Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.