Snel gehandeld!

Duidelijk en vakkundig.

Goede analyse en een goed vervolg.

Positief, goed geregeld.

Betrouwbaar en betaalbaar

Al jaren klant. Altijd tot volle tevredenheid. Zo ook nu de aankoop van mijn nieuwe auto.

Eerlijk, oprecht en goede service

Onlangs een auto gekocht bij Gert van den Berg en zeer tevreden over de afhandeling. Gert en zoon Patrick zijn eerlijk en oprecht.

Fijn en deskundig bedrijf!

Goede service.

uitstekend

sinds oktober 1990 bij gert prima autobedrijf onderhoud en auto,s prima

Super!

Mijn auto (met een 'nare' schade) weer hersteld voor een faire prijs.

Uitstekend bedrijf met uitstekende service.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen eerlijk en oprecht met hart voor de klant. Aanrader.

Vriendelijke mensen en fantastische service!

Langsgeweest voor een auto en het was meteen raak. Ik werd goed en naar mijn mening eerlijk geholpen. Een week later kon ik mijn nieuwe scheurmonster ophalen en hij rijdt fantastisch!

Goed bedrijf, wat goed meedenkt!

Fijn geholpen, door aardige mensen.

Snelle en accurate service

Na een storing in display gemeld en nog dezelfde dag geregeld en gerepareerd Bedrijf denkt mee en denkt ook in oplossingen

Elke keer snel en goed geholpen

Wanneer ik langs rijd zonder afspraak wordt er altijd even de tijd genomen om even naar de auto te kijken. Na een korte (vaak juiste) diagnose wordt er direct op korte termijn een afspraak ingepland. Reparaties worden snel uitgevoerd en tot nu toe elke keer naar wens.

Prima service voor schappelijke prijs!

Vriendelijk ontvangen, reparatie werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en uiteindelijk een zachte rekening na. Prima service voor een schappelijke prijs.

Auto gekocht!

Erg tevreden. Vriendelijk geholpen.

Zeer tevreden!

Uitstekend!

Uitstekend!

Goed!!

Zeer tevreden, helemaal goud Patrick!!

Topservice in toptijd

De planning van mijn APK en een reparatie waren bij mij wat op de achtergrond geraakt. Helaas nog maar enkele dagen voor de APK. Zaterdags gebeld, maandags opgepakt, dinsdags met goedkeuring en noodzakelijke reparatie naar huis! Geweldige service!

Persoonlijk contact, goede kwaliteit, afspraak = afspraak

Al vele jaren erg tevreden met de dienstverlening.

Fijne klantvriendelijke houding zonder opdringerig te zijn

Fijne ervaring. We zijn prettig geholpen. Je krijgt de tijd om zelf eerst even te kijken zonder dat er gelijk een verkoper in je nek hijgt.

zeer goed

ECHT GOED!

apk

snel en goede prijs. en altijd een oplossing. op tijd klaar volgens afspraak.

Meedenkend

In goed overleg afgestemd wat nodig is, keurig even bellen om definitief af te stemmen

????????????????????????????????????????????

Erg goed geholpen en naar volle tevredenheid een auto gekocht.

Erg goede ervaring met autobedrijf Gert van den Berg. Hij luistert naar de wensen van de klant en levert maatwerk.