betrouwbaar, goede organisatie en vriendelijk personeel

vanmorgen tegen een gereduceerde prijs een kleine beurt en APK laten doen. even kleine woordenwisseling gehad over het al of niet inleveren van een kortings-bon. dit goed opgelost, kreeg de auto gewassen terug waarvoor mijn dank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel netjes en super goed geholpen door Sander.

Beste Luuk, Bedankt voor je mooie review! Nogmaals veel plezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Sander / Autobedrijf Schouten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel deskundig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, ik had nog een kortingsbon van 25% op 1e onderhoudsbeurt. Zelf niet meer aan gedacht maar jullie wel. Zeer zorgvuldig wat ik erg waardeer!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Schouten een Ford Mondeo gekocht. Ondanks het feit dat de auto nog niet met foto’s op de site stond van de verkoop foto’s gekregen via de app. \r\nAlle afspraken zijn keurig nagekomen. We zijn zeer vriendelijk geholpen. Voor de aflevering werd alle tijd genomen. Zeker een bedrijf om aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren ongelofelijk tevreden met de deskundigheid, vriendelijkheid, service en zijn zeer betrouwbaar Met welke vraag ik ook kom ze zullen altijd hun best doen mij te helpen. Een tien met een griffel van mij.\r\nIk Kan iedereen Autobedrijf Schouten, Ermelo aanbevelen.

Geachte mevrouw Hewitt-Udink, Bedankt voor deze mooie review! Hier doen we het voor. Veel plezier met uw nieuwe auto! Team Autobedrijf Schouten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service en klantvriendelijkheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf Schouten een auto gekocht. Allereerst netjes ontvangen en vrijblijvend auto kunnen bezichtigen en proefrit mogen maken. Daarna netjes te woord gestaan en een deal kunnen sluiten. Bij aflevering ook weer goed geholpen.

Geachte heer Meeuws, Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u nog veel fijne kilometers toe! Team Autobedrijf Schouten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag gestrand met onze Mini. We hebben de fa. Schouten kunnen bereiken. Vrijdagmiddag ca. 16:00 uur! \r\nNa twee koppen koffie en gastvrije ontvangst stonden we na een uur met een vervangen wiellager weer buiten. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een kia sportage gekocht .Wij konden rustig rond kijken het was geen probleem om de auto van binnen te zien.een proefrit alles ging lekkere vooral geen gezeur.en ze hebben veel auto,s staan dus keus genoeg..dus wij zijn zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en prettige verkoper, scherpe prijzen van de aangeboden auto, wel weinig ruimte met de in te ruilen auto, bij levering een leuk presentje van speciallbiertjes!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij de aanschaf een zeer prettige behandeling gehad. Er werd niets opgedrongen en service perfect. Ook aan de aflevering viel niets aan te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occasion gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede informatie en transparant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid, deskundigheid en de tegemoedkoming om de auto eerder in ontvangst te nemen. Geen onnodige verkoop praatjes maar op een vriendelijke en ontspannen manier to the point. Willem, bedankt voor deze prachtige Mercedes!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vandaag de rs4 b7 gekocht \r\nWat ben ik er blij mee wat een plaatje \r\nBedankt kees

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze zijn zeer prettig, door service kwaliteit en behandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig personeel

Over Autobedrijf Schouten BV

Filter op Taal