Hele eerlijke verkoper en een mooie auto gekocht.

Ik en mijn vader waren op zoek naar een auto voor ons 2. We kwamen na lang te zoeken bij dit bedrijf en na uren lang te gaan denken of we hem willen zijn we het er over eens geworden. Onderhoud was keurig. verwachtingen waren eerlijk. We zijn hartstikke blij met onze ervaring hier.

Erg goede ervaringen met Autobedrijf Budel!

Deze jongens weten wat ze aan het doen zijn

Prima service en alles keurig en op tijd afgehandeld!

Men voert de werkzaamheden keurig uit conform verwachtingen. Duidelijkheid vooraf tav de kosten en alles perfect op tijd gereed volgens afspraak.

Fijne ervaring

Koppelingsgroep laten vervangen van de Suzuki Alto. Rob Braaksma legde uit wat de mogelijkheden waren (o.a. het gebruik van originele onderdelen versus merkloze onderdelen) en hij gaf een inschatting van de kosten. Het exacte bedrag was vooraf niet helemaal te bepalen omdat je immers nooit weet wat je tijdens het werk nog meer kan tegenkomen. De uiteindelijke factuur was 15% hoger. Dat viel dan toch nog mee: ik heb wel eens meer uitgegeven voor het vervangen van een koppelingsgroep! De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd.

Al 27 jaar mijn garage. Niet voor niets, ik ben heel kritisch...

Rob, de eigenaar, is voor mij super betrouwbaar en klantvriendelijk. Helpt en denkt altijd mee met mij en doet vele stapjes meer dan elke andere garage van die kwaliteit.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en deskundig autobedrijf

Ze zijn altijd vriendelijk. Doordat ik een niet alledaagse auto rijd (want Amerikaans) is het soms lastiger om aan onderdelen te komen, maar het lukt Budel altijd en ook nog heel snel. Ze denken ook mee om de beste oplossing te bieden voor eventuele problemen. Kortom, ik ben blij met Autobedrijf Budel.

Uitmuntend met zeer goede en communicatie en topkwaliteit

Keukendeurtjes in een uitstekende staat hoogglans afwerking. Binnen enkele dagen klaar en zeer tevreden! Absolute aanrader!!!!

Staat altijd klaar!

Is vriendelijk en levert vakwerk!

wederom top

Een zachte band... direct geholpen en voor twee tientjes weer op pad! Toppers.

duidelijk, direct, perfect schadeherstel

duidelijk, direct, perfect schadeherstel

was goedt

goedt

Altijd professioneel en helder

APK en jaarlijkse onderhoud gedaan. Alles helder een snel.

Topservice

Uitstekende service snelle en efficiënte afhandeling, zowel met schades als bv een servicebeurd.

Fijne service!

M’n auto rijd weer als een zonnetje! Fijne service bij Rob!

Vriendelijk, professioneel en snel. Top!

Duidelijke uitleg van de mankementen, prijsopgave voorafgaand aan reparatie, geen verrassingen, vriendelijke service. Ik ben zeer tevreden met deze garage.

Snel en vriendelijk

Zoals altijd goed en snel geholpen.

goedt

zergoedt

Wederom Top geholpen door Auto Bedrijf Budel

Zoals ik gewend van Autobedrijf Budel ben ik weer Top geholpen met het onderhoud van mijn auto. Wij zijn al jaren vaste klant van dit autobedrijf en dat willen wij graag houden. De kennis die dit bedrijf heeft over alle merken is geweldig. En wij worden altijd netjes geholpen. Ik raad dit Autobedrijf bij iedereen aan. En ze houden een goede prijs aan en overleggen dit ten alle tijden met de klant zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

eerlijk en goed

Na overleg toch mijn (oude) auto laten repareren. Goed overleg, eerlijk advies. Ik ben tevreden.

Top bedrijf en super service.

Wordt goed en snel geholpen, super service en top personeel. Super tevreden met Autobedrijf Budel.

Gewoon een geweldige service. Snel, kundig en de persoonlijke benadering is goud waard

Snelle service

Wordt snel en vakundig geholpen

Zetten dat stapje extra voor de klant

Hier een auto gekocht en ik rijd er naar een jaar nog na alle tevredenheid in. Het bedrijf zet ook dat extra stapje extra voor de klant. Kortom top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijk in communicatie over prijs en werkzaamheden. Niet goedkoop, maar ook niet superduur