Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Carprof AutoStrada Roosendaal

AutoStrada is opgericht om Het Occasion bedrijf van Roosendaal en omstreken te worden. AutoStrada staat letterlijk voor ‘weg zonder conflicten’. En dát is de belofte die wij aan onze klanten doen. Het is onze missie om u op een eerlijke en deskundige manier te begeleiden bij de aankoop van uw auto. Wij denken altijd in oplossingen, want bij ons staat de klant écht op nummer 1.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen