je wordt vriendelijk te woord gestaan, en men heeft ook oog voor dingen die je aanbrengt te verbeteren dat ook te gaan doen. zoals wat extra haken voor het net aan zommige karren.

Probleemloos

De reservering van een aanhanger via de site is eenvoudig. Je wordt correct geholpen en de aanhangers zijn als nieuw. Ook de prijs is prima. Opmerking: Bij het reserveren moet je, voorzover ik weet, altijd weer je gegevens invullen. Kan dit niet met gebruikersnaam en password?

Prima service en ik ben enthousiast over de meegeleverde spanbanden.

Snel efficiënt online reserveren

Met betrekking tot de kopzin,: geen onnodige paperassen en rompslomp maar vervolgens, ook praktisch, een efficiënte snelle afhandeling.

Top aanhanger, snelle communicatie en goede prijs

Makkelijk te reserveren, goede ontvangst en afhandeling, prima aanhangwagen. Allemaal prima dus!

Prima service en goede kwaliteit

Makkelijk online geboekt en bij ophalen stond alles klaar. Snelle en prima service en hulp als je het nodig hebt. En prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima. Nergens kun je zo goedkoop een prima aanhanger huren en ook nog zonder borg. Top bedrijf!

Nette en goede service

Geremde motortrailer gehuurd voor 2 motoren om naar Italië te gaan. Hele nette trailer en goede service, goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpunt; na ophalen thuis uit voorzorg de bandenspanning nog even gemeten voor we begonnen met opladen, bleek 1 band lek te zijn. Konden gelijk terug komen en probleem is netjes verholpen. Gelukkig kwamen we er voor vertrek nog achter, heeft ons wat ellende bespaart.

Nette trailer en goede service

Prima aanhanger

Regelmatig een aanhanger gehuurd goede service, prima kwaliteit, tegen een mooie prijs.

gewoon een goede aanhanger

conform de afspraak stond de aanhanger klaar. door de digitale aanvraag is de afhandeling snel. een goede aanhanger voor een schappelijke prijs.

Meerdere keren gehuurd telkens tevreden

Vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Super aardig personeel goedkoop geen onzin

Goedkoop goed

Prachtig, goed geregeld en sterke meewerk gedachte

zo weer huren

Prima no nonsens bedrijf

Goede kwaliteit trailers voor eerlijke prijzen. Prima service en contact

Kwaliteit en gemak voor een mooie prijs

Aanhangwagen met huif voor 25,- dag is voordeliger dan bij de meeste andere verhuurders, daarbij krijg je een mooi product tot je beschikking. Online invullen en op lokatie geen gedoe meer, verder vriendelijk en behulpzaam personeel.

De beste en goedkoopste van Drenthe.

Als we een aanhanger nodig zijn, gaan we altijd naar Bouwman aanhanger verhuur. De nieuwste aanhangers, en om de prijs hoef je het niet te laten. Zeker een aanrader als je een aanhanger nodig hebt,ook voor een halve dag.

uitstekend materiaal en service

De snoeiwagen is zeer geschikt om tuinafval weg te brengen. Door de loofrekken kan er geweldig veel in zonder dat je bang hoeft te zijn dat het van de wagen valt.

Service, zoals altijd perfect!

Super, zeer goede site. Gemakkelijk een aanhanger te reserveren. Klantvriendelijk en perfect geregeld!

Prima bedrijf

Prima bedrijf.. alles volgens afspraak. Makkelijk online bestellen

Kwalitatieve aanhangers en goede service

Mooie aanhangers van goede kwaliteit waarmee je veilig op pad gaat. In ons geval voor vervoer van fietsen tijdens vakantie .

Goede kwaliteit, geweldige service

Wij hebben een dichte kar gehuurd om mee te nemen naar Italië. Wij gingen met 10 man op vakantie en zij kwamen met dit idee om deze kar mee te nemen. Zeer goed mee gedacht! Het bleek dat wij wielkeggen verplicht bij ons moesten hebben in Duitsland. Dit werd direct bij elkaar gezocht. Ook gaven ze ons een reserveband mee. Geen borg vooraf hoeven betalen. Echt top!!

Zeer nette aanhangwagen, handig te reserveren

- Snelle on-line reservering. - Overzichtelijke site / keuzemogelijkheden - Geen verassingen achteraf - Zeer nette / nieuwe aanhangwagens - Erg gunstige / nette prijsstelling

Voordelig, goed materiaal en uitstekende service

Voordelig, goed materiaal en uitstekende service

Perfecte service, goede kwaliteit aanhangers en verstand van zake!

Super bedrijf met hele goeie aanhangers en niet duur

Super makkelijk om te bespreken. Mooie en goeie aanhangers Vriendelijk en heel hulpzaam

Over Bouwman Aanhangwagens Assen