prima persoonlijke aandacht en service gericht.

Ik heb telf onderdeel besteld. Na ontvangst gratis en voor niets gemonteerd. super.

super

problemen met mijn auto gehad en meteen opgelost . Top gedaan .

Great

I had an emergency with my both rear windows not being able to be closed (power motored). I was able to leave my car on the same day I called and the cost was less then previously expected.

• Would you recommend us? Yes

Top service en ongevraagd goed meegedacht naar een echte win-win!

Lars heeft ongevraagd veel waardevolle adviezen gegeven en heeft op alle fronten ontzorgd. Blij mee en echt een aanrader!

Goed en vakkundig.

Wederom ben ik goed geholpen met mijn auto, zelf tijdens tropische temperaturen ;-).

Goede kwaliteit en super service, zoals altijd!!

heel goed

Toen ik in de vroege ochtend naar het werk wilde gaan startte mijn auto,ik rijd geen schakel maar automaat niet zoals het hoorde. Gelukkig ben ik onderweg niet stil komen te staan! Gebeld voor advies wat nu het beste was om te doen? Het eerste plan was om de auto direct na het werk naar de werkplaats te brengen om zo ook het risico te voorkomen van verdere gebreken. Na het overleg dat Jan de monteur met de gouden handjes heeft gehad met Lars over de situatie. Heeft Lars doen besluiten om mij terug te bellen op het werk en het voorstel te doen om zelf met nog een medewerker van de zaak naar mijn werk te komen wanneer mijn dienst erop zat. Dan waren er ook twee auto\'s en kon er al ter plekke gekeken worden of de auto wel zou starten en zo niet dan kwam ik ik in ieder geval wel goed thuis omdat ik naar huis gebracht zou worden! Wat een service! Hier werd ik wel even stil van omdat ik dit totaal niet verwacht had. Natuurlijk is hier ook duidelijk rekening gehouden met mijn fysieke beperking. Grote hilariteit op het werk onder de collega\'s toen \"Auto Parkstad\" voor de deur stopte met deze service dit hadden ze nog nooit meegemaakt. Was wel lachen en mijn antwoord hierop was, ja ik ook niet! Auto meteen ook maar laten keuren want dit moest ook gebeuren. Goed gekeurd. Volgende week krijgt hij nog een kleine beurt en dan is alles weer op de rit. Ben een zeer tevreden klant!

Hele goede service en goed van mijn probleem aan de auto afgeholpen.

Wat vooral fijn is dat ze de klant serieus nemen en goed luisteren naar de klant. Daarnaast spelen ze adequaat in op hetgeen deze aangeeft. Op welk moment we ook komen er wordt altijd even tijd vrij gemaakt als dat nodig is om eerste hulp te bieden en daarna een afspraak te plannen voor een eventuele reparatie. Met andere woorden je wordt niet onnodig in de wachtstand gezet! Dat waarderen we ten zeerste.

Zeer goed en vakkundig geholpen met de aanschaf van een andere auto. Paar kleine punten die hersteld zouden moeten worden, en dat is heel netjes en schappelijk geregeld. Aflevering buiten openingstijden, omdat dit voor mij beter uit kwam. Helemaal tevreden!

Snel en vakkundig!

Wederom bij Auto Parkstad geweest nu voor omwisselen van winter naar zomerbanden. Tevens advies gekregen voor een behandeling tav polijsten en daarbij extra korting gekregen als het via Lars geregeld word. 👍👍 Zit nu 3 jaar bij Autobedrijf Parkstad, via Lars zelfs de nieuwe auto gekocht en alleen maar positief.

Super bedrijf!! Aardige eigenaar

Great experience - the purchase went smooth and my car was ready to be picked up in a week, all clean and shiny - looking and working great.

Dit bedrijf weet wat service en afhandelen van problemen zijn.dank je wel Lars hoe jij dat opgelost hebt.Heb veel vertrouwen in jullie en kan Auto Parkstad alleen maar aan-bevelen als een betrouwbaar autobedrijf bedankt.

Zeer fijne vriendelijke service. Kom graag daar

Vriendelijk ontvangst ... Goede service en een lekkere kop koffie gekregen tijdens het wachten👍🏻

Fijne garage. Auto gekocht en enkele keren voor voor de beurt terug gegaan. Transparant en duidelijk in communicatie