Alles prima geregeld.

Niks op aan te merken.

Lamp vervangen

• Reden bezoek: Andere reden

Ik ben, zoals altijd, zeer tevreden over het onderhoud van mijn auto.

De klantvriendelijkheid en goede service maakt dat ik mijn auto al jaren naar grote tevredenheid in onderhoud heb bij Hurkmans Autobedrijven. Tot medio 2019 gebeurde dit in Veghel, nu vindt het in Dinther plaats. Even wennen aan de nieuwe situatie, maar nog altijd blij en tevreden over het hele geheel!

Niet goed

Afspraak wederom niet nagekomen. Ik zou een leen auto krijgen maar die was er niet. Dit als voor de 2 de keer dat dingen beloofd worden maar niet na komen

Prima vak besrijf

Prima garage

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service, eerlijk, kundig, meedenkend!

Perfect zoals altijd

Vriendelijke en deskundige Mensen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

goede service

goede service. als er iets is buiten de servicebeurt om wordt je gebeld en wordt het in overleg gemaakt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Auto enkel gekeurd. Niet zoveel contact gehad

Auto hoefde alleen gekeurd te worden. Mijn contact was minimaal nu. Sleutel afgeven en weer ophalen.

Zoals altijd, voortreffelijke service

Afwerking van de afspraak verliep zoals altijd prima

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Grote beurt, maar daarna elektrische storingen

Na grote beurt met APK bleek de radio en cruise control niet meer te werken. Terug: probleem met de radio opgelost, voor de cruise control niet meer genoeg tijd, nieuwe afspraak pas over bijna twee weken voor het corrigeren van een fout. Het kan altijd gebeuren en zal heus wel in orde komen en ik ben verder goed te spreken over het bedrijf, maar hier werd ik deze keer niet echt blij van.

Vriendelijk, behulpzaam en accuraat

Prima autobedrijf met vakkundige medewerkers. Je hebt hier niet het gevoel van "als je de drempel van de garage overrijdt gaat de teller in werking".

Altijd goede garage geweest

Goede service, kennis, klantvriendelijkheid etc etc

Goed geholpen

• Reden bezoek: Andere reden

Meer communicatie en transparantie zou fijn zijn.

Bij de garage geweest om onze nieuwe aankoop (Kia Rio) na te laten kijken. Ze zouden ook naar de sleutel kijken omdat deze het niet deed. Na een uurtje wachten lag de factuur klaar met daarop een nieuwe batterij voor de sleutel. Dat ze die erin hebben gezet was niet op voorhand met mij besproken en dat had ik graag wel gehad. €6,50 is voor ons niet niks. Uiteindelijk bleek bij thuiskomst dat de nieuwe batterij het probleem ook niet heeft verholpen, dus weggegooid geld.

Super tevreden.

Snel geholpen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Vriendelijk, persoonlijk en deskundig

Ondanks de bijzondere omstandigheden waaronder tijdens de Coronacrisis gewerkt moet worden, werd ik prima en tijdig geholpen.

Goede service.Heel klantvriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne garage met top service en deskundig personeel

Fijne en betrouwbaar bedrijf voor de auto. Goeie service, deskundig personeel en ook duidelijk in de communicatie. De auto loopt weer als een zonnetje. Bedankt!

Prettige garage, wekt vertrouwen

Ik bracht onze auto voor een grote beurt en de APK . Het maken van een afspraak verliep heel soepel, de afhandeling daarna eveneens. Geen moment het gevoel gehad dat er oneigenlijke reparaties of zo iets dergelijks zijn opgevoerd. Dat is bij andere garages wel eens anders geweest.

Goed bedrijf

Correct geholpen, ook ivm Corona

tevreden

alleen apk

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Duidelijk wat er aan de hand is

Ze leggen goed uit , wat er aan gedaan moet worden, en wat ongeveer de kosten zijn.

Klantgericht en efficiënt

Ik heb al heel veel jaren een zeer goede ervaring met deze garage en de medewerkers.

Over Hurkmans Autobedrijven

Sinds 1969 zijn Hurkmans Autobedrijven Úw partner in mobiliteit. We zijn een echt familiebedrijf. Met vestigingen in Veghel en Heeswijk-Dinther vertegenwoordigen wij als officieel dealer de merken KIA, service SEAT en Daihatsu. Voor een betrouwbare occasion heeft u bij ons keuze uit meer dan 150 geselecteerde occasions. Beide dealervestigingen zijn aangesloten bij de BOVAG, dit betekent voor u dat u de zekerheid heeft van garantie en te maken heeft met een betrouwbaar en deskundig autobedrijf.