Praktijkexamen gehaald.

Super blij dat ik in 1 x het heb gehaald. Hele fijne en goede leermeester die alle vertrouwen had in mijn kunnen toen ik er zelf nog wat onzeker over was. Tnxs Andre :) . Uiteindelijk zeer blij met het resultaat. Dikke 10 van mij.

Prima training

Goede docent. Nieuwe dingen geleerd. Praktijkgedeelte was minder. De bus werkte niet goed.

Gezellige chauffeursdag gehad.

Je bent nooit te oud om nog wat bij te leren

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Kwaliteit van instructies geven is heel erg goed

Was daar voor mijn Code 95 / nascholing. Heb heel wat op gestoken wat ik tijdens mijn werk kan toe passen.

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Fijne rijschool met oog voor de leerling

Voorafgaande aan de rijlessen is er een rijdtest geweest om te bepalen hoeveel lessen er nodig waren. Na de medische keuring werden de lessen zo gepland dat ik mijn reguliere werk ook gewoon kon blijven doen. Fijne communicatie hierover gehad. De lessen werden zo gepland dat er gelijk een examen volgde bij het CBR aan het einde van de lesdagen. Ook die in 1 keer gehaald. Tijdens de lessen goede tips ontvangen van de instructeur. Tijdens het examen benoemde de examinator ook enkele van die specifieke vaardigheden waar de instructeur op heeft getraind.

Theorie training perfect

Voor de 3 modules heb ik 3 x 2 dagen training gehad op locatie en dit is voor mij zeer waardevol geweest. Ik ben voor alle 3 de modules in een keer geslaagd en dat kom echt wel door die dagen op locatie. Je krijgt uitleg van iemand met veel ervaring en dat helpt enorm.

Prettig

Voor mijn update code 95 heb ik een aantal uren bus gereden in het gezelschap van mentor Richard Korver. Zijn vele inzichten, professionele houding en bovenal medemenselijkheid, hebben ervoor gezorgd dat de naschooling een een prettige en ontspannen ervaring was.

Leerzaam

Ik vond het toch nog wel enigszins nuttig en zinvol, al plaats ik wel vaak kanttekening bij bepaalde nascholing dagen! Met vriendelijke groeten Dick Reijerse

gewoon goed.

het mag allemaal wel wat gevarieerder , de hele dag vol praten over 1 onderwerp word een beetje saai.

Geen updates

In februari heb ik mijn theorie voor mijn D-rijbewijs heb gehaald, daarna gebeld met E&R en ik kreeg toen te horen dat ik eind april begin mei ingepland zou gaan worden voor mijn rijlessen. Circa 2 weken later heb ik gebeld of er wat meer bekend is, kreeg te horen dat het erg druk is en ik gewoon moest wachten. Circa 2 weken later heb ik weer gebeld omdat ik maar niks hoor, kreeg ik wederom hetzelfde te horen. Ik heb Randstad ook ingeschakeld om updates te krijgen maar die kregen hetzelfde te horen. Op 27 maart heb ik nogmaals gebeld en aangegeven dat ik het niet erg professioneel vind om kandidaten maar te laten wachten totdat E&R tijd en zin heeft om de kandidaten op de hoogte te brengen. Op 2 april werd ik door E&R gebeld (waarschijnlijk ook onder druk van Randstad) dat de planning voor mijn rijlessen in juli/augustus gepland gaan worden. Ondanks dat ik blij ben dat ik eindelijk een update krijg, heb ik wel een naar gevoel overgehouden over de manier van werken van E&R en de beloftes die gedaan worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

zeer goede solide opleiding

prettig en veel kennis op gedaan

Interesante en informatiefe dag

Leerzaam en informatief

Geweldige lesgever voor code 95

Een geweldige praktijk dag voor code 95 dankzij lesgever. Een TOPPER.

Goede les

Goede uitleg en vriendelijke leraar

• Service N.v.t.

Was goed en gezellig

Alles was ok

• Service N.v.t.

Onprofessioneel

Onprofessioneel

Tevreden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Helemaal toppie

Goede uitleg van de stof door een leraar met verstand erover. Slaag elke keer in een keer. Beantwoord elk vraag,hoe dom ie ook klink.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Heel goed was voorbereid.

Het was zeer goed opleiding en hulpzaam.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Top ervaring goeie uitleg deze s beter dan elk andere

Jullie moeten t bij deze rijschool doen a drerries jullie gaan geen spijt krijgen goeie uitleg je word goed geholpen en je hebt t echt nodig om te werken later precies wat je leert ga je nodig hebben op werk daarom heb je die code 95 nodig om te werken kwam ik pas later achter nu ik al een maand of 2 werk bij een bedrijf precies wat ik daar heb geleerd voer ik nu uit dus echt geen zonde van je geld en is goedkoopste van heel nederland ik kon nergens goedkoper vinden drerries hier doen en nergens anders

Prettige locatie

Goede docenten en fijne locatie

Prima opfriscursus

Tot nu toe veel gehad aan de cursussen voor code95! Ik heb ze allemaal ervaren als zijnde een "oh ja, zo zat het inderdaad" moment. Daarnaast zijn er door de jaren altijd wel aanpassingen/vernieuwingen aan bijv. verkeersregels, wetten en techniek en is het dus uitstekend om eens in de zoveel tijd hiervan in kennis/op de hoogte te worden gesteld/gebracht.

NVT

Over E & R Opleidingen BV

E&R is de meest complete rijschool in de regio: je kunt bij ons terecht voor alle particuliere en zakelijke rijbewijzen. Ons doel is om al onze klanten tevreden te stellen. Daarom streven wij in onze opleidingen naar de hoogst mogelijke kwaliteit en proberen we deze waar mogelijk te verbeteren. Wij geloven in een persoonlijke, open aanpak. Dit betekent dat wij voor iedereen een opleiding op maat verzorgen en altijd helder zijn over kosten en verwachtingen.