prettige samenwerking wat leidde tot mijn rijbewijs D

vanaf het moment dat ik begon te lessen bij E&R rijopleidingen, is alles prettig en snel verlopen. mijn instructeur was aardig en duidelijk, en liet mij eerst de fout maken, waarna hij mij hielp om het op de juiste manier te doen en dit bleef voor mij goed hangen. ondanks dat ik verschillende instructeurs heb gehad, was mijn eigen instructeur altijd duidelijk en bleef benadrukken dat ik mijn eigen draai aan het rijden moest geven. na ongeveer 28uur te hebben gelest heb ik mijn praktijkexamen gehaald, en na nog twee middagen ook mijn PT en TBT, waarna ik mijn rijbewijs eindelijk kon aanvragen. dankjulliewel!

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Ik denk dat ik genoeg heb geleerd om zelfstandig een bus te huren

Erg leuke en goede instructeur gehad, bij de PT en TBT genoeg tijd om te oefenen.

Fijne rijschool

Heb alles in 1 x gehaald. Bedankt Vooral Ben en Oscar waren hele fijne instructeurs.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Oprecht leerzaam opleiding gekregen van begin tot eind

Personeel heel vakbekwaam en erg gemotiveert om mij op te leiden.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Vakkundig, betrokken, meedenkend, motiverend, plezierig

Ik heb het lessen bij E&R Opleiding als zeer positief ervaren. Het zijn vakkundige mensen die meedenken met wat jij nodig hebt om maximaal resultaat te halen. Natuurlijk moet je het zelf doen, tegelijk als je laat zien hard eraan te willen werken dan zullen zij er alles aan doen om je een maximaal resultaat te laten behalen.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Ik ben goed opgeleid om mijn rijbewijs te kunnen halen. 👍

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Goede instructie gekregen met rijlessen en met de examens

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Ik vond het een prettige ervaring

Ondanks dat ik onzeker was heb de instructeur me een hoop zelfvertrouwen gegeven

Alex is een topper!!++

Zeer leerzame tijd gehad zeer fijne leermeester alex toppertje!!!!!

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Top bedrijf top begeleiding op maat

Alle tijd voor je tijdens je opleiding me goede begeleiding zowel in theorie als praktijk

Prima contact en mensen!

Zie boven

Door de uitstekende rijlessen van Marco in 1 keer geslaagd voor mijn CE

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Snel en betrouwbaar je rijbewijs halen

Goed. Heb binnen twee maanden mijn theorie en praktijk afgerond

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Gedreven en ervaren instructeurs die je echt iets willen leren

Aan de instructeurs zelf (Mohamed en Ronald) geef ik een 8. Ieder heeft zo z'n eigen stijl, beide met hun sterktes en zwaktes. Zonder hun gedegen instructie had ik het rijbewijs D niet in één keer kunnen halen. De planning van E&R wil ik het boek "Ik leer klokkijken" van Bert en Ernie schenken (Sesamstraat, 5e herziene editie). Zowel bij de praktische toets als de toets besloten terrein was ik op tijd aanwezig om vervolgens een uur te moeten wachten voordat een docent aanwezig was. Als je vanuit Zwolle komt is dat best vroeg opstaan en komen zulke gebeurtenissen enigszins onprofessioneel over. Desondanks deze kleine missers zou ik deze rijschool zeker aanbevelen want alle scholen hebben zo hun gebreken.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Goede mensen die verstand van zaken hebben

Goed en geen commentaar

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Een rijschool die weet waar ze mee bezig zijn!

Ik heb eerst de avond opleiding gevolgd voor theorie bus. Hier kreeg ik 2 super goeie leraren die me super begeleid hebben! Na alles in 2 weken te leren heb ik alle 3 de examens in een keer gehaald dankzij de goeie zorgen! Daarna had ik 30 uur rijles van Theo. Kan niet anders zeggen dat ook deze leraar geweldig is! Heb veel geleerd en ook hier Heb ik alles in een keer gehaald! Uiteindelijk Heb ik nog van 2 leraren mijn code 95 leren halen met succes! Kan niet anders zeggen dat dit een geweldige ervaring is geweest en ben E en R heel dankbaar voor nogmaals de goeie zorgen!

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Perfecte lesinstructies gehad, prettige instructeurs, leuke sfeer

Ik heb mijn lessen als zeer prettig ervaren. Tijdens het rijden ook tijd voor een gezellig praatje, en de sfeer op de vestiging was meer dan goed. Ik zou hier zeker nog een keer terug komen en aanraden bij anderen.

• Service N.v.t.

Goede rijschool. Toppers

Jaap is een goede theorie docent. Duidelijk uitleg. Ahmed is een goede praktijk instructeur. Goede begeleiding. Duidelijke uitleg. Maar ook genoeg tijd voor een gezellig praatje. Ellen voor de praktisch toets. Ook goede uitleg. En ze kan ook beelden vertellen, waardoor je het makkelijk onthoud.

Goede rijschool, matige planning

De tijd tussen de afronding van de theorielessen en de start van de praktijklessen was in mijn geval belachelijk lang (1,5 maand) en dan ook nog eens eerst twee dagen lessen, daarna 10 dagen niets en daarna de resterende lessen. Had qua planning mijns inziens echt wel veel beter en strakker gekund.

Behulpzaam

Van de docenten tot de hulp aan de telefoon ben ik goed geholpen. Het wat duidelijk en ze wisten waar ze mee bezig waren. De docent bij de theorie deed zijn best ok te zorgen dat je het snapte en deed er niet lastig om als je wat vroeg. Mijn rijles instructeur wist precies hoe die met me moest samen werken. In het algemeen ben ik erg blij dat ik samen met e&r me rijbewijs heb gehaald

duidelijk en verhelderend

Voordat ik mijn rijbewijs moest vernieuwen toch maar even E erbij gehaald. Er word zeer goed begeleid en duidelijk alles uitgelegd. gelijk een opfris cursus autorijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Auto met Aanhanger (BE)

Deskundigheid gecombineerd met een prettige sfeer

Vandaag helaas mijn CE niet gehaald. Examen kwam net wat te vroeg, en dat lag aan mij, niet aan mijn instructeur. Marco en ik hebben er hard aan gewerkt om alle facetten onder de knie te krijgen, maar het kwartje viel net wat te laat. Al met al blijft mijn oordeel dat dit een goede, deskundige rijschool is waar een goede sfeer heerst. Óók tijdens de lessen werd altijd op opbouwende wijze gezegd waar het niet goed ging en hoe het wel moet.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Prima.

Prima.

In één woord geweldig!

Goede en vrolijke rijinstructeurs. Altijd vriendelijk, heldere en duidelijke uitleg. Blijven oefenen tot je het begrijpt. Met geduld, vriendelijkheid, humor en veel ervaring, krijg je les op jouw behoeften afgestemd. Ik ben er heel erg tevreden over.

Over E & R Opleidingen BV

E&R is de meest complete rijschool in de regio: je kunt bij ons terecht voor alle particuliere en zakelijke rijbewijzen. Ons doel is om al onze klanten tevreden te stellen. Daarom streven wij in onze opleidingen naar de hoogst mogelijke kwaliteit en proberen we deze waar mogelijk te verbeteren. Wij geloven in een persoonlijke, open aanpak. Dit betekent dat wij voor iedereen een opleiding op maat verzorgen en altijd helder zijn over kosten en verwachtingen.