Prima service, auto's worden perfect afgeleverd

De door ons gekochte gebruikte auto werd op een perfecte manier afgeleverd.

duidelijk communicatie en zeer klantgericht

volledig voldaan aan onze vraag naar type, kleur en uitvoering. aflevering perfect

Mooi origineel aanbod accassions

We hebben de auto gisteren "thuisbezorgd" gekregen. Wat een service! Na de proefrit op maandag, hebben we besloten de auto te kopen. Hij moest nog een servicebeurt krijgen en een navigatie-update. Woensdag was de auto klaar. Omdat we 1:45 uur rijden van Lochem vandaan wonen, kon de auto (gratis) naar ons toegebracht worden. Dit vonden we geweldige service. Er zit 6 maanden Bovag-garantie op de auto. Dus we vertrouwen erop dat het niet zal tegenvallen. We zijn erg blij met onze mooie A3 Cabrio!

• Service N.v.t.

alleen maar lof

De mensen zijn netjes en correct. de factuur is goed en duidelijk gespecificeerd.

Prettige en goede service en zorgverzekeraar.

Prettige en deskundige service

Uitstekende ervaring

Goede service. Goede adviezen. Prettige mensen.

uitstekend

Vlot,degelijk,vriendelijk.effectief

Klantvriendelijk

Was al maanden op zoek naar een mooie Audi A3 van ca. 5 jaar oud met weinig kilometers. Bij Toenink stond ineens de auto die ik zocht. Klantvriendelijk ontvangen en direct besloten tot koop van deze mooie Audi. Ook de aflevering van de auto was perfect incl. een leuke verrassing.

Kwaliteit/prijs verhouding is goed

Vakkundigheid aan de top

Garage met de goede en betrouwbare vakkundigheid, als klant voel je hier nr 1, auto is in goede handen, al jaren lang, Erwin en crewe CHAPEAU! Harry bosch

Meneer Toenink en zijn mannen houden van auto’s en van mensen, dat merk je.

Altijd bereid om te helpen. En zeer deskundig.

Zeer klantvriendelijk, al jaren prima service

Een bedrijf waar de mensen meedenken met de klant om de problemen die ontstaan zijn t.a.v. de auto zo praktisch mogelijk op te lossen.

Prima garage

Goede service en correcte uitvoering van de werkzaamheden.

Goed klantvriendelijk

Goed klantvriendelijk

Top service

Hele goede garage. Houden je op de hoogte. Ik heb eerdere garages gehad, maar slechte ervaringen gehad. Ik ga nooit meer naar iemand anders...

Zeer vriendelijk

Wij zijn er correct geholpen.

Snel eerlijk betrouwbaar geholpen.

Over gestapt naar totaal andere auto zeer blij mee. Keurig afgeleverd ook de voor ons niet zichtbare punten. Top! Aanrader.

Helemaal top geholpen super blij met de Audi TT

Mooie auto Super afgeleverd!

Ik ben goed geholpen, nette zaak, deskundige mensen.

Ik ben goed geholpen bij het kopen van mijn auto, geen drang en een mooie prijs voor mijn inruil.

Een prima garage!

Je word daar super goed behandeld en het werk wat ze leveren is prima. Alle monteurs zijn kundig en leveren goed werk!

Goed, vriendelijk en meedenkend

Goede hulp bij het zoeken van een nieuwe auto

Snel, flexibel en betrouwbaar

Erg goede service en helder en duidelijk overleg.

Top bedrijf

Komen afspraken na, laagdrempelig en zeer goede service.

Klantvriendelijkheid wordt hier met een hoofdletter geschreven!

Wij hebben een prachtige Mercedes A Klasse aangeschaft bij Toenink. We werden hartelijk ontvangen door Jeroen. Na een duidelijke uitleg over de auto een proefrit gemaakt. De auto reed zoals hij er in de showroom bij stond: perfect! Besloten om de auto aan te schaffen en deze vandaag kunnen ophalen. De Mercedes is in de werkplaats nagekeken en keurig afgeleverd. Alles is volgens afspraak verlopen, de communicatie verliep goed en de aflevering was uitstekend. Dit is een bedrijf waar je van op aan kunt! Team Toenink bedankt voor jullie geweldige service!

Fijne, vakkundige mensen die met je meedenken

Ik was op zoek naar een Youngtimer om zakelijk te gaan rijden. Met mijn beperkte technische kennis van auto's ben ik prettig begeleid in het vinden van de juiste auto. Na diverse contactmomenten en adviezen zijn we toch op een heel ander type auto uitgekomen dan ik eerst voor ogen had. De auto is belangeloos bekeken en gekeurd in Duitsland waarna Car Service Toenink het hele traject van transport, import en invoer verzorgd heeft. De auto staat er na technisch en cosmetisch onderhoud prachtig bij!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen