Eerlijk en betrouwbaar

Afspraak gemaakt voor een proefrit . Auto stond netjes klaar en uitleg werd gegeven. Proefrit was prima. Toen we nog even in de showroom liepen zagen we nog een kanshebber. Er werd niet moeilijk gedaan en die auto werd gewoon even naar buiten gereden voor een proefrit. Zo konden we een goede keuze maken. Een weekje later ( omdat we niet in de buurt wonen) zijn we de auto gaan halen en onze 'oude' auto ingeruild. Alles werd netjes afgehandeld. Heel fijn, eerlijk en betrouwbaar bedrijf. We wonen helaas niet in de buurt wat betreft onderhoud maar mochten we nog eens een auto zoeken dan komen we graag terug !

Duidelijke en correcte afspraken nagekomen

Hebben gedurende wachttijd op auto een paar details gewijzigd , dit kon allemaal zonder enige moeite. Bedankt voor deze prettige ervaring en vriendelijke benadering. We zijn ook erg tevreden met de gekozen auto.

Familiair bedrijf met aandacht voor de klant

Helaas was de keuze van de auto niet de beste die ik had kunnen doen; Seat Tarraco. Echter... er werd door Schoeenmakers nooit moeilijk gedaan, klachten werden altijd serieus genomen en alls aan gedaan om het op te lossen. Ook werd er alles aan gedaan om mijas klant te ontzorgen. Auto werd zelfs opgehaald en terug gebracht voor reparatie. Schoenmakers, met name Gerard, snapt klantgerichtheid!!

Super geholpen, eerlijk en goede service

Vorige week mijn auto opgehaald. Hele proces was erg prettig open en eerlijk. Geholpen door Wouter en hele ervaring was prettig. Auto met herstellingen (kleine dingen) en een grote beurt met nieuwe distributieriem (ook afgesproken) afgeleverd. Tot nu toe zeer fijne kilometers gereden, zal zeker terug gaan om een volgende auto te kopen.

Zijn goed geholpen en ze zijn vriendelijk

Ze komen na wat ze beloven. Maar vorige eigenaren stonden nog in het infotaiment, verder loopt auto prima

Top garage eerlijk en fijn geholpen

Goed geholpen duidelijke uitleg. De verkoper is zeer klantvriendelijk. Heel erg tevreden met onze Nissan qashqai! Wij zouden hier zeker terugkomen!

Gewoon goed

Gewoon lekker nuchter en goed.

Duidelijk en eerlijk verhaal

Niet opdringerig , eerlijk en waargemaakt wat verteld werd .

Vriendelijk, vertrouwen en nemen de tijd.

Omdat ik niet uit de buurt kom heb ik eerst telefonisch contact gehad. Dat was prettig, helder en kwamen afspraken na. Toen ik kwam voor de proefrit stond de auto perfect klaar er werd de tijd genomen. Ook bij de uiteindelijke koop verliep alles heel prettig. Ik heb alle vertrouwen in deze garage, jammer dat ik zo ver weg woon anders zou ik hier zeker ook de reparaties laten doen.

Deskundig personeel

Zeer deskundige begeleiding van de verkoper WOUTER. Ik kom ook graag terug voor onderhoud van de auto .

Personeel komt vriendelijk en betrouwbaar over

Je wordt er goed en vriendelijk behandeld op een menselijke manier. Ze doen nergens moeilijk over.

Prima bedrijf

Alle afspraken nagekomen, Kortom : geen klachten

Positief verrast

Klein bedrijf met vriendelijke mensen

Super geholpen

Na gezinsuitbreiding op zoek naar een grotere auto. Garage werd aanbevolen door familielid. Fijn om bij binnenkomst meteen verwelkomd te worden en vervolgens even zelf rond te kijken. We hadden wat modellen in ons hoofd maar uiteindelijk met iets heel anders wat veel beter bij ons paste én ruimer én zuiniger was naar huis gegaan. Na 2 weken bleek er een rateltje in de ventilatie te zitten. Terug geweest, leen auto meegekregen en het probleem was de volgende dag opgelost (blaadje in het ventilatiesysteem).

Betrouwbaar met een smetje.

Mijn ervaring met deze garage is over het algemeen positief. Goede communicatie en vriendelijk personeel. Met de auto ook heel tevreden en alle afspraken nagekomen bij de aflevering. De Lynk&Co o1 is een beer van een auto en kan ik zeker aanraden om er mee te gaan rijden. Het vertrouwen van de garage siert ze, mede omdat ik niet kon betalen i.v.m. een bankstoring op die dag. Geen probleem, neem de auto maar mee en betaal maar later. Het enige smetje vind ik dat het een rokersauto is geweest en dat deze geur gemaskeerd werd doorluchtverfrissers. Toen die uitgewerkt waren hing er voor een niet-roker een gore lucht in de auto. De auto hebben wel zelf laten reinigen om de lucht eruit te krijgen. Voor mij een leerpunt om een volgende auto, die erg lekker ruikt, beter te bekijken.

Ik ben tevreden!

Vriendelijke en vakkundige autoverkopers.

top

Top Service

Professioneel bedrijf

Goed geholpen en continu op de hoogte gehouden tijdens het verkoop proces.

Een goede ervaring, precies zoals het hoort en ik verwacht.

Mooi aanbod, vriendelijke mensen en een goede sfeer.

Snel en vriendelijk geholpen

Marnix reageerde alert en proactief op mijn probleem en hielp me vlot aan een prima auto.

Vriendelijk maar niet erg flexibel

Verplicht?

Goede behandeling en afspraak nakomen.

Goede ervaring

Goede algehele ervaring met Autobedrijf Schoenmakers

Op zoek gegaan naar een recente Mazda CX5. Eerste bezoek al een aantal weken geleden gedaan. Aantal mooie Mazda's bekeken en proef gereden in een nog geen 2 jaar oude zwarte CX5. Een goed gesprek gehad met Wouter (verkoopleider) over de inruil van onze oude CX5 en de mogelijkheid van montage van een trekhaak. Na een dagje nadenken toch afgezien van het aanbod aangezien het net niet de uitvoering was naar waar ik op zoek was. Door het goede ongedwongen contact zeker een goed gevoel bij het bedrijf overgehouden, daarom bijna dagelijks de website in de gaten gehouden. Een aantal weken later kwam er een Mazda op de website online die zeker mijn interesse wekte. Een CX5 met pas een paar duizend kilometer op de teller, amper een jaar oud en met de uitvoering en kleur waar ik enthousiast van word (mooie kleur blauw, 19" wielen, automaat etc. Meteen gemaild en gebeld, afspraak gemaakt voor de volgende dag, proefrit gemaakt (auto reed zowaar nog beter als de eerdere proefrit in de zwarte CX5) en weer met Wouter aan tafel. Uiteindelijk afspraak gemaakt dat ik graag een trekhaak wilde en nieuwe all seasons banden (auto stond op winterbanden). Inruil afgesproken en uiteindelijk de deal gemaakt! Natuurlijk is zo'n auto nou niet meteen een koopje maar ik denk dat alle partijen tevreden kunnen zijn. Nu de eerste twee weken de nieuwe Mazda CX5 in bezit. Blij met de aankoop. We hebben de eerste 400 km gereden met veel plezier en comfort. Ik kan door de manier van zaken doen Autobedrijf Schoenmakers met een gerust hart aanbevelen.

Gerard en zijn team zijn aardige gasten. Vriendelijk en eerlijk. Mooie zaak, veel auto’s. Genoeg keuze dus.

Heuvelberg 9

5469 NM Erp