Een leuk en betrouwbaar bedrijf.

Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven. Goede vader/zoon combinatie.

Een bijzonder klantvriendelijke benadering

Ik ben snel tot een akkoord gekomen over de aanschaf van een auto.

Prima ervaring

Vriendelijke mensen. Mooie ford c-max gekocht Goede inruilprijs voor onze ford focus.

Nu 10 dagen in bezit van mijn auto. Perfecte aflevering. Goede prijs, goede inruil. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Vriendelijk en goed geholpen, gewoon prima

Snel geholpen

Hadden direct tijd om naar licht te kijken en snel geholpen

Vriendelijke meneer heeft ons prima geholpen. Was de rit vanuit Almere zeker waard. Terwijl wij gingen lunchen, maakten ze de auto klaar. En met een mooie bos bloemen weg gegaan.

Goed, vriendelijk met veel service!

Vriendelijk en snel geholpen. Top service. Een fijne garage in Hellendoorn, onze complimenten van begin tot eind!!

Zeer vriendelijk personeel

Korte proefrit gemaakt, auto was in prima staat. De winterbanden van mijn oude in te leveren auto werden nog even omgezet voor mij en wij konden de nieuwe auto meteen meenemen. Goede inruilprijs gehad.

Eerste ervaring alleen maar lof

Zeer klantvriendelijk. Komen gemaakte afspraken na en doen zelfs meer. Goede inruil- en occasion prijs en perfecte aflevering. Wat wil je nog meer!!!!

vriendelijk personeel, snel gekocht

Mijn ervaring is beperkt. Ik wist wat ik wilde en heb de auto na een korte proefrit direct gekocht.

Prima auto, goede prijs, volgens afspraak afgeleverd

Mooie, bijna nieuwe auto gekocht. Goede inruilprijs gekregen voor mijn inruiler. Prettige, persoonlijke afhandeling, geheel conform afspraak. Op enkele vragen nadien volgt ook goed antwoord!

Geweldige ervaring!

Na een proefrit in de al klaarstaande auto, wilde wij, omdat wij van ver kwamen, de auto meteen meenemen. Ondanks dat men op tijd op een cursus moest zijn, werd alles in het werk gesteld om de auto keurig af te leveren. Inclusief bloemen en een foto! We waren zo vol van onze nieuwe aanwinst dat we vergaten om alle spullen uit onze ingeruild auto te halen. Harrie Dijk stuurde het ons keurig verpakt na! Bedankt!!

Top ervaring

Super fijne mensen. Eerste auto hier gekocht en echt fantastisch geholpen. Auto stond klaar voor proefrit en meteen auto gekocht door goede inruilprijs van oude auto. Dat we de auto direct mee konden nemen was de kers op de taart!!

Fijne,prettige en persoonlijke aandacht

Via Google op de website bij Harrie Dijk uitgekomen. Daar stond een Opel Corsa, we zijn er langs gegaan en konden gelijk proefrit maken. Goede inruilprijs voor onze auto gekregen. Fijne en zeer vriendelijke behulpzame mensen. Komen afspraken na.

Erg klantvriendelijk, fijne mensen

In September via internet een mooie Skoda Octavia gevonden. Even gebeld en afspraak gemaakt voor een proefrit de volgende dag. Auto zag eruit als nieuw en kennismaking voelde direct vertrouwd alhoewel ik er voor het eerst kwam. Vorige week auto opgehaald, prima afhandeling!

Wij waren op zoek naar een jonge mooie nissan Qashqai en deze stond bij Harrie Dijk. We kregen gelijk een goede inruilprijs op de oude auto. Vorige week de auto opgehaald en alles was top geregeld. Geen gedoe met extra kosten. Wij zijn super tevreden over de afhandeling en de auto!

Goede service en auto's voor een eerlijke prijs

Al na 20.000 kilometer werd ik geconfronteerd met onverwacht groot onderhoud. Erg vervelend voor mij als koper maar ook voor de verkoper. Niemand zit hier op te wachten. Na contact werd ik snel geholpen en is het euvel vakkundig en tegen een eerlijke prijs opgelost (ik had geen garantie gekozen). Dit is mijn 2e auto die ik hier kocht en ik kom zeker terug voor een derde.

Topservice bij een betrokken bedrijf !

De eerste auto daar aangeschaft. Vanaf het eerste gesprek was het gevoel goed. Tot aan, en zelfs na, de verkoop zijn ze nog steeds betrokken en behulpzaam.

Nette familie bedrijf met aardige mensen.

Staan voor hun product. Aardige mensen.

Occasion gekocht zonder poespas

Op zoek naar een nieuwe auto hadden we al een model op het oog en deze stond toevallig bij Harrie Dijk. Daar aangekomen stond de auto keurig klaar en na een proefrit en wat bedenktijd konden we de handen schudden. We kregen een goede inruilprijs op de oude auto. Na 2 werkdagen de auto opgehaald en de eerste kilometers bevallen uitstekend.

Super service👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Autopech binnen de garantie periode.... uitstekend verholpen

Gastvriendelijk

Ontvangst van gasten was uiterst vriendelijk, eerlijk en open gesprek. Het klikt gewoon en dat is geruststellend.

Alles afgehandeld zoals afgesproken

Net bedrijf en aardige mensen. Auto was keurig afgeleverd. Aanrader!

Goeie snelle service

Hoop dat het een dijk van een auto is