Alles prima.

Fijne auto gekocht alles picobello vriendelijke mensen top bedrijf.

Goede eerte ervaring

2 auto's ingeruild voor een andere occasion. Eerlijke prijzen. Hoop eindelijk een eerlijke garage te hebben gevonden ook voor de onderhoudsbeurten. Voor nu een goed gevoel over!!!

Wij genieten elke dag.

Wij genieten elke dag van onze Audi TT Roadster 2.0 TFSI Quattro Pro Line S Automaat.

Zó blij met onze Audi Q3!! Fijne klantvriendelijke garage .. Thank's

goede autogarage

Wij hebben een golf gekocht bij autogarage autopark Uden. Het is voor ons een vakkundige, eerlijke, zonder poes pas garage met eerlijke prijzen. We hadden nog een klein probleem met wat kleine duikjes die wij na de koop pas zagen maar dit hebben ze top opgelost.

Keurige en snelle afhandeling van de garantie

Een motorstoring, verholpen door mijn eigen Ford garage, is door verkoper autopark Uden voortvarend afgehandeld. De door mij voorgeschoten kosten werden, zonder enig voorbehoud binnen 2 dagen overgemaakt. Top garantie service van autopark Uden.

Top geholpen

Wist niet goed wat ik wou ze hebben me daar goed bij geholpen de keuze viel toen.op mooie golf diesel bedankt voor u hulp bij het maken van de juiste keuze voor mij

'super service

auto gekocht gekocht zonder garantie bleek klein mankement aan te zijn is gratis verholpen topppp

Belazerd door Autopark UDEN

Absoluut lezen als je een auto bij Autopark UDEN wil aanschaffen. Ik heb in september een proefrit kunnen maken met een Ford Kuga en ik was zeer enthousiast over de auto en de verkoper die mij geholpen heeft. De verkoper had ook naar mijn idee mijn Kia sportage goed getaxeerd. Dus ik maakte een afspraak om een week later terug te gaan om de auto op te halen. Dit was vrijdag. In de loop van de weekend kwam ik achter dat die specifieke auto een uitstoot van 182gr/km heeft en dit heeft mij enorm laten twijfelen of ik de auto wel of niet moest kopen. Ik had niets getekend. Op maandag na veel nadenken toch besloten om van de koop af te zien. Vanaf dat moment heb ik totaal een andere ervaring met Autopark UDEN. Op dinsdag werd ik letterlijk telefonisch gedreigd om binnen 30 minuten 500 euro over te maken anders hadden ze een advocaat ingeschakeld en ik zou dan 10% van een bedrag toch moeten betalen. Dit ivm onderhoudskosten die ze "speciaal" voor mij hadden gemaakt. Ik heb mijn excuses aangeboden maar ik werd gewoon zonder enige vorm van respect behandeld. Chantage en dreigementen waar ik letterlijk bang van werd. Dus wat doen? Na betaling zou ik een credit nota en bevestiging ontvangen. Dus toch de 500 Euro betaald maar bijna 2 maand na data geen credit nota of betaalsbevestinging ontvangen. De auto in kwestie is kort daarna verkocht aan iemand anders en van Autopark UDEN niets gehoord. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met Autopark UDEN om bovenstaande te bespreken, steeds werd mij toegezegd dat ik een credit nota zou ontvangen maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Ik wilde de kosten dekken maar 500 euro is erg veel en doordat Autopark UDEN zich niet aan de afspraken houdt voel ik me flink belazerd. Wees voorzichtig voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

Uitstekende service, ook buiten de garantie.

Begin juni hebben we een Ford Mondeo gekocht bij Autopark Uden. Een prachtige wagen, maar nog belangrijker, hij rijdt heerlijk en kwam bij de testritten met verschillende dealers als beste bovendrijven. Al snel hadden we een bandenspanningssensor die een foutmelding gaf. Deze melding komt iedere keer pas na 20-30 minuten rijden en was niet meer weg te resetten. Oorzaak: de sensoren in de velgen waren van een oudere Mondeo en konden niet communiceren met deze nieuwere type. Er moesten 4 nieuwe sensoren in. Alle kosten van deze vervanging werden zonder problemen vergoed. Begin oktober ging de accu stuk. Dat is iets dat kan gebeuren. De garantie dekte echter geen nieuwe accu, maar Autopark Uden stelde voor de kosten te delen. Erg genereus, dank hiervoor!

Zeer vriendelijk,en goed geholpen. Top

Vriendelijk,hartelijk,alles geregeld.....ik zal zeker aanraden om hier je auto te kopen met inruil oude auto

Prima service!

Auto startte niet, binnen een uur direct aan huis auto aan de praat gekregen, naar de zaak gereden en accucheck uitgevoerd. Accu was kapot en daardoor vervangen. Aangezien auto afgelopen jaar was gekocht werden er geen kosten in rekening gebracht. Snel, accuraat en vriendelijk!

Uitstekende Service

Heb hier mijn nieuwe auto gekocht na een paar dagen gaf de auto aan dat mijn achterlicht kapot was. Kon meteen langskomen en hebben het probleem verholpen. Kwam zelfs aan het licht dat het knipperlicht ook niet meer duidelijk zichtbaar was en ook vervangen. Ik vroeg me af wat dat mij ging kosten maar ik hoefde niks te betalen was service van hun.

Goed geholpen

Ik heb tegen uitstekende voorwaarden mijn auto ingeruild bij autopark Uden voor een jonge occassion. Toen ik na 4,5 maand een probleem had met de airco hebben ze dat snel en kostenloos verholpen. Een garage zonder poespas die doen wat ze beloven.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, zelfs opgehaald bij het station met hond!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijkheid en service die Mark en Martijn ons gegeven hebben. Onze nieuwe aankoop is heel netjes afgeleverd en bevalt heel goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service na een probleem met de wagen hebben zij de kosten voor hun rekening genomen gemaakt bij een andere garage . Dit is pas service’s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een VW Touran hier gekocht. De service was uitstekend. Tijdens de koop kwam er een mankement aan het licht voor. Deze werd opgelost en al die tijd had ik de beschikking over een gratis leenauto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, duidelijke uitleg over de waarde in te ruilen auto. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De hulpvaardigheid, persoonlijke aandacht en zorg waarmee de auto werd afgeleverd en instructies en uitleg werden gegeven heb ik zeer op prijs gesteld. Er werd ruim de tijd genomen om op alle vragen in te gaan en mij bekend te maken met het functioneren van de auto. Een bijzonder prettige en vertrouwenwekkende service. Alles ook prima op afspraak en tijd nagekomen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt dicht bij oplichting. Alles wordt beloofd bij verkoop auto, maar zodra de koop gesloten is en er aanspraak op garantie gemaakt moet worden zijn ze niet meer thuis, dan is zelfs communicatie via mail of telefoon te moeilijk.

Beste Martin, vervelend om te horen dat u het zo beleefd. Op dit moment zijn we nog bezig met de auto zoals u weet en we zouden contact opnemen met u als de auto klaar is. Mocht u contact met ons willen opnemen dat kunt u ons bellen op ons telefoonnummer: 0413-332424. Wij spreken elkaar spoedig. Mvg Autopark Uden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, zeer netjes behandeld, veel begrip voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen

voldoende, een redelijke ervaring