Netjes en een eerlijke prijs. Wel jammer dat het een beetje werd afgeraffeld bij het ophalen. Was heel druk maar had netter gekund/gemogen.

Betrouwbaar, goede kwaliteit auto's

Maandje geleden mijn auto ingeruild voor een goede prijs en een prachtige auto teruggekocht. Afspraak is afspraak vind ik belangrijk en daar denken zij gelukkig ook zo over.

professionals

na de aankoop van een auto ontdekte ik geweldige mensen die mij alles uitlegden. Na lang zoeken kwam ik tot de conclusie: DE BESTE AUTO'S ZIJN BIJ SCHOENMAKERS

Fijn bedrijf

Mooie auto hier gekocht, er was een klein probleem maar dat werd keurig opgelost. Communicatie over één en ander was ook heel goed en correct.

Goed geholpen op alle vlakken

In een dag geregeld , geen balsem beloften oid

Heel goed geholpen goede uitleg geweldig Bedrijf

goed en vertrouwd,is de 2de auto die we daar kopen.

is de 2de auto die we daar kopen

Fantastisch geholpen

Een mooie inruilprijs gekregen voor onze auto en fantastisch geholpen!

Voelt vertrouwd

Goede service en klantvriendelijk

Zelfs als extra een deukje hersteld

zeer goed tevreden

fijne auto goede verkoper

Mijn ervaring is goed en goed geholpen

Zeer behulpzaam en komt afspraken na!

Ik had online auto gezien waar ik interesse in had gebeld en bleek dat er reeds mensen zouden komen kijken. Daar ik een dik uur moest rijden afgesproken dat ze mij zouden bellen als klanten auto niet wilde hebben. Bleek dat klanten ter plaatse interesse hadden in andere auto en hebben mij toen meteen gebeld diezelfde dag nog gaan kijken en auto gekocht!

Perfect!

Prachtig bedrijf , deskundig ,klant vriendelijk

Ontzettend fijne mensen

Ik ben ontzettend goed geholpen door deze mensen. Ze geven advies, zijn kundig, komen de klant tegemoet als het even iets anders verloopt. Zoeken oplossingen...en ze zijn allemaal super klant vriendelijk

Mooi bedrijf vriendelijk behulpzaam

Heel goed en goede service

Vriendelijk en eerlijk en lekker normaal

We werden vriendelijk ontvangen en niks was te veel. Fijne gesprekken gehad duidelijk en eerlijk. En gewoon normaal niks opdringen. Komen afspraken na.

Geen poespas en verkoop praatjes

Fijn geholpen en snel tot een deal gekomen

Prettig geholpen en goede service

Was binnen 3 dagen geregeld. prettig geholpen.

Heel goed

Was heel goed deal

Jammer, middelmatige ervaring!

Een andere auto moest er komen. Ja via internet garage Schoenmakers gevonden met een passende auto, Opel Mokka x, in de nademiddag erheen gereden en auto inmiddels in een donkere garage bekeken. Besloten de auto te kopen! 11/2 week later opgehaald i v.m. trekhaak onderbouw. Auto stond er niet verzorgd op. De lakbeschadigingen niet bijgewerkt, geen reservewiel maar een haastig bijelkaar gezochte luchtpomp werd nog snel in de kofferbak gegooid! Beschadigingen aan de binnendeuren niets aan gedaan, 2 verschillende merken banden op de auto, dorpellijsten niet geleverd! te duur! wel versproken. Kleine beurt gegeven maar niet in het serviceboekje ingeschreven. En dat voor 17000.00€ ! Voor ons een groot bedrag. Jammer Schoenmakers hier hebben jullie toch écht niet jullie beste kant laten zien!! Mvg. maar nooit meer!!!

Fijn advies gekregen

De verkopers zijn erg aardig en geven goed advies.

Klantvriendelijk, afspraak is afspraak.

Binnengewandeld op een ongunstig tijdstip nam men alle tijd voor mij. Duidelijke informatie en afspraken. Klantvriendelijkheid staat voorop.

Heel goed. Benaderd niet op dringerig

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.