Prima garage!

Wij vinden Sels Auto,s een betrouwbaar bedrijf waar je klantvriendelijk wordt geholpen.

Geweldige service, fijne garage.

Dit is mijn 2e aankoop bij Sels Auto's V.O.F. wederom een zeer positieve ervaring. Goede service en een persoonlijke benadering maken van deze garage een garage waar je je thuis voel en niets te veel is. Ik kan Sels aan iedere aanbevelen. Dus als je opzoek ben naar een een mooie auto( Volvo), en goede service wil, zoek niet verder!

Erg vriendelijk behandeld en komt afspraken na

Klantvriendelijk, eerlijk en vooral betrouwbaar

Een familiebedrijf waar de klant centraal staat. Klantvriendelijk, eerlijk en vooral betrouwbaar. Verzorgen alles tot in de puntjes. Wie hier een auto koopt weet zeker dat de auto met passie is klaargemaakt voor aflevering. Een echte aanrader!!

Zeer prettig en vakkundig geholpen.

Koffie was goed en zeer prettige mensen in de omgang. Zeer aan te bevelen.

Het kopen van mijn nieuwe auto was zo geregeld

Erg klantvriendelijk en bereid om te helpen. Ze gaven het vertrouwen om gelijk een proefrit te maken. Duidelijkheid over de auto en vorige eigenaar. Eerlijk en ruimte om na te denken. Onderhandeling mogelijk over de prijs. Verzorgde zaak, open. Bereid om alles uit te leggen en ook uitleg gekregen om te bellen als er nog onduidelijkheden zijn over de auto. Auto is keurig netjes en schoon afgeleverd. Bedankt voor de service!

Super geholpen met de aankoop van mijn eerste auto!

Super geholpen met de aankoop van mijn eerste auto!

Goed en persoonlijk geholpen, en doen wat er beloofd wordt. Dat lijkt steeds zeldzamer te worden.

Tevreden met de aanschaf van mijn Volvo V70. Aantal punten duidelijk besproken, en hieraan is goed gevolg gegeven. Voor mij reden om in contact te blijven met Sels auto´s, hoewel ik zeker niet uit de buurt kom. Ik wens jullie goede zaken toe! Gr. Ton Visch.

Top zaak

Vriendelijk en deskundig personeel wat eerlijk is over wat ze verkopen.

Woon in Zeeuws Vlaanderen. En op tijd werd m'n brommobiel geleverd. Aardige man welke in houding en opstelling gelijkwaardig was aantal overige personeel,waar ik eerder contact mee had. Ben zeer tevreden en kan u met zekerheid op basis van mijn ervaring dit bedrijf aanraden om zaken mee te doen. Kocht voor eerste maal en ongezien m'n voertuig. En ben meer dan tevreden. Succes met uw aankoop. Willem Oranje uit Hoofdplaat Zeeuws Vlaanderen.

goede en deskundige mensen met hart voor de klant . denken goed mee met de klant en staan gelijk voor je klaar echt super.

Uitstekend, andere woorden zijn er niet voor.

Tegenwoordig kan het lastig zijn om een bedrijf te vinden dat kennis van zaken heeft. Maar bij Autobedrijf Sels is dat een ander verhaal. Hier staat kunde en klantenservice duidelijk op nummer één. Bij het zoeken naar een nieuwe auto werd er geluisterd naar mijn wensen en echt met mij mee gedacht waardoor ik de perfecte auto heb gevonden. Van begin tot eind ben ik vriendelijk geholpen. Als je op zoek bent naar een bedrijf dat weet waar ze het over hebben, dat klantvriendelijk is en dat net dat stapje extra zet dan zit je bij Autobedrijf Sels aan het goede adres!

Fijne service. Eerlijk en netjes.

Heel leuk bedrijf. Geven mij in ieder geval een goed gevoel en ik voel me er echt al thuis. Service is goed en tot nu toe is niets te gek. In de showroom niet heel veel keus (wel voldoende voor mijn eerste kennismaking). Staat het er niet dan zorgen ze er wel voor :-)

Deskundig en vriendelijk personeel, een betrouwbare familiebedrijf met een goede service.

Auto occasion gekocht

Afgelopen najaar hier een Volvo V70 gekocht. Ze vertelde eerlijk over de auto en hebben hem keurig afgeleverd. Ik vond de wieldoppen niet mooi; die werden direct vervangen en van een mooie Volvo sticker voorzien. Ook werd een Nederlandstalige handleiding besteld. Ouderwetse service! Liter motorolie erbij, geen probleem. Kortom, een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan; zeldzaam.