TOP!

In één keer geslaagd, helemaal top!

Mijn ervaring met deze rijschool was zeer goed. De rij instructrice heeft mij zeer goed uitgelegd hoe ik mij veilig in het verkeer kan manoeuvreren.

Goed ervaring

Goede ervaring met. Met een fijna instructuur Nick sibert legt goed uit en helpt fouten heringereng. Raad het erg aan.

Goede ervaring

Goede ervaring,met wout als rij instructeur.rijschool de krosse bedankt.

Goed en duidelijk, alleen soms vond ik dat er wel wat positiefs mocht genoemd worden m.b.t. mijn rijden

Alles was goed geregeld.

Ik heb veel geleerd in een korte tijd. Wat ik leerde is me goed aangeleerd. Ik kreeg geboeg mogelijkheid om te oefenen en er werd goede service geboden.

Er is goed en duidelijk les gegeven

Ik vond dat de manier van lesgeven erg fijn was. Ook qua planning vond ik het erg fijn. Bedankt!

Goede instructeur!

Mijn ervaring met de rijschool is prima. Ze zouden eventueel nog een pakket kunnen maken voor de ‘overstapservice’. Dat was in mijn geval fijn geweest. Nick is een goede instructeur: rustig en duidelijk. Ik was daarom niet zenuwachtig om gaan te lessen.

Een goede rijschool die een leerling veilig en beheerst door ht verkeer lleid

Mijn ervaring met deze rijschool is goed met wout als instructeur is het zowel gezellig als leerzaam in de auto.

Veel kennis en ervaring!

Goede rij instructeurs die weten waarover ze praten. En het is supper makkelijk op een planning op maat te maken.

Goede kwaliteit en niet duur

Ik had altijd gezellige rijlessen, maar vooral leerzaam. Eerst rustig aan beginnen en steeds meer opbouwen. Goede rijschool!

Uitstekend rijschool, prima rijlessen, aanrader!

Gelijk al bij het eerste gesprek was het duidelijk en fijn. Ik kreeg goede informatie. En een heel mooi pakket! Zelf ben ik erg blij met mijn rij instructrice die ik had. Altijd gezellig en een goede feedback. Ik had er plezier in en ik had er wat aan. Ik raad het iedereen aan!

Ontzettend tevreden

De begeleiding is super fijn tijden het rijden en de evaluatie ook. Je wordt goed begeleid tijden het rijden. Ook de keuzes voor het examen zijn ontzettend goed. Als je voor een normaal of een faal angst praktijk examen wil aan vragen.

Goede rijschool, goede rij-instructeur!

Goede rijschool, goede rij-instructeur, altijd netjes op tijd en altijd gezellig in de auto. Super bedankt Nick voor de gezellige en leerzame lessen samen.

Geweldige rijschool

Altijd fijne lessen gehad bij Rene. Behulpzaam, rustig en nuchter. Door hem veel zelfvertrouwen gekregen en heb ik snel mijn rijbewijs gehaald.

Erg goed

Heb erg fijne lessen gehad van wout. Serieus zijn met af en toe een grolletje, zo vlogen de lessen en uren om. Vanmiddag in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen.

Top👍🏻

Goede rijschool met aardig personeel.

Super fijne en flexibele rijschool

Geweldige rijschool zo flexibel wout bedankt voor alle leuke en leerzame lessen die ik van jou gehad heb

Goede serieuze rijschool

Mijn eerste instructrice was helaas niet ervaren genoeg om mij de rust en vertrouwen te geven dat ik nodig was. Maar toen ik dit aangaf geen problemen meer ondervonden, Joyce heeft me echt heel goed geholpen en weet goed hoe je mensen op verschillende manier iets kan bij brengen Dankjewel Joyce!!!!!

Goede en duidelijke lessen.

Goede en duidelijke lessen; Fijne instructies waar je veel aan hebt!

Fijne rijschool. Met goede begeleiding. Helemaal top

Fantastisch

Ik heb rijles gehad van Nick, een gezellige instructeur met verstand van zaken. Veel geleerd op een leuke manier. Het contact met de rijschool was prima. Bij elkaar een absolute aanrader.

Een betrokken rijschool

Hoewel mijn ervaringen bij het CBR ronduit dramatisch waren, was de rijschool altijd erg betrokken en dachten zij en mijn rij-instructeur enorm met me mee. Mijn instructeur had altijd het beste met me voor en gaf me de ruimte om zelf aan te geven wat ik nodig had en wat ik nog wilde herhalen.

Top, bedankt voor alles

Barslechte ervaring gehad met een andere rijschool. Hebben jullie mij top opgevangen. Bedankt voor alles

Een fijne ervaring

mijn ervaring met de krosse was heel goed snel en vooral heel leerzaam met de goeie instructies van Joyce ben ik zeer blij en trots om zometeen ook de weg op te mogen Enorm bedankt