Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al twee auto\'s gekocht bij Car Service Toenink. En ik ben zeer tevreden. Uitstekende auto\'s goede service.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gebracht voor een vakantie check....perfect uitgevoerd met een smile 😀
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag (21-7-2017) met een 5-serie e61 gaan rijden. Tijdens proefrit ging het lampje branden dat er te weinig olie in de auto zat en daarbij lag er een 5 liter oliekan achter in de kofferruimte (wat wellicht een hoog olieverbruik kan aangeven) en lag er water achter in de kofferbak. Mede gelet op de aantal positieve reviews toch voordeel van de twijfel gegeven en gevraagd voor inruilvoorstel. Maandag teruggebeld door ene Jeroen en die vond ik behoorlijk bot in zijn reactie op een email die ik had gestuurd, want ik zou eisend zijn en dat deden hun klanten nooit. Sorry, maar wat ik citeer even wat er in mijn email stond \r\n\r\nMocht het inruilvoorstel iets worden, dan zouden we wel graag wat opgenomen willen hebben op het BOVAG garantiecertificaat (of een apart schrijven van uw bedrijf) aangaande het olieverbruik.\r\nZoals aangegeven was het gisteren (tijdens de proefrit) niet echt fijn dat het olielampje ging branden (niveau wat te laag). Ook was het water achterin de kofferbak nog een vraagteken….. \r\n\r\nLijkt mij meer vragend dan eisend, maar dit zou volgens de verkoper toch echt niet het geval zijn. Ze gingen niets opnemen omtrent het olieverbruik. Dat kan ik begrijpen, maar om nu te zeggen dat ik veeleisend ben, nee! Heb hem ook telefonisch gezegd dat dit hij dit niet zo moest zien (was een onderhandeling) en als hun enkel BOVAG geven zonder de extra opname m.b.t. het olieverbruik was dit ook goed. \r\n\r\nMaar daarmee zijn we nog niet klaar, want nadat ik later de eigenaar aan de telefoon kreeg zei hij me dat mijn huidige auto moeilijk in te ruilen was. Het toe te leggen bedrag op de bmw zou namelijk € 2.500,- zijn. Hierop heb ik gereageerd dat ik dit wel zag zitten en ik over twee dagen retour kom en ik de auto bij goedvinden meteen zou willen meenemen. Nog geen half uur later wordt ik door de verkoper (Jeroen) teruggebeld en gaf hij aan dat er (meerdere inruilvoorstellen van andere Passats op de bmw) en fout gemaakt was en ik € 3.500,- moest bijleggen....... je kunt vinden wat je hiervan vind, maar ik heb dit netjes (telefonisch) gemeld aan de verkoper, maar wederom bot en kon zich niet verplaatsen in mijn positie. Ik baal stevig van de situatie en ik ga niet zo maar een negatieve review schrijven (is overigens mijn eerste als ik erover nadenk), maar door de enkel positieve reacties die geschreven zijn, heb ik het toch echt anders ervaren. Het lijkt mij dan ook wel meer een gevalletje met het verkeerde been uit bed zijn gestapt van de verkoper.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klantvriendelijk, denken altijd mee!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte garage!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijke mensen met hart voor de zaak en voor uw \"zaak\". Wij zijn uiterst professioneel geholpen. Hier voel je je als klant echt koning. Wij kunnen dit bedrijf zeker aanraden voor zowel onderhoud als aan- en verkoop.\r\n\r\nmet vriendelijke groet, Ingrid en René Leijen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf meer dan prettig en terzake kundig
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte deskundig service. Heel goed geholpen en geen nare ver
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan uistekend, straalt expertise, vriendelijkheid, deskundigheid en hospitality uit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service zeer kundig!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Toenink is een zeer klant vriendelijk bedrijf, wij hebben er aan auto gekocht en van de aflevering heeft men een klein feestje gemaakt!! Dank hiervoor heren van Toenink!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk, meedenkend en doen wat je zegt/zeggen wat je doet.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste ervaring. Kan er nog veel over zeggen, maar eerste indruk is goed. Professioneel met aandacht voor de klant. Prettig is ook dat op de rekening ook eerstvolgende reparatiekosten staan vermeld.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed je wordt netjes geholpen en ze komen de afspraken na.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is mijn naamgenoot/geen familie.\r\nAltijd een goede ontvangst en correcte behandeling, hetgeen ik ook hoor van de andere klanten.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Optimaal! Prima garage.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Eekmolenweg 2

7241CM Lochem

0573 253 344

[email protected]

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.