Zeer professioneel geholpen.

Ik twijfelde wat voor aanhanger ik zou nemen. Ben meerdere keren langs geweest voor een offerte.

Top service!

Uitstekende kwaliteit, snelheid en service.

Goede prijs perfect materiaal snelle levering

Goede prijs perfect materiaal snelle levering Zeer tevreden.

Goede service kennis van zaken

Goede service kennis van zaken.

Top top top

Zeer vakkundige geholpen tegen een goede prijs .

Gewoon goed voor een scherpe prijs!

Net zoals mijn vorige bestellingen de motorspanbanden keurig netjes verpakt en de volgende dag al ontvangen. Producten zijn van hoge kwaliteit en dat tegen een scherpe prijs! Tot een volgende keer Bouwman!

Goede aanhanger en goede service

Vriendelijke en goede afhandeling van de aankoop en een goed product leveren zij

wordt altijd goed geholpen.

Vriendelijk personeel en goede service

Goede uitleg en service

Prettig

Alles snel en volgens prijsopgaaf en dat binnen 2 dagen

Top service voor een zeer goede prijs!

Top service voor een zeer goede prijs!

Uitstekend en snel

Snel en goede service , vriendelijke

Top bedrijf

Wij van Hoveniersbedrijf Joël Breedveld, We hebben meerdere aanhangers gekocht bij Bouwman Aanhangwagens, erg tevreden over de kwaliteit en service wat we krijgen bij jullie.

Top bedrijf

Zeer behulpzaam. Mijn oude bagagewagentje moest een nieuwe stekker. Ze hebben de aansluiting even getest. Alles bleek uiteindelijk verkeerd aangesloten door de vorige eigenaar. Met nieuwe onderdelen en tips en adviezen kon ik het zelf oplossen. Heb je problemen met je aanhanger, ga dan naar Bouwman in Assen.

De service die Bouwman levert, is above and beyond.

Waarom schrijf ik dit, ondanks dat sluitingstijd al ruim verstreken was, werd ik hoffelijk ontvangen. Uitgebreid geïnformeerd en geholpen met alle vragen die ik had. Uiteindelijk na m'n tweede kop koffie en omdat de partner de eigenaar kwam halen pas weggegaan. Waarbij ik Uitgebreid geholpen was, dit is SERVICE.

Snel, correct, uitstekende kwaliteit.

Ik kon al binnen enkele dagen terecht. Verlichting in orde gemaakt, nieuw neuswiel, nieuwe stekker, nieuwe breekkabel, bovag keuring. Kon 'm aan het eind van de dag alweer ophalen. Zeer tevreden.

Goed georganiseerd bedrijf!

Deskundig advies, prettig gesprek, correct en snel in communicatie. Directe terugkoppeling.

Super service en plezierig

Mooie kar gekocht heel blij mee

Geweldige service

We hadden een motortrailer nodig, een gesloten versie, maar helaas waren deze al in de verhuur. De eigenaar heeft ons toch kunnen helpen door na sluitingstijd de inmiddels teruggebrachte aanhanger aan ons te verhuren. Geweldig dat iemand op zijn vrije zaterdagmiddag zoiets voor ons deed. Een dikke pluim dus.

Gewoon vakwerk

Telefonische afspraak, aanhanger gebracht en werd gebeld dat ie klaar was. Factuur mee. Moest wel vragen om Bovag rapport, deze werd gemaild.

Plezierig en persoonlijk

Komen hun afspraken na, goede service en plezierige mensen

Positieve ervaring door gedegen advies.

Ondanks dat ik mijn aanhanger bij een ander gekocht heb, kwam Wouter met gedegen en uitbroeden advies over deze aanhanger. Alles werd zonder morren geregeld, gewoon goed service.

Bouwman om op te bouwen !!!!!

Wouter is gewoon een super kerel , vraag Nathalie maar !!!! Groetjes uit Plasmolen van Jeroen en Jacqueline Hoogakker

Gemaild over verloren glijnokken voor een oprijplaat. Deze zijn per ommgegaande verstuurd.

Prettige ervaring, fijn bedrijf

Via dhr. Richard een mooie afzinkbare Motortrailer gekocht/samengesteld. Denken goed mee, tijd vr bakje koffie Aanrader

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Al meer dan twintig jaar is Bouwman Aanhangwagens Assen een begrip in Assen en omstreken. Voor de verkoop en verhuur van aanhangwagens bent u bij ons aan het juiste adres. Aanhangwagen specialist sinds 2001 In 2001 is Bouwman Aanhangwagens gestart met een vestiging in Assen. Na ongeveer zes jaren in dienst te zijn geweest heeft Wouter Lubbers het stokje overgenomen en is verder gegaan onder dezelfde naam. Sinds die tijd is Bouwman Aanhangwagens Assen uitgegroeid tot een grote landelijke specialist in aanhangwagens. Naast aanhangwagens is Bouwman Aanhangwagens een grote speler op het gebied van motortrailers. Vanuit eigen ervaring met motorrijden, zijn de motortrailers toegevoegd aan het assortiment om zo in te spelen op de behoefte van de motorrijder. Onze persoonlijke en deskundige aanpak zorgt dat u het beste advies krijgt bij uw koop of huur van een aanhangwagen. Met onze goed uitgeruste werkplaats is ook onze service op het hoge niveau dat u van ons mag verwachten.