Gewoon een goede garage

Een ding vond ik jammer, het kinderstoeltje dat op de achterbank zit is door de monteur losgemaakt, om gordels te controleren, daarna achterin de bagageruimte gegooid.

Topservice

Top bedrijf. Ik kom er al meer dan 10 jaar. Uitstekende service en ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️monteurs

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

ik had om 10.15 een afspraak voor de beurt van de auto. ik kon erop wachtenmaar het heeft nog geduurd tot 12 uur voordat hij klaar was al die tijd heeft de auto buiten gestaan, en pas om 11 uur ging hij naar binnen, dus dat vondt ik wel lang duren ik vind een afspraak moet je dan ook na komen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke ontvangst, deskundig advies.

Deskundig advies, en alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Vriendelijke ontvangst, en zelfs tijd voor een lokaal praatje.

Correcte behandeling

Zeer goede service

Snel en goed onderhoud en APK gedaan

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top service, direct en snel geholpen!

Een lekke band die langzaam leeg liep hebben ze direct verholpen en kunnen afdichten, terwijl ik er even op heb kunnen wachten. Dank voor de kundige en snelle service!

Goede omgang en service.

Goed.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Professionele, vriendelijke en eerlijke garage

Wij zijn hier voor een tweedehands auto goed geslaagd. Verkoper Ronald is direct eerlijk over de staat van de auto en de mogelijkheden, schadeplekjes etc. Dit geeft gelijk een vertrouwd gevoel. De koop is allemaal soepel verlopen. Alles is goed uitgelegd en we zijn blij met de nieuwe aankoop! Zeker een aanrader.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik hoorde een geluid van metaal wat over metaal school. Ik kon de volgende dag al langs komen. Ze hebben toen de auto ook maar meteen a.p.k gekeurd en een beurt gegeven. Weer een goede auto voor terug gekregen. We kunnen weer een jaar veilig rijden met onze fijne Diahatsu Top service weer. Ps kleine opmerking: Mijn achternaam is Vermeeren en niet verMeeren

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prettig bedrijf met aardige medewerkers

Duidelijkheid betreffende het probleem met de auto

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Snelle vlotte en vriendelijke garage

Vriendelijke mensen, oog voor problemen, vlotte afwerking , en lekkere koffie.

een prettige ervaring!!

Een prettige ontvangst, en goede adviezen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede ervaring wat auto betreft , en goed personeel

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

vriendelijk en deskundig voor een nette prijs

professioneel en betrouwbaar.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik was zeer te verende met mijn ervaring bij dit bedrijf

Het contact met het bedrijf was goed, kreeg snel reactie op een vraag, alles was netjes afgeleverd en de auto ziet er zeer netjes uit. Ze waren er zeker klantvriendelijk en kreeg een goede indruk van het bedrijf.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Hele prettige ervaringen mee

Snel. Vriendelijk en eerlijk

altijd goed

goede service

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

je wordt altijd netjes geholpen, vriendelijk en duidelijk, alles volgens afspraak.

service ,zoals al jaren TOP

Ik kom al jaren bij Hurkmans voor apk , service en schadereparatie en ben altijd goed ,vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service is prima. Denken goed mee en proberen alles zo goed mogelijk op te lossen

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Ongedwongen en doen wat ze beloven

Namen de tijd voor uitleg bij de auto. Geen pushen tot verkoop. Kwamen afspraken na voor mijn wensen. Auto zag er voortreffelijk uit. Oplevering door dezelfde verkoper gedaan. Bloemetje erbij voor thuis. En een goede auto voor een goede prijs. Blije klant! Ze hebben ruime keus en is zeer de moeite waard om er eens te gaan kijken!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Aanbevelen

Geen afspraak gemaakt maar terplekke werdt er een nieuwe lamp ingezet.

• Reden bezoek: Andere reden

Doen gewoon wat er afgesproken is

Eerlijk en betrouwbaar

Betere service dan merk dealer

Heuvelplein 1

5463 XG Veghel

Over Hurkmans Autobedrijven

inds 1969 zijn Hurkmans Autobedrijven Úw partner in mobiliteit. We zijn een echt familiebedrijf. Met vestigingen in Heeswijk-Dinther en ‘s-Hertogenbosch, vertegenwoordigen wij alle merken en daarnaast zijn wij specialist in KIA, Daihatsu en SEAT. Voor een betrouwbare occasion heeft u bij ons keuze uit meer dan 200 geselecteerde occasions. Alle vestigingen zijn aangesloten bij de BOVAG, dit betekent voor u dat u de zekerheid heeft van garantie en te maken heeft met een betrouwbaar en deskundig autobedrijf. De Hurkmans Autobedrijven hebben ook een eigen schadeherstelbedrijf zijnde A.A.S. Autoschade Nistelrode B.V.. Ons schadeherstelbedrijf A.A.S. Autoschade Nistelrode B.V. is een FOCWA Eurogarant bedrijf zodat u gegarandeerd bent van een perfect gerepareerde schade. Hurkmans Autobedrijven garandeert uw mobiliteit en vertaalt uw wensen graag in kwaliteit en service! Al ruim 50 jaar.