Mooie eerste ervaring

Had wat haast om een trekhaak onder mijn camper te laten monteren. Ondanks dat ik nog geen klant was, en men het druk had, toch tijd voor onze camper gemaakt. Prima eerste ervaring en ons hebben ze als klant. Hoop dat onze eerste ervaring in de toekomst net zo positief blijft.

Vakkundig bedrijf met vakkundige mensen.

Fijn contact, kennis van zaken en doen wat ze beloven te doen.

Ik was op zoek naar een allround camper onderhouds garage met een uitgebreide exepertise dat heb ik ervaren bij Bosch car service Corné de Blaaij en zijn team,ik heb mijn camper aangeboden voor een APK en had een kleine lekkage in het koelvloeistof systeem(bleek na onderzoek een klein schuurtje in de EGR koeler)Is keurig netjes vervangen rijd weer naar volle tevredenheid.dank jullie wel.

Goed snel en deskundig geholpen, ondanks de druk binnen het bedrijf mijn reparatie binnen de gestelde tijd netjes afgerond. Top.

prima ervaring

zeer goede voorlichting over LPG-gasinstallatie en bijbehorende service

Na veel gezoek naar het probleem ( door alles apart door te meten) Probleem gevonden en met omleiding super verholpen

Denkt mee, zeer vakbekwaam, duidelijke uitleg, én let ook op de financiële pagina!

Service staat bij De Blaaij hoog in het vaandel, zeer uitgebreid programma voor onderhoud aan camper en innovatie! Heerlijk om zo'n garage te hebben als klant voor onze camper.

Goede service tegen een scherpe prijs

Vriendelijke behandeling klant gericht.

Eerste kennismaking is meteen een blijvende.

Het was de eerste keer dat inmijn caravan voor onderhoud naar De Blaaij bracht. Een grote beurt! Bij de eerste kennismaking voelde ik al meteen een klik. En dat bleef zo! Goede service, geen vervelende ‘verrassingen’ en prijs/kwaliteit prima in verhouding. Ik weet waar ik terecht kan!!

Wordt altijd vriendelijk geholpen.En goede uitleg

heel goed

Werd meteen geholpen voor zaken die niet konden wachten en zeer goed geadviseerd. Meteen een afspraak gemaakt voor verdere werkzaamheden.

Uitstekende dienstverlening voor allround onderhoud

Zeer tevreden over de allround onderhoud van onze camper. Prijstechnisch OK.

Prima.

Ik heb voor de eerste keer met dit bedrijf zaken gedaan en ben er zeer tevreden over ik ben keurig te woord gestaan en de werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd ga zo door zou ik zeggen Gr. Gerard.

Snelle en goede, klantvriendelijke service.

niet nodig.

Top bedrijf met zeer ervaren, deskundige en vriendelijke mensen

Vol vertrouwen, iedere keer de juiste informatie, juiste oplossingen door zeer kundige mensen geholpen en nooit teleurgesteld. Top team en we blijven hier zeker met de camper voor alles naar toegaan.

Gewoon goed,geen gezeur.

Gewoon goed,geen gezeur.

Je word vriendelijk ontvangen, ze doen erg hun best en hebben goede technische kennis.

Goed geholpen met de caravanbeurt

goed geholpen. Nog wel een tip: klant (beter) informeren hoe de situatie ervoor staat.(vertraging)

prima service

Alles verliep conform afspraak. Prima koffie...en wachtruimte.

Voor het onderhoud van onze vouwwagen ben ik enkele jaren bij deze garage terecht gekomen. Altijd goede service en afspraken worden goed nagekomen.

Goed geholpen door meedenkende vakmensen

Fijn geholpen en kon camper zelfs na sluitingstijd ophalen.

Klasse bedrijf kennis en knowhow vriendelijkheid !

Zeer gedegen kennis kwalitatief hoogstaand Een van de weinige bedrijven die kwaliteit leveren en doen wat is afgesproken Zeer content een echte aanrader !!!!

Snel en goed geholpen

Werd snel geholpen om de storingen aan mijn caravan te verhelpen. Er was gelijk aandacht van de monteur om deze storingen in zich op te nemen. Bij navraag na enkele dagen hoe het er voorstond zou de receptioniste zo snel mogelijk terug bellen. Helaas uren later toen de caravan gereed was.

Snel en goed geholpen

Snel geholpen. Verder nog niet veel ervaring met het bedrijf.

Fijne goede service

Fijne goede service bellen netjes als er iets gerepareerd moet worden transparante factuur en super vriendelijk