Blijft Fantatsich

Gisteren kwam ik iets tegen op marktplaats, via de website voor dezelfde middag een aanhanger gehuurd en de nieuwe bank opgehaald.

Geweldig materiaal, geweldige mensen, vriendelijke tarieven.

Huur al enige jaren bij Bouwman aanhangers in alle soorten en maten. Materiaal is altijd tip top voor elkaar. Geen gedoe met borgsommen en vriendelijke tarieven.

Zeer goede ervaring

Personeel helpt je goed. Je kunt goed met ze overleggen en de aanhanger zelf (3 motoren) is heel erg goed.

Top aanhanger - zeer klantvriendelijk

Kon de motor aanhanger een dag eerder al ophalen en medewerker nam de tijd om alles uit te leggen. Alle materialen waren zo goed als nieuw en waren in top conditie.

Super snel en correct

Had een auto ambulance nodig , op zeer korte termijn 1 belletje kon hem gelijk ophalen ...geen extra kosten .

Relaxed naar de bestemming

Geen gewapper op de snelweg en alleen ter plek genieten van het motorrijden.

perfecte service, goed modern materiaal

reageert snel en duidelijk op de email, en het materiaal is goed en modern

Super bedrijf altijd wel tijd voor de klant

Vriendelijk personeel / eigenaar Nemen altijd de tijd voor klanten.

Keurig materiaal!

Prima geregeld. Kar gehuurd voor een halve dag, niet gered binnen een halve dag. Kon telefonisch de middag bijhuren zonder problemen.

Uitstekende service en prijs!

Prima geholpen door zeer aardige en doortastende medewerker. Ik zocht eigenlijk per direct een tweedehands aanhanger en bij Bouwman hadden ze geen voorraad maar kwamen ze met een scherpe aanbieding voor passende aanhanger uit de verhuurvloot. De betreffende aanhanger werd ter plaatse nog aangepast en kon zo mee, met fabrieksgarantie. Betreffende werker wachtte ook nog terwijl het net buiten openingstijden was en op een zaterdag. Koffie en appeltaart tijdens de administrative afhandeling!

Gewoon super

Zowel met Wouter als met Mike een zeer goede band opgebouwd in korte tijd. Super advies en een perfecte service en uitleg. Veel info gekregen die voor ons www.motortrailer4you.nl erg nuttig is. Nogmaals heel veel dank, Met vriendelijke groet, Peter en Samantha

Zeer tevreden,

Een goede en betrouwbare aanhanger voor een prima prijs en leuk personeel.

Een goede en betrouwbare aanhanger voor een prima prijs en leuk personeel.

Goed geholpen!

Goede servive

Ideaal!

Zeer nette aanhanger een prima prijs!

Geweldig materiaal en service!

Zoals elk jaar weer een motorfietsaanhanger gehuurd voor ons motorweekend in het buitenland. En zoals elk jaar weer een in perfecte staat verkerende aanhanger voor 3 motoren meegekregen. Ligt heerlijk achter de auto. Zeker een aanrader!

Goede service en een uitstekende motoraanhanger, ondanks de prijs die wel een beetje aan de hoge kant is.

Top service!

Bouwman aanhangwagens, zijn vriendelijk, en hebben goede sevice. Als vaste klant kom ik nergers anders meer voor een aanhanger. Ga zo door! Een zeer tevreden klant.

Er wordt gedaan wat beloofd is

Vlotte bediening, mooie motoraanhanger. Makkelijk op te rijden met de motor.

Heel fijn zonder gedoe.

ook heb ik niet veel ervaringen met aanhangers, goede hulp.

Gewoon goed

Op de dag zelf een aanhanger gehuurd, geen enkel probleem. Leuke en vriendelijk personeel.

meerdere aanhangwagens gehuurd ben zeer tevreden.

zeer goede aanhangwagens,goed personeel en altijd vriendelijk. en de prijs is aantrekkelijk.

Een prima service en uitstekend materiaal.

Voor onze vakantie naar Frankrijk een motortrailer gehuurd. Door een rekenfout van mij had ik de reservering 1 dag te kort ingepland maar in overleg heeft de verhuurder er voor gezorgd dat een en ander weer recht gezet kon worden en wij de trailer voor de juiste periode mee konden krijgen. Een prima service zo vinden wij.

Zeer goed en leuk contact

Zeer goed en leuk geholpen,

Top service

Overzichtelijke site gemakkelijk te reserveren, behulpzaam als het niet lukt om te koppelen.