van eerste oriëntatie voor een nieuwe auto tot gekocht in 1 uur

We gingen kijken of de Nissan Juke iets voor ons zou zijn, als vervanger van onze Qashqai. Een proefrit gemaakt, auto beviel uitstekend, ook het inruilaanbod was prima. Daarna was de service om twee dagen later al de auto op te halen, ook uitstekend. Dankjewel Donny!

correcte en vriendelijke behandeling

Prettige garage. Fijn en behulpzaam. Fijne service ook voor de kleinste dingetjes.

Volkomen verrast door de enorme goede service, dikke pluim!

na 6 jaar voor de 2e keer een auto bij harrie dijk gekocht. vertrouwd adres

Top bedrijf.

Zeer prettige omgang, alle tijd en rust nemen voor de klant.

betrouwbaar vriendelijk met een fijn gesprek

Eerlijke en zakelijke behandeling

Wat een leuk bedrijf

Super geholpen door jonge enthousiaste gasten die van hun hobby hun werk hebben gemaakt. Communicatief sterk, daad bij het woord voegen en een warm welkom gevoel geven. Dat kunnen ze!

uitstekend geholpen

jullie hebben ons netjes behandeld met onze 2 e opel mokka zeer goede inruil prijs zal zeker terug komen bij jullie nog bedankt voor de mooie bloemen en uitleg vd auto

Aardige verkoper! Vriendelijk. Het mooiste van alles is dat mijn auto voor mijn deur werd gebracht. Perfect!

Betrouwbaar en eerlijk

Duidelijke en persoonlijke communicatie.

Mijn tweede auto gekocht,bij Harrie Dijk

Vriendelijk personeel duidelijke uitleg.prima service. Kom hier zeker terug.

Fijne ervaring.

Vriendelijke ontvangst, staan voor hun woord.

Goed bedrijf

Geven goede service

Vriendelijke mensen

Goede ervaring bij het kopen van mijn auto. Bij het afleveren van de auto correct geholpen. Een min puntje over de garantie van de auto: de jonge verkoper had het over één jaar fabrieksgarantie en daarna één jaar Bovag garantie, maar deze twee garanties vallen in één jaar(jammer).

Goed klantvriendelijk netjes

Gewoon goed

Niks op aan te merken

Fijn geholpen door de medewerkers. Nemen rustig de tijd voor je. Makkelijk in de omgang en een hele nette inruilprijs. Deal snel gesloten. Bedankt voor de mooie bloemen bij het ophalen van de nieuwe auto. Zeker een aanrader im heen te gaan en wij zullen zeker terug komen!

Bij aanschaf van een nieuwe Ford Puma ST mild hybride een prettige garage bedrijf die alles netjes uitleg

Geen poespas, snel en reëele offerte

Via internet gereageerd op een auto. Snel een reactie met een reeel inruilbod, met enige bandbreedte uiteraard. Eenmaal afgereisd naar Hellendoorn blijkt dat men woord houdt, wat betekent dat het maximale inruilbedrag eruit rolt. Niet zelden is dit anders, wat veel onnodige tijd kost van 2 kanten. Snelle deal kunnen sluiten en auto kon zeer snel afgeleverd worden. Na aflevering ook goede en snelle communicatie, volgens afspraak. Zeer nette auto gekocht waar we hopenlijk jaren plezier van hebben.

Klantgerichte benadering

Een proefrit kon zonder problemen snel en zelfs vervroegd geregeld worden. Geen opdringerige klantbenadering en ze nemen de tijd om uitleg te geven. Heb met een goed gevoel een auto gekocht en ondanks woonplaats verder weg kom ik graag voor onderhoud daar terug.

Top autobedrijf waar we zeker terug zullen komen.

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met verkoper Donny over indicatie inruilprijs voor een aanschaf van een mooie nieuwe Opel Mokka GS line was het gevoel al erg prettig om verder te gaan met dit autobedrijf, ondanks dat dit voor ons 1u 20m rijden was. Na onze afspraak in Helledoorn was de deal binnen 15 minuten beklonken. Een goede eerlijke prijs voor de in te ruilen auto, en een scherpe prijs voor de nieuwe Opel Mokka GS Line. Binnen een week de auto op mogen halen en een super uitleg gehad van Bram! Dit autobedrijf is aan iedereen aan te raden, succes gegarandeerd. Compimenten aan het personeel!

Met een woord SUPER!

Het is een betrouwbare en Vriendelijk familie zaak, Die nog in goedheid van mensen geloven. -We zijn zeer goed geholpen, -,ze hebben kennis van zaken en een hele fijne service, -Heb goed advies gekregen in mijn auto keuze. -Ze hebben ruim de tijd genomen om mij uitleg te geven over de opties van de nieuwe auto. “Bedankt voor de mooie bos bloemen!!!

Open en eerlijk, top kwaliteit

Voor deze mooie aankoop hebben wij 180km moeten rijden. Alles maar dan ook alles was zeer de moeite waard. Bedankt voor de goede zorgen. Groet, Leo

Bram de jonge verkoper heeft ons prima geholpen.

Gastvrije ontvangst en duidelijke informatie.

Prettig gesprek en onderhandeling

Fijne auto gekocht, Skoda Yeti.

Ongecompliceerd

Tot nu toe een gerust gevoel aan overgehouden.in een relaxed sfeer goed overeen gekomen.

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.