Prima service en niet duur

Fijn dat je online de aanhanger van je wens kunt huren en betalen. Binnen 5 minuten reed ik weg met de aanhanger. Geen formulieren invullen, geen borg betaling en hulp bij het aankoppelen van de aanhanger. Ook het terug brengen ging super snel. Prima service.

Zeer goede service en goedkoop

Je wordt op een plezierige en deskundig wijze geholpen

Goed advies, gemakkelijk online te bestellen en niet duur

uitstekend

Prima bedrijf, deskundig personeel, uitstekend goede aanhangers met toebehoren (netten/spanbanden) In 1 woord: TOP.

Super service

Vriendelijk ontvangst. Makkelijk in huren. Zonder moeilijke papieren, simpel en snel. Ook attent bij terug brengen zoals "vergeet uw nummerplaat niet" Kortom ZEER aan te bevelen.

Uitstekend materiaal, vriendelijk en correct te woord gestaan.

Hele mooie autoambulance gehuurd en vriendelijk en correct te woord gestaan zoals het hoort.

Makkelijk te reserveren via de site en goede aanhangers.

prima service

motoraanhanger voor één motor perfect achter een niet al te grote auto, ook voor (zeer) lange afstanden. prima service en goede spullen

Makkelijk te huren, goede service.

Makkelijk via de website een aanhanger te reserveren en betalen. Geen gezeur verder. Gewoon top.

uitstekende service

uitstekende service, behulpzaam.

prima en gemakkelijk

Het wordt vlot geregeld. Veranderingen zijn geen probleem. Hulp nodig; dan krijg je het.

Prima service, goede kwaliteit

Prima service, goede kwaliteit, klantgericht en zeer vriendelijk.

Snel goedkoop en prima spullen

De reservering ging heel vlot de ahw was keurig in orde met reservewiel. Aangezien dit een motor trailer was horen en rijp laten en sjor banden bij. Alles keurig in orde en aanwezig. Nette uitleg van het materiaal. Ik ben erg tevreden en zeker voor die prijs. Topsjop🤡!!!

Perfect, zoals altijd.

Online reserveren, aanhanger, afspraak, zoals altijd perfect en niet te vergeten de klantvriendelijkheid, die is zoals het overal zou moeten zijn.

Geweldige service. Met een lach!

Ik had zelf een fout gemaakt met reserveren, vervolgens telefonisch geweldig opgelost. Kar was van uitstekende kwaliteit.

Prima aanhangers voor een prima prijs.

Prima aanhangers voor een prima prijs.

Netjes geholpen. Goede kwaliteit.

Reservering ging makkelijk. Aanhanger stond klaar. Kon hem hem zo meenemen.

goed advies en zeer flexibel

Ik kwam binnen als niet motorrijder met de vraag wat de mogelijkheden waren om een motor te vervoeren met een aanhanger. Mike nam alle tijd om het mij uit te leggen. Bij het ophalen van de aanhanger een volledige uitleg en tips over de werking van de vloer en de spanbanden. Er werd mij een grote set spanbanden meegegeven en ik kon op pad. Resultaat : Bouwman een tevreden klant. wij een een tevreden opdrachtgever. Zal zeker als er weer de vraag komt om een motor te vervoeren een aanhanger huren bij Bouwman. Mike dank voor de goede service!!

Alles volgens afspraak afgewerkt.

Goeie service met top materiaal.

Had voor 2 dagen een motortrailer gehuurd, dat ging makkelijk online via de site. Bij ophalen kreeg ik nog wat tips hoe ik de motoren goed vast kon zetten met de mee geleverde spanbanden. Zowel leeg als beladen lag de trailer super stabiel en de motoren stonden snel en makkelijk vast op de trailer .

Mijn ervaring is goed

Na via de mail contact te hebben gezocht, onderhield het bedrijf, via mail en telefonisch, goed contact met mij. Dit leidde, op een prettige manier tot de aanschaf van een motortrailer.

Kwalitatief goed bedrijf gerund door enthousiaste, gezellige, betrouwbare mensen

Ga hier al jaren met veel plezier naar toe, nooit geen problemen lekker enthousiaste mensen en zal dit bedrijf zeker aanbevelen naar andere mensen toe.

uitstekende service

Prima service. Goede en mooie/recente spullen, in dit geval een aanhanger met alu opbouw. Komen graag helpen wanneer nodig bij afhalen/terugbrengen. Volgende keer zeker weer doen. Prijs ok.

snel geholpen

Mijn aanhanger stond klaar, aankoppelen en de klus klaren zonder dat er veel tijd verloren gaat. De medewerker die mij hielp was prettig in de omgang. De aanhanger was uitstekend.

Topservice!

Zeer tevreden met Bouwman! Niet alleen erg klantvriendelijk maar vooral ook servicegericht. En ook zeker niet onbelangrijk; hun tarieven! Met ook nog eens een ruime keuze aan goeie aanhangers, kan ik Bouwman alleen maar aanbevelen!