Wordt altijd goed geholpen. En denken mee om iets op te lossen.

Goede service en vriendelijke mensen.

Vakmensen en niet te beroerd om tussendoor mensen te helpen met een storing. Top.

Altijd goed

Goede garage en goed personeel

Mijn caravan goed onderhouden en hersteld, goede uitleg, vriendelijk en to the point

Geweldige service.

Firma de Blaaij staat altijd voor mij klaar. Ook ondervind ik zeer adequate adviezen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Tot op heden heb ik geen enkele klacht over het bedrijf.

Geweldig bedrijf.

Staan altijd voor ons klaar. Super. Niet anders dan lof.

Wordt goed geholpen en heel vriendelijk en vakbekwaam.

Als trouwe klant zijn we weer goed geholpen

Technisch monteur Eline heeft de klus weer naar tevredenheid geklaard

Altijd druk maar servicegericht denkend

Niets is teveel al puilt de agenda uit. Vakwerk en altijd netjes

is tevreden

gisteren camper opgehaald , ivm gas test en het fixen van de lpg tanken . was op afgesproken dag klaar goede uitleg en montage .helaas ben j thuiskomst ontdekte ik gaslucht !! Contact opgenomen met de Blaay en gaf mij instructies om het te verhelpen . Wel een slordige fout , !!maar door goede bereikbaarheid na sluitingstijd,in samenspraak fout goed hersteld.

Dik tevreden na de 1e service bij jullie

Zeer goed geholpen en top service

Fantastische garage. Goed geholpen

Geweldig personeel

Prima bedrijf

Zeer deskundig, vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Super goed bedrijf, goede service en deskundig personeel

Zie boven

Snel en vakkundig

Apk en kleine beurt en bovenbouwkeuring volgens afspraak uitgevoerd.

Super vertrouwd bedrijf

Voor mij is het erg belangrijk dat ik mijn camper in vertrouwde handen geef. Men denkt met mij mee, heeft kennis van zaken en daarom voel ik mij zelf gehoord en gezien! De camper wordt goed onderhouden, men is zeer bekwaam!

Fijn en prettig bedrijf!

Wordt meegedacht door eigenaar en personeel doen wat ze zeggen, zoeken naar oplossingen voor je wensen. Zijn alert op nog niet door mij geconstateerde gebreken. Houden je op de hoogte van de voortgang en geven uitleg na gedane werkzaamheden. Er is veel technische motor/camper kennis en kunde binnen het bedrijf aanwezig. Top!

Top bedrijf

Afspraak kon op korte termijn en duidelijk wat er gedaan was

Prima geregeld!!

Vakkundig en direct geholpen

Goed en netjes

Camper beurt en apk naar tevredenheid uitgevoerd

Verlenen hier goede service.

Wordt meegedacht door het personeel, ze doen wat ze zeggen en houden je op de hoogte van de voortgang. Kortom prima bedrijf!

Vakkundige vakgarage waar de klant centraal staat.

De Blaaij car service is een vakgarage waar alle merken auto's, bedrijfsauto's en campers voor onderhoud / reparatie en schadeherstel welkom zijn. Het persoonlijk contact met de klant is professioneel en prettig te noemen. Er wordt de tijd genomen om de klant bij te staan met raad en daad. Een prettige bijkomstigheid is het aanvaardbare werkplaats tarief en er is veel technische kennis en kunde binnen het bedrijf aanwezig. Ik ben klant sinds 1999 en ik kan de Blaaij car service aanbevelen. R Brouwers

prima!

deskundig en vriendelijk