Goed, Gezellig, Leerzaam

Ik heb zeer prettig gereden met Irma, Ze is heel goed in haar werk en geeft uiterst goeie les waar je echt iets van opsteekt. Ook al was ik zelf altijd een beetje eigenwijs. Waren de rijlessen altijd gezellig ik raad dit zeker aan ben in 1x geslaagd top rijschool

Hele fijne rijschool!

Irma is een top rij instructeur die het beste voor je wilt. Ze geeft les op een manier dat het best bij je past en dat is erg fijn. Zelfs als ik soms moeite had bleef je positief en rustig. Ze deed altijd haar best en weet heel goed wat ze doet. Ik had geen betere rijschool kunnen bedenken, en raad het iedereen dus ook aan.

Beste Instructrice Ooit!

Irma gaat goed om met mensen met beperking zoals ADHD en/of Autisme. Ze denkt met je mee aan oplossingen om jezelf naar een hoger niveau te brengen. Wanneer er fouten zijn gemaakt, wordt je ermee geconfronteerd doordat je moet reflecteren en bewust moet leren van je fouten. Ze is altijd voor je beschikbaar via whatsapp om je vragen te beantwoorden. Ik ben in één keer geslaagd en ik voelde altijd op mijn gemak. Wanneer ik te overspannen raakte was er tijd voor een pauze. Ook rij je langere afstanden per les om een variatie aan verkeerssituaties te ervaren. Dit was erg waardevol voor mij. Ik ben nu zelfverzekerd van mezelf dat ik milieubewust en veilig rij.

Top rij instructrice met oog voor leerling

Irma is een goede rij instructrice: ze neemt de tijd voor je en kijkt echt wat voor jou werkt. Ik vond het stappenplan fijn: overzichtelijk en zo weet je gelijk wat je moet leren voor de rijles. Tegelijkertijd kon ik goed zien welke zaken ik al beheerste en welke nog wat aandacht behoefden. Irma leert je behalve technisch goed rijden, ook hoe je andere weggebruikers moet inschatten. Verder geeft ze je veel zelfvertrouwen: ze laat je fouten maken en legt daarna goed uit wat ik anders had kunnen doen. Ik vond het ook heel gezellig met Irma in de auto en ze is flexibel qua lesuren.

Fijne ervaring en manier van lesgeven.

Een goede ervaring, ben in een keer geslaagd. Het was een fijne sfeer in de auto en ik kon altijd om hulp vragen.

Fijne rijschool met aandacht.

Irma biedt een fijne rijschool aan met aandacht voor elk leerling. Ik heb heel veel van haar geleerd. Irma heeft mij de zelf vertrouwen gegeven om goed te rijden.

Irma is een goede instructrice

Ik heb goede ervaringen gehad. Irma neemt graag de tijd voor een uitgebreide uitleg.

Fantastisch!

Ik had vanwege rijangst 1,5 jaar niet meer achter het stuur gezeten. Irma heeft mij in 5 rijlessen zeker op de weg gekregen. Irma is professioneel, behulpzaam, legt duidelijk & rustig uit, en gezellig :).

Na twee lessen durfde ik weer zelf de weg op!

Na meer dan vijf jaar niet meer achter het stuur gezeten te hebben en nogal wat zenuwen bij het idee dat ik weer zou moeten rijden had ik een hard hoofd in dat ik ooit weer met zelfvertrouwen achter het stuur zou zitten. Maar na twee lessen van Irma is het zelfvertrouwen weer terug! Ik ben meteen erna een lange autorit gaan maken, en dat ging goed. Irma heeft een fijne, duidelijke en concrete manier van lesgeven, laat zien waar je verbeterpunten liggen en hoe je die (zelfstandig) kan aanpakken. Ik ben heel blij dat ik haar lessen gevolgd heb.

Goede rijschool, leerzame tijd!

De rijlessen met Irma waren altijd gezellig en super leerzaam. Ik leerde veel sneller doordat Irma via de RIS methode les/uitleg gaf. De rijlessen heb ik altijd als prettig ervaren, Irma stond altijd voor mij klaar, dus als ik vragen had kon ik haar altijd bereiken. Na elke les ging ik samen met Irma de les evalueren en hierdoor wist ik waar ik mij volgende les meer op moest focussen. Doordat Irma veel kennis en ervaring heeft in haar vak kon zij mij nog betere feedback en aandachtspunten geven, hier had ik veel aan en ben hierdoor in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Dankjewel Irma voor de goede en leerzame lessen!

Subliem

Hier wordt alles goed uitgelegd en geleerd bij irma een Goeie opbouw in het leren van autorijden en de bijkomende theorie wordt ook aandacht aan besteed zeer goeie rijschool

Praktijk in 1x gehaald dankzij de kennis van Irma

Dankzij het RIS-systeem die Irma gebruikt heb ik goed kunnen leren rijden in een tempo wat bij mij het beste paste. Tijdens mijn rijlessen bij Irma heb ik zowel mijn theorie-examen als mijn praktijk-examen in 1x gehaald. Dankjewel Irma voor alle lessen!

Bij Irma is het altijd een goede sfeer in de auto. Het is gezellig maar ondertussen weet Irma met al haar ervaring goed wat ze doet; ze is nauwkeurig en heeft een goede kennis van het vak. Ook buiten de auto begeleid ze je door het complete proces van het CBR en staat altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Verder is het een fijne, moderne auto om mee te (leren) rijden.

Professional and helpful

I can recommend Irma's services to anyone. She is very professional and takes your personal requirements into consideration. I explained my situation to several instructors who basically turned me away. When I found Irma she was more than willing to assist. She assessed my situation and together we worked out a solution that suited my needs. Even in my assessment session I learnt more than what I did with my previous instructor. If you want to work with someone that will teach you the right way, then choose Irma.

Irma heeft mij écht leren rijden!

Mijn vraag aan Irma was heel helder; ik wilde graag een aantal opfrislessen om mijn rijvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen achter het stuur te vergroten. Inmiddels heb ik al een aantal jaar mijn rijbewijs, maar had zelden tot geen ervaring met zelfstandig rijden. Ondanks dat ik destijds ruim 40 lessen had gehad en in 1x was geslaagd, had ik het idee dat mijn verkeerstechnisch inzicht nog niet toereikend was. Dit keer zocht ik specifiek een instructeur met specialisatie in autisme, zodat ik gerichte begeleiding kon krijgen. Tijdens de lessen was er veel ruimte voor mijn eigen inbreng, en hebben we met name complexe situaties geoefend in het drukke Utrecht. Ik heb enorm veel geleerd tijdens deze lessen en voelde me ook begrepen door Irma in de aspecten van het rijden die lastig voor mij waren. Al na 6 gerichte lessen bij Irma ging het rijden stukken beter en soepeler waardoor ik nu wél met vertrouwen achter het stuur stap.

Goede lessen waar je echt leert rijden!

Irma maakt het je tijdens de rijlessen niet makkelijk. Ze blijft je uitdagen en herhalen op de punten die niet soepel gaan. Maar uiteindelijk valt het examen dan heel erg mee en slaag je gewoon!

Fantastische rijschool

Ik heb ADD en dus moeite met mijn concentratie erbij houden, maar door hard werken met irma ben ik zo veel verbeterd dat ik nu mijn rijbewijs heb :)

Goede rijschool met een ervaren instructeur

Irma is een heel ervaren instructeur die goed weet wat ze doet, daardoor kan zij goed lessen op maat geven. Ze sluit ook goed aan bij je valkuilen in het leren rijden.

Zeer hoge kwaliteit!

Mijn vorige rijschool is failliet gegaan, hierna bij Irma terecht gekomen. De kwaliteit van Irma was merkbarend hoger. Zij volgt het RIS stappen plan wat een duidelijke voortgang bied binnen je eigen leren. Je weet dus goed waar je staat, daarnaast is Irma oprecht en kalm naar jouw als leerling. Je merkt dat haren jaren langen ervaring terug in hoe ze jouw coached. Naast de gebruikelijke zenuwen ben ik vol met zelfvertrouwen in de auto gestapt voor mijn examen en ook in één keer geslaagd. Een zeer zekere 5 sterren rijschool die ik iedereen zeer kan aanraden!

Goed voorbereid voor het rijexamen

Tijdens de lessen krijg je alle aandacht, en ik heb ook van veel hulpmiddelen gebruik mogen maken zoals een opname van de rit (waarbij dan te zien is of ik juist keek bij bv. Het oversteken van kruispunten). Duidelijke feedback die ook overeenkomt met de beoordeling die het cbr zou geven.

In één keer geslaagd!

Dankzij de rij- & theorie lessen van Irma ben ik in één keer geslaagd voor beide examens. Ik heb de rijlessen altijd als prettig ervaren, ondanks mijn onzekerheden in het verkeer. Irma heeft veel kennis op het gebied van verkeer, lesgeven, faalangst + stoornissen als adhd/autisme en is zeer een bekwame instructrice. Ze helpt iedere leerling op een manier die voor hem/haar prettig is en wat diegene nodig heeft om het auto rijden te leren. Na een een jaar lessen kan ik nu ook eindelijk zelfverzekerd en veilig de weg op!

Professioneel, eerlijk en behulpzaam

Irma heeft een heel gestructureerde manier van uitleggen. En als hierbij iets toch iets niet werkt staat ze open voor discussie. Ze is heel duidelijk en eerlijk in wat wel goed gaat en wat niet. Hier had ik een tijd veel moeite mee maar heeft me wel geholpen daadwerkelijk verder te komen en daar ben ik haar heel dankbaar voor.

Prima, Irma past de lessen op de persoon aan.

Irma heeft mij lesgegeven op een manier die voor mij prettig werkte. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd.

Zeer goede lessen, met resultaat

Irma is een zeer deskundige en prettige rij instructeur. Zij heeft veel geduld en kan goed gestructureerd uitleggen. Ze maakte de lessen interessant en afwisselend, en was eerlijk over wat goed ging en wat ik nog moest oefenen. Irma is up to date op de hoogte van alle verkeersregels en weet daarnaast veel over welke leerstijl bij welke persoon past. Dat vond ik heel fijn en het was effectief. Ik had al wel (langer geleden en elders) mijn rijbewijs gehaald, maar durfde niet te rijden door een gebrek aan verkeersinzicht. Dat is nu helemaal opgelost, dankzij deze lessen.

Mijn rijlessen bij Irma zijn een hele prettige ervaring geweest. Stemt haar lessen goed op de leerling af! Dankzij haar mag ik nu ook trots zeggen dat ik mijn rijbewijs behaald heb!