• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen ik in de vroege ochtend naar het werk wilde gaan startte mijn auto,ik rijd geen schakel maar automaat niet zoals het hoorde.\r\nGelukkig ben ik onderweg niet stil komen te staan!\r\nGebeld voor advies wat nu het beste was om te doen?\r\nHet eerste plan was om de auto direct na het werk naar de werkplaats te brengen om zo ook het risico te voorkomen van verdere gebreken.\r\nNa het overleg dat Jan de monteur met de gouden handjes heeft gehad met Lars over de situatie.\r\nHeeft Lars doen besluiten om mij terug te bellen op het werk en het voorstel te doen om zelf met nog een medewerker van de zaak naar mijn werk te komen wanneer mijn dienst erop zat.\r\nDan waren er ook twee auto\'s en kon er al ter plekke gekeken worden of de auto wel zou starten en zo niet dan kwam ik ik in ieder geval wel goed thuis omdat ik naar huis gebracht zou worden!\r\nWat een service!\r\nHier werd ik wel even stil van omdat ik dit totaal niet verwacht had.\r\nNatuurlijk is hier ook duidelijk rekening gehouden met mijn fysieke beperking.\r\nGrote hilariteit op het werk onder de collega\'s toen \"Auto Parkstad\" voor de deur stopte met deze service dit hadden ze nog nooit meegemaakt.\r\nWas wel lachen en mijn antwoord hierop was, ja ik ook niet!\r\nAuto meteen ook maar laten keuren want dit moest ook gebeuren.\r\nGoed gekeurd.\r\nVolgende week krijgt hij nog een kleine beurt en dan is alles weer op de rit.\r\nBen een zeer tevreden klant!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service en goed van mijn probleem aan de auto afgeholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat vooral fijn is dat ze de klant serieus nemen en goed luisteren naar de klant. Daarnaast spelen ze adequaat in op hetgeen deze aangeeft. Op welk moment we ook komen er wordt altijd even tijd vrij gemaakt als dat nodig is om eerste hulp te bieden en daarna een afspraak te plannen voor een eventuele reparatie. Met andere woorden je wordt niet onnodig in de wachtstand \r\ngezet! Dat waarderen we ten zeerste.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en vakkundig geholpen met de aanschaf van een andere auto. Paar kleine punten die hersteld zouden moeten worden, en dat is heel netjes en schappelijk geregeld. Aflevering buiten openingstijden, omdat dit voor mij beter uit kwam. Helemaal tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en vakkundig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom bij Auto Parkstad geweest nu voor omwisselen van winter naar zomerbanden. Tevens advies gekregen voor een behandeling tav polijsten en daarbij extra korting gekregen als het via Lars geregeld word. 👍👍 Zit nu 3 jaar bij Autobedrijf Parkstad, via Lars zelfs de nieuwe auto gekocht en alleen maar positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf!! Aardige eigenaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Great experience - the purchase went smooth and my car was ready to be picked up in a week, all clean and shiny - looking and working great.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf weet wat service en afhandelen van problemen zijn.dank je wel Lars hoe jij dat opgelost hebt.Heb veel vertrouwen in jullie en kan Auto Parkstad alleen maar aan-bevelen als een betrouwbaar autobedrijf bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne vriendelijke service.\r\nKom graag daar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk ontvangst ...\r\nGoede service en een lekkere kop koffie gekregen tijdens het wachten👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage. Auto gekocht en enkele keren voor voor de beurt terug gegaan. Transparant en duidelijk in communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom er al jaren. \r\nVakkundige werkplaats waar je eerlijk en goed geadviseerd en geholpen wordt.\r\nOok voor de aanschaf van mijn auto via zoekopdracht perfect geholpen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds meer dan 40 jaar klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede eerlijke service.

Over Autobedrijf Parkstad

Filter op Taal