Goed materiaal voor een uitstekende prijs

Bij Bouwman is het huren van een aanhanger half zo duur als in Groningen, dat stukje extra rijden kan dan ook zeker wel uit. Heb hier eerder ook al gehuurd, onder andere een motortrailer. Ook dit ging allemaal perfect. Het enige punt van verbetering die ik kan verzinnen is de website, die zou nog wel iets uitgebreider kunnen.

Laag geprijsd, uitstekende kwaliteit van het materiaal en goede snelle service. Geen gedoe, simpel r

Altijd simpel een aanhanger, in diverse variaties, gehuurd bij Bouwman. Betrouwbaar materiaal en goede service.

Prima service!

prima service.

gewoon goed

nooit een probleem

makelijk en eenvoudig huren

ik huur daar wel vaker een aanhanger en bevalt mij uitstekend, vriendelijke mensen die ook als je terugbent vragen of het gelukt is. diverse aanhangers kan je er huren en goed matriaal. dank voor de service.

Snel en vlot

Vlotte service. Makkelijk online te reserveren en te betalen.

Goed materiaal, vlotte service

Aanhanger stond al voor ons klaar. Snel geholpen en heldere uitleg. Goed materiaal wat gewoon netjes achter de auto en op de weg ligt. Een adres om te onthouden

Prima bedrijf

Huur geregeld een aanhanger. Altijd prima voorelkaar

Goede aanhanger voor mooi tarief

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De aanhanger was goed stevig en netjes. Prijs kwaliteit verhouding top. Bedankt

Goede aanhanger voor een mooie prijs

Vriendelijke mensen, goede aanhanger en een lage prijs!

Super service en aanhangers huren voor weinig zonder borg!

Heb hier vaker gehuurd en niets dan lof. Scherpe prijzen,degelijke aanhangers,ruime keuze en geen gedoe met torenhoge borgsommen.

super makkelijk

uitkiezen betalen ophalen terugbrengen en klaar. geen problemen of kosten achteraf

Mooie nieuwe motortrailers met alle benodigdheden in topstaat.

Komen elk jaar met volle tevredenheid terug om een motortrailer te huren voor ons motor weekend.

Ruime keuze aan aanhangwagens. En er werken fijne mensen toppie

Keurige aanhanger

Aanhanger was zo goed als nieuw.goede spanbanden erbij met goede uitleg. Volgende keer weer

Super aanhanger

Even iets eerder opgehaald, geen probleem. Prima prijs voor nette en grote aanhanger met huif.

zeer klantvriendelijk..prima service...goede prijs-kwaliteit verhouding

Huur bijna elk jaar een motortrailer van Bouwman in Assen. Dit tot zeer grote tevredenheid. Zie voor de rest hierbovengenoemd commentaar.

Ben zeer tevreden over alles, maar heb 1 tip.

Personeel Top Aanhanger Top Ligging aanhanger achter de auto Top Vastzetten motoren Top Dus alles helemaal goed toch 1 ding Bandenspanning van aanhanger was te laag en en waarschijnlijk langere tijd te laag geweest, want buitenkant band was behoorlijk versleten. Ik zag dit smorgens bij vertrek. Heb toen alles op orde gebracht en onderweg telkend dubbelcheck gedaan v.w.b. slijtage. Is gelukkig goedgegaan. Rest gewoon Top en volgende keer zijn wij er weer!!

Top geregeld!

Top, behulpzaam en aardig.

De beste verhuurder van Assen.

Mijn vaste adres als ik een aanhanger nodig ben. Niet duur en snelle afhandeling.

Een heel goed bedrijf

Snele service en betrouwbaar materiaal mooie uitstraling. De prijs verhouding is keurig is goed te doen voor als je minder heb te besteden kan je er toch makkelijk een kar of aanhanger huren voor een klein en redelijk bedrag. Is gewoon super.

uitstekend

prima aanhangers, uitstekend advies, goede service.

Uitstekende service en solide kar ...top....

Online vlot geregeld ..en super wagen park.... Vriendelijke service ...top!

Snel geregeld

Goeie service

Er was een storing in de online module, 1 kort telefoontje en het issue werd gelijk opgepakt en de reservering vrwerkt . Verder prima service en zeer betaalbaar voor de persoon die af en toe een karretje kan gebruiken.