Fijn contact en belofte word nagekomen

Van te voren wensen doorgesproken die zijn volledig nagekomen. Auto voldoet volledig aan de verwachtingen.

Altijd goede service, ze nemen de tijd voor je

geweldig

goede services en vriendelijk

Hele goede ervaring

Ze behandelen je echt menselijk daar,perfect ze denken met je mee en als ze het kunnen oplossen doen ze het ook

Sels levert top kwaliteit en de medewerkers zijn uitzonderlijk vriendelijk

Een zeer goede garage. Sels vindt het belangrijk om goed werk af te leveren. Als je ze nodig hebt, dan staan ze voor je klaar.

Prima garage!

Denken met je mee, zijn nooit te beroerd om te helpen en leveren kwaliteit!

prima garage

enkel goede ervaringen

uitstekend

Goede service. Ben weggebracht en weer opgehaald. Bij een probleem eerst telefonisch geinformeerd.

perfect

ga zo door

Je wordt goed geholpen

Prima service!

Je wordt altijd correct geholpen.

Probleem met de auto? Je belt naar Sels en ze lossen het naar volle tevredenheid op

Auto stond bij dok 11 en startte niet meer. Sels gebeld en men verhielpen het probleem naar volle tevredenheid!!!

Top.

Prettig geholpen. Afspraken nagekomen. En grote service om een oude dame met haar nieuwe autootje op weg te helpen.

Duidelijk en goed verzorgd allemaal

Prima ervaring en goed geholpen

Prettige en vakkundige mensen

Al jaren goed geholpen door prettige, vakkundige en attente mensen! Weten direct aan de telefoon bij het horen van de naam over welke auto het gaat. Ook altijd even tijd een persoonlijk praatje.

Super aardige mensen word goed geholpen. Vertellen alles wat je wil weten.

Geweldige mensen

Het is en fantastische bedrijf met top mensen.

Ontzorgend

Uitstekende begeleiding van kopen tot aflevering. Doen wat ze beloven. Reageren direct op een vraag. zoeken het uit en zo nodig lossen ze het op. Het ideale adres voor brommobiel kopers

Goed en adequaat geholpen....

Snel gehandeld geen gezeur en duidelijke uitleg over hoe en wat

Prettig, heel behulpzaam en vertrouwd!

Zeer goed!

goede ervaring

tot nu toe een hele goede ervaring hopen dat het zo blijf.

prettige behandeling

vanaf het eerste moment dat contact werd gezocht over de eventuele aankoop van een auto werden we zeer goed ontvangen. Na een telefoontje dat er een auto met onze wensen was, was de ontvangst zeer prettig. De aankoop werd gedaan en alles werd tot volle tevredenheid afgewikkeld op de tijd dat we afgesproken hadden

Altijd vriendelijk en attent

De oude Volvo 850 is bij Sels altijd goed onderhouden en gerepareerd, en nu heb ik bij hen een heerlijke V50 gekocht. Ik hoop op nog vele jaren van hun vriendelijke, deskundige service.

Zeer behulpzaam, Vriendelijk en Recht door zee.

Een mooi familie bedrijf, erg attent geholpen, en altijd in voor een praatje buiten het zakelijke om.

De service is uitstekend. Het personeel reuze vriendelijk en behulpzaam.