Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Hurkmans Autobedrijven

inds 1969 zijn Hurkmans Autobedrijven Úw partner in mobiliteit. We zijn een echt familiebedrijf. Met vestigingen in Heeswijk-Dinther en ‘s-Hertogenbosch, vertegenwoordigen wij alle merken en daarnaast zijn wij specialist in KIA, Daihatsu en SEAT. Voor een betrouwbare occasion heeft u bij ons keuze uit meer dan 200 geselecteerde occasions. Alle vestigingen zijn aangesloten bij de BOVAG, dit betekent voor u dat u de zekerheid heeft van garantie en te maken heeft met een betrouwbaar en deskundig autobedrijf. De Hurkmans Autobedrijven hebben ook een eigen schadeherstelbedrijf zijnde A.A.S. Autoschade Nistelrode B.V.. Ons schadeherstelbedrijf A.A.S. Autoschade Nistelrode B.V. is een FOCWA Eurogarant bedrijf zodat u gegarandeerd bent van een perfect gerepareerde schade. Hurkmans Autobedrijven garandeert uw mobiliteit en vertaalt uw wensen graag in kwaliteit en service! Al ruim 50 jaar.