• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijlessen bij Irma zijn een hele prettige ervaring geweest. Stemt haar lessen goed op de leerling af! Dankzij haar mag ik nu ook trots zeggen dat ik mijn rijbewijs behaald heb!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Irma is een zeer bekwame en enthousiaste rijinstructrice. Ze probeert altijd een manier te vinden om je zo goed en persoonlijk mogelijk te helpen. Mede door haar hulp heel veel geleerd en in één keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Irma is zeer kundig in het uitoefenen van haar vak, zij is daarbij erg gemotiveerd om dit over te dragen aan haar leerlingen. Mijn tijd met haar in de auto heeft mij een hoop geleerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles met Irma was een hele prettige ervaring, alles wordt duidelijk uitgelegd en je weet precies waar je aan toe bent.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Directe aanpak van problemen, doelgericht leren en aangepaste snelheid van leren naar persoonlijke behoefte. Erg goede rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Irma is deskundig en biedt kwaliteit, lessen die écht afgestemd zijn op de leerling. \r\nBij een grote rijschool in Utrecht ben ik vijf keer gezakt, maar bij Irma ben ik geslaagd!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve instructrice die goed doorheeft wat je nodig hebt om te slagen. Ze zorgt dat je de juiste vaardigheden krijgt om veilig aan het verkeer deel te gaan nemen. Ze is zeer flexibel in het plannen van je lessen. Door de duidelijke RIS-methode kan je goed bijhouden wat al goed gaat en waar je nog meer voor moet leren. De prijs kan je als wat hoog ervaren, maar voor een goede en zeer duidelijke rijopleiding is dit het zeker waard!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooral in het begin heb ik veel van Irma geleerd en waren het fijne lessen. Later in het traject had ik soms het gevoel dat Irma niet precies wist hoe ze mij moest benaderen. Die lessen verliepen soms dus wat stroef. \r\n\r\nMaar uiteindelijk viel alles op zijn plek en ben ik in 1x geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Irma van den Berg leidt je zo op dat je elke examinator aan kan en in elke situatie uit komt. \r\nZe kan veel dingen meteen de eerste les zien aan karakter en leerproces en dit helpt heel erg in de lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk is dat felbegeerde papiertje binnen! Natuurlijk helemaal zelf gedaan, maar zonder Irma was het niet gelukt. Irma is kritisch maar leert je ook kritisch naar jezelf kijken. Dat was voor mij best wel belangrijk! Ik raad Irma sowieso voor iedereen aan die autorijden niet als iets vanzelfsprekends ziet, maar toch dat papiertje nodig heeft. Maar eigenlijk voor iedereen die veilig en zelfverzekerd de weg op wil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 keer geslaagd! \r\nIrma is heel deskundig, ze weet wat er nodig is om goed auto te leren rijden. Ik kan nu met zelfvertrouwen de weg op!\r\nDe rijlessen van Irma zijn altijd erg gezellig en leerzaam, vandaar dat ik het altijd erg leuk vond om te lessen. Irma geeft goed les en weet veel van haar vakgebied af, zo maakt ze filmpjes van het rijden, gebruikt ze opdrachten en oefeningen om bepaalde scripts te verbeteren. \r\nVoor mijn praktijkexamen stelde ze me gerust en gaf ze me vertrouwen. \r\n\r\nDankzij Irma ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs en kan ik veilig de weg op.\r\n\r\nDankjewel Irma!\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles was voor mij een dingetje waar ik erg tegenop zag omdat ik erg onzeker en bang was om iets fout te doen. Irma heeft me hier echter ontzettend goed mee geholpen. Ze snapte erg goed wat ik nodig had om me steeds zekerder te voelen tijdens de rijlessen. De rijlessen zijn altijd heel gezellig en vakkundig tegelijk. Door de geweldige inzet van Irma ben ik in een keer geslaagd voor mijn rijexamen! \r\nOntzettend bedankt Irma!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Irma is duidelijk goed op de hoogte van ontwikkelingen in het vak en komt heel professioneel over. Met al haar ervaring is Irma heel goed in staat je voor te bereiden op het examen. Soms had ik het idee dat Irma niet helemaal begreep hoe ze mij het beste kon coachen. Dat zal ongetwijfeld per persoon anders liggen. Ondanks dat ben ik met vertrouwen mijn examen ingegaan en ben ik in één keer geslaagd!\r\n\r\nDankjewel Irma!\r\n\r\nGroetjes,\r\nArthur\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Irma weet heel goed hoe haar leerlingen in elkaar zitten en wat ze nodig hebben wanneer ze bijgestuurd moeten worden. Dat werkt erg prettig en hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd.\r\n\r\nIrma, hartstikke bedankt voor de rijlessen en de gezellige tijd!\r\n\r\nGroetjes Tim

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I started taking lessons with Irma in May 2017. In the beginning of January 2018 I passed my drivers exam. I found Irma in my search for a driving school that could turn my negative feeling about driving into a positive one. Before Irma, I had a few months of lessons and a failed drivers exam behind me and was not exactly excited to start driving again. Irma changed that. \r\n\r\nAfter a short wait, I could plan an intake in with Irma and thereafter she was very reliable when it came to scheduling me consistent lessons. She was also very flexible and organized which made planning with her stress free. Irma really took the time to communicate with me and explain things thoroughly when I had questions. She was always well prepared for our lessons and knew the points to tackle. She puts a lot of effort in making teaching materials that you can take home to study and in order to understand the practical part easier. \r\n\r\nIrma is a pleasant person who is easy to be around and put you at ease behind the wheel. One the same note, she is able to help you keep a sharp focus on your learning goals. She tailors her approach to the needs of her individual students. She understands that a “one size fits all” approach does not work because each student has individual learning needs. She is not only a wealth of knowledge, but has a strong emotional intelligence which makes it easy to learn from her. \r\n \r\nWhat stands out to me is that Irma is very patient person and that helped me excel and succeed. She patiently pointed out how I could overcome my weaknesses. She gives you concrete, practical methods which work. I saw myself go from hating driving, to understanding it and eventually enjoying It. It is very motivating!\r\n\r\nOverall what I like about Irma is that is that she is honest and fair and effective. I feel like she cares about her students and her teaching methods work. My advice to students would be: just put your trust in Irma as a teacher. Also, do your part as the student: stay curious and keep trying! You will succeed!\r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Irma heeft mij goed geholpen om mijn aandacht op het rijden te houden. Ik wist van te voren wat mijn valkuilen waren, het vasthouden van de aandacht is daar één van, en wist daarom ook dat ik een betere instructeur nodig had dan wat er gemiddeld in Utrecht e.o. rondrijd. Irma is die instructeur. Met hulp van Irma heb ik foutloos mijn rijexamen gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 3x zakken bij een andere rijschool toch maar overgestapt naar Irma. Gelijk de eerst volgende poging mijn rijbewijs gehaald. Super flexibel kwa tijden, en maakt goed gebruik van het lesmateriaal d.m.v bijvoorbeeld filmpjes van de rijles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan deze rijschool zeker aanbevelen. Irma geeft op een professionele, gezellige en duidelijke manier uitleg. Er wordt gebruik gemaakt van goed lesmateriaal. Daarnaast maakt ze af en toe ook filmopnames van de lessen. Dit alles geeft duidelijkheid en inzicht waar je zwakke plekken liggen en hoe deze te verbeteren. Ze kan soms wel streng zijn, maar dit heeft echter wel geresulteerd dat ik een 1 keer geslaagd ben!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze zoon heeft op een goede veilige en verantwoorde manier leren rijden. Het is voor ons als ouders een genot om hem met zoveel plezier achter het stuur zien zitten. We zitten met rustig naast hem. Ook op de vakantie heeft hij vaak zelf gereden in Duitsland, het schakelen berg op/af was even wennen maar ook dat had hij al gauw onder de knie.\r\nFijne instructeur met aandacht voor de leerling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect, zeer deskundig en alle geduld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een jaar lang heb ik rijlessen gehad bij Irma, met als resultaat mijn rijbewijs in een keer! Ik heb een leuk jaar gehad waarin ik veel heb geleerd. Naast het serieuze gedeelte was er ook ruimte voor een lach en een gesprek. Wat het tot een leuke combinatie maakte! In mijn geval hebben we aardig wat filmopnames gemaakt van de les, waaraan ik veel heb gehad. Hierdoor kon ik beter zien wat ik niet goed deed, en in de volgende les kon verbeteren. Irma geeft niet alleen aandacht aan de verkeersregels en technieken. Ook helpt ze je manieren te vinden waarop het leren auto rijden voor jou makkelijker wordt. Inmiddels ben ik in mijn eentje naar Amsterdam gereden, en buiten het missen van een afslag is dit perfect gegaan! Bedankt Irma!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I highly recommend this driving school. Irma is strict but you will be happy in the end after easily passing your driving exam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel gezellig en leuke instructeur. Fijne lessen en goede uitleg over wat en hoe je iets moet doen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen. Irma maakt gebruik van vele technieken om je klaar te stomen voor het examen. Het is samen zoeken maar wat het best bij je past. Ik heb er veel aan gehad. Nadeel is wel dat ze geen flexibele agenda heeft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na eerst gelest te hebben bij een andere rijschool kwam ik bij Irma terecht. Ik had geen goede ervaringen in de auto en was erg bang geworden. Irma wist precies hoe zij hiermee om moest gaan en zorgde ervoor dat ik weer zelfverzekerd en om mijn gemak in de auto zat. Ze neemt de tijd voor je en leert je veilig en zelfstandig rijden. \r\n\r\nIk had beter meteen naar Irma kunnen gaan voor mijn rijlessen!\r\nDe lessen waren erg gezellig en we hebben samen veel kunnen lachen.\r\n

Over Autorijschool Irma van den Berg

Filter op Taal