Fantastich

Reserveren en betalen ging makkelijk online, kwam aan en hadden per ongeluk mijn reservering verhuurd of deze was niet op tijd terug. Kreeg een upgrade voor het zelfde geld en met nog geen 5 minuten na aankomst kon ik alweer me gang gaan met een praktische nieuwe aanhanger. volgende keer weer

Prima prijs kwaliteit verhou,ding

Goede en vriendelijke service

Top service

Goedkoopste, makkelijk online reserveren, geen borg. Materiaal ziet er goed en als nieuw uit. Ook veel keuze in type aanhangwagens.

Vriendelijk en goedkoop

Zoals altijd wordt je vriendelijk ontvangen. De tandemasser was keurig en de prijs erg scherp.

Tevreden

Hulpzaam en vriendelijke personeel

Top bedrijf

Enorm goede service, goede prijs kwaliteit verhouding.

Aanhanger stond keurig klaar, was ook nog eens splinternieuw. Overige aanhangers zagen er ook nog netjes uit.

Snel en goedkoop huren.

Makkelijke website. Veel keuze. Veilig betalen. Kortom top bedrijf.

Haal ik altijd mijn karretjes! Altijd prima service en een normale prijs.

Keurige aanhanger. Prima service. Alles eenvoudig on line geregeld.

Klasse geholpen

Prima bedrijf goed geholpen om 8 uur smorgens. Ook goede nette aanhangers en motor/scooter aanhangers te huur. Compleet met spanbanden erbij.

Heel erg goed

Ik heb al meerdere malen aanhanger bij Bouman goed materiaal en mensen zijn ook klantvriendelijk

uitstekend

alles volgens afspraak voor een redelijke prijs

Heb mogen genieten van een aanhangwagen, die niet alleen goedkoop was om te huren, maar ook gewoon perfect zijn werk deed. Ben zeer tevreden met de geleverde service van Bouwman. Wordt altijd vriendelijk ontvangen en een babbeltje doen daar zijn ze zeker niet te verlegen voor.

Top geregeld.

Het hele verhuurconcept werkt top . Van online boeking tot de Idealbetaling. Binnen 5 min. geregeld. De verhuurprijzen zijn zeker meer dan acceptabel te noemen! Zeker een aanrader!

Alles goed geregeld.

Eind van de middag voor de huur periode kon ik de aanhanger reeds ophalen, zodat wij de volgende dag vroeg konden vertrekken. Goeie service

Online reserveren en nieuwe aanhangers!!!

Na online reserveren en betalen stond de aanhanger ( een nieuwe) klaar en hij lag geweldig achter de auto. Top service

Top, aardige mensen, vakkennis en goed materiaal

Super service!

Aanhanger huren altijd prettig bij Bouwman, even online reserveren en betalen, super makkelijk, geen belachelijke borg betalen, zeer tevreden, klussenbedrijf Rien Assen

Goede service, meedenkend

Prettig en goed geholpen

De service en prijs kwaliteit is uitermate geweldig.

Zie title

Online gehuurd. Stond klaar op het afgesproken tojdstip

Cnf afspraak autotrailer en sjorbanden gehuurd. Stond klaar. Na 10 minuten op pad. Prima service

Een prima aanhanger met prima service.

Al vaker een aanhanger bij jullie gehuurd. Altijd een kwalitatief goede aanhanger, er mankeert nooit iets aan. Je krijgt waar voor je geld. Goede service en altijd even hulp met het aan-/afkoppelen.

Top bedrijf aardige mensen en super kwaliteit in alle producten

Top bedrijf, vriendelijk en altijd de juiste aanhanger!

Super vriendelijk en altijd bereidt om een handje te helpen. De aanhangwagens zijn goed, betrouwbaar en netjes.