zeer klantvriendelijk..prima service...goede prijs-kwaliteit verhouding

Huur bijna elk jaar een motortrailer van Bouwman in Assen. Dit tot zeer grote tevredenheid. Zie voor de rest hierbovengenoemd commentaar.

Ben zeer tevreden over alles, maar heb 1 tip.

Personeel Top Aanhanger Top Ligging aanhanger achter de auto Top Vastzetten motoren Top Dus alles helemaal goed toch 1 ding Bandenspanning van aanhanger was te laag en en waarschijnlijk langere tijd te laag geweest, want buitenkant band was behoorlijk versleten. Ik zag dit smorgens bij vertrek. Heb toen alles op orde gebracht en onderweg telkend dubbelcheck gedaan v.w.b. slijtage. Is gelukkig goedgegaan. Rest gewoon Top en volgende keer zijn wij er weer!!

Top geregeld!

Top, behulpzaam en aardig.

De beste verhuurder van Assen.

Mijn vaste adres als ik een aanhanger nodig ben. Niet duur en snelle afhandeling.

Een heel goed bedrijf

Snele service en betrouwbaar materiaal mooie uitstraling. De prijs verhouding is keurig is goed te doen voor als je minder heb te besteden kan je er toch makkelijk een kar of aanhanger huren voor een klein en redelijk bedrag. Is gewoon super.

uitstekend

prima aanhangers, uitstekend advies, goede service.

Uitstekende service en solide kar ...top....

Online vlot geregeld ..en super wagen park.... Vriendelijke service ...top!

Snel geregeld

Goeie service

Er was een storing in de online module, 1 kort telefoontje en het issue werd gelijk opgepakt en de reservering vrwerkt . Verder prima service en zeer betaalbaar voor de persoon die af en toe een karretje kan gebruiken.

Top ervaring, mooie in perfecte staat verkerende aanhanger die we in overleg zelfs de volgende dag mochten terugbrengen.

Geweldig materiaal en beste mensen!

Wij hebben dit jaar (weer) de verzinkbare motortrailer mee gehad. En ook dit jaar ging het weer perfect.

Flexibel, klantvriendelijke benadering. Materiaal zeer goed!

Top geregeld en zeer goeie aanhanger ook

Idem

Mooi bedrijf om een aanhager te kopen of huren.

Duidelijke informatie op de internetsite te vinden. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, en mooie produkten.

je wordt vriendelijk te woord gestaan, en men heeft ook oog voor dingen die je aanbrengt te verbeteren dat ook te gaan doen. zoals wat extra haken voor het net aan zommige karren.

Probleemloos

De reservering van een aanhanger via de site is eenvoudig. Je wordt correct geholpen en de aanhangers zijn als nieuw. Ook de prijs is prima. Opmerking: Bij het reserveren moet je, voorzover ik weet, altijd weer je gegevens invullen. Kan dit niet met gebruikersnaam en password?

Prima service en ik ben enthousiast over de meegeleverde spanbanden.

Snel efficiënt online reserveren

Met betrekking tot de kopzin,: geen onnodige paperassen en rompslomp maar vervolgens, ook praktisch, een efficiënte snelle afhandeling.

Top aanhanger, snelle communicatie en goede prijs

Makkelijk te reserveren, goede ontvangst en afhandeling, prima aanhangwagen. Allemaal prima dus!

Prima service en goede kwaliteit

Makkelijk online geboekt en bij ophalen stond alles klaar. Snelle en prima service en hulp als je het nodig hebt. En prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima. Nergens kun je zo goedkoop een prima aanhanger huren en ook nog zonder borg. Top bedrijf!

Nette en goede service

Geremde motortrailer gehuurd voor 2 motoren om naar Italië te gaan. Hele nette trailer en goede service, goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpunt; na ophalen thuis uit voorzorg de bandenspanning nog even gemeten voor we begonnen met opladen, bleek 1 band lek te zijn. Konden gelijk terug komen en probleem is netjes verholpen. Gelukkig kwamen we er voor vertrek nog achter, heeft ons wat ellende bespaart.

Nette trailer en goede service

Prima aanhanger

Regelmatig een aanhanger gehuurd goede service, prima kwaliteit, tegen een mooie prijs.

gewoon een goede aanhanger

conform de afspraak stond de aanhanger klaar. door de digitale aanvraag is de afhandeling snel. een goede aanhanger voor een schappelijke prijs.

Meerdere keren gehuurd telkens tevreden

Vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.