Ben snel geholpen tot tevredenheid

Nieuwe klant, maar tot nu toe tevreden

zie hierboven

Eerlijk & betrouwbaar

We zijn bij Schouten terecht gekomen omdat autobedrijf Mazier moest stoppen door omstandigheden. Schouten heeft een groot deel van het personeel overgenomen en alles op een zeer nette manier opgelost samen met autobedrijf Mazier. Wij verhuren campers die we dus nu bij autobedrijf Schouten in onderhoud hebben. De eerste ronde van onderhoud hebben we nu achter de rug en alles ging vlot en in overleg. Voelt allemaal eerlijk en betrouwbaar. We kijken met vertrouwen de toekomst tegemoet en ga zo door:)

Doodzonde

Zouden het roken uit mn uitlaat nakijken . Niet gedaan. Vervolgens spuiten jullie na vier weken mn verkeerde velg wat duid op een voorledige desinteresse. Bij ophalen loopt er niemand mee om te vertellen wat er nu precies gedaan word . Jammer

Geheel naar tevredenheid behandeld

Afspraak kon vlot worden gemaakt en daarna snel onderhoud uitgevoerd nadat telefonisch contact is geweest over de te verwachten kosten.

Nette mensen, net bedrijf

Auto 's zondags op internet gezien. Ik had zelf alleen maandagochtend tijd om te komen kijken en woon ca 100 km van het bedrijf. Een kijkafspraak werd netjes ingepland ondanks dat eigenlijk alle afspraakruimte vol zat en werd ik prima geholpen. De afspraken over aflevering zijn netjes nagekomen. Eigenlijk alles correct en netjes verlopen. Na aflevering op zaterdag bleek dat de aflever-onderhoudsbeurt in de boordcomputer vergeten was af te melden. Kon meteen terecht om de melding te laten resetten. Het contact met de verkoper, monteur en de bedrijfsleider was prettig en correct.

Helemaal prima

Voelde wel heel vertrouwd dat ik Diny aan de lijn kreeg.

Vriendelijk personeel, afspraak= afspraak

Voor de eerste keer van autobedrijf Mazier naar Schouten. Jan Willem Mazier heeft niets te veel gezegd, de service, bekwaamheid en vriendelijkheid is zoals we gewend zijn bij Mazier. Tevreden!

Aardig personeel

Ze hebben geluisterd naar wat ik wenste. Heb er ook bij vermeld dat dit m’n eerste keer was voor apk. Ze belde mij nog even om te overleggen wat net beste was voor m’n auto. En of ik daar mee akkoord ging. En aardige baliemedewerkers

Volledig en vriendelijk

Paar keer ben ik gebeld door monteur die probleem situatie van mijn auto uitlegde. Overleg was mogelijk. Volledig geïnformeerd. Vriendelijk contact. Ook zeer vriendelijke balie medewerkers. Alle lof!

Goede service en duidelijk

Goede service duidelijkheid wat er moet gebeuren. Vooraf telefonisch contact wat de kosten zijn.

Een uiterst prettige ervaring.

Top en vooral meedenkend.

Vriendelijk, accuraat en vakkundig.

Apk en grote onderhoudsbeurt uitgevoerd. Vlot en vriendelijk, goede communicatie vooraf over kosten en uitvoering.

Heel fijn

Voor zover ik het weet doen ze hun werk goed. Van te voren gebeld wat er moest gaan gebeuren, heel goed. Het viel wel duur uit, daar had ik niet op gerekend.

Snel en klantvriendelijk

Grote reparatie, werd op de hoogte gehouden, auto keurig, schoon en in perfecte staat terug. Werkplaatstsrief us redelijk!

Een vriendelijk welkom

Mijn ervaring met autobedrijf Schouten, is tot nu toe prima. Hier twee maanden geleden na een lange zoektocht mijn BMW M135i F40 gekocht. Tijdens de eerste bezichtiging (op afspraak) netjes geholpen door Mike. Nadat ik serieus mijn intresse heb laten blijken. Is zonder problemen de auto uit de showroom gereden voor een eerste proefrit. Na deze proefrit heb ik nog wat bedenktijd gevraagd, aangezien er behoorlijk wat spaargeld in deze auto gespendeerd zou worden. Wilde ik er nog een aantal dagen over nadenken, dit was geen enkel probleem. Een week later een nieuwe afspraak gemaakt en een tweede ruime proefrit kunnen maken. En ook een grondige inspectie mogen doen op de hefbrug in de werkplaats, die er overigens picobello uit zag Nadat ik goede afspraken heb kunnen maken op het gebied van garantie en inruil van mijn vorige BMW 118i F40, de koop definitie gemaakt. De auto was behoorlijk aan de prijs in vergelijking met andere auto s op het internet. Maar voor mij was de doorslag de juiste afspraken met autobedrijf Schouten en de zeer nette staat van de auto. En tot nu toe maar een paar hele kleine probleempjes gehad met de BMW 135i, maar na overleg met autobedrijf Schouten zijn deze op kosten van Autobedrijf Schouten netjes opgelost bij mijn eigen bmw garage (Dit ivm de afstand van ruim 200km). Al met al ondanks dat ze geen bmw dealer zijn toch een prima gevoel gekregen bij de aankoop van mijn nieuwe auto.

Professioneel bedrijf en komen afspraken na

Eerst klant bij Mazier echter deze is gestopt, door Schouten overgenomen, prettig bedrijf

Een top bedrijf

Heb er een mooie mercedes gekocht. Heeft van de week een grote beurt gehad, zeer goed geholpen, heel klantvriendelijk, mijn volgende auto ga ik weer bij schouten kopen,

Goed bedrijf en vriendelijk en behulpzaam personeel

Heb hier mijn auto in geruild en een andere weer gekocht. De verkoper was een zeer vriendelijk persoon en ook zeer behulpzaam en meedenkend. Ook de inruilprijs van mijn oude auto was in mijn ogen een realistische prijs. Omdat ik niet uit de directe omgeving kwam waren ze ook zeer meedenkend wat betreft de garantie. Top, zou hier zeker weer terug komen.

Beste André, Hartelijk dank voor dit prachtige compliment aan onze verkoper en voor ons bedrijf. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ben na tevredenheid geholpen

Ben na tevredenheid geholpen ons mail adres is famvlijm@kpnmail.nl

Beste meneer Vlijm, We vinden het fijn dat we het probleem hebben kunnen oplossen en we zullen het mailadres in ons systeem veranderen. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Wederom: super en geheel volgens afspraak

Een prima service (leenauto); reparatie geheel in overleg; tijdige afhandeling; gewenst resultaat; zeer klantgericht.

Beste meneer Visser, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service op alle fronten.

Van te voren nog een herinnering van de afspraak, tussentijds een diagnose van het onderhoud gemeld , op tijd geïnformeerd dat de auto gereed was en gelijk een nota gekregen zodat men achteraf geen tegenvaller krijgt. Ik was dit gewend bij Mazier en nu bij Schouten . PRIMA......

Beste meneer Geerling, Wat vinden wij het leuk om dit te lezen. Het is voor iedereen spannend hoe zo'n overname gaat lopen en het is een erg leuke bevestiging om dit terug te krijgen. Hartelijk dank hiervoor en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Topauto (?) voor beschaafde prijs met transparant, deskundig, vriendelijk advies.

Vanuit Den Bosch naar Ermelo 'gelokt' met zeer uitvoerige internetadvertentie over BMW 2 - serie. Active Tourer. Zeer aantrekkelijk geprijsd voor 6 jaar oud met mooie kilometrage. Vooraf telefonisch al veel gegevens over dealeronderhoud met data van beurten en kilometers. Klinkt betrouwbaar. Proefrit gemaakt, terwijl verkoper Ardjan mijn 20 jaar oude Toyota Verso op inruil beoordeelt. In vriendelijk gesprek kunnen we elkaar heel transparant vertellen waarom we welke prijs willen. Geen foefjes of doortrapte strategieën, maar open, eerlijke uitleg, feitelijk en zakelijk, alles heel verklaarbaar. Alsof we er alle twee voordeel aan beleven.; zo wil je dat toch? NIet gedacht dat auto kopen zo geruststellend kan zijn. Dank je wel!

Beste Harry, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Ardjan. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Schrijven de rekening met een vork

Mijn auto start niet. Onderzoek 1,5 uur niets vervangen, rekening: € 196. Blijk transponder van de sleutel te zijn die ontbrak (ik had het sleutelhoesje vervangen). U bent niet de 1ste die dit overkomt zeiden ze. Ondanks dat kennelijk toch 1,5 uur nodig gehad om tot die conclusie te komen. Daarnaast 1,5 uur 196 euro geeft ook te denken. Uurloon?

Beste meneer Hermen, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We doen ons uiterste best om onze klanten op de juiste manier te helpen en we vinden het erg jammer om terug te lezen dat u dit niet zo ervaren heeft. Naar aanleiding van de review hebben we geprobeerd telefonisch te bereiken dat is helaas niet gelukt. Graag willen we nog met u in contact komen. Ik kunt ons bellen op nummer 0341-561020 en vragen naar Herrold van Rijn. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Heel prettig,klant vriendelijk

Flexcibel

Beste Bernarda, Hartelijk dank voor deze prachtige aanbeveling. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten