Vandaag onze prachtige Bmw opgehaald.

Keurig en snel is de Bmw afgeleverd en zeer prettig behandeld door Ewoud de Groot. En dat op zijn verjaardag.

Goede service, snel geholpen

Startproblemen, de volgende dag auto weer gemaakt.

Beste mevrouw Van Middendorp, Hartelijk dank voor deze mooie waardering en we zijn blij dat we u zo snel van dienst konden zijn! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbaar bedrijf

Ondanks vacantie perikelen toch een snelle en goede afspraak kunnen maken. Heel blij mee.

Beste meneer De Groot, Wat een prachtig compliment! Hartelijk dank hiervoor en zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

We zijn super tevreden

Het was ook fijn dat een collega uit Nunspeet de auto kwam halen en weer terug brengen.

Beste familie Juffer, Wat leuk om terug te lezen dat jullie super tevreden zijn en dat onze service zo goed is bevallen. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed geregeld

Mooie auto gekocht goede service, ijs koud biertje altijd goed!

Beste Rico, Hartelijk dank voor deze leuke review! We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en mocht u weer in de buurt zijn, een koud biertje staat altijd klaar! ;) Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

betrouwbaar

goed geïnformeerd, komen afspraken na en zijn helder in uitleg

Beste Marian, Hartelijk dank voor deze prachtige review! Graag tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

X

X

Beste Dick, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Hartelijk groet, Team Autobedrijf Schouten

Keurig opgave van de kosten, en weer op tijd klaar om opgehaald te worden

Beste Andre, U beschrijft precies onze manier van werken en het is fijn om terug te lezen dat dit wordt gewaardeerd. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer klantvriendelijk, flexibel en service gericht

Beste AJ, Wat leuk om deze review te lezen. Hier doen we hard ons best voor en we zijn hier dan ook erg blij mee! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer ervaren en vakkundig

Wij hebben meerdere keer gebruik van deze bedrijf gemaakt. Ze zijn te vertrouwen en leveren vakkundig werk. Wij raden deze werkplaats voor idere ondernemer aan. Allround Bouw Service BV

Beste Murat, Wat een prachtig compliment voor onze werkplaats. Hier lopen we graag een stapje harder voor, hartelijk dank hiervoor! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Koop BMW cabrio

Na lang zoeken zijn gegaan naar Autobedrijf Schouten was wel een eindje rijden vanuit Sneek maar het was het waard . de verkopen liet je rustig kijken fijne man beslissen over de cabrio konden we rustig doen . Wij kregen een leuke inruil prijs voor onze BMW coupe . Na toch lang na denken gingen we voor de cabrio we hadden er een fijn gevoel bij .Deze garage is voor mij aan aanrader

Beste meneer Besseling, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij het kopen van uw BMW. We wensen u veel veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Professioneel

Afgelopen zaterdag hier een occasion aangekocht. Wij zijn erg vriendelijk en professioneel geholpen.

Beste Rob, Hartelijk dank voor deze mooie waardering voor ons bedrijf, hier zijn we erg blij. We wensen u veel plezier met uw aangekochte occasion. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima garage

Zeker aan te raden, garage schouten, vriendelijk personeel en altijd tijd voor een praatje

Beste meneer Van der Linden, We vinden het zo leuk dat u helemaal uit Gouda naar ons toe komt voor het onderhoud aan uw auto! Dat waarderen we enorm en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Deskundig en correct.

Ook deze beurt heb ik weer graag toevertrouwd aan Autobedrijf Schouten.

Beste meneer Heres, Hartelijk dank voor het opnieuw in ons gestelde vertrouwen. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed bedrijf.

Prima bedrijf, en zeer klantvriendelijk.

Beste meneer Verhoef, Wat een mooie woorden voor ons bedrijf, hartelijk dank hiervoor! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

geweldig

na vele jaren met volle tevredenheid voel ik mij heel erg rustig als klant. kan binnen lopen als ik iets ontdek. dank voor de vriendelijkheid.

Beste mevrouw Van de Weele, Al jaren een trouwe klant, daar zijn we erg blij mee. De deur staat altijd open! Graag tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd vriendelijke service

Autobedrijf om aan te bevelen.

Beste Joyce, We doen ons uiterste best voor een uitstekende service en het is een echte waardering om te lezen dat u dit zo ervaart. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Alles goed geregeld, een 100% tevreden klant.

Goede afspraken kunnen maken en alles goed geregeld. Auto op tijd en in zeer nette staat afgeleverd.

Beste meneer Wesselman, Wij zijn 100% blij met deze mooie review. Hartelijk dank hiervoor en we wensen u veel plezier met u nieuwe auto! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Keurig netjes

Ik werd netjes ontvangen. Auto stond, klaar, ik mocht een testrit maken. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Leuk ook om de gelegenheid te hebben een broodje te kunnen kopen bij de in-house broodjeszaak. Onderhandeling verliep vlot en zakelijk, daar hou ik van. Daarna een ophaal afspraak gemaakt en de auto stond netjes gewassen klaar. Keurig.

Beste meneer De Jong, Uw review brengt onze service mooi in kaart en we zijn erg blij met dit mooie cijfer! Hartelijk dank voor uw waardering en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijk

Wat zou ik er nog meer van kunnen zeggen. Korrekt. Goed aan kunnen voelen wat een klant wil. Ga zo door.

Beste Wiene Bos, Wat een prachtig cijfer, hier doen we het voor. We zien u graag een volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Autobedrijf dat klanten dik tevreden stelt

Dit is onze derde auto bij Schouten, en de kwaliteit van de tweedehands auto's zijn zeer goed. Ook als de auto wat ouder is klopt altijd de geschiedenis en dat geeft vertrouwen. Een bedrijf dat mooie auto's verkoopt, met de juiste service.

Beste Reijnoud, Het mooiste compliment om te krijgen, is als we horen dat onze klanten tevreden de deur uit gaan en ook in de toekomst weer bij ons terugkomen. Hartelijk dank voor het opnieuw in ons gestelde vertrouwen en we wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Gewoon goed.

Alles volgens afspraak , correct en vakkundig.

Beste meneer Heij, Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze werkplaats. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zoals altijd perfect

Vriendelijk personeel, en hoge kwaliteit

Beste Herbert, Al jaren een fijne en trouwe klant Hartelijk dank voor het altijd opnieuw in ons gestelde vertrouwen. Graag tot de volgende keer en we zetten de koffie klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

De service was heel prettig. Ik werd snel en goed geholpen. Ik mocht de auto ook na openingstijd terug brengen na een proefrit. Prijs, kwaliteit en garantie was ook een plus. Ik hoop nog veel veilige kilometers te maken!

Beste Madelon, Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Fijn dat u onze service, ook na onze openingstijden, als positief heeft ervaren. We wensen u veel veilige kilometers toe en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed bedrijf

Inmiddels mijn tweede auto bij Schouten gekocht, alles was weer super geregeld.

Beste heer Mulder, Hartelijk voor deze prachtige waardering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten