Geweldige rijschool!

Vakkundig, gezellig en super vriendelijke rijschool! Ga hier zeker ook voor mijn volgende rijbewijs weer naar toe.

Helemaal top

Beter kon niet

Duidelijke lessen van Roy op de motor, in een keer geslaagd!

Ik heb met veel plezier gelest voor mijn motorrijbewijs, en in een keer geslaagd. Ik zou iedereen Bosch Veenstra aanraden!

Bijna altijd goed

Ging niet altijd goed, kreeg niet altijd fijne antwoorden Theorie intern heb ik niet als leerzaam beschouwd.

Top top rijschool

geweldige rijschool leuke instrectuur roy man met een hard van goud met geweldige humor elke les van leerzaam en lache gieren brullen

Super top!!!!

Goede leraar, leuke vent en die alles even goed aan je uitlegt waar je op moet letten. Ik bedank Bosch en Veenstra voor de goede opleiding en in een keer geslaagd voor E achter B. Aanrader dus.

Top rijschool

Hele fijne ervaring met Michael gehad. Neemt goed de tijd voor je dus zeker een aanrader! Bedankt voor alles.

Als je goed wilt leren rijden moet je hier zijn

Simpel gezegd waren de lessen moeilijker dan het examen. In een keer geslaagd voor beide pratijkexamens. Zeker een aanrader als je geen zin hebt in herexamens.

Goede voorbereiding op het examen!

Ik vond het scooter pakket ideaal, voldoende stof om je theorie te behalen, eindeloos examens oefenen en maken. Vervolgens bijna 4 uur lang scooter rijden voor het examen uit.. waar je veel uitleg en tips krijgt! En door door naar Eemnes voor het examen, ik voelde me goed voorbereid en had alle vertrouwen dat het goed ging komen. En dat klopte! Rijbewijs in de pocket, gelijk door naar het gemeentehuis en aangevraagd…. Nog heel even wachten. Bedankt!

Een zeer goeie rijschool

Bosch & Veenstra is een erg goede rijschool, ik heb Roy als een erg goeie en aardige rijinstructeur ervaren. Daarnaast wordt je theorie en examen erg goed geregeld.

E rijbewijs behaald in een ontspannen sfeer.

Kort en duidelijke intake les, geen autoritaire houding van de instructeur. Les/examen dag verliepen erg ontspannen.

fijn

het was allemaal goed geregeld en een goede instructeur

Super rijschool

Fijne lessen gehad, veel geleerd maar ook gelachen. Goede instructeur, legt dingen duidelijk uit.

In 5 uur BE leren rijden.

In slechts 5 uurtjes les mijn BE rijbewijs gehaald. Duidelijke uitleg, goed materiaal.

Top rijschool!

Top rijschool! Ik heb hier mijn a2 rijbewijs behaald. Goede instructeur (Roy). Een hele leuke sfeer, en serieus wanneer het moet! Thx

Erg fijn en rustig

Ik heb mijn brommer praktijk examen hier gedaan. Ik vond de lessen en instructeur erg fijn en goed. Ik heb direct na alle lessen ook mijn praktijk examen gehaald. Door de goede lessen.

Mega!

De motorrijlessen van roy gevolgd! Enorm veel plezier gehad tijdens de lessen en veel geleerd! Det dank aan roy mijn AVB en AVD in een keer gehaald! Ik zou roy aan iedereen aanraden!

Outstanding service

Frits Glazener is an outstanding instructor. I passed my license exam the first time and I come from a foreign country where we drive on the other side of the road. He has over 30 years experience and it shows. I’m so glad I learned to drive in the Netherlands with Frits. He has transformed me into a safe and confident driver.

Gewoon een fijne instructeur

In mijn ervaring is Roy een open, eerlijke en enthousiaste instructeur. Hij geeft heldere instructies en duidelijke feedback met een knipoog.

Top!!!

Je krijgt super goed les. Aardige man ik raad het zeker aan.

Klantvriendelijk, meedenkend en in 1x geslaagd!

Fijne instructeur

Aanhanger BE zo geregeld!

In 5 uurtjes mijn aanhanger rijbewijs gehaald Micheal bedankt voor relaxte sfeer en uitleg groeten Tijmen

Leuk om van Roy motorrijles te krijgen. Top.

Aardige vriendelijke mensen bij Bosch en Veenstra. Goed en veilig rijles gekregen.

Helemaal super

In 1x geslaagd voor t scooterrijbewijs. Micheal heeft t heel goed gedaan. Zeker een aanrader om je lessen hiet te volgen.