Goed gevoel en ervaringen met mta

Deskundig, duidelijk en goed bereikbaar

Klantgericht en goed technisch advies.

Prima bedrijf voor onderhoud, keuring en inspectie aan onze camper!

Een bedrijf met professionals en een goede service & kwaliteit. Geen verassingen en duidelijke communicatie. Blij dat wij met onze camper hier terecht kunnen!

Super snelle, vriendelijke en kundige service!

We konden super snel terecht met onze camper. We hebben fijn advies gekregen en ze zijn meteen aan de slag gegaan voor ons. Ook tijdens de werkzaamheden goed contact gehad. Duidelijke communicatie en vriendelijke heren!

Echte vakmensen

Je krijgt altijd eerlijk en goed advies. Ze hebben onze fiat 500c weer helemaal zomer klaar gemaakt. Altijd heel vriendelijk en meedenkend.

Prima bedrijf

Maken tijd vriendelijk, leveren prima werk en keurig netjes

Uitstekend overleg en perfecte reparatie.

Een bedrijf waar iets van uitgaat: vakmensen, schoon en opgeruimd, plezierig contact, je hebt terecht het gevoel bij het juiste bedrijf aangeklopt te hebben!

Gewoon prima service

Zoals bovenstaand aangegeven zeer tevreden

Prima service en snel geholpen

‘Last minute’ nog geholpen voor een APK keuring,

Erg goed.

Goed geholpen en snel ,ook goed meegedacht.

Vakkundig geholpen

Alles wordt goed uitgelegd en met een goed advies

Afspraak is afspraak

Keurig netjes en weten hoe autotechniek in elkaar zit

Professioneel

Professioneel weten waar men mee bezig is afspraak is afspraak

prima bedrijf

ze doen gewoon simpel wat je afspreekt . daar kunnen andere bedrijven van leren .

Goed snelle service vriendelijk

Je wordt zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Je wordt zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Geweldig bedrijf met fantastische service.

Mijn auto ziet er weer prachtig uit na een totale make over. Ik ben heel blij.

Top bedrijf

Prima service. Deskundigheid troef.

Onze camper is weer voor een beurt geweest en had een bijkomend probleem wat meteen is opgelost. Prima overleg met foto’s in de app dus vooraf duidelijkheid.

Uitstekend vakmanschap

Ik kom er al 30 jaar voor motorrevisie en altijd perfect werk geleverd . Nette Prijzen

Deskundig, vriendelijk, duidelijke uitleg, meedenkend

MRA is een prettige garage met deskundige, vriendelijke mensen. Ze leggen duidelijk uit, denken met je mee en je krijgt een eerlijk advies. Ik breng m'n auto er met vertrouwen naar toe. Toen mijn oude auto het na 22 jaar begaf, heb ik bij MRA een andere auto gekocht. Ook daarbij een eerlijk verhaal. Blij mee!

Snel en adequaat.

Prima service, goede communicatie.

Prettig contact.

Ik was hier voor het eerst. Aardige mensen en heb wel vertrouwen er in Dat de. Auto goed is nagekeken.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Deskundig garage bedrijf