Super service

Zeer goede service, snel en goed geholpen.

Prima!

Voor mij heel klantvriendelijk

Snel geholpen

Snel geholpen zodat ik weer verder kon met werken

Wederom TOP

Zeer prettig , vakkundig geholpen en ook nog eens op korte termijn! Hulde voor de klantgericht en klantvriendelijkheid

goed geregeld

Snelle aktie, helemaal tevreden.

Auto even laten controleren en nieuwe koplampen laten monteren.

Topservice

Voor een schadeherstelrapport geweest en werd snel en netjes afgehandeld.

Snel en vriendelijk geholpen; heldere en zeer acceptabele factuur

De reparatie waarvoor ik kwam, werd snel uitgevoerd en de kosten vielen mee. Toen ik één dag voor de afspraak erachter kwam dat ik ook aan een APK toe was, was dat geen probleem. Prima service!

Subliem

Gastvrij, oplossingsgericht, verstand van zaken, klantvriendelijk, goede koffie!

Professioneel en klantvriendelijk top garage.

Heb mijn dynamon laten vervangen en bandenwissel gedaan. Spullen besteld en na 1 dag geholpen en dat net voor het nieuwjaar. Alles zag er picobello uit en de A6 rijd weer als een trein. Mijn complimenten jullie hebben er een vaste klant erbij. Fijne jaar wisseling alvast.

Onderhoud Renault Megane

Zoals wij gewend zijn van Autobedrijf Budel word er keurig volgens afspraak en overleg gewerkt. Wij zijn al jaren zeer tevreden klanten bij dit Autobedrijf en raden iedereen dit bedrijf aan.

Eerlijk bedrijf met eerlijk materiaal

Goeie avond. Hier bij mij ervaring met het bedrijf. Ik heb eind september en suzuki alto 2012 met een 999cc motor drie cilinder gekocht daar. Deze auto was telefonisch netjes vast gehouden voor ons. Zodat we op maandag naar hun konden gaan voor te kijken . De uitleg en belofte over de auto aan de telefoon klopte . Auto zag er goed uit en mankeerde niets. Na een proefrit waren we er over eens dat wij deze zouden kopen. Ze hebben hem nog een nieuwe keuring gegeven en effe nagelopen. Dus ben dik tevreden over de auto en hun klant vriendelijkheid. Ps heb een opmerking voor de garage . Kijk ook ook even na de airco van de auto of er genoeg vloeistof in zit.dit was dus bij ons niet het geval. Maar dit is op gelost door onze monteur. Zal zeker in de toekomst dat en auto weer kopen. Mvg noud van gaal Arcen Limburg

Top Service !!

Afgelopen week is mij achterruit ingeslagen en dat om 22.30 uur . Het regende ook nog verschrikkelijk . Ik heb contact gezocht met Auto Budel ik werd gelijk geholpen en kreeg het verzoek om gelijk naar de garage toe te komen zodat de auto veilig en droog staat. Ik kreeg gelijk een leen auto mee . De volgende dag was de auto gerepareerd en stond weer keurig schoongemaakt en al klaar. Top service Rob nogmaals dank . Super mooi en goed bedrijf.

Auto loopt weer als een zonnetje

Alles gaat in overleg en wordt goed uitgelegd. Nooit problemen, klantvriendelijk en goeie service.

een goede garage.

Altijd goed, vriendelijk en snel

Altijd goed, vriendelijk en snel

Goede communicatie goed geholpen

Altijd klaarstaan snel reparatie

Wordt ook wel eens van te voren gebeld als er een afspraak staat gepland en men het gevoel heeft dat deze niet op de netvliezen staan.

Top service

Altijd vriendelijk en goed geholpen.

Duidelijke communicatie Goede uitleg Afspraken worden netjes nagekomen

Mooi bedrijf met vakkennis!!

Moor bedrijf en vakkennis! Prettig geholpen door Rob . Nemen echt de tijd voor je niets is teveel gevraagd . Duidelijke uitleg . Ik kan een ieder aanbevelen om daar heen te gaan !!

Goede kwaliteit en service.

Budel heeft voor mij een leen-lesauto. Als er iets is met de auto, kan ik de auto omruilen en verder gaan met rijlessen in de auto terwijl de lesauto profeioneel gemaakt wordt.

Erg fijn

Netjes, rustig advies, duidelijk ex btwprijs vooraf gemeld.

Klantgericht!

Mijn auto had turboproblemen en met wat ( internet) speurwerk van hun kant hebben zij het probleem kunnen lokaliseren en het op een relatief goedkope manier opgelost. De turbo had waarschijnlijk bij een merkdealer direct vervangen worden en had het vele malen duurder uitgepakt. Dat is nou service! Echt klasse!

Oplossingsgericht

Duidelijk overleg met de klant en bij een probleem met de auto blijven zoeken tot de oplossing er is.