Super geholpen !

Ging langs in de hoop dat ze ons konden en wilden helpen, geen probleem, zeer vriendelijk personeel, direct gekeken wat er aan de hand was en ook direct opgelost. Auto gebracht om 12.30 uur, om 14.30 uur klaar. Wat een goede service, waar vind je dat nog in deze tijd.

Geweldige service

Geweldig kom er al jaren

Vlot traject van afspraak tot en met uitvoering

Kundige en vriendelijke medewerkers die elk auto-probleem kunnen oplossen.

Snel geholpen door vriendelijke vakmensen

Ik kon snel terecht met mijn auto de communicatie verliep prima en mijn auto rijdt weer als een zonnetje

goed geholpen, duidelijke communicatie

Ik wordt altijd netjes geholpen en ze zijn goed in de communicatie. Geven meerdere opties om zaken te laten repareren/herstellen

Goede dienstverlening

Snel, vlot en correct behandeld

Altijd prima service

Bij van Kruysdijk word je altijd prima geholpen, of het nu om kleine of grotere dingen gaat!

UITSTEKEND!!!

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel die altijd voor je klaar staan. Personeel geeft heel goed advies. Een echte aanrader voor iedereen. Petje af!!

beste garage ooit

Waar betaal je aan de ene kant een faire prijs en word je aan de andere kant met plezier en deskundigheid geholpen? Juist, niet bij veel garages maar bij Van Kruysdijk zeker

duidelijke en goed

Ik heb helaas iets langer moeten wachten als gehoopt, maar dat was duidelijk gecommuniceerd. Mijn probleem is prima verholpen.

Zeer goed service en mensen met vakkennis.

Mijn oldtimer is hier in goede handen.

Betrouwbaar, heldere uitleg, vooraf goed gecommuniceerd

Super goed en betrouwbare garage, communiceren super goed en helder, nooit onverwachte (negatieve) verassingen. Al jaren klant met mijn oude auto, top service !!

Altijd goed. 1 belletje is genoeg

Perfecte service en zeer klantvriendelijk

Hoe druk het ook is, de medewerkers van Garage Kruysdijk nemen alle tijd voor je en leveren vakwerk af. Afspraak is afspraak en je komt niet voor verrassingen te staan. (qua kosten) Hoe zuinig je ook bent op je auto, zo zuinig zijn ze op jouw auto. Mocht je op locatie een probleem hebben dan komen ze naar je toe binnen no time en ze helpen je.

Perfecte service!

Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij garage Kruysdijk en altijd vriendelijk en snel tot volle tevredenheid geholpen!

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Er word netjes gebeld over extra kosten en wat er gedaan word. En er word ook geadviseerd en gekeken naar de wens van de klant.

Aircobeurt en vak check. Goede, nette behandeling door aardige mensen. Kundig met goede adviezen en opmerkzaamheid. Ook a l was het een aanbieding de volle aandacht voor mijn auto.

Super verrast door de mooie schone auto!

Helemaal top en altijd duidelijkheid en hoge service!!!

Sinds de oprichting al klant. In de loop der jaren 2 nieuwe auto\'s gekocht. Altijd behulpzaam en problemen worden snel en vakkundig opgelost.In de beginjaren werd de auto van binnen grondig schoongemaakt als extra service.