Super service

Een super autobedrijf, hebben prachtige jongen auto’s met weinig kilometers. Hebben verstand van wat ze verkopen , en service staat daar in een hoog vaandel en niks is te veel voor ze . Ben zo blij met deze nieuwe auto en raad iedereen aan om daar een auto te kopen want ik zou daar zeker de volgende keer weer een auto daar aanschaffen. Autobedrijf Schoenmakers ga zo door 👍

Heel Goed

Wij hebben onze eerst auto bij hun gekocht en zeker niet de laatste als het aan ons ligt. Ze denken met je mee en helpen waar ze kunnen. Ook kan er altijd gebeld worden als er vragen zijn. Voor ons een top bedrijf

Een mooie occasion voor een goeie prijs!

Inmiddels mijn 4e occasion gekocht bij Gerard Schoenmakers. Het is altijd fijn zaken doen met Gerard, je weet waar je aan toe bent en krijgt een eerlijke inruilprijs. Ook voor goede service ben je daar aan het juiste adres. Echt top! Wederom bedankt Gerard!

Betrouwbaar adres

Ik wordt hier altijd vriendelijk en deskundig geholpen! Wat ze zeggen doen ze ook! Nog nooit problemen gehad met de auto´s die hier zijn gekocht door ons!

Werknemers staan altijd voor je klaar!!

goed!

Auto goed opgeleverd, alleen jammer dat ze vergeten waren de wielen te balanceren anders waren het 5 sterren geweest

Op zoek naar een andere auto, kwamen we via internet, op de website van autobedrijf schoenmakers. Er stonden meerdere auto's naar onze zin, we zijn een kijkje gaan nemen, en hadden direct een goed gevoel. Fijne benadering, niet opdringerig, meedenkend, gewoon niet niet moeilijk doen. Schappelijke inruilprijs voor onze "oude" auto Over de prijs van de "nieuwe" waren we het vrij snel eens. Er bleek echter maar 1 sleutel bij de auto te zijn, na wat telefoontjes en mailverkeer, werd er zonder problemen kosteloos voor een nieuwe gezorgd. Kortom hier komen we zeker weer een keer terug.

Super service! Fijne garage

Begin december een auto gekocht bij deze garage, auto zag er goed uit. Na een week ging de versnellingsbak kapot. Bedrijf opgebeld, deden er niet moeilijk over. Auto werd meteen opgehaald en versnellingsbak werd vervangen. Echt fantastisch!

Ik werd netjes geholpen en alles werd goed uitgelegd. Tot nu toe geen problemen gehad . Heb de auto pas een week.

Correct en deskundig

Nette auto’s, bekwaam personeel

Vriendelijke benadering en meedenken met de klant.

Mijn ervaring met Autobedrijf Schoenmakers is heel positief. Aandacht puntjes werden door juist meedenken met de klant recht gestreken. Alle afspraken zijn nagekomen. Ben erg tevreden,

Prima autobedrijf

Alles soepel verlopen top

Ik zou even komen kijken naar een occasion en was meteen verkocht. Super netjes behandeld. Auto zag er keurig netjes uit Je voelt je echt een klant!

goed gedegen bedrijf 1 minpuntje

minpuntje: er is verteld dat de auto uit lease kwam, maar niet dat de auto Duitse invoer was.

Goed geholpen

Vriendelijk, eerlijk en behulpzaam

Goed op orde! De hulp is goed, eerlijk en ook na de aankoop zijn ze nog behulpzaam.

Een heel mooi bedrijf met een eerlijke betrouwbare vriendelijke eigenaar. Het personeel wat ons geholpen heeft was zeer correct en vriendelijk. Dit bedrijf zou ik een ieder willen aan bevelen.

Goed bedrijf, goede service

Gewoon goed.

Een top bedrijf waar service hoog in het vaandel staat! Wij zijn zeer tevreden over Schoenmakers!

No nonsensbedrijf met betrouwbare en deskundige mensen.

Vriendelijk ontvangst door eigenaar Gerard Schoenmakers,onze huidige nieuwe auto goed kunnen bekijken en een proefrit gemaakt en binnen 2 dagen stond de auto al voor ons huis.Ook over de inruilprijs van onze oude auto zijn we prima tevreden.

Geen service

De dag dat we de auto bezichtigde was de eigenaar zeer attent en alle tijd. Op het moment dat het geld binnen was en we de auto kwamen ophalen alle service weg. Hij liep nog niet eens mee naar buiten om even wat uit te leggen over de auto of ons een hand te geven. Enorme tegen valler. Ook 295 euro netaald voor de service beurd maar bij thuiskomst zag ik dat de auto niet meer gepoetst was en dat was ons wel beloofd.

Niet opdringerig, de tijd geven om je te oriënteren

Eerst kijken welke auto, Mokka X, je aanstaat en er daarna mee gaan rijden. Rondje gereden en daarna opmerking gemaakt over de uitlijning. Zou opgelost worden. Je vertrouwt er op dat het goed komt, is dan ook gebeurd. Echter bij het afhalen van de auto, nog enkele andere oneffenheden ontdekt. Hiervoor ben ik na 2 weken terug gegaan. Is opgelost op één krasje na. Zou gepolijst worden, maar is niet gebeurd. Had dit zelf moeten controleren, alvorens ik na de "reparatie"de auto mee naar huis nam. Toch jammer dat dit oneffenheidje niet is opgelost. Verder ben ik erg blij met deze Mokka X; aanrader.

Zoals altijd goed en vakundig geholpen

Goede en correcte service

Auto hier gekocht en eigen auto ingeruild voor fatsoenlijke prijs, goede en nette service van deskundige mensen.

Service op maat

Was op zoek naar bepaalde auto, deze is door de garage gevonden geheel volgens wens.