staan bij ons op nr. 1! Sinds 1 januari 2021 hebben wij ons mogen aansluiten bij Stichting Vakgarage en uiten wij ons nu als VAKGARAGE WASSINK. Vakgarage is een onafhankelijke keten van meer dan 346 universele autobedrijven die alle lid zijn van BOVAG. Alle automerken zijn welkom bij Vakgarage waar onderhoud volgens fabrieksvoorschrift wordt uitgevoerd. Dit geldt uiteraard ook voor hele jonge auto’s die daardoor de fabrieksgarantie behouden. U bent aan het juiste adres voor onderhoud, reparatie, APK, (ruit)schade, airco, banden (zowel zomerbanden, winterbanden als all weather banden) en occasions. Wij beschikken over de modernste apparatuur om uw automaatbak te laten spoelen en de EGR te laten reinigen. Tevens zijn wij een van de weinige garages die op eigen locatie remschijven afdraaien. Kortom; totaalservice voor uw bedrijfswagen, auto, leaseauto, oldtimer en camper!