Keurige aanhangwagen!!

Heb onlangs een keurige aanhangwagen met huif dij Bouwman gehuurd. Alles technisch top in orde, eigenlijk als niet. Wel even zelf aankoppelen en witte kentekenplaat erop zetten............en er weer af halen (niet vergeten!)

Top service, top materiaal.

2 motoraanhangers gehuurd voor een weekje naar de Alpen. Goed materiaal en in overleg veel mogelijk.

Snel en goed geregeld!!!!!

Helemaal goed Net als de vorige keer Netjes geregeld.

Zeer goed.

Prettig

Mooi materiaal Goede uitleg Snelle afhandeling zowel voor het ophalen als het brengen Klein puntje ter verbetering Aanhanger met 4 motoren €50,00 per dag 1 beugel ook €50,00 per dag ? Ps werd wel gelijk goed opgelost

Makkelijk en goedkoop een aanhanger huren.

Makkelijk online een aanhanger huren.

Vriendelijk, attent en behulpzaam

Super service en vriendelijk

Nu al twee x via gehuurd eenmaal een grote aanhanger voor vier motoren en recentelijk een kleinere voor twee motoren Beide met een super systeem Om de motoren vast te zetten en de aanhangers zijn van top kwaliteit Liggen super achter de auto alles werkt super de oprij plank zat bij beide voortuinen goed vast wat bij andere aanhangers nog wel eens een twijfel puntje is Contact loopt altijd super. Ik kies altijd voor telefonisch contact. Omdat vooral met zulke dingen ik graag de extra bevestiging hebt en je elkaar even kan spreken wat altijd fijn is

Goede service en geweldig materiaal!

In één woord: SUPER!

Goed materiaal

Perfecte aanhangwagen gehuurd.

Goed geholpen

Goeie service, hulp bij koppelen aanhangwagen en tips gekregen voor het bevestigen van een kast.

Service

Keurige service en klant vriendelijk

Eenvoudig reserveren van een aanhanger via internet. Prettig personeel, fijn geholpen in de stromende regen; men had alleen vergeten om bij een kleine aanhanger te vermelden, dat je zelf een nummerplaat mee moest nemen.

Uitstekende service

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Thanks

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we hebben voor onze vakantie een motortrailer gehuurd bij jullie en moeten concluderen dat de trailer erg fijn en soepel achter de auto lag. voor onze volgende vakantie zullen we ook weer bij jullie de trailer huren. de trailer is goed onderhouden en alles werkte prima. gaf ons een goed gevoel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. keurige aanhanger gehuurd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig snel geregeld!
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij Bouwman een aanhangwagen gehuurd. Er was iets fout gegaan met de datum naar 1 telefoontje was het meteen opgelost. Vervolgens moest ik de aanhanger toch iets langer lenen en ook dit was telefonisch zo opgelost. Prima service en vriendelijk personeel. Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, simpel en goede prijs voor huur aanhangwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi nette aanhangwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed materiaal, plezierig in omgang, scherpe prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, hele goede aanhangers, geen gedoe, goede prijs.\r\nAanhangers zijn altijd netjes en technisch in orde, nog nooit problemen gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles was volgens afspraak en wat er gezegd en getoond word op internet. Duidelijke afspraken en aanhangers goed onderhouden en schoon. Prijs van verhuur is zeer laag, maar wel goed materiaal.

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Filter op Taal