Al 27 jaar mijn garage. Niet voor niets, ik ben heel kritisch...

Rob, de eigenaar, is voor mij super betrouwbaar en klantvriendelijk. Helpt en denkt altijd mee met mij en doet vele stapjes meer dan elke andere garage van die kwaliteit.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en deskundig autobedrijf

Ze zijn altijd vriendelijk. Doordat ik een niet alledaagse auto rijd (want Amerikaans) is het soms lastiger om aan onderdelen te komen, maar het lukt Budel altijd en ook nog heel snel. Ze denken ook mee om de beste oplossing te bieden voor eventuele problemen. Kortom, ik ben blij met Autobedrijf Budel.

Uitmuntend met zeer goede en communicatie en topkwaliteit

Keukendeurtjes in een uitstekende staat hoogglans afwerking. Binnen enkele dagen klaar en zeer tevreden! Absolute aanrader!!!!

Staat altijd klaar!

Is vriendelijk en levert vakwerk!

wederom top

Een zachte band... direct geholpen en voor twee tientjes weer op pad! Toppers.

duidelijk, direct, perfect schadeherstel

duidelijk, direct, perfect schadeherstel

was goedt

goedt

Altijd professioneel en helder

APK en jaarlijkse onderhoud gedaan. Alles helder een snel.

Topservice

Uitstekende service snelle en efficiënte afhandeling, zowel met schades als bv een servicebeurd.

Fijne service!

M’n auto rijd weer als een zonnetje! Fijne service bij Rob!

Vriendelijk, professioneel en snel. Top!

Duidelijke uitleg van de mankementen, prijsopgave voorafgaand aan reparatie, geen verrassingen, vriendelijke service. Ik ben zeer tevreden met deze garage.

Snel en vriendelijk

Zoals altijd goed en snel geholpen.

goedt

zergoedt

Wederom Top geholpen door Auto Bedrijf Budel

Zoals ik gewend van Autobedrijf Budel ben ik weer Top geholpen met het onderhoud van mijn auto. Wij zijn al jaren vaste klant van dit autobedrijf en dat willen wij graag houden. De kennis die dit bedrijf heeft over alle merken is geweldig. En wij worden altijd netjes geholpen. Ik raad dit Autobedrijf bij iedereen aan. En ze houden een goede prijs aan en overleggen dit ten alle tijden met de klant zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

eerlijk en goed

Na overleg toch mijn (oude) auto laten repareren. Goed overleg, eerlijk advies. Ik ben tevreden.

Top bedrijf en super service.

Wordt goed en snel geholpen, super service en top personeel. Super tevreden met Autobedrijf Budel.

Gewoon een geweldige service. Snel, kundig en de persoonlijke benadering is goud waard

Snelle service

Wordt snel en vakundig geholpen

Zetten dat stapje extra voor de klant

Hier een auto gekocht en ik rijd er naar een jaar nog na alle tevredenheid in. Het bedrijf zet ook dat extra stapje extra voor de klant. Kortom top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijk in communicatie over prijs en werkzaamheden. Niet goedkoop, maar ook niet superduur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij auto bedrijf Budel.\r\nOf je nou met rob (de eigenaar)of met 1 van de monteurs een praatje maakt, de passie en liefde voor auto’s straalt er vanaf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zer goedt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlak & Strak herstel van mijn bedrijfsbus.