Eerlijk en hulpvaardig.

Goede service en eerlijke prijzen. Je weet waar je aan toe bent.

Erg mooi werk geleverd!

Top service

Snel, correct en vriendelijk

Top Service!!!!!

Na een lekke band verkochten de jongens me gewoon 6 nieuwe banden en haalden ze van hun eigen trailers. :-)

Mooi bedrijf

Vakmanschap.

Zeer goed en snelle service

Klapband even bellen en komen direct ter plaatse voor vervanging.

Uitstekende service

Klant vriendelijk

Een zeer correct bedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken

Heb bij bouwman een nieuwe motortrailer gekocht alles volgens afspraak verlopen. Een keurig correct bedrijf. De volgende trailer zal ik ook zeker bij bouwman kopen. Kwaliteits trailers voor een nette prijs.

Gewoon goed !

Gewoon goed!

Super geholpen nette aflevering

Ja alleen wouter de eigenaar is zo gek om koffie te drinken ( ben super geholpen)maar moest eerst 4 bakken koffie met hem drinken.En natuurlijk vertellen hoe het in Amsterdam was want ja daar in het hoge noorden maak je niet veel mee?hoorde wel dat hij de zaak gaat overdragen naar zijn zoon,dus misschien heeft hij eens tijd om naar Amsterdam te komen en van het leven te genieten

Snelle no nonsens service

Goed materiaal compleet nieuw geen oude troep flexibel.

Snelle communicatie en houdt zich aan de afspraak

Telkens hele snelle communicatie, via de telefoon of e-mail. Goed contact gehad met Wouter, welke alles netjes had afgehandeld en precies zoals afgesproken alles had geregeld. Top service.

Zeer goede service en klantvriendelijk bedrijf.

Ik wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Super netjes, meedenken en top materiaal. niet duur !

Goede snelle service.

Mooie aanhangwagen gekocht, verliep soepel en snel. Aardig te woord gestaan en denken goed mee over aanschaf van welk type aanhang wagen je moet hebben. Kortom prima zaak om een aanhangwagen te kopen.

Zoals altijd weer bijzonder goed.

Vlot verloop van aanvraag, ophalen en terug brengen prijs /huur verhouding. In een woord: Top!!

Prettige ervaring en zeer snelle levering van een mooi en goed product!

Zojuist aangegeven in voorgaande kolom. Prettige communicatie, vriendelijke medewerkers en zeer snelle levering van een goed en mooi product!

Snel reageren, vlotte afspraak, goed geholpen

Prettige behandeling door Wouter en zijn collega’s. Duidelijke afspraken en snelle + kwalitatief goede werkzaamheden. Prima kennis van zaken en goede communicatie naar klanten.

Zeer goed meedenkend bedrijf.

Recent bij bouwman een motortrailer gekocht en deze zal binnen enkele weken geleverd worden . Bouwman heeft ons perfect geholpen en houd ons per mail goed op de hoogte . Onze volgende trailer zal ook zeker van bouwman komen. Alles op motortrailer gebied onder 1 dak. Dus voor ons een zeer goede ervaring.

Geweldig !!!

Onlangs bij Bouwman diverse producten gekocht van Acebikes. Gemakkelijk online besteld, en de volgende dag, netjes ingepakt geleverd. Had van te voren diverse leveranciers van Acebikes bekeken, en Bouwman bleek uiteindelijk de voordeligste. Topbedrijf !!! topproduct !!!!

Goed bedrijf snelle afhandeling en vakkennis

Loop hier al jaren altijd vriendelijk en gezellig daar.

Bijzonder vriendelijk, vakkundig en meedenkend bedrijf.

Prima en snel geholpen

Men heeft duidelijk kennis van zaken en daardoor snappen ze meteen wat je zoekt.

Vriendelijk geholpen en correct

Prima!

Zeer klantgericht bedrijf.

Maandag gebeld en dinsdag mijn motortrailer geleverd aan huis ruim 200 kilometer verderop. Ik zeg dank voor het prettige contact en super service!

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Al meer dan twintig jaar is Bouwman Aanhangwagens Assen een begrip in Assen en omstreken. Voor de verkoop en verhuur van aanhangwagens bent u bij ons aan het juiste adres. Aanhangwagen specialist sinds 2001 In 2001 is Bouwman Aanhangwagens gestart met een vestiging in Assen. Na ongeveer zes jaren in dienst te zijn geweest heeft Wouter Lubbers het stokje overgenomen en is verder gegaan onder dezelfde naam. Sinds die tijd is Bouwman Aanhangwagens Assen uitgegroeid tot een grote landelijke specialist in aanhangwagens. Naast aanhangwagens is Bouwman Aanhangwagens een grote speler op het gebied van motortrailers. Vanuit eigen ervaring met motorrijden, zijn de motortrailers toegevoegd aan het assortiment om zo in te spelen op de behoefte van de motorrijder. Onze persoonlijke en deskundige aanpak zorgt dat u het beste advies krijgt bij uw koop of huur van een aanhangwagen. Met onze goed uitgeruste werkplaats is ook onze service op het hoge niveau dat u van ons mag verwachten.