Goed geholpen en eerlijk advies gekregen

Eerlijke en vriendelijke autodealer. Totaal niet pusherig om maar te verkopen. Uiteindelijk met een fijne auto weg gereden

Betrouwbaar bedrijf

Ik heb ondertussen mijn derde auto bij auto-net gekocht. Het personeel is super vriendelijk en mee denkend, geven eerlijk advies en inruilen van de oude auto is mogelijk. Dit vindt ik altijd erg fijn. Ook is mijn auto daar al jaren in onderhoud, de monteur werkt erg netjes en komt zijn afspraken na. Als het toch iets duurder blijkt te zijn wordt je eerst netjes gebeld of het oké is zodat je niet voor verassingen komt te staan als je gaat afrekenen. Kortom mijn volgende auto koop ik zeker weer bij auto-net

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Verkoop gebruikte auto, APK / onderhoud / reparatie

Aanrader

Een aanrader voor iedereen die een auto zoekt

Snelle manier om een auto te kopen

Veel auto's voor een budget tussen de €4000 en €6000. Aankoop was zo geregeld. Er worden wel vaste prijzen aangehouden, onderhandelen niet mogelijk.

Super geholpen

Wij hebben een mooie Ford gekocht bij Auto-net. Goed geholpen door zowel dhr Buitenhuis senior en junior. Wij komen zeker terug.

Geen onzin maar eerlijk en correct autobedrijf.

Vorige week een knap karretje gekocht bij auto-net. Fijne onderhandeling. Duidelijke taal geen onzin. Top! Wij zijn zeer tevreden en hopen op vele plezierige en veilige kilometers.

Super snelle top service!

Ondanks het bellen buiten openingstijden zijn we super vriendelijk te woord gestaan, er werd met ons meegedacht en ontzettend goed advies gegeven. Vriendelijke benadering van medewerkers die een vorm van thuiskomen creëren.

Keurig bedrijf

Net bedrijf welke de afspraken goed nakomt.

Erg goed geholpen en heel veel keus

Wij waren op zoek naar een 2e auto en zijn bij Auto net in Apeldoorn goed geholpen en naar huis gereden met een mooie Ford Fiesta. Zeker een aanrader

Correcte en snelle afhandeling!

'S ochtends gebeld over de Ford die we online zagen verschijnen. Netjes gereserveerd voor ons omdat we 1,5u moesten rijden. Auto was optisch in dezelfde staat als op internet stond omschreven. Medewerkers waren duidelijk, klantvriendelijk en servicegericht! Tevreden met de (koop van de) auto!

Goed geholpen, snelle service.

In mijn zoektocht naar een wat kleinere auto kwam ik al snel uit bij Auto-net, waar ruime keus was. Na online wat voorwerk te hebben gedaan, zijn we gaan kijken. De keus was al snel gemaakt en na een proefrit werd de knoop doorgehakt. We werden heel fijn geholpen en konden de auto enkele dagen later al ophalen. Ik ben er zeer blij mee!

Ben goed geholpen met de koop van mijn nieuwe motor

Goed geholpen maar geen garantie

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte motorfiets

Een garage waar ik me direct op mijn gemak voelde. Veel keuze in een reëele prijsklasse. Ik had geen afspraak maar kon zo een proefrit maken. Uiteindelijk ook die auto gekocht. Zeer tevreden!

Vriendelijke service!

Prettig en eerlijke service!

Goed contact en snelle service

2de hands ford fiesta gekocht, auto was mooi schoongemaakt van binnen en buiten. Geen gekkigheid kunnen opmerken aan de auto voor zover je natuurlijk kan verwachten van een 2de hands. Puntje voor verbetering, auto had wel even afgetankt mogen worden bij aflevering.

Fijne auto bij vriendelijke garage gekocht

Garage met een eerlijk verhaal

Fijne auto

Mijn eerste auto hier gekocht. Nemen de tijd en zijn betrouwbaar. Draaien er niet omheen. Je weet waar je aan toe bent. Zie je een goede advertentie, zo is deze ook in het echt. Kortom, een aanrader voor je auto!

Super service en klant vriendelijk, de koffie staat altijd klaar

Afgelopen maandag een auto aldaar gekocht, op de terug weg werd de airco niet koud. 1 telefoontje was genoeg en het probleem dezelfde week nog verholpen.TOP service. Mensen met kennis van zaken, klantvriendelijk, En genoeg keus kwa auto;s, dus ik zou zeggen neem er eens een kijkje

Betrouwbaar

Vriendelijke en deskundige verkoper.

Eerlijk en nuchter bedrijf. Mooie hal en erg gastvrij.

20/05 samen met een vriend van mij voor een BMW motor wezen kijken bij de mannen van Auto-net in Apeldoorn. Erg vriendelijk ontvangen, goede uitleg (en koffie) gehad en na een korte introductie van de motorfiets kon ik opstappen en na de rit was ik overtuigd. Alle boekjes en het onderhoud ook in orde. Beurtjes gehad en toffe rij ervaring. Dus tot een akkoord gekomen. Hou je ogen gewoon goed open en doe je eigen research naar hetgeen je kopen wilt. Dan kan het bij dit bedrijf sowieso niet mis ;-)!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte motorfiets

Werden gastvrij ontvangen en heb daar een schitterende auto gekocht

Hele goede service

Ik kreeg een goede service van het bedrijf. Er werden eerlijke antwoorden gegeven op mijn vragen. Inruil voor mijn oude auto was ook goed. De autos die ze verkopen zien er goed uit. Kom zeker weer terug

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Verkoop gebruikte auto

Zojuist voor de 2e keer een auto gekocht bij Auto Net in Apeldoorn. Ik ben nogmaals weer zeer tevreden. De service is fantastisch die zij leveren. Ik ben enorm blij en zal zeker weer terug komen. Een aanrader om hier een auto te kopen!

Duidelijk en aardige verkoper

Als leek mijn auto gekocht en werd fijn geholpen

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Verkoop gebruikte auto

No nonsense en afspraak is afspraak

Van afspraak van bezichtiging tot aflevering zeer prettig contact gehad met Ertjo. De communicatie is duidelijk, eerlijk (no nonsense) en volgens het principe ‘afspraak is afspraak’. Een aanrader!