Superfijne begeleiding

Ik heb vanaf mei 2023 tot juli 2024 gelest bij Krosse. Eerst met de eigenaar gereden, dat was fijn. Ik heb veel van de basis kunnen leren, maar uiteindelijk kon ik met hem niet verder groeien. Uiteindelijk een aantal maanden met Ron gereden. Daar heb ik ontzettend veel van geleerd. Verder altijd vriendelijk en vlot contact met de instructeuren gehad. Mijn enige minpunt is voor het nare telefoontje dat ik in mei met de assistente(?) Had over een slecht gecommuniceerde rekening.

Geven verbeterpunten aan waar nodig

soepel

recht voor je raap

Ze leggen het heel duidelijk uit ook met voorbeelden en zijn concreet in wat ze willen vertellen. Je leert alles snel, maar nog wel in een mooi opgebouwd tempo.

top

Super gezellige instructeur en fijne begeleiding gehad!

Top tijd gehad!

Ik heb zoveel mogen leren en heb het zo leuk gehad! Bedankt!

Fijne rijlessen en leuk personeel

Goede begeleiding

Fijne lessen gehad!

Super goede en fijne begeleiding gehad van mijn rijinstructeur mijn rij

Er wordt gekeken naar jou als persoon en daar word de manier van les geven op aan gepast

Toppiee

Topp

Top rijschool

Ik heb rijles gehad van Edwin, een rustige aardige en geduldige man. Achter het stuur met Edwin heb ik weer vertrouwen gekregen in het rijden, en uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald! Ook heb ik erg fijn contact gehad met de vriendelijke receptioniste Jolanda, ik kon met elke vraag bij haar terecht voor een snel antwoord. Al met al heb ik een hele goeie ervaring met de Krosse als rijschool en Edwin als rijinstructeur!

Erg goede lessen!

Het waren fijne lessen met een instructeur die alles rustig uitlegt als je iets niet snapt!

Top begeleiding!

Super leuke instructeur gehad die mij alles heeft geleerd! Altijd rustig bleef in situaties en de juiste begeleiding gaf! Ben super tevreden en erg blij met mijn rijbewijs die nu in de pocket is! Bedankt!

Alles was helemaal prima!

De rijlessen en de service zijn heel goed! Ik heb er niks op aan te merken.

Fijne rijschool en goede begeleiding.

Ik heb een zeer positieve ervaring met deze rijschool. Komen altijd netjes optijd en de afspraken na. In overleg kan erg veel.

Fijne rijschool die goed met je meedenkt!

Hele lieve mensen die hun werk goed doen! Geduld hebben en inspelen op belangrijke zaken

Erg goed!

Fijne mensen goede hulp!!

Kan terug kijken op fijne lessen

Ik had een fijne instructeur, en hen de lessen altijd als prettig ervaren. Na het behalen van m'n theorie gelijk een datum voor praktijk examen vast gezet. Dus wordt vooruit gekeken, zodat je niet onnodig hoeft door te lessen om op examen te wachten

Goede uitleg en fijne autos

Ze geven duiderlijke uitleg over de auto en De autos zelf rijden erg fijn. Ze zijn begripvol en plannen de examens snel in

Fijne & gezellige lessen

Ik heb zo’n 5/6 maand gelest bij de krosse met veel plezier. De vaardigheden zijn mij goed uitgelegd en geleerd. Erg tevreden over deze rijschool! Dankjulliewel

Fijn

Tijdens de rijlessen heb ik een fijne tijd gehad. Ik keek erg naar de lessen uit.

Rijbewijs binnen! Ik heb les gehad van Edwin en los van dat het heel gezellig was kon hij ook erg goed uitleggen! Hij had erg veel geduld en nam goed de tijd. Toppers

Super begeleiding door oude rot in het vak!

begeleiding van een zeer prettige en deskundige instructeur. Rustige benadering, kritisch waar nodig en voorziet je van positieve feedback! Aanrader!

vriendelijke, goede rijschool

goede rijlessen, vriendelijk personeel en altijd behulpzaam

Ambachtsstraat 36 A

8263AK Kampen