Snelle hulp bij problemen

Zeer prettige ervaring

Aanhangwagen was niet op voorraad, maar er werd even creatief gedacht. Uiteindelijk super geholpen.

Uitstekende producten/juiste prijs

Bestelling via Bol.com van Steadystand scooter en set sjorriemen. Steadystand werd in onderdelen geleverd, maar met duidelijke instructie. In elkaar zetten is een fluitje van een cent. Mooi afgewerkt product, stevig en prima passend voor mijn 12'' voorwiel. Let op instelling bij in elkaar zetten; mogelijkheden zijn er voor 10 t/m 13 inch wielen. De sjorriemen kwamen in een set van 4 stuks in een mooi draagtasje. Wel mooi maar voor mij niet zo praktisch. Ik zal na gebruik van de -in mijn geval 8- sjorriemen niet het geduld hebben om ze weer keurig op te rollen om ze te kunnen onderbrengen in het draagtasje. Verder is het zaak om even goed te kijken naar de wijze van gebruik. Welke punten aan de motor zijn geschikt om af te spannen. Jammer dat ik aanvankelijk niet de juiste Steadystands ontving, maar dat werd uiteindelijk keurig geregeld. Ik ben er heel tevreden mee!

Via marktplaats uit gekomen bij een brainjames autotransporter, gebeld en mij werd heel goed uit gelegd wat de conditie van de kar was, na een prettig telefoon gesprek via bedrijfs whats een filmpje gekregen van de kar dit omdat ik geheel uit de andere kant van het land kom. Hier door heb ik de beslissing kunnen maken om zonder een bezichtiging de kar te kopen. Goede communicatie, goede service, net en eerlijk personeel. Top bedrijf

Top communicatie en top kwaliteit

Goede service en snel antwoorden op gestelde vragen. En uiteraard een prachtig eindproduct..

Zéér goede dienstverlening en klantvriendelijk

Erg vriendelijk ontvangen en de werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd.

Servicegericht en meedenken in oplossingen!

Mijn slot van de aanhanger was stuk. Ik kon snel terecht waarbij in no time een prima slot geplaatst is. Ik ben erg tevreden en kan op basis van mijn ervaring dit bedrijf aanbevelen!

Goed en snel

Goed contakt snel geregelt Ik beveel ze aan Mvg martijn wolken

Keurig bedrijf

Alles zeer goed volgens afspraak al jaren

Perfekter Service

Ich bekam einen Anhänger für den geplanten Motorradtransport in perfektem Zustand. Das Zubehör (Gurte, Schloss, etc.) war ebenfalls in perfektem Zustand. Freundlicher Service, sehr guter Preis. Da macht transportieren Spaß :-) Auch mein gekaufter Anhänger war in tadellosem Zustand und der Preis für mich günstiger als in Deutschland!! Wir mieten und kaufen hier gerne wieder.

Goed bedrijf

Aanhangwagens gekocht

Top hoor goede service .

betrouwbare snelle leverancier!

snelle provisionele afhandeling!

Plezierige medewerkers, goed advies en uitstekend geholpen.

Bij binnenkomst direct correct geholpen. Vriendelijke medewerkers die goed advies geven en direct doorpakken. Er werd geconstateerd dat de koppeling versleten was en daardoor niet meer aan de wettelijke eisen voldeed. Aanhanger laten staan en de volgende dag weer opgehaald, ook werd de verlichting bekeken en gerepareerd. Bestelde onderdelen werden snel geleverd met daarbij het advies hoe zelf te monteren. Top bedrijf!

Komt allemaal goed...

Komt goed... Eerst wat discussie... maar uiteindelijk snelle afhandeling...

Gewoon zoals altijd geweldig op alle fronten

Zie boven

Top geregeld

Korte lijnen en duidelijk

Prettig contact en vakmanschap!

Groot onderhoud aan de aanhanger, waarbij alle mankementen keurig zijn opgelost en er transparant werd gecommuniceerd over de kosten.

Super service!

Super service, alles snel geregeld zo dat ik mijn weg weer kon vervolgen.

Zeer kundig

Ze denken mee en overleggen over de kosten.

Goede service en deskundig personeel

Een aanhanger gekocht bij dit bedrijf en erg tevreden over de afwerking daarvan en de adviezen daarbij.

perfect

Prima geholpen en er wordt met je mee gedacht over een oplossing

Goede service en prijs

Goede service, ook als je er voor de eerste keer komt met schade aan een aanhanger. Prijzen zijn goed, uurtarief ook keurig. Denken mee met de klant en communiceren goed!

reageert snel en vakkundig en heeft een breed assortiment

Ik zocht een goot voor mijn Stema motortrailer, echter aan mijn kant was ik onvolledig met wat er op en bij moest zitten, met foto's is het duidelijk geworden. Dit hele proces tot dat ik de foto's stuurde heeft wel 4 keer een mail wisseling plaatsgevonden. Bij Bouwman bleven ze aardig en begrip vol. De goot is besteld en wordt direct uit Duitsland (hopelijk anders moet ik dit verhaal aanpassen) thuis afgeleverd.

Betrouwbaar en goed bedrijf

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Al meer dan twintig jaar is Bouwman Aanhangwagens Assen een begrip in Assen en omstreken. Voor de verkoop en verhuur van aanhangwagens bent u bij ons aan het juiste adres. Aanhangwagen specialist sinds 2001 In 2001 is Bouwman Aanhangwagens gestart met een vestiging in Assen. Na ongeveer zes jaren in dienst te zijn geweest heeft Wouter Lubbers het stokje overgenomen en is verder gegaan onder dezelfde naam. Sinds die tijd is Bouwman Aanhangwagens Assen uitgegroeid tot een grote landelijke specialist in aanhangwagens. Naast aanhangwagens is Bouwman Aanhangwagens een grote speler op het gebied van motortrailers. Vanuit eigen ervaring met motorrijden, zijn de motortrailers toegevoegd aan het assortiment om zo in te spelen op de behoefte van de motorrijder. Onze persoonlijke en deskundige aanpak zorgt dat u het beste advies krijgt bij uw koop of huur van een aanhangwagen. Met onze goed uitgeruste werkplaats is ook onze service op het hoge niveau dat u van ons mag verwachten.