Vanaf eerste contact, proefrit, inruil, aankoop en aflevering zeer positief.

Vanaf het eerste digitale contact mbt beschikbaarheid van een te koop aangeboden voertuig, waren reacties, afspraken vriendelijk en prettig. Gesprekken vonden plaats in een ongedwongen sfeer. Geen gedoe, gewoon een helder en eerlijk verhaal mbt de aankoop, inruil en aflevering. We genieten van onze aankoop en hopen op vele veilige km's na een prima en positieve ervaring bij autobedrijf Schouten in Ermelo.

Top bedrijf

Heel fijn bedrijf, eerlijk en met een uitstekende service.

Fantastisch! Wederom een perfecte aflevering

Ook voor de 5e keer een geweldige evaring. Goede communicatie, prettige mensen en eerlijk advies. Echt een aanrader!

Uitstekende garage.

Als nieuwe klant super tevreden met de auto services en afstemmingen die gemaakt kunnen worden

Klantvriendelijk correct en eerlijke auto's

Heerlijk om weer het gevoel te hebben als serieuze klant behandeld te worden zonder opdringerige verkoop adviseurs. Wat hebben ze hier mooie auto's en wat voelde de aflevering van mijn nieuwe BMW X5 Fijn aan! Echt supernetjes afgeleverd de Mike. Zelfs de accu nog even volgeladen en inclusief een nieuw A.P.K. keuringsrapport inclusief N.A.P. rapport en Kiwa alarm certificaat. Ik heb nergens om hoeven vragen. Auto was echt schoon zowel binnen als buiten. Gelaat heb ik dat eders wel eens anders getroffen. Bedankt team Schouten!! Mvg, Leon H.

Binnen twee weken een afspraak gemaakt en professioneel geholpen.

Dank voor deze mooie beoordeling! We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Duidelijke communicatie over het onderhoud en reparaties

Zoals altijd vooraf een telefoontje ter overleg voor het uit te voeren onderhoud en bijhorende prijzen. Zo weet je waar je aan toe bent.

Beste Alex, Fijn om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren! We wensen u veel veilige kilometers toe en zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Netjes en correct geholpen. Een fijn bedrijf en aardig personeel

Wat een mooi cijfer, hartelijk dank! We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vanaf binnenkomst in de showroom tot en met de levering alles perfect geregeld !

Dank voor de lovende woorden, Casper! We wensen u veel rijplezier toe en zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

deskundig advies en goede check uitegevoerd

De werkplaast is deskundig en werkt nauwgezet. Denken mee met de klant en dat geeft vertrouwen.

Beste Eduard, Hartelijk dank voor deze mooie review. We wensen u veel veilige kilometers toe! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Nette snelle service

Binnen een dag de airco gerepareerd en prettig dat er leenfietsen ter beschikking zijn.

Dank voor de lovende woorden. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Nemen alle tijd voor je en eerlijke auto's met een goede prijs.

Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank Frans! Veel veilige kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top, vriendelijk en behulpzaam

Meedenkend, vriendelijk, behulpzaam. Goede koffie en lekkere broodjes

Hartelijk dank voor de lovende woorden, mevrouw Visbeen! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

prima terugkoppeling werkplaats

prima terugkoppeling werkplaats

Dank voor dit mooie cijfer, Aart! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer goed geholpen door prettige mensen

Hele fijne ervaring geweest met aanschaf nieuwe auto en inruilen vd oude auto. Zeer aan te raden!

Wat leuk om te lezen dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren! We wensen u veel veilige kilometers toe. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd goed geholpen en lekker koffie

Bedankt voor dit mooie cijfer! Zo staan we graag voor onze klanten klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

klantvriendelijk

Snel en makkelijk een afspraak gemaakt ( APK ) Lekkere pepermuntjes.

Beste meneer Visser, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed georganiseerd bedrijf met passie voor auto's

De auto en het bedrijf via internet gevonden. Goede foto's en toelichting. Na getoonde interesse van mijn kant informatie uitgewisseld over inruil, opties ed. Na een proefrit op afspraak op een prettige manier zaken gedaan. Alle contacten zijn snel en duidelijk verlopen. Fijne mensen en goed georganiseerd.

Beste Rob, Wat leuk om te lezen dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Perfecte service

Hele behulpzame en vriendelijke medewerkers.

Dank voor de lovende woorden! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer klantvriendelijk en goede service

Bij aankoop van ook een niet al te dure auto wordt je tocht met alle egards behandeld. Er wordt uitstekend mee gedacht met je wensen. Ook met de werkplaats heb ik allen maar goede ervaringen . In alle opzichten voel ik me al jaren een gewaardeerde klant.

Hartelijk dank voor de genomen moeite voor het schrijven van deze beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We wensen u veel rijplezier en zien u graag weer bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zoals altijd zeer tevreden

Zeer tevreden omdat ze altijd klaar staan en met je meedenken

Dank voor deze mooie review, Eibert!

Prima duidelijk zaken doen

Niet elke autoverkoper is dezelfde. Prima ervaring gehad, duidelijk en meedenkend. Veel in mijn voordeel en ben gelukkige eigenaar van een top auto.

Dank voor deze mooie beoordeling, Egon! We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service, vriendelijke ontvangst

Duidelijke afspraken. Goede communicatie. Fijn dat de auto keurig gewassen wordt.

Wat een mooie beoordeling, Jur! Fijn dat u onze service zo goed hebt ervaren. We wensen u veel veilige kilometers! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

TOP

Een zeer relaxte/prettige/hartelijke sfeer om een buscamper te kopen. Afspraak is afspraak en zelfs iets meer. Klacht? Iets kapot, laat maar maken het geld stond zelfde dag op rekening. Toch nog een minpuntje?; ja, melk voor de koffie was op.

Dank voor dit mooie cijfer, Lia! We wensen u veel plezier met de buscamper. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

vertrouwde garage

Wij hebben een zeer goed gevoel bij deze garage, vertrouwd, duidelijk en klant-vriendelijk.

Beste Gerard, Dank voor deze mooie review. We wensen u veel rijplezier en zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Lokhorstweg 3

3851 SE Ermelo