Verademing

Makkelijke en open communicatie. Auto's keurig voor elkaar.

Een top garage.

Het personeel zijn vakmensen.

Buitengewoon goed

Professioneel

Klantgericht meedenkend en realistisch

X

Zeer snelle oplossing

No-nonsens bedrijf.

Keurig bedrijf, juiste uitstraling. Niet overdreven maar netjes. Mooie auto's, goede prijs, ook bij inruil nette prijs. Vriendelijk en geduldig geholpen door Henk, aflevering volgens afspraak.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd keurige informatie, fijn geholpen en bij vragen nog wat extra uitleg. Goede service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Keurig inruilvoorstel en oprechte interesse

Voor ons gezin waren we op zoek naar een ruimere auto, en ons oog viel op een BMW 530i Touring. We reden zelf nog in het laatste type Mercedes-Benz A-Klasse, die we wilden inruilen voor de BMW. Henk kwam met een keurig inruilvoorstel voor onze A-Klasse, en daarom zijn we nu sinds twee weken de gelukkige eigenaren van een prachtige BMW 530i Touring. We zijn snel geholpen, kregen een eerlijk inruilvoorstel en uitstekende service.

Kwaliteit en goede communicatie

Kwaliteit bij een vertrouwd en goed adres.

Echt een top bedrijf!

Komt zijn afspraken na en denkt goed mee. Snelle levering en goede communicatie. Zeer betrouwbaar bedrijf.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super service en vriendelijk personeel.

Super goed geholpen bij het kiezen van onze nieuwe auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super vriendelijk personeel! Makkelijk in de omgang en zeer goede vak mensen. Zeer tevreden over deze garage!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer betrouwbaar en klantgericht.

Ik ben al 20 jaar klant bij Douwe de Beer. Familiebedrijf waar je als klant serieus genomen wordt of je nou een auto van € 20.000 of een van € 100.000 koopt, er is tijd en aandacht voor je. De koffie straat altijd klaar, kortom je wordt er warm onthaald. Dat geld ook voor de werkplaats, er is aandacht voor je.

Onze complimenten

Per toeval liepen wij tegen onze nieuwe Mercedes GLC 300 aan bij Douwe de Beer na jaren BMW gereden te hebben. Henk heeft ons zeer goed en prettig geholpen en was alles behalve opdringerig omdat er in ons geval sprake was van een trauma na een autobrand. Bij deze autodealer staat kundigheid en een goede communicatie op nummer 1. Onze complimenten.

Klantgerichte kwaliteit

Ook voor onze tweede Mercedes zijn we weer prima geslaagd bij Douwe de Beer. We vonden het fijn dat we na vier jaar direct werden herkend als klant. We voelden ons welkom en goed geadviseerd, waardoor wij een goede en weloverwogen keuze konden maken.

Niet echt optimaal

Probleem aangekaart(automaat bak Kappert) Probleem hebben ze geprobeerd op te lossen, en tevens ook alles ververst, na 1.5 maand is het probleem verergerd, nu moet ik dus opnieuw voor de kosten opdraaien Het begint me nu allemaal te veel te kosten

Goede ervaring

vriendelijk, oplossingsgericht, klantgericht

problemen met deurslot serieus onderzocht, en duidelijk voorstel voor reparatie. snelle communicatie

Eerlijk, persoonlijk, proffesioneel

Reparatie uitgevoerd. De uren besteed waren minder deze werden ook verminderd op de factuur. Snelle reparatie

Echte service

Ik moest een nieuwe accu voor mijn auto. Zonder afspraak wel gelijk geholpen. Wat een verademing en tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Komen afspraken na!

Aangeschafte auto na 3 maanden ingeruild, werd zeer net voorstel gedaan!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Snel en accuraat uitleg mogelijkheden nieuwe auto

Netjes en vriendelijke medewerkers

Vriendelijk en vrijblijvend

Wij zijn geholpen door Rick bij de aankoop van onze auto en daar hebben we een zeer goed gevoel aan over gehouden. De gesprekken waren vriendelijk en vrijblijvend waardoor we tot de aankoop zijn gekomen. De communicatie was prettig en er werd vlot gereageerd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Fijne mensen, mooie premium auto’s

In mijn zoektocht naar een zakelijke leaseauto stond bij de Beer precies een auto zoals ik hem mooi vind. Met 8000 op de teller was er bijna 1/3 van de prijs af. Met een gunstige bijtellings regeling. Blij met deze deal, en een pluim voor verkoper Rick

De Giessen 1

8253 PR Dronten

0321-320202

Over Autocentrum Douwe de Beer

Persoonlijke aandacht en een laagdrempelige sfeer is de rode draad. U bent verzekerd van topkwaliteit tegen een scherpe prijs. Wij doen wat er is afgesproken en voorkomen verrassingen.