voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, zelfs opgehaald bij het station met hond!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijkheid en service die Mark en Martijn ons gegeven hebben. Onze nieuwe aankoop is heel netjes afgeleverd en bevalt heel goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service na een probleem met de wagen hebben zij de kosten voor hun rekening genomen gemaakt bij een andere garage . Dit is pas service’s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een VW Touran hier gekocht. De service was uitstekend. Tijdens de koop kwam er een mankement aan het licht voor. Deze werd opgelost en al die tijd had ik de beschikking over een gratis leenauto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, duidelijke uitleg over de waarde in te ruilen auto. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De hulpvaardigheid, persoonlijke aandacht en zorg waarmee de auto werd afgeleverd en instructies en uitleg werden gegeven heb ik zeer op prijs gesteld. Er werd ruim de tijd genomen om op alle vragen in te gaan en mij bekend te maken met het functioneren van de auto. Een bijzonder prettige en vertrouwenwekkende service. Alles ook prima op afspraak en tijd nagekomen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt dicht bij oplichting. Alles wordt beloofd bij verkoop auto, maar zodra de koop gesloten is en er aanspraak op garantie gemaakt moet worden zijn ze niet meer thuis, dan is zelfs communicatie via mail of telefoon te moeilijk.

Beste Martin, vervelend om te horen dat u het zo beleefd. Op dit moment zijn we nog bezig met de auto zoals u weet en we zouden contact opnemen met u als de auto klaar is. Mocht u contact met ons willen opnemen dat kunt u ons bellen op ons telefoonnummer: 0413-332424. Wij spreken elkaar spoedig. Mvg Autopark Uden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, zeer netjes behandeld, veel begrip voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruime keuze. Goed ontvangen. Prettig zaken doen. Auto naar wens en keurig afgeleverd. Aanrader voor eenieder.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige sfeer. Fijne ontvangst. De geplaatste trekhaak bleek het park assist systeem te verstoren. Dit werd meteen goed opgelost. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke wat jongere auto gekocht voor woon/werkverkeer. Ben Top geholpen en alle afspraken zijn keurig nagekomen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren nieuwe auto gekocht. \r\nfijne ervaringen met autopark Uden.\r\nVriendelijk geholpen. Snel in communicatie. Denken op fijne wijze mee. Maakt een betrouwbare indruk en goede prijs/kwaliteit. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week mijn Audi A1 S-Line opgehaald. \r\nIn mijn zoektocht naar een A1 heb ik diverse garages bezocht. Autopark Uden steekt wat klantvriendelijkheid betreft ver boven de anderen uit.\r\nMark neemt echt alle tijd voor de klant en denkt mee. \r\nJe vind hier geen chique showroom zonder koffie, maar een kantoor waar gewerkt wordt, mét koffie. De auto werd vlot afgeleverd en was tiptop gepoetst.\r\nZelfs voor de proefrit die ik eerder maakte werd de auto gewassen.\r\nIk rijd nu in een hele nette A1 voor een goede prijs. \r\nEr staat nog veel meer moois hier op de stoep. Als je op zoek bent moet je hier zeker gaan kijken. AANRADER.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autopark Uden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke eerlijke informatie, snelle afhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Autopark Uden een gebruikte Skoda Octavia gekocht. Een nette auto en goed tewoord gestaan.\r\n\r\nEnkele weken na aankoop trad er een storing op in de druksensor van het roetfilter. Er is door het bedrijf een nieuwe besteld en vervangen vrij van extra kosten. \r\n\r\nAl met al, een goede ervaring met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd autobedrijf, wij zijn netjes ontvangen en had alle tijd voor ons.\r\n\r\nGeen extra kosten meer zoals Rijklaar maken, hebben zelfs 3 mnd.garantie gekregen en een Apk keuring. Dat bedoelen wij nu met een goede service.\r\n\r\nOok de koffie ontbrak er niet.\r\n\r\nGoede afspraken en service bij een snelle aflevering.\r\n\r\nWij zouden dit Autopark in Uden met een gerust hart willen aanbevelen.\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week hier een auto gekocht uit het iets goedkopere aanbod.. je weet wat je koopt met een iets oudere auto, en je verwacht niks extra\'s maar heb veel meer gekregen.. Auto afgeleverd met nieuwe APK, na een kosteloze reparatie van het autobedrijf. Eindelijk een bedrijf wat nog oog en hart heeft voor de klant! Zelfs als je wat minder te besteden hebt.. expertise, de Brabantse gezelligheid en de goede koffie! Dat is wat je hier mag verwachten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens bedrijf ze doen wat ze zeggen en nog meer serieuze aanpak verkoop gewoon top klant is koning