Erg fijn en een goed luisterend oor voor de klant

Ik ben al jaren klant bij de blaaij ben altijd erg goed geholpen met mijn auto Ben ook van plan om nog jaren klant te blijven Ga zo door met de goede service en de klantvriendelijke benadering

Vriendelijk personeel en perfecte service

Ik kom er al jaren en ben een hele tevreden klant

Een prettige en correcte garage

Er is een prijs van €3750,00 afgesproken voor het monteren van TESA-levelsysteem onder mijn camper Het is al een scherpe prijs maar het monteren ging langer duren dan berekend maar de afgesproken prijs bleef gehandhaafd

Professioneel, vakkundig en service gericht

Voor mijn camper van 1997 moesten o.a. de lpg tank vervangen worden en de olie lekkage motor opgelost worden. Alles werd uitgelegd wat er gedaan zal worden, en daar waar nodig, werd tussentijds overlegd of het akkoord is Kortom: heel tevreden over dit bedrijf en de persoonlijke benadering. Het onderhoud en apk gaat in het vervolg bij dit bedrijf.

Goede en snelle service!

Wij zijn altijd tevreden over de reparaties en de service van de Blaaij

Proffesioneel en deskundig

Kwam voor het winterklaar maken van mijn buscamper. Corne deed een algehele check-up en deed wat aanpassingen en het vervangen van de accu van de motor. Alles keurig netjes afgewerkt , prima service en goed overleg. Ben hier voor het eerst klant, maar kom ongetwijfeld terug, geeft goed gevoel.

Klantvriendelijk!

Men neemt de tijd om klant goed te helpen. Duidelijke uitleg en info.

Correct en snel

Zie boven.

Heel goed

Prima service. Ben goed geholpen door Jamie en Hans. Mijn auto is ook gewassen en schoongemaakt. Super service. Dankjewel Corne!

klantvriendelijk bedrijf

Al ruim 10 jaar goed geholpen en er wordt met je meegedacht over onderdelen en prijs,kortom een dikke plus.

nooit meer naar toe!

Vooraf afgesproken prijs voor caravan onderhoudsbeurt 160,-. Bij wegbrengen vroeg men aandachtspunten: gezegd: de oplooprem piept wat snel, een gordijntje rolt niet op, er komt wat zwarte prut bij het doorspoelen van het toilet. Ik word gebeld: wc moet helemaal uit elkaar, gordijntje moet vernieuwd, banden zijn te oud en de gasslang/reduceerventiel zijn te oud. Antwoord: alleen de gasslang/reduceerventiel vervangen (kost 30-35 euro), de rest regel ik zelf. Dus bij ophalen verwacht ik een rekening van 195 euro. Blijkt 371,- te zijn. Hele ruzie waarbij ik zelfs voor zeikert werd uitgemaakt. Hoe kan de gasslang van 2009 zijn als de caravan van 2012 is? Voor banden is geen wettelijke leeftijd, er wordt max. 8 a 9 jaar geadviseerd door een bandenspecialist. Kan langer als de caravan bijna het hele jaar in een goede stalling staat (wat zo is). Gordijntje kon ik zelf zó repareren, wc ook (met HG schimmelreiniger). Kortom: hier worden reparaties gezocht die niet nodig zijn en als je die niet laat uitvoeren betaal je toch!

Uitstekende service en aandacht van het personeel met een heel klantvriendelijke benadering.

Corne en zijn team denken met de klant mee en betrekken daarin duidelijk de wensen van de klant, zonder daarbij voor eigen winstbejag te gaan. Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen? Niets te klagen over de afgesproken reparaties, de camper ophalen is ook flexibel en bovendien staat de camper netjes gewassen klaar. Helemaal goed, zoals een klant zich dat wenst.

Een zaak waarop je voor 100% op kunt vertrouwen.

Je wordt op tijd geïnformeerd en vriendelijk te woord gestaan. Je hoort precies wat er aan werk verricht is en men neemt tijd om je vragen te beantwoorden.

Update van de TV antenne... een zeer uitstekende service gehad!! Toen het de eerste keer niet lukte, werden we thuis gebeld.... Corné wilde de update gratis overdoen, want het moest toch goed komen, was zijn instelling!! Een specialist werd er bijgehaald voor een positief resultaat.... en dat werd het!!!

Op aanraden van vriend die er zaken heeft laten uitvoeren . Goede ontvangst en uitleg

Na afspraak tot tevredenheid geholpen.

Snel,correct,prima.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voor de eerste keer mag ik zeker niet klagen over de begeleiding van de medewerkers en eigenaar.

Probleem met schotel van camper.snel opgelost