Vriendelijke mensen, goed gedacht aan der cursus regels, prima aanhanger.

Prima aanhangwagen

uitstekend toestand materiaal

behulpzaam

zoeken naar een oplossing voor het juiste transportmiddel

Prima online reservering en betaling en top aanhangers

Door mijn fout moest ik de reservering en de betaling laten wijzigen en dat was binnen 3 minuten telefonisch afgehandeld met aan het einde van het gesprek een nieuwe factuur via email. Aanhangers die ik heb gehuurd in nieuwstaat, zijn super degelijk, super handig in gebruik en technisch in uitstekende staat. Uitgebreide keus in het type aanhanger. Prima prijsstelling. Prettige en oplossing gerichte medewerkers. Kortom, wat kun je nog meer wensen. Absolute aanrader.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk te boeken.

Ze verhuren jonge, technisch uitstekende solide aanhangers, tegen een schappelijke prijs.

Goed geregeld👍👍👍

Behulpzaam en reservering snel geregeld

Gewoon geweldig

Conform afspraak is alles geregeld. Super prijs voor een bijna nieuwe aanhanger huren. Zekers een aanrader, voor mij geen andere verhuurder meer.

Kwaliteit zoals het hoort te zijn!

Snel, betrouwbaar en volgens afspraak. Kwalitatief top producten die je zonder aarzeling en tegen scherpe tarieven kunt huren.

Hele fijne toko

De beste locatie om een kwalitatief goede kar te huren voor een heel schappelijke prijs. Vriendelijke mensen, makkelijke website met online reserveringsmogelijkheid en geen gedoe met borg betalingen. Bij dit bedrijf begrijpen ze dat de meeste mensen gewoon deugen. Bedankt voor wederom een goede ervaring!

UITSTEKEND!

Top service en snelheid. Zeer behulpzaam.

Geweldige prijs voor goed onderhouden aanhangers

Heb voor het vervoeren van een nieuw bed een enkelasser met huif gehuurd. Reserveren en betalen kan online. De aanhanger was goed onderhouden en niet zo afgetrapt zoals de aanhangers bij andere verhuurders. De prijs was erg goed.

Gemakkelijk via internet een aanhanger reserveren en betalen. Halen is dan een kwestie van enkele minuten.

Zeer nette aanhangwagens tegen een scherpe prijs

Ik heb hier al meerdere keren een aanhangwagen gehuurd. De eigenaar is zeer vriendelijk, de aanhangwagens in erg goede staat en de prijs is erg scherp. Kortom een aanrader.

Prima service en materiaal.

Makkelijk te reserveren via internet en prima materiaal.

Keurig bedrijf, snel en klantvriendelijk

Makkelijk om via internet te reserveren. Duidelijke en makkelijke site. Goede kwaliteit aanhangers en bijbehoren en prima prijs.

Prima,

Makkelijk en snel op pad

Simpel, duidelijk, goed !

Trailer gehuurd voor 3 motoren, geen lang verhaal gewoon goed geregeld. Alle accessoires aanwezig en geen kleine lettertjes.

Snel geregeld via de site en prima kar!

Prima!

Prima bedrijf

Prima bedrijf....klantvriendelijk..makkelijk online boeken

Prima bak, prima service

De aanhanger was in uitstekende staat en de mensen van de zaak waren vriendelijk en behulpzaam.

Mooie nieuwe aanhanger

Fijne goeie nieuwe aanhanger, niks te klagen

Geweldig, goede service, op en top gemak

Afgelopen weekend een koelaanhanger gehuurd. Super service flexibel in halen en brengen en een scherp tarief. Zeker voor herhaling vatbaar en we ook voor de overige verhuurmaterialen zullen we eerst hier kijken.

Goedkoop huren kan ook goed zijn.

Al vaker gehuurd altijd goede service. Aanhangers zijn vrijwel nieuw en geen gezeur over borg en ze hanteren de goedkoopste tarieven van Assen.

Goed geregeld, goede service!

Een aanhanger gehuurd voor het afvoeren van het bouwafval. Werd vriendelijk geholpen en kreeg een goede aanhanger mee welke je tot 18:00 uur op zaterdag terug kan brengen. En geen borg en een goedkope prijs. Als ik nog een keer een aanhanger nodig heb kom ik zeker weer bij jullie. Hartelijk bedankt.

Goede aanhanger, goede prijs, geen problemen

Wat moet ik meer zeggen dan de titel al aangeeft.