Superveel geleerd in korte tijd

Rijles gevolgd voor C-rijbewijs. Was een super ervaring, buiten de kennis en het rijden met het voertuig ook weer meer verkeersinzicht gekregen! Ali is echt een topvent!

Goede rijschool - prettige begeleiding

Ik ben bij E&R Opleidingen begonnen met het behalen van mijn groot rijbewijs, cat. C / CE en Code 95. De opleiding werd in overleg met de planners perfect ingepland rondom mijn huidige werk. Bij vragen kun je altijd bij ze terecht. Mede door de flexibiliteit, de kennis en kunde van de rijinstructeurs vanuit de rijschool heb ik mijn gehele rijopleiding voor de vrachtwagen met plezier en succes doorlopen.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Top rijschool!!! Lieve rij-instructeurs geweldige team en zeer leerzaam.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Zeer goede rijopleiding C gehad met ervaren instructeur!

Een week terug mijn rijbewijs C gehaald bij E&R. Ik heb een hele goede rijopleiding gehad. De instructeur die ik had heeft mij veel geleerd en laten zien! Echt een topper! Alles in 1x gehaald en ga over een tijdje ook beginnen aan mijn CE rijbewijs wederom bij E&R! groeten Hidde

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Een aanrader om bij E&R de nascholing code 95 te volgen.

Ik ben na een gesprek met instructeur Remon de Blom,enthousiast geworden om mijn nascholing code 95 te gaan volgen,dit met de bedoeling om als ik straks met pensioen ben,mogelijk af en toe met een vrachtwagen te mogen en kunnen rijden. Alle onderdelen van de nascholing werden op een gedreven manier gegeven door de docenten. Mijn praktijk rit heb ik met instructeur Patrick Versteeg gereden,met een paar leermomenten voor mij,maar ik heb dit wel als heel leerzaam en heel prettig ervaren. Kortom een aanrader.

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Rijbewijs in een keer gehaald. Erg leuke en aardige instructeur

Prima rijschool

E&R is een prima rijschool die aan te bevelen is, Les stof was overcompleet, en praktijk mede dankzij de prima instructeurs mijn C1 rijbewijs bemachtigd. niet de volle 5 sterren vanwege de doorlooptijd / communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Lichte vrachtwagen/Camper (C1)

Prettige sfeer in het bedrijf. En goed personeel

Goede werknemers in de vestiging Nieuwegein. En je leer goed bij E & R

Zeer goede rijschool

Zeer goede rijschool. Zij weten waar ze over praten. Nemen goed de tijd om je te helpen waar nodig.

Uitmuntend top

Vanuit de planning tot je praktijkexamen word je goed begeleid en opgeleid.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Resultaat gedreven en vriendelijk.

Ondanks de verwarrende bepalingen ivm Corona, zeer vriendelijk en snel bereikbaar. Individuell advies door mensen met kennis en kunde.

Leuk leerzaam en spontaan

Mijn ervaring met het behalen van me rijbewijs C en CE is top.....heb een leuke tijd gehad erg leerzaam en de mensen die me hebben opgeleid ( Marco en freddy ) zijn zulke spontane mensen en geven duidelijk les en aanwijzingen waarvoor mijn dank!!

Uitstekend.

Rij-instrecteurs zijn heel beleefd, rustig , streng wanneer het nodig is en ook heel geduldig. Heb er veel van geleerd en het was heel leerzaam. Tot misschien ooit weer voor de CE.

Fijn en prettig ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Lichte vrachtwagen/Camper (C1)

Professioneel

Zeer professionele opleiding maar ook zeer relax en ontspannen gevoel

Super ervaring

E en R is het echt een aanrader heb een theorie cursus gevolgd wat mij heel erg geholpen heeft daarna aan de rijles C begonnen wat ook heel relaxt was en deskundig uiteindelijk besloten om ook CE te gaan halen en na de start van de theorie alles gehaald in 2 maanden tijd E en R bedankt voor alles !!

Goede instructeurs

Plezje8 Ft

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Lichte vrachtwagen/Camper met Aanhanger (C1E)

Soms confronterend; je moet dingen weer afleren, en hele goeie en intensieve effectieve lessen gehad

Mijn instructeur zat er echt bovenop: elk detail wat ik beter kon doen, zei hij mij meteen. En dat hielp heel goed om lekker snel veel te leren. Soms ging het me iets te snel maar na weer een dagje rust, deed ik alles bijna perfect en dat was een super goed gevoel. Ook gedurende de Toets Besloten Terrein werd me alles super duidelijk uitgelegd. De toets zelf viel me best zwaar maar dankzij de duidelijke uiteg ben ik er goed doorheen gekomen. Wat zeer prettig is, is dat je elk moment alles kan vragen en dat de instructeur altijd tijd voor je neemt. Ook m.b.t de Praktische Toets. Ik kan niet wachten om verder te gaan met mijn CE. Vanzelfsprekend weer bij E&R Aalsmeer.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

In een dagje mijn aanhangerrijbewijs gehaald

Dankzij de hulp van mijn rijinstructeur heb ik het gehaald, super veel handige tips voor bijvoorbeeld achteruit rijden. Ik had hiervoor nog nooit met een aanhanger gereden dus vond het best wel spannend.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Auto met Aanhanger (BE)

En goede rij instructeur en goeie rijschool

Ik heb een uitstekend ervaring je wordt goed opgeleid. Een uitstekende rijschool

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Zeer goede rijschool met goede leuke instructeurs

Zowel voor mijn C als CE rijbewijs les gehad bij E&R in Aalsmeer, heb goed les gehad van goede professionele instructeurs, en ben erg tevreden over het traject naar mijn groot rijbewijs.

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

leerzaam, altijd leuk en gezellig

Heb mijn C en CE gehaald bij E&R en heb het super naar me zin gehad, zeker een aanrader als je van plan bent je vrachtwagen rijbewijs te halen Alles was netjes geregeld kwa lessen en examens, en als ooit nog besluit om me bus rijbewijs te halen dan ga ik dat bij hun ook doen

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

TOP rijschool met hele goede en leuke instructeurs

Prima lestijden, mooie wagens en leuke instructeurs! Word heel goed lesgegeven!!

Geweldig, zeer betrokken mensen

Geweldige ervaring zo wel Me theorie ,c rijbewijs en CE + code 95 gehaald en ik kan niet anders zeggen dan top zeer betrokken mensen die je net even dat beetje extra aandacht geven waar nodig waardoor ik voor alles in 1 x ben geslaagd Nog masks mijn dank en tot snel met een pan ballen ( voor Ferry )

communicatie, kwaliteit, proffesioneel rijschool

Ik ben in juni 2021 geslaagd voor mijn rijbewijs D code 95. Het was super goed gegaan, alle handelingen en uitleg zoals het hoort voor je D code 95 rijbewijs. Duidelijk, geduldig en goede tips meegekregen van de rij instructeur dat gaf mij een goed gevoel bij het rijden, zoals theorie en praktijk heb ik goede begeleidingen en uitleg gekregen. Instructeur was top, soms streng, maar wel op een positieve manier manier. zo heb k het ook van geleerd. ik heb mijn theorie als mijn praktijk 1 keer gehaald. ik ben nu zo enthousiast dat ik nu besloten heb ook mijn vrachtwagen te gaan volgen ik zou iedereen aanraden bij E & R hun lessen te gaan volgen. Hartelijk dank Guys, ga zo door. Een 10plus voor jullie.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Bus (D)

Over E & R Opleidingen BV

E&R is de meest complete rijschool in de regio: je kunt bij ons terecht voor alle particuliere en zakelijke rijbewijzen. Ons doel is om al onze klanten tevreden te stellen. Daarom streven wij in onze opleidingen naar de hoogst mogelijke kwaliteit en proberen we deze waar mogelijk te verbeteren. Wij geloven in een persoonlijke, open aanpak. Dit betekent dat wij voor iedereen een opleiding op maat verzorgen en altijd helder zijn over kosten en verwachtingen.