Duidelijk en aardig!

Leuke mensen en een duidelijke cursus.

Top, super leuk

Ik vond mijn motorrijlessen super leuk en ben er altijd met plezier naartoe gegaan. Ik had les bij Roy, en ik vond de lessen en super goed en leuk. Tijdens het oefenen heb ik vooral heel veel plezier gehad en heb ik het in 1 x gehaald!

Hele leerzame en gezellige lessen gehad bij Tim, waardoor ik in 1x ben geslaagd.

bosch en veenstra heeft me goed geholpen met het behalen van mijn be rijbewijs

bosch en veenstra heeft me goed geholpen met het behalen van mijn be rijbewijs

Goede lessen, leuke instructeur

Ik had Roy als instructeur. Een hele leuke man die ook heel goed zijn werk doet weet waar hij het over heeft. Ik ben daarom ook in een keer geslaagd. Soms vond ik de communicatie met het kantoor wel onhandig.

Gewoon top

Nemen de tijd en zijn duidelijk

Eissa is echt een topper

!

Top lessen!

Hele leerzame maar ook leuke en gezellige lessen gehad bij Bosch Veenstra met Roy! Wil jij ook in 1X je motorrijbewijs halen? Dan is dit zeker een aanrader!

Hele fijne rijschool

Fijne rijschool. Heel veel plezier tijdens het lessen gehad ondanks al het slechte weer op de motor. Roy is ook een goeie instructeur altijd in voor een praatje en goed advies. Heb met veel plezier gelest

Super goed

Prima contact en ze is in een keer geslaagd

Fijne duidelijke lessen

Geweldig en ook nog gezellig

Fijn en professioneel

Iedere les veel geleerd!

Iedere les was leerzaam, altijd leuk en ontspannen. Alles bij elkaar (planning van de lessen, voorbereiding op theorie-examen, tussentijdse toets en praktijkexamen) de juiste combi om in 1x te slagen!

Goed en duidelijk

Goeie en leuke instructie

Eissa is soldaat

Fijne rijlessen gehad

Goeie lessen met gezelligheid, je voelt je echt klaar voor je examen!

Fijne les met goede en duidelijke uitleg! Krijgt er vertrouwen door en helemaal klaar voor je examen. Met bijna 100% zekerheid dat je slaagt…

Goede begeleiding, veel positiviteit en meedenken.

Motor rijles

Ik ben in 1 keer geslaagd voor zowel de AVB als AVD door de goede kwaliteit van lessen en de ondersteuning en advies van de instructeur. Echt een aanrader!

Geweldige rijschool!

Vakkundig, gezellig en super vriendelijke rijschool! Ga hier zeker ook voor mijn volgende rijbewijs weer naar toe.

Helemaal top

Beter kon niet

Duidelijke lessen van Roy op de motor, in een keer geslaagd!

Ik heb met veel plezier gelest voor mijn motorrijbewijs, en in een keer geslaagd. Ik zou iedereen Bosch Veenstra aanraden!

Bijna altijd goed

Ging niet altijd goed, kreeg niet altijd fijne antwoorden Theorie intern heb ik niet als leerzaam beschouwd.

Top top rijschool

geweldige rijschool leuke instrectuur roy man met een hard van goud met geweldige humor elke les van leerzaam en lache gieren brullen

Super top!!!!

Goede leraar, leuke vent en die alles even goed aan je uitlegt waar je op moet letten. Ik bedank Bosch en Veenstra voor de goede opleiding en in een keer geslaagd voor E achter B. Aanrader dus.

Top rijschool

Hele fijne ervaring met Michael gehad. Neemt goed de tijd voor je dus zeker een aanrader! Bedankt voor alles.

Chicagostraat 34

1334KD Almere