Deskundigheid gecombineerd met een prettige sfeer

Vandaag helaas mijn CE niet gehaald. Examen kwam net wat te vroeg, en dat lag aan mij, niet aan mijn instructeur. Marco en ik hebben er hard aan gewerkt om alle facetten onder de knie te krijgen, maar het kwartje viel net wat te laat. Al met al blijft mijn oordeel dat dit een goede, deskundige rijschool is waar een goede sfeer heerst. Óók tijdens de lessen werd altijd op opbouwende wijze gezegd waar het niet goed ging en hoe het wel moet.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Prima.

Prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Bus (D)

In één woord geweldig!

Goede en vrolijke rijinstructeurs. Altijd vriendelijk, heldere en duidelijke uitleg. Blijven oefenen tot je het begrijpt. Met geduld, vriendelijkheid, humor en veel ervaring, krijg je les op jouw behoeften afgestemd. Ik ben er heel erg tevreden over.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Goede rij-instructeurs

Ik heb bij E & R gelest wat een goede ervaring is geweest een mooi rustige rij-instructeur gehad met lessen Inge en heb met goed resultaat mij rijbewijs C gehaald. Uitstekend rijschool vriendelijk en perfecte uitleg met lessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Praktijk was top

Voor mij persoonlijk ging het top alleen voor een mede cursist met faalangst of groepdrukangst had er al ingegrepen mogen worden voordat ze de toets besloten terrein ging doen.

Prettige en gemoedelijke sfeer

Door de ongecompliceerde wijze van lesgeven en leuke en vriendelijke instructeurs ben ik voor alle examens in 1 keer geslaagd.

Als je je zelf helemaal overgeeft naar de aanwijzingen die je krijgt, dan slaag je 100%

De professionaliteit van de docenten. Zijn als zeer goed ervaren. Je kunt elke instructeur wat vragen en je krijgt direct antwoord. Ga zo door👍.

Goed, maar soms onpersoonlijk

Wegens een fors tekort aan beroepschauffeurs, is het erg druk bij E & R. Dat is in alles te merken, zowel in de theorie als in de praktijk opleiding is er één aanpak en ben je één van de velen. Men is professioneel, de intentie is er om je te laten slagen, maar geduld en flexibiliteit zijn er vaak beperkt. Zo waren er bijvoorbeeld veel verschillende trainers bij de theorie, met herhalingen en onduidelijkheden als gevolg. Hierdoor komt de opleiding een beetje als lopende band werk over, ik heb geen reden tot klagen -want geslaagd in 1x-. Toch denk ik als er iets meer ruimte zou zijn voor -het kwartje laten vallen- momenten en verandering van aanpak, denk ik dat de hele ervaring wellicht wat prettiger wordt. Het niveau is goed, maak het meer 'eigen' voor de toekomstig chauffeur.

Prima vakbekwame docenten en instructeurs. Goede planning en stevige, niet softe, begeleiding.

Ik heb de theorieopleiding gedaan bij Jaap. Dat was prima, soms wel wat schools, maar dat is misschien nodig voor een bepaald deel van de doelgroep. Ik voelde me er niet altijd helemaal bij thuis. Heel goed ook dat Jaap ook allerlei onderdelen bij de hand had om het theoretisch verhaal aanschouwelijk te maken. De praktijkopleiding heb ik bij Patrick gedaan. Ook hij bleek een professionele instructeur waardoor ik ook in een keer mijn rijbewijs kon halen. Fijn!

Goed en gezellig!

Heb mijn busrijbewijs daar gehaald. Leuke instructeurs die gezellig zijn, maar ook serieus als het moet. Verschillende instructeurs gehad en eigenlijk over allemaal zeer tevreden. Relaxe sfeer.

Klant vriendelijk verzorging van examens

Heel positief kan ik iedereen aanbevelen

Professioneel

Uitermate vriendelijke instructeurs, goed materiaal en lesstof

Snelle strakke planning van alle onderdelen. Voor elk onderdeel in 1 keer geslaagd.
  • Ervaring met Bus (D)

Vandaag mijn C rijbewijs behaald. In het traject heb ik verschillende instructeurs gehad en dat is me goed bevallen. De benadering van mij als cursist is persoonlijk en prettig. De sfeer in de cabine én op de rijschool is ontspannen, waarbij precies wordt aangegeven aan welke aspecten van het rijden aandacht gegeven moet worden. Aanrader om hier te gaan lessen!!
  • Ervaring met Vrachtwagen (C)

Theorie werd uitstekend gebracht. Hele fijne rij-instructeur.\r\nIn verhouding tot andere opleidingen vond ik de voorzieningen (lunch e.d.) erg karig, maar er waren andere mogelijkheden.\r\nAl met al ben ik meer dan tevreden.
  • Ervaring met Bus (D)

heel correct en eerlijk bedrijf, opleiding en examens in goed overleg, goede communicatie vanuit het kantoor, vriendelijke en professioneel instructeurs

• Ervaring met Bus (D)

Heel goed en behulpzaam en vriendelijk
  • Ervaring met Vrachtwagen (C)

slechter dan verwacht

Ik heb een vrij goede ervaring met E&R Opleidingen. Bij het inplannen van de rijlessen en examens word overal goed rekening mee gehouden, en plannen ze de lessen flexibel in. Na aanbevelingen van vrienden en kennissen begonnen bij E&R voor het CE rijbewijs. Tijdens mijn rijtest was mijn indruk van de instructeur niet heel positief. Er werd alleen maar gezegd wat ik fout deed, en niet wat ik goed deed. Ik vond dat hij een wat arrogante houding had, en niet heel vriendelijk overkwam. Bij mijn lessen had ik dezelfde instructeur (Marco) Ook tijdens deze rijlessen noemde hij telkens de dingen die ik fout deed, en niet wat ik goed deed. Hierdoor voelde ik mij af en toe wat onzeker, en zat ik niet met een prettig gevoel achter het stuur. Er zijn lessen geweest waarbij het gedurende de hele rijles (4 uur lang) stil was. Als ik wat zei en het gesprek aan ging met de instructeur kreeg ik een zeer kort antwoord terug. Ook is hij gedurende de hele les zeer druk met zijn telefoon. Bellen, appen, en whatsapp geluiden die mij voortdurend afleiden waardoor dat resulteerde in een slechtere concentratie. Als je iets meerdere keren verkeerd deed, merkte je aan hem dat hij zeer geïrriteerd / ongeduldig werd, en dingen op een erg vervelende manier ging zeggen. Ik heb momenten gehad dat ik de rijles wou staken. Het examen op korte termijn motiveerde mij om door te gaan.\r\nUiteindelijk ben ik in 1x geslaagd, maar ben ik blij dat ik van deze verschrikkelijke instructeur af ben. Ik raad deze rijschool zeker aan, aangezien ze meerdere instructeurs hebben die wel heel erg vriendelijk waren. Ik hoop dat deze instructeur eens aangesproken gaat worden op zijn gedrag. Dit is een instructeur die al lang in het vak zit, maar waarvan ik de indruk heb dat hij er niet heel veel zin in heeft. Hij laat enkel zien dat hij vrolijk is op de rijschool zelf.\r\n\r\nAl met al, met de rijschool goede ervaringen. Goed materieel, flexibele planners, en een prettige locatie.

• Ervaring met Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Gezellig, professioneel, deskundig en goede service aan de cursist. Eigenlijk kan alleen de koffie beter, die is vies.
  • Ervaring met Bus (D)

E&r is een professionele rijschool met zeer ervaren instructeurs. Ik Wil Ellen bedanken voor de leerzame en gezellige voorbereiding op het theorie examen en code 95. Ik Wil de instructeurs Remco, Mariska en Ronald bedanken voor de leerzame rijlessen en voorbereiding op mijn examen. Ik heb alle examens in 1 keer kunnen halen door de deskundigheid en begeleiding van E&R. Ik raad iedereen aan om hier rijlessen te nemen.
  • Ervaring met Bus (D)

Super professioneel, gezellig en met zorg voor de kandidaat! Alleen de koffie zou beter kunnen.....

Over E & R Opleidingen BV

E&R is de meest complete rijschool in de regio: je kunt bij ons terecht voor alle particuliere en zakelijke rijbewijzen. Ons doel is om al onze klanten tevreden te stellen. Daarom streven wij in onze opleidingen naar de hoogst mogelijke kwaliteit en proberen we deze waar mogelijk te verbeteren. Wij geloven in een persoonlijke, open aanpak. Dit betekent dat wij voor iedereen een opleiding op maat verzorgen en altijd helder zijn over kosten en verwachtingen.