Mooi en goed bedrijf

Fijne auto, service en klant vriendelijkheid kunnen beter

We hebben een fijne auto uitgezocht en rijden tot nu toe 2 weken probleemloos. Bij t afhalen van de auto zijn we vriendelijk geholpen door een stagiaire, die weinig informatie kon geven. De vragen die we achteraf per mail hebben gestuurd, zijn (tot nu toe) niet beantwoord.

Eerlijk bedrijf!!!!

Er bestaan gelukkig ook nog bedrijven met fatsoenlijke prijzen en eerlijke inruil prijzen. Deal snel gesloten en komt afspraken ook na. Zeker een aanrader!

New auto

De auto komt overeen met de foto en beschrijving in de advertentie.

Tevreden

De prettige sfeer bij de aankoop van onze nieuwe auto was gemoedelijk en er werd ons niets opgedrongen Ook de aflevering was prima evenals de koffie We zullen jullie naam zeker nog een keer laten vallen bij mensen die op zoek zijn naar een nieuwe auto

Tevreden klant

Mijn auto voor onderhoud weggebracht en ik ben dik tevreden. Op tijd klaar, onderhoud goed uitgevoerd en eind van de dag weer lekker onderweg in mijn eigen auto!

Gewoon goed zoals het moet zijn.

Met Gerard de deal rond gemaakt alles duidelijk. met Wouter de communicatie en verdere afhandeling gedaan, binnen een week alles geregeld. Fijne Mazda CX5 gekocht en tot op heden zeer tevreden.

Wouter is echt heel eerlijk en betrokken. We zijn iets tevreden over nde service en jullie bedrijf. We zouden zeker weer zaken doen met Schoenmakers!

Overal wordt een oplossing voor gevonden

Goed aanbod. Vriendelijke mensen. Goed geholpen.

En uiteindelijk goed geslaagd voor een prima Nissan Qashqai. Leuke inruilprijs gekregen voor onze 'oude' auto. Al met al zeer tevreden.

Konden toch nog proefrit maken ondanks dat ze bijna dicht gingen. Goede service, coulant qua prijs en binnen 1 week auto netjes af kunnen halen.

Heel goed gevoel.

Mijn nieuwe auto hier gekocht. Het gaf een goed gevoel zoals je wordt ontvangen en de informatie en de inruilprijs waren goed. Ze geven je een welkom gevoel en zijn niet opdringerig. Na rustig de tijd gehad en gepraat. Had ik besloten om mijn Lynk & Co 01 hier te kopen.

perfecte service

fijne mensen , en een super service

Een fijn bedrijf!

Vriendelijke mensen, goede service. En een hele fijne auto aangekocht!

Gewoon goed

Wordt altijd netjes geholpen!

Klantvriendelijk

Ik had een uitstekende ervaring bij het autobedrijf, waar Wouter me fantastisch heeft geholpen. Ik mocht meteen alleen een proefrit maken, wat erg prettig was om de auto goed te bekijken. Ik was meteen verkocht. Alle benodigde papierwerk werd snel afgehandeld, en de financieringsgoedkeuring verliep vlot dankzij de financieringspartner van het bedrijf. Binnen vier dagen kon ik de auto al ophalen. Eenmaal thuis in mijn eigen garage ontdekte ik enkele dingen die niet waren vervangen, maar het bedrijf behandelde dit netjes en verving alles zoals beloofd. Kortom, een topbedrijf met een breed aanbod aan auto's..

Begin maart een mooi jonge occasion gekocht en mijn oude auto tegen een goede prijs ingeruild. Tijdens de koop goed geholpen en een perfecte aflevering van de auto

Klantvriendelijk en open communicatie

Bij onze allereerste binnenkomst voel je je direct welkom en goed geholpen. Dit autobedrijf voelt als een 'daar gaan we vaker komen' in de toekomst. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Bij het ophalen van onze 'nieuwe' auto bleek de APK-keuring tijdens ons eerste gesprek over het hoofd te zijn gezien waarop zowel op dat moment als achteraf nog prima gecommuniceerd werd met telkens excuses. Een echt autobedrijf zonder toeters of bellen!!!

prima !!!

verkoper erg vriendelijk , goede uitleg over de auto , geduldig, zeker een autobedrijf waar je gerust naar toe kunt gaan !!! Aanrader.

gewoon goed zoals het hoort.

wij hebben daar een Opel crosland X gekocht van 2022 met 15K op de teller en we kregen een mooie inruil voor onze peugeot 208 terug. we zijn goed behandeld en hebben dat ook als heel fijn ervaren, onze dank daarvoor. in de toekomst zullen wij ook het onderhoud van de opel bij Schoenmakers laten doen.

Very nice

I got a good price in my old car and the treatment was the best I recommend this place!

Keuze is reuze !!

Enorm veel occasions op de plas Deal snel gesloten, bij overdracht wat kleine afleverpunten. Vervolgens bijzonder goed afgehandeld

Zeer professioneel en vakkundige mensen

We hebben onze auto gekocht en oude verkocht. Zeer goed geholpen door de verkoper.

Zeer tevreden met de aangekochte auto

Fijn geholpen, denken goed mee: betrouwbare Autozaak

Heel fijn geholpen. De (wat oudere) auto was goed nagekeken zodat er geen verrassingen achteraf kwamen. Prima wagen voor een prima prijs!