Goede en snelle service

Snel geholpen. Fijn dat je met iDeal kunt betalen!

Wij worden altijd heel plezierig en vakkundig geholpen, voor ons geen betere garage als van Gert van

Heel plezierig, duidelijk en als we iets niet weten, kunnen we er altijd weer terecht. Geen garage met allemaal mooi praat

Bedankt voor de mooie reactie, het plezierige is zeker wederzijds. Ook bedankt voor de opdracht en het vertrouwen m.b.t. de zoekopdracht van de BMW 2 Serie die we voor u in het buitenland hebben gekocht. Wij wensen u dan ook veel rijplezier en veel veilige kilometers.

Geweldig goed geholpen!!

prima en vakkundig geholpen!!

Bedankt voor deze positieve reactie.

Professioneel en vakkundig

Ik ben door Autobedrijf Gert van den Berg prettig geholpen met betrekking tot de aankoop van mijn huidige auto. Vriendelijk, niet opdringerig personeel en mijn auto is als nieuw geleverd, zeer tevreden.

Bedankt voor u positieve reactie en wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers met de door u aangeschafte Audi S1 Quatro

Goed geholpen tijdens de oriëntatie en aankoop nieuwe auto

Ik had hele specifieke eisen waar mijn nieuwe auto aan moest voldoen. Gert en Patrick hebben snel een passend model gevonden. Heel blij met mijn nieuwe auto!

Jij ook bedankt voor de opdracht en het vertrouwen.

Uitstekende service!!!

Zeer gedreven en behulpzaam team. Al jaren mijn auto's in onderhoud bij Gert zolang ik me kan herinneren. Zeer tevreden klant en ik zou ook niet anders willen...

Bedankt voor de reactie en het jarenlange vertrouwen dat we dat nog lang mogen voortzetten.

Fijne gesprekken goede af met het veranderen van auto.

Ik heb al langere tijd goede en fijne ervaring met het bedrijf van G. van de Berg. Mijn vrouw was erg blij dat er een proef rit is ge maakt in de Fiat Panda met Gert van de Berg. Ook de af levering is correct verlopen. Ook is mijn vrouw al een paar keer mee geweest met een rit met tevreden heit. de Rollater kan zowel voor de achter stoelen als in de achter bak mee genomen worden daar zijn we blij mee. We zijn tevreden. P.S. de sleutel voor de afstand bediening verwacht ik dat dat ook goed komt. Hartelijke groet van Bertus en Co van Santen.

Uw ook bedankt voor het vertrouwen en fijn dat u tevreden bent met u nieuwe auto dat u en uw vrouw er nog lang plezier van mogen hebben, veel veilige kilometers toegewenst. Sleutel is inmiddels opgelost.

Prettig bedrijf

Afspraak is afspraak!

Zorgeloos je auto wegbrengen

Fijn contact en kundigheid wat betreft onderhoud en APK auto!

...

geweldig

goed geregeld met de auto ophalen en weer thuisbrengen,en hij rijd weer geweldig,ik zou zeggen ga zo door. Dank jullie wel.

Goede service. Klantvriendelijk.

Bij problemen altijd wel een plekje en rui.te om je te helpen. Prima service.

Snel gehandeld!

Duidelijk en vakkundig.

Goede analyse en een goed vervolg.

Positief, goed geregeld.

Betrouwbaar en betaalbaar

Al jaren klant. Altijd tot volle tevredenheid. Zo ook nu de aankoop van mijn nieuwe auto.

Eerlijk, oprecht en goede service

Onlangs een auto gekocht bij Gert van den Berg en zeer tevreden over de afhandeling. Gert en zoon Patrick zijn eerlijk en oprecht.

Fijn en deskundig bedrijf!

Goede service.

uitstekend

sinds oktober 1990 bij gert prima autobedrijf onderhoud en auto,s prima

Super!

Mijn auto (met een 'nare' schade) weer hersteld voor een faire prijs.

Uitstekend bedrijf met uitstekende service.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen eerlijk en oprecht met hart voor de klant. Aanrader.

Vriendelijke mensen en fantastische service!

Langsgeweest voor een auto en het was meteen raak. Ik werd goed en naar mijn mening eerlijk geholpen. Een week later kon ik mijn nieuwe scheurmonster ophalen en hij rijdt fantastisch!

Goed bedrijf, wat goed meedenkt!

Fijn geholpen, door aardige mensen.

Snelle en accurate service

Na een storing in display gemeld en nog dezelfde dag geregeld en gerepareerd Bedrijf denkt mee en denkt ook in oplossingen

Elke keer snel en goed geholpen

Wanneer ik langs rijd zonder afspraak wordt er altijd even de tijd genomen om even naar de auto te kijken. Na een korte (vaak juiste) diagnose wordt er direct op korte termijn een afspraak ingepland. Reparaties worden snel uitgevoerd en tot nu toe elke keer naar wens.

Prima service voor schappelijke prijs!

Vriendelijk ontvangen, reparatie werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en uiteindelijk een zachte rekening na. Prima service voor een schappelijke prijs.