Service gericht

Bij Bouwman wordt je snel en goed geholpen. Grote variatie in aanhangers.

top bedrijf

bestelling snel en goed ontvangen

Topbedrijf. Goede service. Afspraak is afspraak

Ik heb een nette 2e hands kiepaanhanger gekocht bij Bouwman aanhangers. Deze was goed geprijsd en is voor aflevering vakkundig nagekeken. Aanrader!

Prima te reserveren en betalen online.

Bouwman aanhangers voelt als familie

Altijd als ik bel voor een aanhanger word ik goed, snel en vriendelijk geholpen.

Als van ouds weer goede service.

Ik kom al een tijdje bij Bouwman Aanhangwagens Assen. Je krijgt altijd goed spul mee. Eigenlijk nog nooit problemen gehad. Dat is wel eens anders met een aanhanger van een bouwmarkt. Ik ben zeer tevreden en kan het zeker aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk

Mooie degelijke motorkar gehuurd, waarbij de spanbanden bijgeleverd waren. Top!

tevreden

Goede service, vriendelijk personeel, nieuw en goed onderhouden motortrailer met bijbehorende spanbanden.

gewoon goed ,goed materiaal klant vriendelijk

schappelijke in prijs dus gewoon goed!!

oplossing gericht

Wij zijn voor de tweede keer met de afzakbare motortrailer 2 motoren naar Duitsland geweest. Deze aanhanger ligt mooi en strak op de weg. Het rijden door de bergen was zelfs geen probleem. De aanhanger heeft een disselbak waar de nodige spanbanden inzitten om de motoren mee vast te zetten. Door deze motortrailer te laten zakken, komt de achterkant geheel op de straat te rusten. Hierdoor kun je heel makkelijke de motor de aanhanger opduwen. De motors duw je in de voorwielklem en zo blijft de motor al staan. Nu kun je op je gemak de motors met de spanbanbanden vast gaan zetten. Gewoon geweldig dus. Mocht je dus aan een motortrail denken voor je vakantie, dan is dit dus de fijnste aanhanger die ik kan bedenken en je kan aanraden.

Alles ( prijs,kwaliteit en service) uitstekend

Vriendelijke en klantvriendelijk personeel. Prima in uitstekende staat verkerende aanhanger gehuurd voor een prima prijs.

Goed materiaal en vlot geholpen. Al meerdere maken gehuurd.

Al diverse malen tot volle tevredenheid bij jullie gehuurd. Ik zoek de ahw die bij mijn klus past en regel het via de website.

Heb een nieuwe aanhanger gekocht, wij zijn goed voorgelicht en prima service.

deskundig personeel en ruime keus

Dit is een bedrijf waar ze je nog echt als klant behandelen. Er wordt alle tijd genomen om samen tot een goede oplossing te komen voor de wensen die jij hebt. Er wordt met je meegedacht. En voor wat de prijzen bereft hoef je je ook geen zorgen te maken. Ze zijn concurrerend en in dit geval is goedkoop zeker geen duurkoop.

Betrouwbaar en goedkoop zonder gedoe

Makkelijk reserveren via de website. Bij afhalen van de aanhanger staat hij al klaar. Aankoppelen en klaar. Vriendelijk personeel

Fantastich

Reserveren en betalen ging makkelijk online, kwam aan en hadden per ongeluk mijn reservering verhuurd of deze was niet op tijd terug. Kreeg een upgrade voor het zelfde geld en met nog geen 5 minuten na aankomst kon ik alweer me gang gaan met een praktische nieuwe aanhanger. volgende keer weer

Prima prijs kwaliteit verhou,ding

Goede en vriendelijke service

Top service

Goedkoopste, makkelijk online reserveren, geen borg. Materiaal ziet er goed en als nieuw uit. Ook veel keuze in type aanhangwagens.

Vriendelijk en goedkoop

Zoals altijd wordt je vriendelijk ontvangen. De tandemasser was keurig en de prijs erg scherp.

Tevreden

Hulpzaam en vriendelijke personeel

Top bedrijf

Enorm goede service, goede prijs kwaliteit verhouding.

Aanhanger stond keurig klaar, was ook nog eens splinternieuw. Overige aanhangers zagen er ook nog netjes uit.

Snel en goedkoop huren.

Makkelijke website. Veel keuze. Veilig betalen. Kortom top bedrijf.

Haal ik altijd mijn karretjes! Altijd prima service en een normale prijs.