Goede klantgerichtheid

Ik heb onlangs een mini cooper gekocht bij Autostrada. Het team was zeer klantgericht en meedenkend. Ik heb het verkoop en inruilproces als prettig ervaren en zou andere mensen aanbevelen naar auto’s te kijken bij Autostrada.

• Merk/Model: Mini

AutoStrada godna polecenia

Auto super, wszystko przebiegalo bez zadnych problemow,firma godna polecenia, bardzo mila i rzetelna obsluga. Zdecydowanie wszystko na TAK.

• Merk/Model: Opel

Vriendelijk met een smile

Auto ziet er prima uit. Verkoper neemt de tijd voor alle uitleg en is compleet. Kortom, prima service!

• Merk/Model: Mazda

Snelle service, hele mooie auto, standaard garantie, snelle onderhandeling

We zijn heel goed geholpen door een verkoper van Autostrada. Net bedrijf, standaard garantie, snelle service en onderhandeling. Op afspraak gekomen en konden direct een proefrit maken. Auto ziet er heel netjes uit. We hebben de auto direct mee kunnen nemen. Ontzettend blij met onze aankoop! Wij raden Autostrada aan!

• Merk/Model: Opel Astra sports tourer station

Top service

Na een aantal mailtjes erg goed te woord gestaan. Ook de imruilwaarde werd goed ingeschat waarna de afspraak met bezichtiging stond. Vriendelijk en hartelijk ontvangen en naar overleg tot overeenkomst gekomen. Goede afhandeling en alles in goede orde geregeld.

• Merk/Model: N.v.t.

Goed en netjes geholpen!

Goed en netjes geholpen!

• Merk/Model: BMW

Prima geholpen en goede service. Perfecte aflevering. Beveel dit bedrijf aan.

• Merk/Model: Mercedes CLA 180

Super service

Super service! Mijn Opel Adam had iets wat beschadigingen, maar met ophalen niks meer van te zien. De auto is perfect!

• Merk/Model: Opel Adam

Zeer vriendelijk personeel, goed geholpen en een geweldige aankoop gedaan voor een goede prijs!

• Merk/Model: 208 gti

Prettig en correct geholpen

Ga gerust eens kijken, kun je gelijk die lieverd van ons zien😂

• Merk/Model: Opel

Mijn ervaring bij AutoStrade heb ik zeer goed ervaren. Hele vriendelijke medewerkers en een goede service wordt er verleend.

• Merk/Model: Volkswagen

• Merk/Model: VW golf

Heel fijn geholpen. Goeie inruilprijs terug. Prijs kwaliteit helemaal goed.Netjes afgeleverd. Een plek om naar terug te gaan.

• Merk/Model: Fiat

Netjes en vlot geholpen aan onze 2e auto

Keurig netjes geholpen.

• Merk/Model: Renault Twingo

Prettig geholpen, goed gevoel bij dit bedrijf.

Mooie zaak, Keurig te woord gestaan, alles netjes afgehandeld. Hopen veel plezier te hebben van de aangekochte auto.

• Merk/Model: Audi

Vriendelijk en goede informatie verstrekt

We hadden er graag een rit voor over om in Roosendaal een auto te kopen. Voordat ik een proefrit maakte werd wel even gevraagd; wat is uw bedoeling..... Toen we hier aankwamen, vriendelijk gastvrij en goede informatie. En de koffie is lekker.

• Merk/Model: Opel crossland x

Heel vriendelijk en goed geholpen

Als leek zag ik veel auto’s staan. Met mijn vragen ben ik toen goed geholpen en tot een keuze gekomen.

• Merk/Model: Renault

Vriendelijke bedrijf dat leuke wagens te koop heeft staan.

Vriendelijke verkopers die tijd nemen voor de klant en niet opdringerig overkomen. Ruime keuze aan jonge gebruikte auto’s met een goed prijskaartje. Gelegenheid voor een uitgebreide proefrit.

• Merk/Model: Opel Crossland X

Super geholpen!

Goed en netjes geholpen

• Merk/Model: Opel adam

Goede, klantvriendelijke service

We kwamen bij een auto kijken maar die bleek bij het poetsbedrijf te zijn. Hij was daar al klaar dus hebben ze de auto voor ons opgehaald zodat we toch nog konden proefrijden. Ook al is het inmiddels sluitingstijd ze nemen de tijd voor je.

• Merk/Model: N.v.t.

Prima geholpen in mijn zoektocht

Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Goed en snel geholpen bij de aankoop.

• Merk/Model: Kia

Geweldig vriendelijk en attent personeel

Prima geholpen en geadviseerd. Goed gelegen langs de snelheid 👍 Mooi bedrijf en zeer tevreden met mijn aankoop 😀

• Merk/Model: Audi

Prima dealer!

Toen ik de wagen op internet zag was ik verkocht, echter waren er andere mensen voor me, deze mensen twijfelden.. Deze mensen kregen een beslistermijn, nadat deze verstreken was werd ik gebeld.. Dag erna ben ik gaan kijken, en heb ik de auto gekocht. De puntjes die ik had aangegeven zijn allemaal in overleg in orde gemaakt. Conclusie: Fijne dealer, klantvriendelijk en een prima service!

• Merk/Model: Range rover evoque

Very pleasant and safe buy

Lovely and helpful car professional that help you with admin procedures with a smile even when we arrived behoren closing, very patiënt and customer oriented. The car was in good shape and clean from inside as well. I highly recommend AutoStrada for a safe transaction.

• Merk/Model: Peugeot 207cc

In eerste instantie naar een Opel Adam gaan kijken maar na de proefrit ook in een mini gereden en we waren verkocht. Bij nog een inspectie van de auto zagen we op de moterkap beschadigingen van de lak en dit is perfect opgelost door Autostrada. Al met al goede ervaringen met dit mooie bedrijf met prachtige occasions.

• Merk/Model: Mini

Over AutoStrada Roosendaal

AutoStrada is opgericht om Het Occasion bedrijf van Roosendaal en omstreken te worden. AutoStrada staat letterlijk voor ‘weg zonder conflicten’. En dát is de belofte die wij aan onze klanten doen. Het is onze missie om u op een eerlijke en deskundige manier te begeleiden bij de aankoop van uw auto. Wij denken altijd in oplossingen, want bij ons staat de klant écht op nummer 1.