Goede aanhanger voor een mooie prijs

Vriendelijke mensen, goede aanhanger en een lage prijs!

Super service en aanhangers huren voor weinig zonder borg!

Heb hier vaker gehuurd en niets dan lof. Scherpe prijzen,degelijke aanhangers,ruime keuze en geen gedoe met torenhoge borgsommen.

super makkelijk

uitkiezen betalen ophalen terugbrengen en klaar. geen problemen of kosten achteraf

Mooie nieuwe motortrailers met alle benodigdheden in topstaat.

Komen elk jaar met volle tevredenheid terug om een motortrailer te huren voor ons motor weekend.

Ruime keuze aan aanhangwagens. En er werken fijne mensen toppie

Keurige aanhanger

Aanhanger was zo goed als nieuw.goede spanbanden erbij met goede uitleg. Volgende keer weer

Super aanhanger

Even iets eerder opgehaald, geen probleem. Prima prijs voor nette en grote aanhanger met huif.

zeer klantvriendelijk..prima service...goede prijs-kwaliteit verhouding

Huur bijna elk jaar een motortrailer van Bouwman in Assen. Dit tot zeer grote tevredenheid. Zie voor de rest hierbovengenoemd commentaar.

Ben zeer tevreden over alles, maar heb 1 tip.

Personeel Top Aanhanger Top Ligging aanhanger achter de auto Top Vastzetten motoren Top Dus alles helemaal goed toch 1 ding Bandenspanning van aanhanger was te laag en en waarschijnlijk langere tijd te laag geweest, want buitenkant band was behoorlijk versleten. Ik zag dit smorgens bij vertrek. Heb toen alles op orde gebracht en onderweg telkend dubbelcheck gedaan v.w.b. slijtage. Is gelukkig goedgegaan. Rest gewoon Top en volgende keer zijn wij er weer!!

Top geregeld!

Top, behulpzaam en aardig.

De beste verhuurder van Assen.

Mijn vaste adres als ik een aanhanger nodig ben. Niet duur en snelle afhandeling.

Een heel goed bedrijf

Snele service en betrouwbaar materiaal mooie uitstraling. De prijs verhouding is keurig is goed te doen voor als je minder heb te besteden kan je er toch makkelijk een kar of aanhanger huren voor een klein en redelijk bedrag. Is gewoon super.

uitstekend

prima aanhangers, uitstekend advies, goede service.

Uitstekende service en solide kar ...top....

Online vlot geregeld ..en super wagen park.... Vriendelijke service ...top!

Snel geregeld

Goeie service

Er was een storing in de online module, 1 kort telefoontje en het issue werd gelijk opgepakt en de reservering vrwerkt . Verder prima service en zeer betaalbaar voor de persoon die af en toe een karretje kan gebruiken.

Top ervaring, mooie in perfecte staat verkerende aanhanger die we in overleg zelfs de volgende dag mochten terugbrengen.

Geweldig materiaal en beste mensen!

Wij hebben dit jaar (weer) de verzinkbare motortrailer mee gehad. En ook dit jaar ging het weer perfect.

Flexibel, klantvriendelijke benadering. Materiaal zeer goed!

Top geregeld en zeer goeie aanhanger ook

Idem

Mooi bedrijf om een aanhager te kopen of huren.

Duidelijke informatie op de internetsite te vinden. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, en mooie produkten.

je wordt vriendelijk te woord gestaan, en men heeft ook oog voor dingen die je aanbrengt te verbeteren dat ook te gaan doen. zoals wat extra haken voor het net aan zommige karren.

Probleemloos

De reservering van een aanhanger via de site is eenvoudig. Je wordt correct geholpen en de aanhangers zijn als nieuw. Ook de prijs is prima. Opmerking: Bij het reserveren moet je, voorzover ik weet, altijd weer je gegevens invullen. Kan dit niet met gebruikersnaam en password?

Prima service en ik ben enthousiast over de meegeleverde spanbanden.

Snel efficiënt online reserveren

Met betrekking tot de kopzin,: geen onnodige paperassen en rompslomp maar vervolgens, ook praktisch, een efficiënte snelle afhandeling.