alles naar wens

ze hebben een goede uitleg en ze hebbe veel tijd voor je als je vragen heeft

Goede service en aanbod

Enkele maanden geleden een auto gekocht bij Pieter. Zeer kundig en plezier in zijn vak. Divers aanbod voor diverse behoeften Zou Autoaccent Best zeker aanbevelen

Afspraken worden prima nagekomen.

Probleempjes worden onmiddellijk opgelost.

Goede betrouwbare zaak

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe volkswagen polo. Goede service en super klantvriendelijk. Hier kun je een goede jonge tweedehands auto kopen.

Klasse afgehandeld

Na wat problemen met de gekochte auto buiten de gegeven garantietermijn heeft Auto Accent Best uit coulance toch bijgedragen aan de ontstane reparatiekosten. Echt topklasse!!!!!!

beter kan niet vinden wij.

kia gekocht alles naar wens en als er iets zou zijn word het netjes op gelost bij auto accent in best.

Top service met zeer vriendelijke eigenaar

Zeer goed, deskundig en fijn geholpen door de eigenaar.

Goede kwaliteit, goede service, staat altijd voor je klaar.

Pieter staat altijd voor je klaar. Levert op tijd, en komt zijn afspraken na.

Een veilig gevoel

We hebben een Mazda cx 3 gekocht bij Pieter. Een vertrouwd en goed gevoel gekregen bij het bezichtigen van de Mazda. Pieter maakt tijd voor je, niet opdringerig . Netjes volgens overeenkomst afgeleverd met bijbehorende garantie. Een echte aanrader.

Good and professional service

Pieter is a nice guy who has been very professional and supportive. There was a door lock issue and he provided great service. He is very reliable and available whenever you call him. I recommend him highly.

Helemaal goed!

Pieter neemt de klanten serieus en gaat meteen op zoek als je je wensen doorgeeft. Heeft prima werk gedaan en ik ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Fijne ervaring

Super goede service en klantvriendelijk

Zeer goed en eerlijk advies.

Hij gaf ons meteen erg vertouwd gevoel, eerlijk advies, mogelijkheid om buiten openingstijden te komen. De overdracht van de auto's kon ook s'avonds. Voldende keer komen we zeker terug.

heel goed

de betrouwste autoverkoper wie ik ken ga zo door pieter.......

Top garage!

Goede service, Pieter is erg behulpzaam en neemt uitgebreid tijd voor de klant.

In EEN woord geweldig

Al vanaf het eerste moment tijdens mijn zoektocht naar een OPEL met een hogere instap en het aantal modellen die bij Pieter van Velzen op de site stonden ben ik immer correct en zonder lang wachten geïnformeerd over hetgeen ik graag wilde weten. Ook het inruilen van mijn eigen auto verliep heel vlot. Alles is netjes verzorgt tijdens de overdracht. Ontving goede tips om alles geregeld te krijgen. Ook een prettig persoon om mee te onderhandelen.

Klant is koning

Klant is koning. Zeer behulpzaam en goede service. Neemt alle tijd voor de klant.

Top service!

Zeer klantvriendelijk, top service en eerlijke prijzen!

zeer betrokken en kundige mensen

Keurig

Uitstekend geholpen.

Goede service en aardige werknemers

Fijne, vriendelijke en persoonlijke benadering en in het bedrijf hangt altijd een goede sfeer. Je wordt altijd goed geholpen en ze denken heel erg met je mee. Top service.

prima geholpen maar ook toen er de auto een storing had

Ik heb mijn auto bij Accent gekocht niet alleen omdat de auto en de prijs aan mijn verwachten voldeden maar ook de manier waarop de bezichting en koop verliepen. Een echt familie bedrijf. De reden dat ik deze review schrijf heeft vooral te maken hoe ik op een prettige manier geholpen ben toen enkele maanden na de koop een deurslot niet meer werkte. Ik heb de auto buiten werktijd kunnen brengen en ophalen ook dat is service. Patrickt bedankt voor de vlotte en goede afhandeling.

Goed geholpen en goede service, Al jaren vaste klant

Eerlijk en netjes

Perfecte ervaring en behandeling

Al jarenlang goede ervaringen.