Snel en makkelijk afspraak gemaakt.

Auto was vlot weer gereed. Was er voor beurt en APK. Goede communicatie. Verder geen klachten. Of het moet zijn dat m’n auto dit keer niet gewassen was terwijl dit voorheen wel het geval was, detail ;)

Goed opweg geholpen!

Duidelijk kundig personeel binnen de deur.

Top seller, Great car

Top seller, great communication, car exactly as described and for fair price. Rick was always very helpful, responded immediately and did his best in all cases Totally recommended and will definitely do business again.

• Would you recommend us? Yes

Sehr freundliches kompetentes Team das unseren Kauf aus Deutschland heraus super unterstützt hat

Wir hatten unser Auto bei mobile entdeckt und konnten per WhatsApp Kontakt aufnehmen. Es wurde dann alles für eine deutsche Zulassung vorbereitet. Wir haben uns jeder Zeit sehr gut aufgehoben gefühlt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer prettige garage

Duidelijke en goede communicatie vanuit de garage. Verder open en transparant. Ook staan ze open na aankoop mochten er iets zijn met de auto. Willen garant staan voor een goede garage

Klantvriendelijke benadering

Goede , duidelijke, snelle Service. Vriendelijk Personeel, goede prijs kwaliteits verhouding .

Ik werd vriendelijk ontvangen door de verkoper Rick. Ik kwam kijken voor een BMW 5 serie. In de showroom stond een Volvo V90. Deze had ik ook serieuze belangstelling voor. Ze hadden die middag een feest, maar ondanks dat kon ik gewoon met de Volvo een proefrit maken. Met onderhandelen zijn we er uitgekomen. Ik rijd nu met veel plezier in de Volvo. Fijn zaken doen en zeer vriendelijk personeel

Goede service,

Top service en altijd prettig om hier weer binnen te komen

Altijd perfect!

Zeer net bedrijf, altijd snel geholpen, vriendelijk medewerkers en goede service. Al een aantal jaren klant en is nog nooit tegengevallen.

super klantvriendelijk

klant vriendelijk en al jaren betrouwbaar adres

Top service, goed werk!

Zo doorgaan mannen. Dankjewel

Door de jaren heen heb ik goede ervaring. Ook de nota’s zijn acceptabel. Werd goed en deskundig geholpen.

Betrouwbaarheid, deskundigheid en klantgericht

Jaren klant, altijd goede cq eerlijke adviezen. Goede contacten met m.n de monteurs en rest van het personeel.

oke

altijd prettig geholpen

Het is fijn dat er word meegedacht en prettig geholpen. Altijd vervoer beschikbaar. super

Ben goed behandeld .

Alles wat afgesproken was is gebeurd.

Prima service!

Mooie auto gekocht, goed en vlot gehandeld.

Auto keurig afgeleverd

Dealer komt gemaakte afspraken na en doet niet aan handje klap

Vakkundig personeel. Netjes. Ze bellen je als er oets extra aan de auto moet gebeuren

Toppie

Summa Cum laude!

Heel geslaagde ervaring bij aankoop van een prachtige auto bij een team mensen waar gewoon alles klopt. Dank!!!

Alles werd in werking gezet om mijn auto weer oké te krijgen. Zij hebben er toch maar voor gezorgd dat mijn auto beschikbaar was als trouwauto. En als verrassing was hij ook nog van binnen en buiten schoongemaakt. Ik was superblij

Zeer hartelijk en aangename ervaring

Wij werden zeer hartelijk ontvangen. Er werd gelijk koffie aangeboden, en er werd alle tijd voor ons genomen. Proefrit gemaakt met beoogde auto. Ook tot koop over gegaan. Het hele proces verliep erg vlotjes en plezierig. Met een zeer goed gevoel daar vertrokken. En nu dus in het bezit van een prima auto. Autobedrijf Ben Bakker kan ik iedereen aanbevelen.

Prima communicatie en betrouwbaar onderhoud

De garage belde eerst dat men slijtage gezien had aan de remblokken en of ze die mochten vervangen. Na toestemming is dat aangepakt. Prijs / kwaliteit is uitstekend

Van begin tot eind goed!

Twee en half uur moeten rijden voor een auto die omschreven als werd als zeer mooi, dit was inderdaad zo. Bij aankomst stond auto al klaar en werden we keurigontvangen. Duidelijke transparante gang van zaken.