Goede en duidelijke lessen.

Goede en duidelijke lessen; Fijne instructies waar je veel aan hebt!

Fijne rijschool. Met goede begeleiding. Helemaal top

Fantastisch

Ik heb rijles gehad van Nick, een gezellige instructeur met verstand van zaken. Veel geleerd op een leuke manier. Het contact met de rijschool was prima. Bij elkaar een absolute aanrader.

Een betrokken rijschool

Hoewel mijn ervaringen bij het CBR ronduit dramatisch waren, was de rijschool altijd erg betrokken en dachten zij en mijn rij-instructeur enorm met me mee. Mijn instructeur had altijd het beste met me voor en gaf me de ruimte om zelf aan te geven wat ik nodig had en wat ik nog wilde herhalen.

Top, bedankt voor alles

Barslechte ervaring gehad met een andere rijschool. Hebben jullie mij top opgevangen. Bedankt voor alles

Een fijne ervaring

mijn ervaring met de krosse was heel goed snel en vooral heel leerzaam met de goeie instructies van Joyce ben ik zeer blij en trots om zometeen ook de weg op te mogen Enorm bedankt

Fijn

Ik had een hele fijne rustige man die me goed van de zenuwen af hielp!

Leuke leerzame lessen met veel gezelligheid

Allereerst is iedereen bij De Krosse super vriendelijk. Er wordt gekeken welke instructeur/instructrice bij je past en de lessen heb ik als heel leerzaam ervaren. Er is sprake van fijne communicatie en alles is duidelijk geregeld. Heel fijn dus!

Goede rijschool met de beste instructies.

Fijne rij-instructeur goede instructies, help overal zoveel als hij kan en laagdrempelig contact. Goede communicatie en afspraken worden nagekomen.

Mijn zelfvertrouwen terug gekregen!

Ik heb zelf les gehad van Nick. Super leuke gezellige man en veel van geleerd. Ik kom zelf van een andere rijschool en mijn zelfvertrouwen in het rijden was behoorlijk laag. Door Nick zit ik zelfverzekerder achter het stuur.

Gezellige en leerzame lessen!

Ik heb les bij Nick gehad, dit waren hele gezellige lessen maar ook leerzaam. Het is een fijne rijschool ook wat betreft communiceren. Nick is een goede instructeur en denkt met je mee. Bedankt voor de fijne lessen, ik ben in 1 keer geslaagd!

In 1x mijn rijbewijs gehaald. Fijne instructeur gehad, leerzaam en gezellig!

Goeie lessen gehad. Vrij makkelijk in de omgang.

Hele fijne lessen en veel geduld!

Ik heb in korte tijd veel kunnen leren door duidelijke uitleg en goede begeleiding van mijn instructeur. Aan het einde van elke rijles werd doorgesproken wat goed ging en wat verbeterd kan worden, zodat je weet waar je de volgende les weer aan kan werken. Dit was zeer effectief. Daarnaast waren de lessen erg gezellig, veel leuke gesprekken gehad.

Ik had een goede ervaring met De Krosse. Ik had enkele communicatieproblemen met het begrip van René soms. Als hij moest iets echt uitleggen, dan had ik een beetje moeite mee vanwege de taal/accent. Maar in tien of twaalf weken heb ik veel geleerd en heb ik de eerste keer mijn examen gehaald. Geen klachten!

Een fijne rijschool ik had les van nick weet waar hij het over heeft en heeft goede tips en altijd rustig\r\nGR Johan Frelink