Altijd goede service

Als ik bel voor problemen met de auto, proberen ze altijd ze snel mogelijk een oplossing te vinden. Ga er al jaren met een goed gevoel naartoe. Een eerlijk garage met fijne medewerkers

Nette opgeruimde actieve uitstraling

Het bedrijf oogt prima/opgeruimd bij binnenkomst. Je wordt direct vriendelijk te woord gestaan. Niet opdringerig. Goede vragen, zodat de verkoper weet waarvoor je komt. Opties worden duidelijk uitgelegd en jouw woord wordt gewoon geaccepteerd zonder verdere verkooppraatjes. Kortom, een prettig bedrijf.

Nette, keurig verzorgde garage

Weer een perfect uitgevoerde reparatie. Toppie!

Prima geholpen door vriendelijke en vakkundige mensen.

Prima geholpen door vriendelijke en vakkundige mensen.

ronduit super

Lars Verstraelen heeft alles (maar dan ook werkelijk alles) in het werk gesteld -ondanks tussentijdse "tegenslag", welke geheel buiten zijn macht lag- om de oorspronkelijke toezegging (onder voorbehoud) na te komen. Het is niet mijn gewoonte in om enquetes van bedrijven/leveranciers in te vullen en, als ik het al doe, om me in de sfeer van "uitstekend" uit te spreken. Echter voor deze prestatie maak ik graag een uitzondering.

Heel goed

Lars is een leuke jongen heeft ons heel goed geholpen alles goed uitgelegd zullen wij echt aan andere aanbevelen.

Zeer goed en professioneel.

Zeer goede ervaring. Open en professioneel, goede begeleiding. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Geeft vertrouwen.ook voor de toekomst bij problemen, onderhoud etc !

Top bedrijf.

Voor de jaarlijkse keuring gegaan en weer uitstekend geholpen. Hier wordt niet meer en niet minder gemaakt dan dat noodzakelijk is en dat maakt hen zeer betrouwbaar Zijn ook altijd bereid om vrijblijvend advies te geven. Zeer klantvriendelijke en persoonlijke benadering. Jan en Jan zijn 2 top monteurs. Ben al jaren vaste klant en zou adviseren: ”Niet langer zoeken maar Autobedrijf Parkstad gaan bezoeken”.

Snelle service

Xenon lamp kapot, zelfde dag nog besteld en vervangen! Top service, waarvoor dank!

Keurig geholpen

Goede service en medewerkers !

vriendelijk, vakkundig, snel.

Wij komen nu al meerdere jaren bij Lars en zijn meer dan content.

Goed als altijd

Prima en betrouwbaar

Wat een top auto bedrijf, fijne eerlijke eigenaar!!

Wat een top bedrijf is Auto Parkstad. Eerlijk, vriendelijk en vakmanschap. Ga zo door.

Fantastisch

Vertelde het probleem, werd gelijk en snel geholpen Daarvoor dank

Ga alleen nog maar naar Autobedrijf Parkstad!

Zoals gebruikelijk weer uitstekend geholpen door Lars en zijn medewerkers. Het was even zoeken waardoor het mankement aan de auto veroorzaakt werd. Geduld is dan een schone zaak want ook hun kunnen geen ijzer met handen breken en daardoor werd ik ook niet opgezadeld met een z.g.n. reparatie terwijl het probleem niet opgelost werd. Juist ook daarom staat dit bedrijf hoog bij mij aangeschreven. Er is weer een perfecte reparatie uitgevoerd en de auto rijdt weer als een tierelier. Daar waar eerst aangedacht werd dat het zou kunnen zijn was het niet en door het gedegen onderzoek wat het dan wel was. Daardoor zijn mij ook nog heel wat reparatiekosten bespaart gebleven. Dus petje af! Daarom niet lang hellen Autoparkstad bellen! Weer bedankt Lars en medewerkers.

Zeer goede service, en klantvriendelijk

Na de laatste grote beurt, liep de verbrandingsmotor niet optimaal. bij terugkeer naar de garage bleek een van de vier nieuwe bougies niet goed te functioneren, na vervanging liep de motor weer als vanouds. Dit bovengenoemd defect is zeer zeldzaam, en daardoor ook moeilijk te constateren, mede omdat dit probleem ook niet door de diagnose computer gedetecteerd wordt. Onder andere door het verhelpen van dit zeldzaam probleem heb ik alle vertrouwen in de garage, en de monteur.

prima persoonlijke aandacht en service gericht.

Ik heb telf onderdeel besteld. Na ontvangst gratis en voor niets gemonteerd. super.

super

problemen met mijn auto gehad en meteen opgelost . Top gedaan .

Great

I had an emergency with my both rear windows not being able to be closed (power motored). I was able to leave my car on the same day I called and the cost was less then previously expected.

• Would you recommend us? Yes

Top service en ongevraagd goed meegedacht naar een echte win-win!

Lars heeft ongevraagd veel waardevolle adviezen gegeven en heeft op alle fronten ontzorgd. Blij mee en echt een aanrader!

Goed en vakkundig.

Wederom ben ik goed geholpen met mijn auto, zelf tijdens tropische temperaturen ;-).

Goede kwaliteit en super service, zoals altijd!!

heel goed