Koop BMW cabrio

Na lang zoeken zijn gegaan naar Autobedrijf Schouten was wel een eindje rijden vanuit Sneek maar het was het waard . de verkopen liet je rustig kijken fijne man beslissen over de cabrio konden we rustig doen . Wij kregen een leuke inruil prijs voor onze BMW coupe . Na toch lang na denken gingen we voor de cabrio we hadden er een fijn gevoel bij .Deze garage is voor mij aan aanrader

Professioneel

Afgelopen zaterdag hier een occasion aangekocht. Wij zijn erg vriendelijk en professioneel geholpen.

Prima garage

Zeker aan te raden, garage schouten, vriendelijk personeel en altijd tijd voor een praatje

Beste meneer Van der Linden, We vinden het zo leuk dat u helemaal uit Gouda naar ons toe komt voor het onderhoud aan uw auto! Dat waarderen we enorm en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Deskundig en correct.

Ook deze beurt heb ik weer graag toevertrouwd aan Autobedrijf Schouten.

Beste meneer Heres, Hartelijk dank voor het opnieuw in ons gestelde vertrouwen. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed bedrijf.

Prima bedrijf, en zeer klantvriendelijk.

Beste meneer Verhoef, Wat een mooie woorden voor ons bedrijf, hartelijk dank hiervoor! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

geweldig

na vele jaren met volle tevredenheid voel ik mij heel erg rustig als klant. kan binnen lopen als ik iets ontdek. dank voor de vriendelijkheid.

Beste mevrouw Van de Weele, Al jaren een trouwe klant, daar zijn we erg blij mee. De deur staat altijd open! Graag tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd vriendelijke service

Autobedrijf om aan te bevelen.

Beste Joyce, We doen ons uiterste best voor een uitstekende service en het is een echte waardering om te lezen dat u dit zo ervaart. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Alles goed geregeld, een 100% tevreden klant.

Goede afspraken kunnen maken en alles goed geregeld. Auto op tijd en in zeer nette staat afgeleverd.

Beste meneer Wesselman, Wij zijn 100% blij met deze mooie review. Hartelijk dank hiervoor en we wensen u veel plezier met u nieuwe auto! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Keurig netjes

Ik werd netjes ontvangen. Auto stond, klaar, ik mocht een testrit maken. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Leuk ook om de gelegenheid te hebben een broodje te kunnen kopen bij de in-house broodjeszaak. Onderhandeling verliep vlot en zakelijk, daar hou ik van. Daarna een ophaal afspraak gemaakt en de auto stond netjes gewassen klaar. Keurig.

Beste meneer De Jong, Uw review brengt onze service mooi in kaart en we zijn erg blij met dit mooie cijfer! Hartelijk dank voor uw waardering en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijk

Wat zou ik er nog meer van kunnen zeggen. Korrekt. Goed aan kunnen voelen wat een klant wil. Ga zo door.

Beste Wiene Bos, Wat een prachtig cijfer, hier doen we het voor. We zien u graag een volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Autobedrijf dat klanten dik tevreden stelt

Dit is onze derde auto bij Schouten, en de kwaliteit van de tweedehands auto's zijn zeer goed. Ook als de auto wat ouder is klopt altijd de geschiedenis en dat geeft vertrouwen. Een bedrijf dat mooie auto's verkoopt, met de juiste service.

Beste Reijnoud, Het mooiste compliment om te krijgen, is als we horen dat onze klanten tevreden de deur uit gaan en ook in de toekomst weer bij ons terugkomen. Hartelijk dank voor het opnieuw in ons gestelde vertrouwen en we wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Gewoon goed.

Alles volgens afspraak , correct en vakkundig.

Beste meneer Heij, Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze werkplaats. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zoals altijd perfect

Vriendelijk personeel, en hoge kwaliteit

Beste Herbert, Al jaren een fijne en trouwe klant Hartelijk dank voor het altijd opnieuw in ons gestelde vertrouwen. Graag tot de volgende keer en we zetten de koffie klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

De service was heel prettig. Ik werd snel en goed geholpen. Ik mocht de auto ook na openingstijd terug brengen na een proefrit. Prijs, kwaliteit en garantie was ook een plus. Ik hoop nog veel veilige kilometers te maken!

Beste Madelon, Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Fijn dat u onze service, ook na onze openingstijden, als positief heeft ervaren. We wensen u veel veilige kilometers toe en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed bedrijf

Inmiddels mijn tweede auto bij Schouten gekocht, alles was weer super geregeld.

Beste heer Mulder, Hartelijk voor deze prachtige waardering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer prettig zaken doen!

Fijn bedrijf met mooie auto's. We komen zeker terug bij een volgende aankoop. Bedankt, Autobedrijf Schouten!

Beste AM, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en zien u graag in de toekomst weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service. Kwaliteit hoogstaand.

Doorgaans wordt het onderhoud goed en vlot gedaan. Bij problemen wordt er altijd even tijd gemaakt. En er wordt meegedacht over goede oplossingen. Kortom. Prima en betrouwbare garage.

Beste meneer Weijde, We doen ons uiterste best om onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Het is een echte waardering voor onze medewerkers van de werkplaats om dit terug te lezen. Hartelijk dank hiervoor. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Blij met mijn "nieuwe" auto.

Heel goed contact gehad over mijn aankoop met Roland. Proefrit aan huis en meenemen van mijn "oude" auto was prima geregeld. De garantie regelingen kon ik mij goed in vinden, hoop er geen gebruik van te maken. Ben nu een trotse auto bezitster met een aangeschafte auto van Autobedrijf Schouten te Ermelo.

Beste mevrouw De Vries, Wat een prachtige waardering voor onze service en onze verkoper Roland! We wensen u, al trotse auto bezitster, veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super Top !!!

Geen

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze mooie woorden! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vakmanschap en begrip

Een hele mooie auto gekocht bij de firma schouten, dik tevreden, een superauto,

Beste Frits, Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over uw nieuwe auto! We wensen u veel veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Een keurig bedrijf voelt goed aan

Ik ben heel correct geholpen en naar tevredenheid ,zelf de koffie was lekker Leuk presentje voor beide gehad

Beste Jan, Hartelijk dank deze mooie waardering! Mocht u in de buurt zijn, de koffie staat altijd klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Fijne mensen goed gevoel

Ben goed geholpen mooie auto’s en blij met de wagen die we hebben gekocht

Beste Wouter, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. We zijn blij dat we u goed konden helpen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Naast de technische zaken was ook de auto gewassen

Beste Maja, Fijn dat het na enige miscommunicatie weer is opgelost en dat we u naar tevredenheid hebben mogen helpen. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Great experience

I did trade my old car with you and everything was smooth. I had nice support from your team member Mike.

• Would you recommend us? Yes

Dear Seckin, Thank you very much for this great review. We wish you all the best with your new car. Best regards, Team Autobedrijf Schouten

nn

Beste meneer Hoeve, Hartelijk dank voor uw review en waardering. Hartelijke groet, Autobedrijf Schouten