Fijne garage die snel handelt en goed werk levert!

Fijne garage waar de klant centraal staat. Helpen je snel weer op weg. Ben zeer tevreden over garage Mertens in Gemert . Was mijn eerste bezoek aan garage Mertens en erg tevreden over de snelheid van de reparatie en de korte lijnen. Top garage waar ik zeker vaker naartoe zal gaan .

Snelle en goede service

Afspraak kon snel gemaakt worden. Duidelijke afspraken vooraf, denken mee en nemen contact met je op mochten ze iets tegenkomen tijdens check.

Goed geholpen bij een auto kopen

Juul van Rixtel is een goede verkoper legt alles goed uit, wat er allemaal op de auto zit en de prijs voor mijn auto was ook goed dit word mijn eerste auto dus over de rest van de service kan ik geen oordeel doen

Good service

Professional and friendly service; car fixed on time as promised.

• Would you recommend us? Yes

Top service!

Zaten in nood, direct geholpen!

Geweldige zaak met fijn top personeel

Geweldige zaak met fijn top personeel waarmee je echt goed geholpen wordt en vlug ook❤️

Open en eerlijk

Je word vriendelijk ontvangen Je word op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Geven goed advies. Groet.

Service zoals het hoort

Al ruim 5 jaar klant en vanaf begin altijd vriendelijke en eerlijke behandeling

Super goede service

Snelle service. En heel vriendelijk personeel

Supersnelle service, ontzettend vriendelijke eigenaar.

Onze auto had een flinke storing waardoor hij niet meer reed. Ondanks de drukke planning werd hij toch heel snel gemaakt. Eigenaar heeft aandacht voor zijn klant en denkt graag mee. Hier kun je je auto met een gerust hart brengen.

Prettig contact en professionele afhandeling

Vriendelijk en goede service

Je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.

Klasse

Top Service!

Een bedrijf waar je je als klant nog mens voelt

Een bedrijf waar nog echt aandacht is voor de klant. Stevige reparatie gehad waarbij na enkele weken twijfel ontstond of het probleem wel was opgelost. Auto Mertens is niet te beroerd om extra nazorg te verlenen. Je wordt snel geholpen en serieus genomen. TOP!

Snelle reparatie en alles volgens afspraak.

Een kleine schade is altijd vervelend. Maar het snel en voordelig weer hersteld wordt, is de ergernis weer snel vergeten ook!

Altijd top service bij Mertens

Jan, Tom en Ton zijn echte vakmensen. Communicatie en service altijd top.

Prima! Direct contact met goed meedenken met de randzaken die komen kijken bij aanschaf van een bedrijfsauto. Overdracht was goed geregeld.

Misleid

Wagen met laadklep gehuurd vanaf 70 euro volgens site. Ik heb de wagen niet vol diesel meegekregen geen dekens, touw of steekwagen gehuurd. Maar dan wordt het bedrag bij afrekenen ineens 105 euro excl btw.

Fijne ervaring

Vriendelijk, open en eerlijke verkoper, geen gladde verkoper. Fijne ervaring. Zeker een aanrader.

Hele fijne bakwagens en goede service

Alles goed en snel.

Mijn eerste beurt bij Mertens,het ging goed en snel klaar maar 2uur wachten.

kundig en professioneel en klantvriendelijk.

ZE MAKEN ALTIJD TIJD VOOR JE, KORTE LIJNEN EN DENKEN MET JE MEE.

Snel en vriendelijk

Zeer snel en vriendelijk geholpen! Voor ons een blijvertje :)

Super bedrijf

Ik had pech met de caddy en ze hebben me opgehaald en een leenauto meegegeven. Zodat ik weer terug kon naar het verre Barneveld. Ze hebben me netje op de hoogte gebracht wat er aan de hand was met de caddy. Super bedrijf en super service! Ga zo door!!

Prima adres voor het huren van een auto.

De enige minpuntjes zijn dat ik nogal eens moet nabellen voor het terugstorten van de borg en dat particulieren sinds een tijdje niet meer terecht kunnen. Verder helemaal prima!

Bolle Akker 13 5761RW Bakel

0492-340 765