Toppers!

Zowel het eerste telefonische contact als het bezoek aan het bedrijf, de proefrit en de handel verliep allervriendelijkst. Ondanks de drukte en de hitte in een periode van vakantiebezetting werd aan mij alle tijd en aandacht besteed die ik nodig had om tot de aankoop te komen. Jammer dat jullie bedrijf zo ver weg zit en ik voor het onderhoud moet uitwijken naar een andere garage. Dank voor de top service.

Netjes en correct geholpen

Afspraak gemaakt voor een proefrit en netjes ontvangen. Na de proefrit snel tot afspraken kunnen komen. 3 dagen later stond de auto klaar om af te leveren, zodat de auto mee kon op vakantie

Wij zijn erg tevreden.

Bram was heel duidelijk in het verkoopgesprek, hij kwam zeer betrouwbaar over. Ramon heeft ons goed geholpen bij de aflevering, alles netjes uitgelegd.

Een goed bedrijf waar je prima een auto kan kopen. Goede service en klant vriendelijk. Wij zijn prettig geholpen door Ramon goede uitleg en geen opdringerig verkoop.

Netjes,goede voorlichting, mocht een lange proefrit maken

Als boven

Vriendelijk netjes en goede service

Top bedrijf!!!

Zeer tevreden. Heel erg bedankt voor goed service en vriendelijkheid. Wij zijn uitstekend geholpen en de kwaliteit van alles is top.

Prettig en vertrouwd

Correct geholpen en afspraak is afspraak. Uitvoerig en deskundige uitleg, correcte aflevering

Snel de weg op

Op dinsdag een proefrit gemaakt met een auto en kon deze op vrijdag al ophalen. Inclusief het laten installeren van een andriod auto radio, waarbij ik werd gebeld dat ze een bekender merk radio zouden plaatsen met dezelfde functies, als het onbekende merk radio die ik zelf als voorbeeld had laten zien. Kortom topservice.

Je struikelt hier over de Lynk&Co's!

Harrie Dijk heeft ons in alle opzichten positief verrast. Verscholen midden in een woonwijk, struikel je ineens over een walhalla aan Lynk & Co's. Overigens heeft Harrie Dijk ook veel andere auto's te koop staan. De handige website van Harrie Dijk geeft een heel helder overzicht van alle auto's die zij aanbieden. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Bram Schraa. Je zag een combinatie van passie en kennis die ons erg beviel. Voorafgaand aan de proefrit kregen we fijne en heldere instructies en mochten we de weg op. We werden overweldigd door de auto zelf. De deal was snel beklonken. Maar de service eindigde daar niet: Tussen de overeenkomst en de levering van de auto zat een periode van twee weken. In die tussentijd werden wij altijd helder en netjes te woord gestaan door Bram, zelfs wanneer wij uit enthousiasme misschien iets te vaak belden. We kijken gewoon terug op een heel fijn verkoopproces. Bedankt heren!

Prima mooie auto rijdt heerlijk.

Ben erg blij met mijn nieuwe 2019 Renault Megane. Zeer mooie staat staat zowel binnen als buitenzijde. Keurig afgeleverd. Rijdt heerlijk. Laatste jaren diesel gereden nu benzine. Verbuik is gemiddeld 5,6 ltr/100 km. Niet slecht voor 140 pk!! Valt reuze mee. Prijs is zeer concurrerend, inruil prijs zeer schappelijk. Volgens ANWB richtlijnen. Bijzonder prettig en correct zaken doen. Een echte aanrader. Top bedrijf en personeel. Over de after sales service kan ik geen oordeel geven. De auto heeft tot op heden geen problemen gegeven, alles functioneert prima.

Uitstekend!Prachtig!TOP!

Kwaliteit en service staat voorop. Auto's in uitstekende staat. Omdat ze hun auto's kennen geven ze ook zonder moeite voor weinig dan andere autobedrijven BOVAG garantie. Daarnaast hebben ze ook zeer goed dekkende autoverzekering. Vooral dat de autoverzekering ook nog de technishe staat van de auto dekt. Als je auto nodig hebt aarzel zeker niet.

Duidelijk!!

Duidelijk en open communicatie! Zeer goed bereikbaar en behulpzaam bij vragen!

Erg (klant) vriendelijk en een vertrouwd gevoel

Ik belde voor een Nissan Qashqai die Harrie Dijk op dat moment aanbod. We konden er over 40 minuten zijn, op zaterdagmiddag. Dit was geen enkel probleem. Eenmaal daar aangekomen, werden we vriendelijk ontvangen door 2 medewerkers. Even een praatje/kennismaken, onder het genot van een kop cappuccino, want de auto werd klaargezet voor een proefrit. Het gesprek was heel vertrouwd en informeel op de juiste manier, zoals wij zelf ook graag benaderd willen worden. Al dat strakke zakelijke, is niet aan ons besteed. Dit voelde medewerker Donny goed aan. Al snel konden we een proefrit maken en de auto voelde al net zo vertrouwd met rijden, als het gesprek binnen in de zaak. Bij terugkomst alles besproken, de tijd wordt voor je genomen, inruil van onze eigen auto besproken en tot koop overgegaan. 2 dagen erna, op maandag, ben ik gebeld door Donny en we konden de auto donderdag al ophalen. Ook hier alles netjes volgens afspraak, duidelijke antwoorden op alle vragen en weer werd alle tijd voor je genomen. Voor zover, zijn wij meer dan tevreden en raden we Harrie Dijk iedereen aan.

Fijn contact en zeer snelle levering

Gebeld voor aanvullende info, direct meerdere opties ontvangen en alle benodigde informatie nagestuurd gekregen inclusief een video van de auto’s. Dit bespaarde me een verre rit richting het noorden. Levering was snel, gratis en hierbij werden we geheel ontzorgd. Aanrader dus!

heel goed bevallen met de dienst die Harrie Dijk heeft verleend.

Wij waren heel goed geholpen door de jonge man. Ramon Plagenmarsch. Hij had alle tijd genomen voor ons van onze alle vragen. Omdat wij spreken gebroken Nederlands en hij was ook zo geduld met ons. Wij waardeerden dat heel erg. dat is ook de reden dat wij de auto bij Harrie Dijk afnemen. en ook dat auto is redelijk goed met de verhouding van de prijs. wij hebben de auto al 2 weken, hij rijdt goed. en ruimte genoeg voor onze gezin. Ramon, wij komen najaar nog voor bakkie koffie en winterbanden laten zetten.

Super geholpen

Super geholpen

Betrouwbaar, nuchter en vriendelijk.

Medewerkers komen betrouwbaar over. Geen poespas, wel vriendelijk en verder nuchter en zakelijk. Afspraken worden nagekomen.

Snel een andere auto nodig. Harrie zorgde ervoor dat de gekochte auto de volgende dag klaat stond. Top service!

Top geregeld

Vorige week onaangekondigd een auto gaan kijken. Goed opgevangen door Donnie en proefrit gemaakt. Daarna samen open en eerlijk met elkaar gesproken over inruil en tot een prima deal gekomen. Vandaag de auto op kunnen halen en ook allemaal perfect geregeld. Top Donnie, bedankt.

Vriendelijk en deskundig personeel. Tijdens de onderhandelingen eerlijk en transparant. Binnen één week konden we onze auto al ophalen.

Fijn autobedrijf

We hebben bij autobedrijf Harrie Dijk vorige week onze Opel Mokka (inmiddels omgedoopt tot Mokki) gekocht. Wat een prettige ervaring was dit. Vooral geen poespas, maar wel eerlijkheid (ook al leverde dit het bedrijf wellicht minder op), meedenken, lekkere koffie, goede prijs-kwaliteitverhouding en makkelijk contact. Dit bedrijf heeft dus echt een Oost-Nederlandse mentaliteit, heel fijn!

Top bedrijf

Bij dit bedrijf een prachtige Lynk &CO gekocht. Super tevreden met de aankoop. Verkoper met verstand van zaken en toen er één week na aankoop een probleempje met de accu was werd dat probleemloos opgelost.

Prima service en deskundig advies.

Na een halve dag auto’s te hebben bekeken zonder succes besloten we 2u te rijden naar deze garage. Ik had een auto in mijn hoofd welke ik wilde en de opties in de buurt waren op. We zouden in eerste instantie op tijd aankomen echter door de drukte op de weg waren we later. Ze zouden om 16:00 sluiten en wij zouden pas 16:20 aankomen maar zijn gewoon zonder aarzeling voor ons open gebleven. Werden vriendelijk ontvangen en op ons gemak een proefrit mogen maken.Na een fijne onderhandeling de auto gekocht. Tijdens het onderhandelen waren ze transparant wat ik erg op prijs stelde. Een week later kon ik mijn auto ophalen en kreeg ik een mooie bos bloemen erbij, erg attent! Nu 2 weken later nog steeds erg blij met mijn auto en de gekregen service!

Kluversweg 4 b

7447JK Hellendoorn

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.