Betrouwbaar en een uitstekende Service, Zeer vriendelijk

Een tweede auto gekocht, over de eerste ook zeer tevreden geweest. Je krijgt een goed advies. Word netjes afgeleverd. Bijzonder tevreden over de nieuwe aanwinst. Een aanrader voor iedereen, die vertrouwd een auto wil kopen.

Een hele mooie auto gekocht. Na de eerste dag een klein probleem maar werd gelijk goed opgelost

Bij Auto accent weet je dat je op het goede adres bent.

De service is prima mooie occasions,goede uitleg bij aflevering en ook belangrijk de koffie staat altijd klaar. Gr Peter en Ria v Gompel Wintelre.

Klantvriendelijk en goede service!

Fijn bedrijf en Pieter is een prettige man die de tijd voor je neemt. Auto netjes geleverd volgens afspraak. Ook de service na verkoop is prima.

Een mooi bedrijf met uitstekende service

Het is al de tweede bolide die ik bij hun heb gekocht. Beide auto's waren of zijn motorisch perfect! De service is ongekend en gaan zelfs verder dan normaal als het gaat over hulpvaardigheid. Persoonlijk voor mij is de eigenaar een vent naar mijn hart. Ik werd tijdens de verkoop onwel en moest per direct worden opgehaald door een ambulance. Ik ben nog nooit zo goed bijgestaan door een verkoper, geheel niet in zijn confortzone. Nogmaals bedankt, ook namens mijn gezin. Een ding is zeker, als ik weer toe ben aan een nieuwe wagen zijn jullie de eerste waar ik naar toe ga.

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf.

Een autohandel waar de handel nog met veel liefde voor het vak wordt bedreven. Correct en betrouwbaar in werkwijze.

heel goed

We zijn bij auto accent heel fijn geholpen . De eigenaar had alle tijd voor ons en we gingen er met een heel tevreden gevoel weg om de week erna onze nieuwe auto op te halen. We zullen dit autobedrijf zeker aanraden .

Eerlijke garage, vriendelijke eigenaar, goede service

Mei 2020 een Volkswagen Touran gekocht bij Auto Accent Best. Naar volle tevredenheid geholpen. Het was geen enkel probleem om met de auto naar een andere monteur te gaan. Vriendelijke eigenaar. Helaas bleek er geen Nederlandse handleiding bij te zitten. Ook dat was geen probleem en is nagestuurd. Ook nog een latere vraag over de auto wordt snel op gereageerd. Ik raad Auto Accent Best aan. Ik zou er zo weer een auto aanschaffen.

Awesome! God's geschenk!

Super, verkoper heeft de tijd, een hart van goud, e aandacht voor jouw en je wensen. Daarbij zijn ze te vertrouwen en ben je verzekerd van een goed aankoop.

Goede service!

Wij kopen al jaren onze auto's bij Auto Accent Best. De koffie staat altijd klaar, het is 100% betrouwbaar en ze zoeken met je mee naar de auto die jij graag wilt. Erg goede service!

Prima netjes geholpen

Mooie auto geleverd en tevreden zaken gedaan

Onlangs bij Auto Accent een 2e hands auto gekocht, nadat mijn eigen auto het begeven had. Auto was in goede staat en voor ik hem mee kreeg hebben ze nog een onderhoudsbeurt gegeven. Ook netjes alle documentatie wat betreft onderhoud en kilometerstand gekregen. Vanwege werk had ik snel een nieuwe auto nodig, dat heeft Auto Accent ook goed geregeld: in 2 dagen kon ik hem 's avonds, na mijn werktijd, nog meenemen.

Prima, fijne mensen.

Wij werden vriendelijk ontvangen, ondanks andere afspraken maakte de eigenaar toch ff tijd voor ons vrij. Er was voldoende tijd voor vragen en overleg. Zelfs later op de avond thuis zijn we nog gebeld met antwoorden op onze vragen. We hebben dit als erg fijn ervaren. Vriendelijk, hulpvaardig, duidelijke uitleg, alle tijd en niet pushen, ons inziens eerlijke verkoop.

Geduld en eerlijk!

Een prettig autobedrijf!

een tevreden klant

wat auto accent belooft komt men ook na tot dat goed is en niet minder

Een man van zijn woord.

De auto deed niets meer. En omdat ik die echt vanavond weer nodig heb, heb ik mijn eigen monteur gebeld. Ik woon namelijk niet vlakbij Best. Even een telefoontje naar Accent en Pieter regelde verder alles. Geen gedoe met formulieren vanwege garantie maar het ging op herkenning en herinnering. Heel fijn en betrouwbaar!

Fijn adres

Vriendelijke, kundige eigenaar die je niks aan probeert te praten. Wij zijn blij met onze nieuwe aanwinst!

Prima!

Voor het eerst van m'n leven een 'nieuwe' auto gekocht ! Dus best spannend voor mij na altijd 'afdankertjes' te hebben op-gereden :-) .Eerst wat reviews gelezen over dit bedrijf want daar zag ik , na weken van oriënteren op wát voor een auto ik nou eigenlijk zou willen, 'mijn model' staan . En die reviews waren positief dus durfde ik de stap te wagen .( je hoort zoveel verhalen van wat er allemaal mis kan gaan dat ik t een heel 'ding'vond. ) Nou, ik was blij verrast ; open en eerlijk én zelfs een aangenaam praatje. Totaal 0 keer het gevoel gehad dat mij iets aangesmeerd werd of dat ik te maken had met een praatjes maker die mij zo nodig 'over de streep wil trekken'. Gewoon oprecht en eerlijk.

perfecte afhandeling van mijn aankoop

alles wat afgesproken is bij de aankoop is tot in de puntjes geregeld ongedwongen sfeer bij verkoper zeker een aanrader voor aspirant kopers ben zeer tevreden

Goed geholpen

Door vriendelijk personeel goed geholpen

Vakman en meer klasse in de autowereld

Geen auto gekocht maar dat is een ander verhaal de curator mijn vrouw dus zag het iets anders. Ben in mijn leven 70 jaar Young nog nooit een eigenaar in de autobranche tegen gekomen als Pieter zeker weten eerlijk als goud vakkundig zeer sympathiek sociaal mens kom je zelden tegen . Dus auto kopen Pieter bellen eerlijkheid wordt hier met chocoladeletters geschreven Succes Pleter , your the one and only Franz K N, Van Huissteden,

Super snelle service

Aangekomen met een kapotte band in de garage wordt er meteen actie ondernomen, zeer snelle en goede service met onderwijl een bakje koffie en een praatje.

Snel en goed geholpen!

Behulpzaam en betrouwbaar! Prettige partij om zaken mee te doen. Ook de service na verkoop is super! Altijd bereikbaar en helpt indien nodig.

Goede info, goede service, nakomen van afspraken

Ik ben goed geinformeerd over de te kopen auto. Ik ben nog met respect behandeld. Duidelijke afspraken die negekomen werden Vriendelijke bejegening, men namalle tijd.

Komt afspraken na ! Fijne auto gekocht!