Gezellige rijinstructeurs waarmee je veel van kan leren.

Uitstekende opleider

Ik ben met volle zin gaan rijlessen, goede en vakbekwame rijinstructeurs

Hele fijne rijschool

Zeer goede rijinstructeur gehad aan Martin Veldhuis , lekker ontspannen en vrolijk . Door corona teveel uren les gemist en na 1x zakken de draad weer opgepikt en gelukkig wel geslaagd . Ik hoop binnenkort te beginnen voor het CE rijbewijs .

• Service N.v.t.
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Ik voelde me op mijn gemak!

Ik heb les gehad van Remon en Richard en dat ging heel gemoedelijk. Ik voelde me gelijk op mijn gemak en ze hebben me prima opgeleid! Ook wat betreft planning van de lesdagen ging heel meedenkend en goed!

TOP!

Super les gehad van, Richard, Mohammed. Leuke leerzame lessen. Ook de praktische toetsen en toets besloten terrein waren leuk en leerzaam.

Top instructeurs!

Zeer goede instructeurs die serieus met je aan het werk gaan, maar ook tijd hebben voor een grap. Dat maakt de rijlessen toch een stuk leuker. Ik geef een 9, omdat een 10 perfect is. En ze moeten natuurlijk wel gebrand zijn om een 10 te halen, dus nu moeten ze doorgaan om dat proberen te bereiken.. haha.

Top instructeur

André Bos heeft mij de kneepjes van het vak geleerd. Zijn aanpak werkte perfect voor mij. Ik ben heel blij met zijn manier van uitleggen. Het is een topper. André bedankt voor alles je hebt me echt alles geleerd wat ik nodig heb om het vak goed te kunnen beoefenen nogmaals dank voor alles. Afz Ruben

Geweldige rijschool

Mijn Theorie voor beroepschauffeur D met Code 95 werd door E & R voor mij in Almere gegeven. Richard en Mo zijn zeer kundig hierin. Voor mijn praktijk was is Remon die de meeste tijd voor zijn rekening heeft genomen en Mo heeft mij 2 uren begeleid. Beide heren zijn zeer bedreven en kundig in dat wat zij doen. Er hangt een gezellige sfeer op deze rijschool. Je voelt je meteen welkom en ze nemen je meteen op. Al met al een zeer leuke en geweldige ervaring tot nu toe. Met vriendelijke groet, Paul Esther uit Almere

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Bus (D)

Ik had al wat ervaring met rijden met de aanhanger maar ik heb nog een hoop geleerd in een korte tijd. Alles is me duidelijk uitgelegd hiervoor mij complimenten aan de instructeur. Naast dat ik een hoop geleerd heb was het ook nog is heel gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Auto met Aanhanger (BE)

Geweldig!!

Duidelijke en vriendelijke rij instructeurs C en CE GOED PERSONEEL!! GROET Esra Derksen

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Fijne dag gehad ondanks de spanning.

Ik ging op voor de aanhanger achter de bus. Een dag rijden en gelijk examen. De instructeur was rustig en vriendelijk. Legde goed uit en gaf tips. De dag was ook goed opgebouwd. Een fijne ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Bus met Aanhanger (DE)

Goede service en goede uitleg

Ze zijn geduldig en helpen je graag en als het niet weet helpen ze je graag tot je het snapt

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Auto met Aanhanger (BE)

Superveel geleerd in korte tijd

Rijles gevolgd voor C-rijbewijs. Was een super ervaring, buiten de kennis en het rijden met het voertuig ook weer meer verkeersinzicht gekregen! Ali is echt een topvent!

Goede rijschool - prettige begeleiding

Ik ben bij E&R Opleidingen begonnen met het behalen van mijn groot rijbewijs, cat. C / CE en Code 95. De opleiding werd in overleg met de planners perfect ingepland rondom mijn huidige werk. Bij vragen kun je altijd bij ze terecht. Mede door de flexibiliteit, de kennis en kunde van de rijinstructeurs vanuit de rijschool heb ik mijn gehele rijopleiding voor de vrachtwagen met plezier en succes doorlopen.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Top rijschool!!! Lieve rij-instructeurs geweldige team en zeer leerzaam.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Zeer goede rijopleiding C gehad met ervaren instructeur!

Een week terug mijn rijbewijs C gehaald bij E&R. Ik heb een hele goede rijopleiding gehad. De instructeur die ik had heeft mij veel geleerd en laten zien! Echt een topper! Alles in 1x gehaald en ga over een tijdje ook beginnen aan mijn CE rijbewijs wederom bij E&R! groeten Hidde

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Een aanrader om bij E&R de nascholing code 95 te volgen.

Ik ben na een gesprek met instructeur Remon de Blom,enthousiast geworden om mijn nascholing code 95 te gaan volgen,dit met de bedoeling om als ik straks met pensioen ben,mogelijk af en toe met een vrachtwagen te mogen en kunnen rijden. Alle onderdelen van de nascholing werden op een gedreven manier gegeven door de docenten. Mijn praktijk rit heb ik met instructeur Patrick Versteeg gereden,met een paar leermomenten voor mij,maar ik heb dit wel als heel leerzaam en heel prettig ervaren. Kortom een aanrader.

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Rijbewijs in een keer gehaald. Erg leuke en aardige instructeur

Prima rijschool

E&R is een prima rijschool die aan te bevelen is, Les stof was overcompleet, en praktijk mede dankzij de prima instructeurs mijn C1 rijbewijs bemachtigd. niet de volle 5 sterren vanwege de doorlooptijd / communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Lichte vrachtwagen/Camper (C1)

Prettige sfeer in het bedrijf. En goed personeel

Goede werknemers in de vestiging Nieuwegein. En je leer goed bij E & R

Zeer goede rijschool

Zeer goede rijschool. Zij weten waar ze over praten. Nemen goed de tijd om je te helpen waar nodig.

Uitmuntend top

Vanuit de planning tot je praktijkexamen word je goed begeleid en opgeleid.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Resultaat gedreven en vriendelijk.

Ondanks de verwarrende bepalingen ivm Corona, zeer vriendelijk en snel bereikbaar. Individuell advies door mensen met kennis en kunde.

Leuk leerzaam en spontaan

Mijn ervaring met het behalen van me rijbewijs C en CE is top.....heb een leuke tijd gehad erg leerzaam en de mensen die me hebben opgeleid ( Marco en freddy ) zijn zulke spontane mensen en geven duidelijk les en aanwijzingen waarvoor mijn dank!!

Uitstekend.

Rij-instrecteurs zijn heel beleefd, rustig , streng wanneer het nodig is en ook heel geduldig. Heb er veel van geleerd en het was heel leerzaam. Tot misschien ooit weer voor de CE.

Over E & R Opleidingen BV

E&R is de meest complete rijschool in de regio: je kunt bij ons terecht voor alle particuliere en zakelijke rijbewijzen. Ons doel is om al onze klanten tevreden te stellen. Daarom streven wij in onze opleidingen naar de hoogst mogelijke kwaliteit en proberen we deze waar mogelijk te verbeteren. Wij geloven in een persoonlijke, open aanpak. Dit betekent dat wij voor iedereen een opleiding op maat verzorgen en altijd helder zijn over kosten en verwachtingen.