Goede service en eerlijke reparatie

Wij zijn bij De blaaij nu bijna 1 jaar klant nu voor de 2de keer bij hun geweest. Ze zijn eerlijk kijken met je mee. En zeer klantvriendelijk.

Zeer correct geholpen

Maandag gebeld de week erop kon ik onze camper brengen 2weken later klaar nieuwe airco en trekhaak geplaatst zeer vakkundig gedaan

Open klaar en duidelijk overleg en afspraak.

Duidelijke afspraken gemaakt over de hele te volgen procedure. Afspraken allemaal nagekomen en uitgevoerd. Duidelijke communicatie en werkvorderingen

Een prima garage waar de klant nog als koning wordt behandeld.

Ervaren personeel, echts vakmensen . Duidelijk antwoord op vragen.

Slechte garage massa is kassa

Proficiat! u bent een van de weinigen die dit negatieve review te lezen krijgt, binnen 1 a 2 dagen is dit bericht weer verwijderd. Alleen positieve berichten blijven staan. Heb vorig jaar december een NDS service Booster plus laten installeren, daarna alleen maar ellende en wordt nog steeds niet opgelost. Al een jaar met bedrijf bezig. Eigenaar heeft totaal geen emphatie met klant en wil het niet oplossen. Klant is lastig volgens hem. Nu maar gaan procederen tegen het bedrijf.

Goede service!

Ontzettend goed geholpen. Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Wij komen zeker terug.

Super garage

Super garage. Altijd bereid om een oplossing te vinden denken heel goed mee in de onkosten! Vakkundig! En ikzelf heb de ervaring niet als klant, maar, als vriend te worden behandeld. Fijne omgang!

Fijne ontvangst met koffie.snelgeholpen.volgens afspraak.

Zijn zeer tevreden

Goed geholpen ,en uitvoering in overleg.

Prima bedrijf, uitstekend geholpen.

Ik heb dit bedrijf via het internet gevonden. Mijn eerste gevoel was gelijk goed. Goede uitleg welk equipment ik het beste kan laten plaatsen op onze Camper. Alles is keurig netjes gemonteerd, ik ben hier zeer tevreden over. Goede uitleg gehad over de bediening. Dit bedrijf beveel ik aan.

Vriendelijke behandeling Deskundig

Ze denken mee en zijn vakkundig!

Goede service, duidelijke uitleg

Ondanks (tijdelijk) personeel tekort werd alle tijd genomen voor uitleg.

zoals altijd, TOP.

Altijd tijd voor wat uitleg in een persoonlijk gesprek. Correct en bevredigend.

Goede service en klantvriendelijk

Zoals boven, vlot geholpen, goed advies, vriendelijk, goede service

Positief, maar.....

Redelijk aan de prijs en gaan erg makkelijk met planning om.

Tevreden

Goede service, eerlijk advies en kundige mensen.

Snelle afhandeling van mijn probleem

Goede adviezen

Een vertrouwde garage die hun afspraken na komen.

Altijd goed geholpen

Dicht bij huis en tijd een vertrouwd gevoel

Bij leverings problemen van materialen lossen ze dat goed op. Vriendelijke mensen en ze denken met je mee.

Service en reparaties altijd top in orde

Wij zijn zeer tevreden over de Blaaij. Kunnen altijd snel terecht en worden vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vriendelijk personeel goede service

Wat ik verwacht is waar gemaakt

Makkelijk afspraak gemaakt, duidelijk antwoorden op mijn vragen. Prima contact tijdens uitvoeren werkzaamheden en volgens afspraak weer gereed gemeld.

Heel fijn geholpen

Probleem wat ik had gelijk verholpen