Plezierige medewerkers, goed advies en uitstekend geholpen.

Bij binnenkomst direct correct geholpen. Vriendelijke medewerkers die goed advies geven en direct doorpakken. Er werd geconstateerd dat de koppeling versleten was en daardoor niet meer aan de wettelijke eisen voldeed. Aanhanger laten staan en de volgende dag weer opgehaald, ook werd de verlichting bekeken en gerepareerd. Bestelde onderdelen werden snel geleverd met daarbij het advies hoe zelf te monteren. Top bedrijf!

Komt allemaal goed...

Komt goed... Eerst wat discussie... maar uiteindelijk snelle afhandeling...

Gewoon zoals altijd geweldig op alle fronten

Zie boven

Top geregeld

Korte lijnen en duidelijk

Prettig contact en vakmanschap!

Groot onderhoud aan de aanhanger, waarbij alle mankementen keurig zijn opgelost en er transparant werd gecommuniceerd over de kosten.

Super service!

Super service, alles snel geregeld zo dat ik mijn weg weer kon vervolgen.

Zeer kundig

Ze denken mee en overleggen over de kosten.

Goede service en deskundig personeel

Een aanhanger gekocht bij dit bedrijf en erg tevreden over de afwerking daarvan en de adviezen daarbij.

perfect

Prima geholpen en er wordt met je mee gedacht over een oplossing

Goede service en prijs

Goede service, ook als je er voor de eerste keer komt met schade aan een aanhanger. Prijzen zijn goed, uurtarief ook keurig. Denken mee met de klant en communiceren goed!

reageert snel en vakkundig en heeft een breed assortiment

Ik zocht een goot voor mijn Stema motortrailer, echter aan mijn kant was ik onvolledig met wat er op en bij moest zitten, met foto's is het duidelijk geworden. Dit hele proces tot dat ik de foto's stuurde heeft wel 4 keer een mail wisseling plaatsgevonden. Bij Bouwman bleven ze aardig en begrip vol. De goot is besteld en wordt direct uit Duitsland (hopelijk anders moet ik dit verhaal aanpassen) thuis afgeleverd.

Betrouwbaar en goed bedrijf

Zeer professioneel geholpen.

Ik twijfelde wat voor aanhanger ik zou nemen. Ben meerdere keren langs geweest voor een offerte.

Top service!

Uitstekende kwaliteit, snelheid en service.

Goede prijs perfect materiaal snelle levering

Goede prijs perfect materiaal snelle levering Zeer tevreden.

Goede service kennis van zaken

Goede service kennis van zaken.

Top top top

Zeer vakkundige geholpen tegen een goede prijs .

Gewoon goed voor een scherpe prijs!

Net zoals mijn vorige bestellingen de motorspanbanden keurig netjes verpakt en de volgende dag al ontvangen. Producten zijn van hoge kwaliteit en dat tegen een scherpe prijs! Tot een volgende keer Bouwman!

Goede aanhanger en goede service

Vriendelijke en goede afhandeling van de aankoop en een goed product leveren zij

wordt altijd goed geholpen.

Vriendelijk personeel en goede service

Goede uitleg en service

Prettig

Alles snel en volgens prijsopgaaf en dat binnen 2 dagen

Top service voor een zeer goede prijs!

Top service voor een zeer goede prijs!

Uitstekend en snel

Snel en goede service , vriendelijke

Top bedrijf

Wij van Hoveniersbedrijf Joël Breedveld, We hebben meerdere aanhangers gekocht bij Bouwman Aanhangwagens, erg tevreden over de kwaliteit en service wat we krijgen bij jullie.

Wiltonstraat 12

9403AV Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Al meer dan twintig jaar is Bouwman Aanhangwagens Assen een begrip in Assen en omstreken. Voor de verkoop en verhuur van aanhangwagens bent u bij ons aan het juiste adres. Aanhangwagen specialist sinds 2001 In 2001 is Bouwman Aanhangwagens gestart met een vestiging in Assen. Na ongeveer zes jaren in dienst te zijn geweest heeft Wouter Lubbers het stokje overgenomen en is verder gegaan onder dezelfde naam. Sinds die tijd is Bouwman Aanhangwagens Assen uitgegroeid tot een grote landelijke specialist in aanhangwagens. Naast aanhangwagens is Bouwman Aanhangwagens een grote speler op het gebied van motortrailers. Vanuit eigen ervaring met motorrijden, zijn de motortrailers toegevoegd aan het assortiment om zo in te spelen op de behoefte van de motorrijder. Onze persoonlijke en deskundige aanpak zorgt dat u het beste advies krijgt bij uw koop of huur van een aanhangwagen. Met onze goed uitgeruste werkplaats is ook onze service op het hoge niveau dat u van ons mag verwachten.