Ik ben te vrede

Prima, plus gratis leenauto

Vriendelijk personeel en vriendelijke prijzen.

Goed en vakkundig en vertrouwd geholpen

voor een simpele apk ging onze elektrische auto deze keer naar autobedrijf de Blaaij. er werden echter wat kleine mankementen gevonden waarna er telefonisch werd overlegd over de mogelijkheden en kosten. aan ons werd de keuze gelaten hoe we dit gerepareerd wilden hebben. zelf doen of laten doen. we hebben altijd vertrouwen in de deskundigheid van het autobedrijf, vandaar dat de reparatie daar ook is uitgevoerd. omdat de onderdelen niet meteen voorradig waren werd ons een leenauto ter beschikking gesteld zodat we toch mobiel bleven. bij het ophalen werd netjes de factuur doorgenomen met een duidelijk overzicht van de kosten. kortom een autobedrijf met een duidelijke en eerlijke manier van werken welke voor iedereen zeker is aan te raden.

Supersnelle service! Top!!

Gisteren gebeld dat ik startproblemen had. Er is toen al gelijk een nieuwe gepaste accu besteld, voor t geval dát. Dus het probleem was binnen een half uur opgelost en mijn auto start weer als een “zonnetje”

Fantastische service!

Corné de Blaaij en zijn team hebben ons echt super goed geholpen toen we die hulp ook heel goed konden gebruiken, petje af!

Super tevreden hoge kwaliteit

Super bedrijf vakkennis

Goede service!

Goede service; vriendelijk en behulpzaam personeel!

Betrouwbare dienstverlening

Betrouwbare dienstverlening waar service en klantvriendelijkheid voorop staan. Meedenken in kostenbesparende oplossingen is een normale zaak. Noodzakelijk onderhouds ,,kwaad" word hierdoor makkelijker te accepteren.

goed en correcte prijs

altijd bereikbaar zonodig vervangend vervoer Vooraf telefooncontact voor grote vervangingen o.a banden

Netjes en gewerkt volgens offerte

Kreeg een tip via een kennis over jullie. Afspraak gemaakt omdat reparatie bij Audi zelf mij veel te duur was. Hier netjes behandeld en kapotte achterlicht-lampje is ook ,zonder opdracht van mij, hersteld. Ik zou wat meer reclame maken over wat jullie zoal kunnen doen (tenzij je al omkomt in het werk :-) )

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Dit bedrijf luistert naar de klant, neemt de tijd, en geef eerlijk en duidelijk advies, heeft een oplossend vermogen, dit bedrijf is zeer vakbekwam.

Erg fijn en een goed luisterend oor voor de klant

Ik ben al jaren klant bij de blaaij ben altijd erg goed geholpen met mijn auto Ben ook van plan om nog jaren klant te blijven Ga zo door met de goede service en de klantvriendelijke benadering

Vriendelijk personeel en perfecte service

Ik kom er al jaren en ben een hele tevreden klant

Een prettige en correcte garage

Er is een prijs van €3750,00 afgesproken voor het monteren van TESA-levelsysteem onder mijn camper Het is al een scherpe prijs maar het monteren ging langer duren dan berekend maar de afgesproken prijs bleef gehandhaafd

Professioneel, vakkundig en service gericht

Voor mijn camper van 1997 moesten o.a. de lpg tank vervangen worden en de olie lekkage motor opgelost worden. Alles werd uitgelegd wat er gedaan zal worden, en daar waar nodig, werd tussentijds overlegd of het akkoord is Kortom: heel tevreden over dit bedrijf en de persoonlijke benadering. Het onderhoud en apk gaat in het vervolg bij dit bedrijf.

Goede en snelle service!

Wij zijn altijd tevreden over de reparaties en de service van de Blaaij

Proffesioneel en deskundig

Kwam voor het winterklaar maken van mijn buscamper. Corne deed een algehele check-up en deed wat aanpassingen en het vervangen van de accu van de motor. Alles keurig netjes afgewerkt , prima service en goed overleg. Ben hier voor het eerst klant, maar kom ongetwijfeld terug, geeft goed gevoel.

Klantvriendelijk!

Men neemt de tijd om klant goed te helpen. Duidelijke uitleg en info.

Correct en snel

Zie boven.

Heel goed

Prima service. Ben goed geholpen door Jamie en Hans. Mijn auto is ook gewassen en schoongemaakt. Super service. Dankjewel Corne!

klantvriendelijk bedrijf

Al ruim 10 jaar goed geholpen en er wordt met je meegedacht over onderdelen en prijs,kortom een dikke plus.

nooit meer naar toe!

Vooraf afgesproken prijs voor caravan onderhoudsbeurt 160,-. Bij wegbrengen vroeg men aandachtspunten: gezegd: de oplooprem piept wat snel, een gordijntje rolt niet op, er komt wat zwarte prut bij het doorspoelen van het toilet. Ik word gebeld: wc moet helemaal uit elkaar, gordijntje moet vernieuwd, banden zijn te oud en de gasslang/reduceerventiel zijn te oud. Antwoord: alleen de gasslang/reduceerventiel vervangen (kost 30-35 euro), de rest regel ik zelf. Dus bij ophalen verwacht ik een rekening van 195 euro. Blijkt 371,- te zijn. Hele ruzie waarbij ik zelfs voor zeikert werd uitgemaakt. Hoe kan de gasslang van 2009 zijn als de caravan van 2012 is? Voor banden is geen wettelijke leeftijd, er wordt max. 8 a 9 jaar geadviseerd door een bandenspecialist. Kan langer als de caravan bijna het hele jaar in een goede stalling staat (wat zo is). Gordijntje kon ik zelf zó repareren, wc ook (met HG schimmelreiniger). Kortom: hier worden reparaties gezocht die niet nodig zijn en als je die niet laat uitvoeren betaal je toch!

Uitstekende service en aandacht van het personeel met een heel klantvriendelijke benadering.

Corne en zijn team denken met de klant mee en betrekken daarin duidelijk de wensen van de klant, zonder daarbij voor eigen winstbejag te gaan. Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen? Niets te klagen over de afgesproken reparaties, de camper ophalen is ook flexibel en bovendien staat de camper netjes gewassen klaar. Helemaal goed, zoals een klant zich dat wenst.

Een zaak waarop je voor 100% op kunt vertrouwen.

Je wordt op tijd geïnformeerd en vriendelijk te woord gestaan. Je hoort precies wat er aan werk verricht is en men neemt tijd om je vragen te beantwoorden.