Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Al meer dan twintig jaar is Bouwman Aanhangwagens Assen een begrip in Assen en omstreken. Voor de verkoop en verhuur van aanhangwagens bent u bij ons aan het juiste adres. Aanhangwagen specialist sinds 2001 In 2001 is Bouwman Aanhangwagens gestart met een vestiging in Assen. Na ongeveer zes jaren in dienst te zijn geweest heeft Wouter Lubbers het stokje overgenomen en is verder gegaan onder dezelfde naam. Sinds die tijd is Bouwman Aanhangwagens Assen uitgegroeid tot een grote landelijke specialist in aanhangwagens. Naast aanhangwagens is Bouwman Aanhangwagens een grote speler op het gebied van motortrailers. Vanuit eigen ervaring met motorrijden, zijn de motortrailers toegevoegd aan het assortiment om zo in te spelen op de behoefte van de motorrijder. Onze persoonlijke en deskundige aanpak zorgt dat u het beste advies krijgt bij uw koop of huur van een aanhangwagen. Met onze goed uitgeruste werkplaats is ook onze service op het hoge niveau dat u van ons mag verwachten.