Zeer tevreden!

Goed geholpen, perfecte afwikkeling met de inruil en heel blij met mijn nieuwe auto!

Al 4x een zeer goede ervaring met Autobedrijf Schouten.

Prima geholpen bij de aankoop van een auto, zeer klantvriendelijk!

Gastvrij en open,ik zou er zo weer een auto kopen.

Zeer professioneel.

Via internet een Volvo V40 gezien. Op zaterdag er heen en gekeken. Proef rit maken was geen probleem. Beslissing was snel gemaakt en de auto gekocht. De verkoper was niet opdringerig maar liet ons rustig beslissen. Kreeg de auto af getankt en gewassen mee. Ik zou iedereen aanraden daar een auto te kopen.

Heel prettig en betrouwbaar

Fijn garagebedrijf, zijn goed geholpen, hopen veel plezier van onze nieuwe aankoop te hebben.

Net bedrijf

Werd netjes geholpen. Vriendelijk personeel, werd wel weinig voor mijn oude auto gegeven. Maar verder goede ervaring. Zeker aan te bevelen

Geweldige service en zeer vriendelijk geholpen

Na telefonisch contact werd de Saab cabrio netjes gereserveerd. Bij bezichtiging werd ik zeer vriendelijk begroet en ontving ik direct de sleutel van de Saab om hem rustig te bekijken. Kreeg prima uitleg over het verleden van de Saab en kon in alle rust en tijd een proefrit maken. Koop was snel gesloten. Lof voor de verkoop.

Super fijn bedrijf erg attent en gastvrij.

Vanaf het eerste moment direct geholpen ondanks dat de verkoper bezig was met andere dingen. Proefrit gemaakt en direct een deal gesloten. Nazorg ook erg over te spreken. Men doet er alles aan je zo goed mogelijk te helpen en met een super goed gevoel te vertrekken met je aangekochte auto.

Helemaal goed.

We kopen hier al járen onze auto's (ook voor in ons bedrijf in het buitenland). Fijne persoonlijke en deskundige behandeling.

Klote

Ik zou als ik hier een auto koop maar eerst goed onderzoeken wat er in het verleden met deze auto gebeurt is. de verkoper in dezen Rik in ieder geval niet op zijn blauwe ogen geloven. ten eerste hadden ze aangegeven dat ze de auto van de eerste eigenaar teruggekocht hadden en ook nieuw geleverd hadden. dit blijk niet zo te zijn maar over genomen te zijn van een ander autobedrijf. daarnaast zou deze dealer onderhouden te zijn, de auto zou een digitaal serviceboekje hebben... helaas is deze maar 1 keer bij de dealer te zijn geweest na aanschaf.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij nemen uw feedback uiterst serieus en zullen dit bericht intern gaan bespreken. De door u genoemde punten komen niet overeen met de wijze waarop wij onze klanten informeren. Onze excuses dat u het een en ander zo ervaren hebt. Ondanks deze ervaring wensen wij u nog vele goede kilometers toe.

Keurig net bedrijf

Een goede ervaring met dit bedrijf. Netjes ontvangen, op je gemak een auto kunnen bekijken. Netjes afgeleverd. Hopen dat we er lang plezier van hebben.

Goed geholpen best gevoel er over .

Prima geholpen , en afspraken na gekomen . gewoon zo als het hoort.

Prettige en relaxte sfeer

Ik heb rustig kunnen kijken en proefrijden met de auto van mijn keuze, daarna een realistisch aanbod voor mijn oude auto gekregen, en een paar dagen later mijn nieuwe auto opgehaald, netjes gepoetst en volgetankt.

Uitstekend geholpen bij de koop van onze nieuwe auto

Vriendelijk personeel, wij voelden ons gewaardeerd als klant. Auto is super netjes afgeleverd bij de Full service meer service gekregen dan we hadden verwacht.

Prima adres

Een wat oudere auto gekocht op dit adres. Opzich prima en correct geholpen . Vriendelijk en naar mijn mening eerlijk. Aan de auto zitten wat dingetjes maar dat neem ik ze niet kwalijk . Ze kunnen niet alles voorzien. Naar mijn mening prima adres

Uitstekende service

Auto moest APK gekeurd worden. Maar had ook een onderhoudsbeurt nodig. Er word netjes opgebeld om te bespreken wat er gedaan moet worden. Goede/ eerlijke prijs. Leuke verrassing dat de auto gratis gewassen was. Erg vriendelijk personeel.

Verrassend snel en professionele hulp

Het achterruitje van mijn Kia was ingekinkeld en de Tomtom gestolen. Bij alle rompslomp van verzekering en politie heeft Herrold vakkundig geholpen. In het weekend de auto bij Schouten gebracht, maandag voor twaalven was de auto weer helemaal in orde. Tof!

Prettig en professioneel bedrijf

Schouten BV kwam direct professioneel en betrouwbaar over. We zijn ontzettend prettig geholpen (Gijs). Naast een prima inruilprijs is de ervaring met de service ook nog eens erg goed. Schouten heeft gedaan wat was beloofd en afgesproken, zonder gezeur.

Staan altijd voor de volle 100% voor je klaar!!

Je hoeft maar te bellen als er iets is en je kunt komen. Alles wordt snel, deskundig en vooral ook vriendelijk en behulpzaam voor je opgelost. De beste garage die ik ooit gehad heb de afgelopen 40 jaar!

Zoek je een topklasser? Ga hier heen!

Ik was sceptisch: zo een hoge score is vast kunstmatig verkregen. Maar meer dan 1500 keer is dat niet waarschijnlijk. Het is jammer dat ze ook winst moeten maken, anders was het een 10 geweest ;-). De kleine dingen als ophalen van het NS station is heel attent.

no nonsens bedrijf dat doet wat het zegt, prima service.

Prettig en correct geholpen. Alle afspraken helemaal nagekomen. Geeft veel vertrouwen in de aanschaf van onze "nieuwe" auto. Ik zou er volgende keer weer gaan.

Grandioos

Goede kennis van zaken klantvriendelijk kan zo wel doorgaan

Prettig en keurig net bedrijf met fijne medewerkers!

Al twee maal een zeer goede ervaring met Autobedrijf Schouten. Door iedereen keurig geholpen en geadviseerd, en m'n droomauto kunnen kopen! Aanrader!

Top service

Snelle service en goed overleg.

beter kon het niet

alles ging zo als het moest kon niet beter