Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Afgelopen zaterdag (21-7-2017) met een 5-serie e61 gaan rijden. Tijdens proefrit ging het lampje branden dat er te weinig olie in de auto zat en daarbij lag er een 5 liter oliekan achter in de kofferruimte (wat wellicht een hoog olieverbruik kan aangeven) en lag er water achter in de kofferbak. Mede gelet op de aantal positieve reviews toch voordeel van de twijfel gegeven en gevraagd voor inruilvoorstel. Maandag teruggebeld door ene Jeroen en die vond ik behoorlijk bot in zijn reactie op een email die ik had gestuurd, want ik zou eisend zijn en dat deden hun klanten nooit. Sorry, maar wat ik citeer even wat er in mijn email stond \r\n\r\nMocht het inruilvoorstel iets worden, dan zouden we wel graag wat opgenomen willen hebben op het BOVAG garantiecertificaat (of een apart schrijven van uw bedrijf) aangaande het olieverbruik.\r\nZoals aangegeven was het gisteren (tijdens de proefrit) niet echt fijn dat het olielampje ging branden (niveau wat te laag). Ook was het water achterin de kofferbak nog een vraagteken….. \r\n\r\nLijkt mij meer vragend dan eisend, maar dit zou volgens de verkoper toch echt niet het geval zijn. Ze gingen niets opnemen omtrent het olieverbruik. Dat kan ik begrijpen, maar om nu te zeggen dat ik veeleisend ben, nee! Heb hem ook telefonisch gezegd dat dit hij dit niet zo moest zien (was een onderhandeling) en als hun enkel BOVAG geven zonder de extra opname m.b.t. het olieverbruik was dit ook goed. \r\n\r\nMaar daarmee zijn we nog niet klaar, want nadat ik later de eigenaar aan de telefoon kreeg zei hij me dat mijn huidige auto moeilijk in te ruilen was. Het toe te leggen bedrag op de bmw zou namelijk € 2.500,- zijn. Hierop heb ik gereageerd dat ik dit wel zag zitten en ik over twee dagen retour kom en ik de auto bij goedvinden meteen zou willen meenemen. Nog geen half uur later wordt ik door de verkoper (Jeroen) teruggebeld en gaf hij aan dat er (meerdere inruilvoorstellen van andere Passats op de bmw) en fout gemaakt was en ik € 3.500,- moest bijleggen....... je kunt vinden wat je hiervan vind, maar ik heb dit netjes (telefonisch) gemeld aan de verkoper, maar wederom bot en kon zich niet verplaatsen in mijn positie. Ik baal stevig van de situatie en ik ga niet zo maar een negatieve review schrijven (is overigens mijn eerste als ik erover nadenk), maar door de enkel positieve reacties die geschreven zijn, heb ik het toch echt anders ervaren. Het lijkt mij dan ook wel meer een gevalletje met het verkeerde been uit bed zijn gestapt van de verkoper.