Keurig autobedrijf om zaken mee te doen!

Voor de eerste keer een auto gekocht en naar alle tevredenheid. Zakelijk en correct geholpen door vriendelijk personeel. Een nette showroom en garage met kwaliteit producten. Wel een bedrijf waar je vertrouwen in hebt.

Wederom perfect!

Opnieuw hebben we onze auto (inmiddels de vijfde) gekocht bij dit autobedrijf, wij gaan nergens ander meer naar toe. Waarom? Omdat we volstrekt eerlijk worden behandeld en we alle vertrouwen in dit autobedrijf hebben, de praktijk heeft dat uitgewezen. Daar komt bij dat het aanbod goed en groot is, er is altijd wel iets in onze smaak bij als het weer zover is en anders wordt er zelfs naar gezocht. Ook de after-sales-service is prima, als er toch iets is, dan wordt er serieus gezocht naar een goede oplossing. Voor ons daarom geen lange zoektochten naar een andere auto, maar gewoon even naar Ermelo toe. Overigens, ook de koffie is er heerlijk ;-)

Mooie auto’s

Men hanteert een prijs en een meeneemprijs, dan kan verwarrend werken, maar de medewerkers zijn reeël en prettig in omgang. Er staan veel mooie auto’s.

Prima autobedrijf

Hier een auto gekocht, en dat was een prettige ervaring. Professionele klantvriendelijke mensen die snel bereikbaar zijn en hun best doen om je tevreden te houden. Geen klagen!

Zeer professioneel bedrijf

Professioneel en vriendelijk

goede service nette zaak

Ik had buiten een auto gezien. Kom de showroom binnen en krijg zo de sleutels van de auto kon rustig op mijn gemak de auto bekijken. Fijne verkoper eerlijk. Een aanrader om hier uw auto te kopen.

Droomland !!

Een andere auto kopen is een feest, maar bij Schouten is het een belevenis. Het begint al bij aankomst, groots opgezet met prachtige auto's zowel binnen en buiten. Binnen wordt de belevenis alleen maar groter door de netheid en de vriendelijkheid van het gehele personeel. In ons geval stond de bmw 318i al gereed voor een proefrit die wij al na 30 minuten beëindigden doordat wij al gelijk overtuigt waren van de kwaliteit van deze auto. Met verkoper willem de inruil voor beiden partijen interessant afgehandeld en snel tot een deal gekomen. Week later de auto opgehaald en wij waren zeer verbaast door de extra service die we kregen van dit bedrijf zonder dat we dat afgesproken hadden !! van krasje verwijderen, tanken en een nieuw bandenreparatie set. Chapeau willem ,zo komen klanten terug en zeker wij !! Bedankt jongens en graag tot volgende keer.( ga nu genieten van jullie gekregen fles wijn) Mvg Hans van Delft.

Gewoonweg top geholpen en top service geleverd.

Kwam voor het eerst binnen bij Automobielbedrijf Schouten. Lieten mij eerst even rustig kijken en vroegen toen of ze me ergens mee konden helpen. Top. Ik had wat gezien dus Verkoper Willem liep mee. Duidelijk uitleg gehad over de auto. En wat er nog aan gedaan moest worden voordat hij de weg op mocht. Een mooie prijs voor mijn auto terug gekregen, dus een deal gesloten en de koop was rond. Een week later de auto opgehaald. Weer bij binnen komst werd je hartelijk ontvangen, en meteen koffie gewoon perfect. De auto was gereed en klaar om de weg op te gaan. Perfect afgeleverd. Complimenten. Alles was netjes gedaan en verholpen. Kom hier zeker terug, en kan het iedereen aanbevelen. Verkoper Willem bedankt.

Goed, zoals ik al jaren gewend ben.

Al vele jaren kom ik bij Autobedrijf Schouten. Heb bij de oude Hr Schouten nog mijn Audi A4 station gekocht. Prettig en betrouwbaar bedrijf. Kundig personeel.

prima service

prima service

Uitstekend geadviseerd en perfecte afhandeling van de verkoop

Keurig bedrijf, ik kan het iedereen aanbevelen.

Hier onlangs een auto gekocht, netjes geholpen. Trekhaak onder de auto laten monteren, ook dit netjes afgehandeld. Super tevreden over alles.

Goed en eerlijk autobedrijf!

Zeer net bedrijf! alles word netjes en correct afgehandeld auto word goed nagekeken en zo nodig onderdelen vervangen!

We werden op een vriendelijke en geen opgrdrongen wijze te woord gestaan.

Schouten us een zeer nette garage. De klantcwirdt in zijn waarde gelaten. De viertuigen worden zeer netjes afgeleverd. Er wordt goed gekeken wat voor voertuigen er binnen komen. Voor mij dus een zeer correcte behandeling en een nette afhandeling van de aankoop van de auto.

Goed autobedrijf!

Goed autobedrijf, niet opdringerig, denkt mee met de klant en hebben zeer mooie auto’s in de verkoop die netjes zijn onderhouden!

Service op maat.

Uitstekend geholpen door zeer kundig personeel.

Tot in de puntjes verzorgd autobedrijf.

Hartelijke ontvangst, zeer nette showroom, professionele mensen en uiteindelijk goed en snel zaken gedaan.

Supersnelle, adequate en correcte afhandeling.

Vanuit het verre Schiedam de tocht naar Ermelo ondernomen om de (tweedehands) wagen van mijn dromen te bekijken. Mede dankzij de vlotte en aangename ervaringen met de heren Jan Maarten en Willem zijn wij al snel tot overeenstemming gekomen. Waarvoor dank.

Keurig bedrijf die z'n afspraken meer dan netjes nakomt

Auto gekocht met 4 seizoenen banden. Toen bleek dat de regelgeving per 1-1-2018 was gewijzigd waardoor deze banden niet meer als winterbanden aangemerkt konden worden heeft de verkoper Willem een volledige winterbanden set op lichtmetalen velgen voor een zeer schappelijke prijs aangeboden. Keurig afgehandeld derhalve.

zoals ik met de vorige auto gewend was is de service uitstekend

Dinsdag, met een plotseling oververhitte motor aangeklopt. Direct diagnose gesteld en een voorstel voor de reparatie gedaan. Klasse. Donderdagmiddag klaar en alles weer ok.

Snel geregeld en duidelijk geholpen.

Het proces tot het kopen van de auto ging erg snel.

Heel tevreden

Behulpzaam, makkelijk om mee te overleggen

Klantvriendelijk en klantgericht!

Positief, kennis van zaken, goede uitleg

Snel en compleet volgens afspraak!

Gemaakte afspraken worden prefect nagekomen!

Ik ben vriendelijk benaderd door de verkoper . ze nemen de tijd voor je en alles wat je vraagt krijg je en duidelijk antwoord op Daar door ben ik gelukkig met mijn aankoop .